Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

VHF DX στα 2 μέτρα το χειμώνα;;;

Ναι είναι δυνατόν, για μια ακόμη φορά αποδείχτηκε ότι ακόμα και με μέτρια διάδοση Φεβρουάριο μήνα όλα είναι δυνατά.
Πρωί της Κυριακής 28/2 εκμεταλλευόμενος τον σχετικά καλό καιρό για την εποχή αποφάσισα να ανέβω στο βουνό. Σκοπός μου να προσπαθήσω να κάνω μερικά qso στα 2 μέτρα. Πήγα στην κορυφή Π. Ηλίας στα 1000 a.s.l. Ο εξοπλισμός μου ήταν 1Χ8jxx2 και το ts-2000(!!!!!)
Τα καλά νέα ήρθαν νωρίς, στους 144,479 Mhz άκουσα τον ραδιοφάρο 9A0BVS από το JN74bx, qrb 879km!!!
Ξεκίνησα τις κλήσεις προς αυτή την κατεύθυνση και στη 2η κλήση μου απαντάει ο SV1BTR από Αθήνα με 2Χ8JXX2 και μόλις 10 βατ και στην συνέχεια ο Κώστας SW1OAA με 2Χ8jxx και 50 βατ. Για δυόμιση ώρες περίπου συνομιλούσαμε,τους άκουγα έως 59 χωρίς προενισχυτή λήψης ενώ ο Δημήτρης btr με άκουγε σταθερά 59+10 έως+ 20. Κατά την διάρκεια του qso μας κάλεσαν και συνομίλησαν και με τους τρεις μας οι: SV6CZR από το KM08IX, IK7UXW από το JN80XP, 9H1CG από JM75FW.Το πιο μακρινό qso το πέτυχε ο Κώστας-SW1OAA στα 858km με Μάλτα. Επίσης στον σταθμό μου ακούστηκε ο SV1FJR από Π. Βικτωρίας, IK7XWM, IZ7JXJ και ο Μάριο I3MEK σε απόσταση 1050km με τον οποίο και δεν μπόρεσα να ολοκληρώσω το qso καθώς τον άκουγα οριακά στο q3 ενώ αυτός δεν με άκουσε. Το καλύτερο report το έλαβα από τον Πάολο ik7uxw....59+40!!! Στην συνέχεια και ενώ είχα αποχωρήσει το party συνεχίστηκε με Αθήνα και Ιωάννινα καθώς βγήκαν οι εκεί συνάδελφοι.
Να σημειωθεί ότι δεν κρίθηκε απαραίτητη η χρήση του jt65 για τον έλεγχο του propagation.........
Ήταν μια καλή πρόβα ενόψει της επόμενης εξόρμησης που θα είναι το qrp(για τους άλλους) qso party. Εγώ σκοπεύω να έχω και τα 100 βατ του μηχανήματος μου.
73 SV8GKE

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μπραβο μιχαλη!! και εγω σε ακουσα οριακα στην αθηνα αλλα ακατάλυπτα δυστυχως. αν ειχαμε skype θα μπορουσαμε να καναμε το QSO
ΗΙ ΗΙ

Παντα τετοια
73 sw1jgw

θα αιτηθω στον καλαμβριας Αμβροσιο να καμει δεηση για λιακαδα στο QSO παρτυ

sv8gke είπε...

Δημήτρη κάποια στιγμή κατάλαβα ότι κάποιος μιλάει,αλλά τίποτα άλλο.Ελπίζω στο πάρτι να τα καταφέρουμε.
Οσο για τον δέσποτα εξήγησε του ότι καλό καιρό πρέπει να έχει όλη η Ελλάδα και όχι μόνο η Αιγιάλεια...

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο Μιχάλη για την πρωτοβουλία.
Να που ένας κούκος (ή λίγοι τέλος πάντων) φέρνει την άνοιξη..

2Μδης είπε...

Κούκος με τσεμπέρι!!!

Ανώνυμος είπε...

Εκ Πάτρας

SV1GRN είπε...

Μπράβο Μιχάλη, θα τα πούμε και με καλύτερες συνθήκες. Γιατί να έχετε skype; Χάθηκε το msn; hihi
73

sv8gke είπε...

Εκ Πάτρας.....νομίζεις!!!Εδώ και ένα μήνα έχω κάνει μεταδημότευση στον δήμο Καρυάς Λευκάδος και άλλαξα το διακριτικό σε sv8!!!

sv8gke είπε...

Κάτι που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι η αρχική κλήση έγινε στο 144300 και κατόπιν δόθηκε qsy στο 144310 όπου και παραμείναμε μέχρι το τέλος.

Τα βλέπεις 2μδη;;;διορθώνομαι σιγά σιγά!!!

sv6ied είπε...

Μιχάλη μπράβο πολύ ωραία κατασκευή το κεραιοσύστημα . (το κάθετο boom αλουμίνιο είναι;)
Δεν σε προλάβαμε on air αλλά συνεχίσαμε το party που ξεκίνησες !!
ΤΕΛΟΣ skype MSN κλπ. Μόνο κινητά και sms από δώ και πέρα.
Και με τους Ιταλούς στα QSO όχι πολλά πολλά μόνο locator και report, μην μας πάθεις καμία μόλυνση και έχουμε άλλα .
Όλοι που έκανες QSO κάνουν MS FSK και JT ιδίως ο MEK (αυτός με μόλυνε έμενα !!!)

73

sv8gke είπε...

Το μαστ είναι γαλβανιζε σωλήνα 1,5 ιντσα,καθώς δεν πολυεμπιστεύομαι το αλουμίνιο.Μια φορά είχε λυγίσει την ώρα που το σήκωνα και μου διέλυσε την μια κεραία!
Βέβαια η φωτό είναι από παλιότερη εξόρμηση(βγάζει μάτια το κοντομάνικο και η βερμούδα).
Με τον Μάριο-ΜΕΚ έχω μιλήσει mobile me rpt 59 δεν μου λέει κάτι να τον δω και στην οθόνη του υπολογιστή μου.
Δυστυχώς δεν σας πρόλαβα καθώς έπρεπε να ξεστήσω και να προλάβω το μεσημεριανό στο σπίτι.
Ποτέ δεν κατηγόρησα τα sked η το self spotting,είναι κάτι που δουλεύω,σε αντίθεση με τις online ανταλλαγές πληροφοριών εν μέσω qso!Το έχω γράψει και παλιότερα εδώ μέσα ότι είμαστε στην άκρη της ευρώπης και όλοι οι ραδιογείτονες μας έχουν στραμένες τις κεραίες τους σε αντίθετη κατεύθυνση από εμάς,οπότε είναι σημαντικό μέσω κλάστερ να ενημερωθουν και να στρέψουν κεραίες προς sv.Δυστυχώς αν υπήρχε μεγαλύτερο activity από sv σταθμούς στα 2μ να μην χρειαζόταν ούτε αυτό και να μας έψαχναν από μόνοι τους!
Πάντως ο κολητός μου ο Πάολο μπορεί να τρέφει μια συμπάθεια στα digi αλλά 2 χρονιες που ήρθε Λευκάδα ήταν αναλογικότατος,καθώς επίσης δεν τον έχω δει στο cluster να δουλεύει τα ακατανόμαστα hi hi.

Ανώνυμος είπε...

οχι παλι τα ιδια ρε παιδιά......έλεος. Εχει γινει βαρετό σε καθε post η ιδια κόντρα...

sv8gke είπε...

Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως,εξάλλου που την είδες την κόντρα;
Ανταλλαγή απόψεων με συμπάσχοντες 2μετρικους συναδέλφους θα το χαρακτήριζα....

Ανώνυμος είπε...

Για τον ψυχοπονιάρη συνάδελφο που νιάζεται για την ειρήνη στο hobby.
Εδώ θα βρεις γαλήνη ψυχής και ενδεχομένως ανταπόκριση στα ιεραποστολικά σου καθήκοντα
http://www.apostoliki-diakonia.gr/index_gr.asp

sv6ied είπε...

Μιχάλη δεν φαντάζομαι ότι πιστεύεις ότι συμφωνεί κανένας με το να δίνονται qso info κατά τη διάρκεια του qso.
Και για το JT περί ορέξεως ουδείς λόγος, αλλά να δεν σου κινεί την περιέργεια τη στο καλό π.χ. αυτό το contest group HB9Q ( http://hb9q.ch )τέτοια επένδυση οικονομική και τόσο πολύ έμπειροι ραδιοερασιτέχνες να παίζουν ΕΜΕ σε mode JT.
Το σημαντικότερο είναι ότι έγιναν QSO και αυτά τα μικρά dx/p είναι καλύτερα καμία φορά από μεγάλες διοργανώσεις γιατί έχεις τον χρόνο να χαρείς δοκιμές και QSO χωρίς πίεση.
Μπράβο και πάλι.
73

sv8gke είπε...

Δημήτρη καλημέρα,στο θέμα αγάπη για τα 2μ μας ενώνουν πολλά,στο θέμα 2μ digi μας χωρίζει μια άβυσσος.Γενικότερα μου αρέσουν τα δύσκολα,αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι εγώ είμαι ο σωστός!Στην αρχή της ρ/ε μου πορείας στα hf ασχολήθηκα με rtty kai psk αλλά δεν με κέρδισε αυτός ο τρόπος,αρκετά εύκολα qso,συμμετοχή δικιά μου περιορισμένη και πολύ rf-ιασμα!!!To log μου δεν έχει πάνω από 10qso cw και αυτά τα έβγαλα με δυσκολία,άγχος,λάθη αλλά τα προτιμώ έναντι 1500-2000 περίπου που έχω από τα ψηφιακά.
Όσο αφορά την προχθεσινή μίνι εξόρμηση ήταν όντως ένα καλό ζέσταμα εν'όψη της σεζόν που έρχεται,είναι κάτι που μπορεί να το κάνει ο καθένας εύκολα(δεν έκανα και κανένα κατόρθωμα για μπράβο κλπ)αρκεί να στερηθεί μόνο τον πρωινό Κυριακάτικό καφέ.
Η αλήθεια είναι ότι χάρηκα περισσότερο που από το πουθενά φτιάξαμε μια 2μετρική ραδιοπαρέα από 3-4 σημεία της Ελλάδας και τα λέγαμε επί 2+ ώρες παρά τα 2-3 qso με τους ιταλούς που λόγω γεωγραφικής θέσης τα έχω σχετικά εύκολα.
73 Μιχάλης

sv6ied είπε...

QSL Μιχάλη

SV1GRN είπε...

"Η αλήθεια είναι ότι χάρηκα περισσότερο που από το πουθενά φτιάξαμε μια 2μετρική ραδιοπαρέα από 3-4 σημεία της Ελλάδας και τα λέγαμε επί 2+ ώρες" αυτά που περιγράφεις είναι η πεμπτουσία το χόμπι.
73

sv8gke είπε...

Tnx Πάνο και ας ευχηθούμε να μας επιτρέψει ο καιρός να βγούμε και να τα πούμε στο qrp qso party.