Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

" Ο Διομήδης δεν είσαι;;..."

Πολλοί δεν με γνώριζαν με το διακριτικό μου! Με γνώριζαν ως 2Μδη! Μάλιστα δεν γνώριζαν για την ύπαρξη του παρόντος χώρου, παραδοσιακοί με τα κείμενα μου στα SV NEA, μου έλεγαν διάφορες γνώμες…
«…έπεσα κάτω από τα γέλια με το…» και άκουγα να μου λένε αποσπάσματα που είχα γράψει πριν δύο χρόνια. Στενοχωρήθηκα! Φαντάζομαι τις επόμενες μέρες που θα λάβουν το περιοδικό, θα ενημερωθούν και δεν θα καταλάβουν το τι μεσολάβησε… Δεν μπήκα στον κόπο βέβαια να τους ενημερώσω γιατί θα χάλαγα το άκρως ευχάριστο κλίμα… Απέναντι σε αυτούς τους φίλους νοιώθω υποχρεωμένος να πω τρία πράγματα:
1ον. Σας ευχαριστώ –σας ευγνωμονώ- για την αποδοχή σας.
2ον. Σας ζητώ συγγνώμη, που δεν άντεξα να ακούω πέντε Π@π@ρες.
3ον. Θα είμαι παρών σε κάθε συλλογική ενέργεια που θα είναι υπέρ των ραδιοερασιτεχνών και θα την προβάλλω όσο μπορώ...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για άλλη μια φορά θα το πω. Κάθε φορά ψάχνω τη σελίδα σου στο SVNEA. Με αυτήν έχει καθιερωθεί άλλωστε.
Τίποτα δεν σε εμποδίζει να έχεις και την ηλεκτρονική έκδοση εδώ.
Ακόμη το συζητάς και δεν επέστρεψες;

2Μδης είπε...

Aν το δίλημμα ήταν ηλεκτρονική έκδοση ή SV NEA, θα διάλεγα χωρίς δεύτερο λόγο τα SV NEA.
Δεν είναι όμως εκεί το θέμα φίλε μου...

Ανώνυμος είπε...

υπάρχει περίπτωση να δούμε κάπου μαγνητοσκοπημένη στην παρουσίαση ?