Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Οι Τούρκοι είναι φίλοι μας!

Έλειπα το σαββατοκύριακο, οπότε σήμερα είδα τα νεότερα της διάδοσης. Ένα μικρό άνοιγμα Es υπήρξε στους 144ΜHz το Σάββατο το βράδυ. Δυο τουρκικοί σταθμοί πέρασαν –ευτυχώς όχι αντουφέκιστοι- από την ενδότερη περιοχή της γειτονικής χώρας στην Θεσσαλονίκη και τον Πύργο Ηλείας. Του ημετέρου εδάφους προέβαλαν τις κεραίες τους ο Νίκος SV4LRJ/2 και ο Ξενοφώντας SV3BEF αντίστοιχα.
Υποθέτω ότι θα ήταν εξαιρετικά σύντομο άνοιγμα αφού δεν μίλησαν και άλλοι σταθμοί, αλλά λεπτομέρειες μπορούμε να μάθουμε μόνο από τους δυο καλούς συναδέλφους…

Και στα δικά μας βρε! Ας είναι και Τούρκοι!

33 σχόλια:

2Μδης είπε...

Νομίζανε οι λιάπηδες ότι θα μας πέρνανε τις πλάτες;

Ανώνυμος είπε...

ηρθε και ο σουλτανος μας

Ανώνυμος είπε...

Δεν νομίζω ότι οι Έλληνες θέλουν σουλτάνους ή και σουλτάνες, σουλτανίνες....

http://www.everythingisgreece.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

τον φώναξε ο βεζύρης μας μπρε!

Ανώνυμος είπε...

Και γιατί να μη μας αρέσει η σουλτανίνα παρακαλώ;;
Εμένα μου αρέσει και η σουλτανίνα και η μαύρη σταφίδα το ίδιο.
Και τα στραγάλια! Ειδικά τα αφράτα γιατί εκείνα τα σκληρά τα άσπρα δεν μπορώ να τα φάω. Με πονάει η μασέλα μου!

everythingisgreece@gmail.com είπε...

Είδες πόσο ωραία είναι τα τούρκικα στραγάλια που τρώς;
Σε λίγο ακόμη και η C... cola θα παράγεται εκεί, γιατί έχουμε πολιτικούς με... στραγάλια.

ΥΓ. : Μάλλον θα μας κυνηγήσει ο Γιάννης που γράφουμε για την Ένδοξη Εξωτερικήν μας πολιτική...

73 Θάνος

2Μδης είπε...

Μόνο κυνηγούς και παπάδες κυνηγάω!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα
Όντος το ΕS κράτησε για πολύ λίγο αλλά ήταν αρκετό για να προλάβω να περάσω 3 μικρόφωνα στον TB2NII/8 ο οποίος μέσα στην σαστιμάρα του (αλλά και την απειρία του όπως κατάλαβα αργότερα )
στα πρώτα 2 ( μικ/να)ξαφνιάστηκε :)
Ο φίλος μας ( από ότι μου ανέφερε μετά) είναι σπουδαστής
Το QSO από την μεριά του ήταν με 10w! kai με 5elem.!!!!!και πέρασε 5/5 το καλύτερο του
Τέλος για εμένα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη το νέο # (KM87qa)!! :)
Στην συνεχεία και για αρκετή ώρα άκουσα πολλές φορές άλλους να μιλάνε αλλά δεν μπόρεσα να κάνω και δεύτερο qso! :(

ΕΡΩΤΗΣΗ!

Είναι δυνατόν να υπάρχει το φαινόμενο του ντομπλερ κατά την διάρκεια του ΕS και ειδικά όταν αυτό ( το ES ) ΔΕΝ είναι σε μεγάλη ένταση????

πολλά 73
sw4lr/2
ΝΙΚΟΣ

ΥΓ. Το παραπάνω (τεστ) ήταν από εμένα! :)

2Μδης είπε...

Εμένα πάντως η περιγραφή μου θυμίζει τροποσφαιρική σκέδαση!
Αν υπήρχε και έντονο QSB, ίσως πρέπει να υποθέσουμε ότι η επιφάνεια ανάκλασης βρισκόταν στο ύψος της τροπόσφαιρας, μέσα στις ευμετάβλητες καιρικές συνθήκες του περασμένου Σαββάτου, και όχι σε ύψος του στρώματος Ε της ιονόσφαιρας. Στην δεύτερη περίπτωση οι επαφές θα ήταν πολύ περισσότερες και σε μεγαλύτερη απόσταση αφού η επιφάνεια ανάκλασης θα ήταν τουλάχιστον 80-90 χλμ πάνω από τη Γη και θα την "έβλεπαν" περισσότεροι σταθμοί.
Βεβαίως το τροποσφαιρικό σπάνια σε πάει σε τέτοιες αποστάσεις, αλλά μην ξεχνάμε ότι και οι δύο σταθμοί που έκαναν τις επαφές είχαν οριζόντια πόλωση, σχετική ισχύ και αρκετή εμπειρία.

Αυτά σαν σκέψεις και προβληματισμοί, εύχομαι οι δυο συνάδελφοι να είναι λαγοπόδαροι και να πάει καλά η χρονιά και για όλους εμάς που μέχρι στιγμής, απλώς καίμε ρεύμα...

2Μδης είπε...

...εκτός αν πετούσε κανένα awaks πάνω από την περιοχή και σας έκανε αναμετάδοση!!!! αυτό εξηγεί ΚΑΙ το ντόπλερ!
ΗΙ

Ανώνυμος είπε...

Ο φιλος ( TB2NII/8) ειναι μολις 23 ετων!!! και εγω ειμουν το δευτερο του ES QSO!!

ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ hi hi hi

ΗΤΑΝ ΟΝΤΟΣ ΜΕ 10ΒΑΤΤ ΚΑΙ ΜΕ 6ΕΛΕΜ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΣΤΟ SKYPE!

Για το ντομπλερ που ρωταο ειναι γιατι ειναι η δευτερη φορα που σε ασθενες ES (στην αρχη του ) ακουω σηματα που δεν μπορω να αποδιαμ/σο ευκολα και μου δινουν την εντυπωση του ντομπλερ ( για περιπου 10-20δευ)
Μετα ολα ειναι οκ!!!

sw4lrj
NIKOS

SV1OAA είπε...

Πάλι ξυστά πέρασε εχθές. Ιταλία, Σερβία....... αλλά Αθήνα τίποτε.

Σίγουρα όταν θα ανοίξει Αθήνα, θα είμαστε όλοι στο qrl...!!

Αντε να δουμε....

SV1BJY είπε...

Εγώ εύχομαι όταν ανοίξει να είμαι στο qrl!! Εκεί έχω τον σταθμό μου!!!

Για χθες στην Αθήνα δεν πέρασε τίποτα. Ούτε κιχ! Άκουγα στο 300 και έκανα κλήσεις στο 310. Κάποια στιγμή είδα στο κλάστερ ότι ο Λεωνίδας μιλούσε με έναν Γάλλο στο 310. Σε εμένα δεν είχε περάσει απολύτως τίποτα, αν και το 310 ήταν πεντακάθαρο, σε σχέση με το 300 που σπλάταραν από πιο κάτω...

(Άσχετο: Υπάρχει ένας Γάλλος, πολύ δραστήριος στα 2μ, τον έχω κάνει αρκετές φορές. Οι κάρτες μου γυρνάνε πίσω με την ένδειξη "άγνωστος" και στο QRZ δεν έχει σελίδα!! Ηταν στον αέρα χθες!)

Αντίθετα με την Αθήνα, οι δυτικές περιοχές έκαναν λίγες αλλά καλές επαφές με Αγγλία.

Περιμένουμε...

SV1BJY

sv8gke είπε...

Τελικά αποδείχτηκε ότι τα πληρώματα ετοιμότητας (readiness)από Αγχίαλο και Ανδραβίδα lrj-bef αναχαίτησαν επιτυχώς τα παλιογιουσουφάκια!!!

SV1OAA είπε...

ειναι και μέρα τέτοια σήμερα... 19 Μαίου

Ανώνυμος είπε...

19 Μαίου
Ιερομάρτυρος Πατρικίου Προύσσης

Μενάνδρου και Πολυαίνου μάρτυρος

??????????????

SV1OAA είπε...

για την Τουρκία μιλάω: 19 Μαίου (1919)σε σχέση με το μήνυμα του Μιχάλη παραπάνω.

Ανώνυμος είπε...

Είναι η μέρα απαρχής του αφανισμού των Ποντίων...
6146

Ανώνυμος είπε...

και ο Πατρίκιος Προύσσης;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Μα και αυτός πόντιος είναι,από την Προύσσα!

Ανώνυμος είπε...

σσσσσσ.... θα πλακώσουν οι -->μπολσεβικοι<-- του blog πάλι και θα χουμε μάχη για κανα μήνα.....
Παλιοεθνικιστή! Δες τους γείτονες αδελφους μας!
Μόνο εμείς το παίζουμε ψευτοπατριώτες πάντα...


www.qrz.com/db/TC1919ATA

2Μδης είπε...

tamam!

The road less pedaled είπε...

Syntrofoi katanalotes min ksexnate pos kai oi germanoi einai filoi mas ! Na proseyxeste kai na metanoeite ! Merhaba

2Μδης είπε...

Hos geldin συντρόφισα...

sv8gke είπε...

Σταμάτη μου τα'μαθες;;;;;;
Αυτό θα πει διεθνής υπερκαταξίωση!!!

sv8gke είπε...

Σταμάτη επειδή βλέπω ότι δεν γνωρίζεις τίποτα μάθε λοιπόν ότι πήραμε extra class εκεί στο Αμέρικα με διακριτικό 1b1mq......sorry ab1mq.

Είναι φίλοι μας οι Αμερικάνοι!!!!!!!

SV1OAA είπε...

Γιάννη,ετοιμάσου σε λίγο για βολές "κατά ριπάς".

Στοχος BΔ Ιταλία.

Oπως ειχα προβλέψει, οταν ανοίξει θα ειμαι στο qrl :-(

SV1BJY είπε...

Τα βλέπω... Από το στόμα σου και στου Ερμή το αυτί!

SV1BJY

sv8gke είπε...

Κώστα πολύχρονος.

Κωστας Ιωαννιδης είπε...

Ευχαριστω!

73 de sw1ixp,Κωστας

Ανώνυμος είπε...

Xaxaxa!

The road less pedaled είπε...

San tin kataksiosi den exei. H kataksiosi einai misi arxontia !!
Kai san tis onomastikes giortes omos, pali den exei. M'aresei pou to blog einai plouralistiko ! Kosta, tin eylogia sou !

SV1OAA είπε...

ευχαριστώ για τις ευχές.

Τώρα τις είδα.

Κώστας