Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Νέα:


Στις 22 Φεβρουαρίου είχα ζητήσει από την σύνταξη του περιοδικού SV NEA την διακοπή, της μέχρι τώρα συνεργασίας μας.
Η απόφαση μου τότε ανεστάλη κατόπιν «πιέσεων» από την πλευρά της σύνταξης του περιοδικού. Χθες επανήλθα και η διακοπή της συνεργασίας μου με το περιοδικό της ΕΕΡ είναι πλέον επίσημη.
Ο 2Μδης πλέον θα γράφει εδώ, όχι στο περιοδικό της Ένωσης, ώστε οι επιθέσεις που έχουν γίνει τον τελευταίο καιρό, να έχουν στόχο μόνο εμένα και όχι την Ένωση και το περιοδικό της.

42 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικά μου άρεσε η στήλη σου στο SVNEA.
Όσο για της "πιέσεις" υποστηρίζω την πλευρά της σύνταξης. Καμμία προσωπική επίθεση σε αρθρογράφο δεν μπορεί να αφορά το έντυπο μέσο που γράφει. Άσε που κάποιες από της "επιθέσεις" που σου γίνονται εδώ είναι και λίγο αστείες...
6146

Ανώνυμος είπε...

Βεβαίως δεν γνωρίζω το παρασκήνιο και μπορεί να έχεις δίκιο.
6146

Ανώνυμος είπε...

Η στήλη σου πραγματικά ήταν αιρετική και πρωτότυπη λυπάμαι για αυτή την εξέλιξη. Πιθανόν πρέπει να επαναληφθούν οι πιέσεις γιατί άτομα που αξίζουν δεν πρέπει να πετιούνται μετά από επιτυχημένες δραστηριότητες.
Ελπίζω τουλάχιστον να συνεχίσεις από εδώ.
Χρήστος

takis perreas είπε...

Γιάννη μου με την άδειά σου θα αναρτήσω ξανά το προχτεσινό μου σχόλιο γιατί...(στο τέλος)

Θα μου επιτρέψετε να βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου σε αυτήν την κουβέντα, έστω κι εκ των υστέρων!
Κατ’ αρχάς, εγώ, στο μπλογκ μου δεν σχολιάζω ανώνυμους. Ένας μου έστειλε ένα ανώνυμο μήνυμα το οποίο το δημοσίευσα αλλά έως τα εκεί. Γράφω επώνυμα και θέλω και επώνυμο αντίλογο!
Στο θέμα μας τώρα.
Όποιος γράφει, έχει ένα συγκεκριμένο στυλ τις περισσότερες φορές. Κάποιοι τον «πάνε» και κάποιοι όχι. Δεν αρέσει σε όλους ο Steven King ούτε ο Hemingway!
Το μπλογκ τώρα, είναι το σπίτι μας και το ύφος γραφής είναι το στυλ επίπλωσης του σπιτιού μας. Η πόρτα είναι ανοικτή για τον οποιοδήποτε να συζητήσουμε και να σχολιάσουμε, επί του προκειμένου, ραδιοερασιτεχνικά θέματα και κατασκευές και ΚΕΡΑΙΕΣ!!!
Αν οι καρέκλες και οι πολυθρόνες είναι του ΙΚΕΑ ή του Λουδοβίκου τάδε δεν έχουν να κάνουν με την συζήτηση και το αποτέλεσμα αυτής!
Στην περίπτωση τώρα που το στυλ τον κάνει να νοιώθει άβολα, δεν είμαστε όλοι Κολοκοτρώνηδες ρε αδερφέ, μπορεί ή να μείνει προς χάριν της συζήτησης και εφαρμόζοντας την ρήση «αγάπα τον φίλο σου με τα ελαττώματά του» ή να καληνυχτίσει και να πάει σε ένα άλλο σπίτι της γειτονιάς του οποίου το στυλ θα είναι πιο πολύ του γούστου του!
Το να παραμένει και να αποσυντονίζει την συζήτηση συνέχεια με τα παράπονά του είναι κουραστικό και δεν τιμά ούτε τον ίδιο.
Στο διαταύτα λοιπόν αγαπητέ ιδιοκτήτη της οικίας η οποία μας φιλοξενεί, το Α στερητικό του κάθε Α νώνυμου ας γίνει Α στερητικό (με την προσθήκη του Ν) και στην απάντηση. ΑΝαπάντητο!!!

Υ.Γ. Δεν έχω κάτι προσωπικό με τον ανώνυμο αυτής της ανάρτησης. Το θέμα είναι η "ανωνυμία" γενικότερα!

...μερικοί διαβάζουν με τ' αυτιά!!! για να πω κι εγώ μια κακία!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ανώνυμα σχόλια αλλά, ΔΕΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΖΩ.
σε απλά ελληνικά και με κεφαλαία!

The road less pedaled είπε...

Γιαννη μεχρι τωρα ησουν ενας σταθερος, δημοφιλης κι εγκριτος αρθρογραφος του SV-Nεα.

Κι εχεις κατι που λειπει. ΤΑΛΕΝΤΟ.

Ελπιζω να αλλαξεις αποφαση και να επιστρεψεις σε εντυπη μορφη.

73/88
sv2kbs

Ανώνυμος είπε...

Η επιστροφή σου στο SVNEA είναι... μονόδρομος.
Προσθέτω και εγώ την παράκληση μου.
Πάνος

sv8gke είπε...

Γιάννη ελπίζω τώρα που γράφω να γράφεις και εσύ το άρθρο για το SV NEA,ειδάλλως σε κάθε άλλη περίπτωση θα ακολουθηθούν καθαρά δημοκρατικές διαδικασίες.Εχω 15 αδέσποτες γάτες που ταίζω στο χωριό,για φαντάσου τον εαυτό σου μέσα στο τσουβάλι μαζί τους!!!
73 Μιχάλης

Ανώνυμος είπε...

Μπορώ να φέρω και εγώ της γάτες μου, σε περίπτωση που δεν έγραψε ακόμη το άρθρο.
Πάνος

Ανώνυμος είπε...

Ελπίζω να είναι ένα ακόμα σατυρικό και αστείο δημοσίευμα σου. Η στήλη σου στο περιοδικό δεν ήταν μόνο αιρετική, ήταν εξαιρετική.
Περιμένω να συνεχίσεις.
Σε ποιον θα στέλνω εγώ σχόλια πλέον μετά από κάθε δημοσίευμα, ε;

SV1EML είπε...

Eγώ θα φέρω μερικά περιστέρια απο την Ομόνοια(οσα μείνανε) να σου τις αμολάν οταν εισαι στη πόρτα αν δεν συνεχίσεις να γράφεις στο SVNEA.Μην Ξεχνας οτι δεν ξερουν ολοι απο PC kai δεν εχουν ολοι DSL

Ανώνυμος είπε...

Σεμνότης

Την ομορφιά που κλείνω μέσα μου
κανείς δεν θέλω να τη νοιώση.
Δε θα μπορούσε να τη σίμωνε
χωρίς γι' αυτό να τη πληγώση.

Έχω ένα κρίνο, κρίνο ολάνοιχτο
χωρίς καμμιά σκιά στην όψη.
Καμμιά ηδονή δεν επεθύμησε
να το φιλήση, να το κόψη.

Έχω ένα ρόδο που ζυγιάζεται
πάνω στην ίδια του τη φλόγα
κ' είναι σα νάγινε ολοκαύτωμα
και να σιωπούσε και να ευλόγα.

Μια μαργαρίτα πούνε αμφίβολη
μ' όλο το ναι που λέει η καρδιά της.
Μόνον αφήνει να λικνίζεται
παθητικά την ομορφιά της.

Κι' άλλα λουλούδια πούνε σύμβολα
κι' άλλα μονάχα που μεθούνε,
μα τόσο είνε όλα λεπτοκάμωτα,
φανταστικά μόνον ανθούνε.

Την ομορφιά που κλείνω μέσα μου
κανείς ποτέ δε θα τη νοιώση.
Κι' αν την πληγώση θάναι ανίδεος
κι' ούτε γι' αυτό θα μετανοιώση.

Μαρία πολυδούρη

Johnny, εμείς θα σε βρίσκουμε με ή χωρίς περιοδικό, σε ευχαριστούμε.
de bubis

Ανώνυμος είπε...

Μετά από αυτά τα μηνύματα Γιάννη, ακόμη δεν έγραψες το άρθρο;
6146

Ανώνυμος είπε...

Σταμάτη συμφωνώ μαζί σου και επαυξάνω.
Όπως βλέπω από την 1η φωτο στην σελίδα της ΕΕΡ για την "Electronica" δεν σου λείπει η όρεξη.
73

sv8gke είπε...

Γιάννη να γνωρίζεις ότι το svnea το ανοιγα μόνο για το δικό σου άρθρο και του sv1dh,όλα τα υπόλοιπα ποτέ δεν τα διάβασα.....γιαυτό ΤΕΛΙΩΝΕ.Θέλω να βγεις και να γράψεις εδώ...είμαι ο Γιάννης και μόλις τελιωσα(το άρθρο)!!!

Χτές έλαβα και από την ένωση το αναμνηστικό από φρυκτωρίες παρεα με το cd καθώς και το βραβείο γφια την πρώτη θέση στο φιλντέϊ του....2009!!!Χτύπησε ο δαίμων του τυπογραφείου από ότι φαίνεται.Φανταστική είναι και η αναμνηστική πλακέτα,θα τα παραδώσω το απόγευμα στο σύλλογο.
73 Μιχάλης

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη συμφωνώ τελείωνε... το άρθρο.
Μιχάλη σας εύχομαι πρωτιά και το 2009, το λέει και το βραβείο άλλωστε.
Πάνος

SV1EML είπε...

Προετοιμαζομε για τις δυσκολες μερες που ερχοντε.Τουλαχιστον θα εχω αποθεμα hi-hi-hi.υπαρχουν και χειροτερα.Τωρα που εχουμε τρωμε.
Αργοτερα θα απαγορευετε η ζαχαρη-το αλατι-το κρεας.Οποτε εγω ειμαι χορτατος απο τωρα.

Ανώνυμος είπε...

Δεν πειράζει Γιάννη μου...
Κι αν δεν γράφεις πια στο μαγαζί, θα σε διαβάζουμε στο υποκατάστημα...
Χαμένος μια φορά δεν πας...
Έχουν φροντίσει τα αφεντικά σου να περνάς τα μυνήματα που θέλουν...
Καλά σαράντα λοιπόν...
Τάκης...

Ανώνυμος είπε...

ρε γκσουτ!

Ανώνυμος είπε...

Τάκη παρακαλώ μην ανεβάζεις τους τόνους.
Εδώ μιλάμε για μία στήλη με τη δική της ιστορία, είτε μας αρέσει προσωπικά είτε όχι. Την παρακολουθούσα επιμελώς ακόμη και όταν δεν γνώριζα τον Γιάννη.
Σε αρκετούς θα μας λείψει.
Συνεχίζω να επιμένω, ότι οι διάφορες γκρίνιες που μεταφέρονται εντός μίας μικρής παρέας (κάποιοι άλλοι από τη γνωστή παρέα δεν παρασύρθηκαν), δεν θα έπρεπε να οδηγήσουν τον Γιάννη σε αυτή του την απόφαση.
6146

sv8gke είπε...

Τουλάχιστον βάλε στη θέση σου το καθιστό μουλάρι ρε Γιάννη,τα λεει και αυτό μια χαρά

Ανώνυμος είπε...

Για τον 6146:
Αγαπητέ φίλε μην ανησυχείς.
Ο φίλτατος 2μδης δεν έχασε το βήμα του.
Απλά, αντί να μας τα μεταφέρει από εκεί θα μας τα μεταφέρει από εδώ.
Οπότε ουδέν πρόβλημα.
Για τον Μιχάλη:
Νομίζω "καταξιωμένε - βραβιούχε" ότι το καθιστό μουλάρι μιλάει σε γλώσσα κατανοητή προς όλη τη φυλή...
Οπότε πάλι ουδέν πρόβλημα...
Έτσι...?
Τάκης

sv8gke είπε...

Αν διάβαζες τις αναρτήσεις με προσοχή και δεν είχες το μυαλό σου στο να ανακαλύψεις εχθρους και αφεντικά θα έβλεπες ότι το βραβείο δεν αφορά εμένα αλλά την ΕΝΩΣΗ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ΛΕΥΚΑΔΟΣ που συμμετείχε στο φιλντει με ομάδα τεσσάρων ατόμων,ποτέ δεν θα πρόβαλα τον εαυτό μου και ούτε θα προσπαθούσα να δείξω τι είμαι στον κάθε αποτυχημένο μεσαιατζή!
Αλήθεια τι γίνεται με εκείνες τις 2χ519....κόκκαλα έχουν;

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι έτσι. Ο Γιάννης γράφει σε περιοδικό που διαβάζεται από πολλούς συναδέλφους, πολλοί έχουν συνηθίσει και αποζητούν τη στήλη κάθε μήνα. Η ηλεκτρονική μορφή των δημοσιεύσεων, δεν αντικαθιστά την έντυπη.
Σε καμμία περίπτωση κάποιες δημοσιεύσεις με ασαφή υπονοούμενα, δεν θα έπρεπε πάντα κατά τη γνώμη μου να δημιουργήσουν πρόβλημα στο περιοδικό. Άσε που οι αιτιάσεις ήταν και λίγο αστείες.
Προκειμένου λοιπόν να ξεπεραστούν κάποια προβλήματα και να αλλάξει γνώμη, σου ζήτησα να αποσύρεις τα υπονοούμενα σου. Δεν ωφελούν σε τίποτα ακόμη και στην απίθανη περίπτωση που μπορεί να είχαν κάποια δόση αληθείας.
6146

Unknown είπε...

Αχ αυτή η ΔΟΞΑ βρε παιδί μου.
Γιάννη προχώρα,
σε θέλει όλη η SVχώρα.

Ότι αποφασίσεις, Θα είμαστε κοντά σου , είτε έντυπα είτε με DSL.

ΥΓ,:μήπως έχει βάλει το χεράκι του ο ΆΓΙΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ;:)))

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
2Μδης είπε...

"Τάκη"
εξυπνάδες να γράφεις εκεί που ξέρεις. Όπως και να υπογράψεις θα είσαι ανεπιθύμιτος εδώ.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
2Μδης είπε...

Άλλο ανώνυμος άλλο κουκουλοφλώρος...
Στη σελίδα σου αυτά!

Ανώνυμος είπε...

Πω,πω όλοι εκεί στην ΕΕΡ έτσι δημοκρατικοί είστε...???
Τάκης

sv8gke είπε...

Τα έσβησες ρε Γιάννη και δεν πρόλαβα να δω τι γράφει ο κολητος μου!!!
Για να το κάνεις όμως μάλλον θα χρειαζόταν

Ανώνυμος είπε...

Έχει γράψει ποτέ κάτι σοβαρό ο "Τάκης" για να είχε γράψει και τώρα; Για "μαϊμουδιάρηδες" θα μίλαγε ως συνήθως.

Ανώνυμος είπε...

Τάκη μήπως στην πραγματική ζωή φέρεις το όνομα του Παλαιολόγου;
Επειδή η πρακτική του παρόντος ιστολογίου αποδεδειγμένα είναι να μην διαγράφονται εύκολα αναρτήσεις, ποιος ξέρει τι προσπάθησες να γράψεις πάλι.
Κάποιες φορές αν δεν έχουμε κάτι θετικό να πούμε, προτιμότερη είναι η σιωπή.
Ας επικεντρωθούμε στο θέμα αυτής της σελίδας και ας ψηφίσουμε για την επαναφορά των άρθρων.
Από εμένα μία θετική ψήφος.
6146

The road less pedaled είπε...

Γεια σου SV3GKE "καταξιωμενε-βραβιουχε" .. ααααααχ τι αλλο θα ακουσουν τα αυτακια μας !!!
(Παρεπιπτοντως, "καλοταξιδο" το βραβειο και του χρονου QRO !!)

Και τωρα για τους τακηδες. Εδω ο 2μδης δεν εχει απλως βημα. Ειναι το ιστολογιο του και οσον αφορα την δημοκρατικοτητα του, επιτρεπει ακομα και σε κατι θρασυδειλους σαν εσενα να εχουν λογο. Αλλα δυστυχως εδω ειναι που η ελευθερια του λογου ενος ανωνυμου μετατρεπεται απο κατι πρωτογονους σαν εσενα σε ασυδοσια.

Για μενα -δεν σε γνωριζα, δεν ειχα ακουσει ποτε το callsign σου, μεχρις οτου με χρησιμοποιησες για να επιτεθεις τον 2μδη, αλλα ΑΤΥΧΗΣΕΣ- εισαι τελειωμενος και σαν ραδιοερασιτεχνης αλλα και σαν ανθρωπος.

Οσο για τα "αφεντικα", δηλαδη οποιος τρεχει και ειναι υπευθυνος ειναι "αφεντικο" ?

Γι αυτο λοιπον, ωρα καλη στην πρυμη σου κι αερα στα πανια σου (οχι στα μυαλα σου) και τις αηδιες σου στην σελιδα σου, να τις διαβαζεις μοναχος σου.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
2Μδης είπε...

Σου είπα: εξυπνάδες στη σελίδα σου.
Ξεχνας προφανώς τα σχόλια σου για τους "ραδιοερασιτέχνες των 1500 ευρώ" και για τις απειλές σου αν δεν σου δημοσίευα τα σχόλια σου τον Ιανουάριο.
Βρες αλλού παρέα!

Ανώνυμος είπε...

Αν βρέθηκες να παρακαλάς να ανοίξει η γη να σε καταπιεί,
να είσαι σίγουρος ότι θα ξαναβρεθείς σύντομα,
αφού συνεχίζεις.

Παλιά ινδική παροιμία!

sv8gke είπε...

..........και του χρονου QRO !!)

Από το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί!!
Και θα μου χρειαστεί το qro,θα έχω πολλούς τάκηδες στον αέρα

Ανώνυμος είπε...

Γιαννη σε νικησε ενας απο την Ζακυνθο.Το περιοδικο και εμεις εχουμε αναγκη την σελιδα σου.Σκεψου το .

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη μετά από όλες της παραινέσεις εδώ, τα μηνύματα, της προφορικές συζητήσεις των συναδέλφων, πιστεύω ήρθε η ώρα να αλλάξεις γνώμη.
Εδώ και τώρα.
73 Πάνος

Ανώνυμος είπε...

Ε λοιπόν, ειλικρινά δεν περίμενα τέτοια αντιμετώπιση !!!
Τελικά Γιαννάκη είσαι μεγάλος, πολύ μεγάλος, μα πάρα πολύ μεγάλος καραγκιόζης....
Θα σε έλεγα και Φασίστα αλλά μου κάνεις πιο πολύ για Ναζί....
Πιο γελοίο υποκείμενο δεν έχω γνωρίσει από έσενα....
Είσαι σίγουρος ότι είσαι ραδιοερασιτέχνης...???
Τέτοια συμπεριφορά ούτε οι "μεσαιατζήδες" δεν έχουν...
Δεν το έχω ξανακάνει με άλλο άτομο αλλά να είσαι σίγουρος ότι όπου σε πετύχω στις συχνότητες, θα φας μεγάλο, μα πολύ μεγάλο κράξιμο.
Και δεν με νοιάζει που θα διαγράψεςις το ποστάρισμά μου...
Ίσα - ίσα που με ικανοποιεί γιατί αυτό δείχνει ότι με φοβάσαι και ότι δεν αντέχεις την δημόσια αντιπαράθεση μαζί μου...
Γι αυτό κι εγώ θα συνεχίσω να γράφω κι εσύ συνέχισε να σβήνεις....
Θα περάσουμε καλά, θα δεις...
Τάκης.

Ανώνυμος είπε...

Αιώνιε Τάκη...

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζω πολλές εκδηλώσεις ενδιαφέροντος για τη συνέχιση της στήλης από συναδέλφους.
Επίσης διαβάζω και κάποια αρνητικά σχόλια (που σημαίνει η στήλη διαβάζεται και κάνει εντύπωση).
Για πες μας γιατί δεν άλλαξες ακόμη γνώμη;
Μόνο μην μας πεις ότι σου στέρεψε η έμπνευση γιατί δεν θα σε πιστέψω.
Χρόνια πολλά σε όλους και του χρόνου να είμαστε καλύτεροι.
6146