Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Δημοσιεύτηκε ο νέος κανονισμός λειτουργίας ραδιοερασιτεχνικών σταθμών.


ΦΕΚ β τεύχος 1969

Το αποτέλεσμα δυο συνεχών διαβουλεύσεων για την λειτουργία των ραδιοερασιτεχνών είναι στο διαδικτυακό τόπο www.et.gr

68 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τρέμετε τώρα μάγκες, η dream team θα κατέβει στα βραχέα,θα σαρώσει όλα τα κόντεστ!

2Μδης είπε...

Στα βραχέα και ακόμα παραπέρα!!!

F/SV1NZX Alex είπε...

Πολυ ενδιαφερον το νεο ΦΕΚ..
Το Εισαγωγικο επιπεδο ειναι σαφως καλυτερο απο το SW που ηταν πριν (βεβαια, τα 50 ακομα να τα δωσουν χαχαχαχα) αλλα θα'χει ενδιαφερον.

Βεβαια, ειδα αυτο και... τι να πω..
>>
Στους ραδιοερασιτέχνες κάτοχους άδειας «κατηγορίας εισαγωγικού επιπέδου», δεν επιτρέπεται η
εγκατάσταση κεραιών με μέγιστο κέρδος μεγαλύτεροτων τριών (3) dbi.
>>

Ισα ισα με ενα διπολο στη ταρατσα, 10W και ο Θεος βοηθος..

Τελος παντων, ειναι μια αρχη.. Παλι καλα που δεν πειραξαν την εκπεμπομενη ισχυ

73

2Μδης είπε...

Στον υπολογιστή μου στην οθόνη έχει ένα σκουπιδάκι εκει που λέει την ισχύ για τα 2Μέτρα...
400W δε λέει...;

SW1NJX είπε...

4KW . Εχεις μεγάλο σκουπιδάκι

2Μδης είπε...

A ωραία!

Ανώνυμος είπε...

τα ψηφιακά επιτρέπονται ακόμη?

2Μδης είπε...

Δυστυχώς!!!

sv8gke είπε...

Τι να τα κάνουν τα ψηφιακά;;

Θα αναστενάξουν τα χειριστήρια!!

Ανώνυμος είπε...

οτί θα αναστενάξουν, θα αναστενάξουν!

Κωστας Ιωαννιδης είπε...

Θα βγαλω την γατα μου στον αερα με /T!!!!


73 de sw1ixp

SW1NJX είπε...

2μδη , απότι βλέπω δεν άλλαξε κάτι στην ισχύ στα V/U. Μιλάει για PEP στον πομπό, έτσι?

2Μδης είπε...

Τολμάνε να πειράξουν τα 2Μ???
Θα γίνει ζημιά!!!

2Μδης είπε...

...και στα 1240 και πάνω, λέει 50W!
ok. Θα βάλω 50W στους 10GHz να εξοντώσω μερικά τσουτσέκια...

SV1GRN είπε...

Veni, vidi, vici aka Φ.Ε.Κ. 1969
Επιτέλους εναρμονίσθηκε η νομοθεσία μας με της οδηγίες της I.A.R.U.
+ Έφυγε το φίλτρο των μορς από τις εξετάσεις μαζί... με τους δεινόσαυρους.
- Στη νέα κατηγορία δεν τους επιτρέπει πρόσβαση στις υποζώνες των ψηφιακών στις χαμηλές συχνότητες (παρά την σαφή οδηγία του report89).
Περιμένετε να αναρτηθεί ο νόμος και στη"Διαύγεια".
Μετά από εκεί ας τηρήσουμε όλοι σχολαστικά τη νομοθεσία και ας απολαύσουμε το χόμπι.
73

Ανώνυμος είπε...

...ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΑΙΑ ΠΥΡΙ ΜΙΧΘΥΤΩ.

Ανώνυμος είπε...

Για την περίπτωση τσουτσεκίων καλύτερα να τα ραντίσεις με round-up.
6146

SW1NJX είπε...

Με τα 50 W εκεί, το ψήνεις το κοτοπουλάκι. Κάλεσέ μας όταν είναι έτοιμο. Βάζω τις σαλάτες και το κρασί.

Ανώνυμος είπε...

Παράπλευρες απώλειες: μετά την ισχύ του νέου νόμου, οι εξετάσεις Σεπτεμβρίου 2011 θα ανακληθούν.
Κύριε με το μήνυμα @1:35μμ θα προτιμούσατε την υπάρχουσα κατάσταση με τα λαδώματα; Η νέα απόφαση καθιερώνει την ηλεκτρονική μέθοδο εξετάσεων (πάλι κάποιοι θα έχουν παράπλευρες απώλειες hihi ).
6146

The road less pedaled είπε...

Αγαπητέ SV1GRN δυστυχώς οι δεινόσαυροι δεν έφυγαν.

Πέτυχαν το "τα διακριτικά κλήσης δεν επαναχορηγούνται σε καμία περίπτωση" - παγκόσμια πρωτοτυπία, ενώ τα καινούρια callsign όπως φαίνονται στο παράρτημα της νέας Υ.Α. θα είναι τετραψήφια και το εν λόγω τετραψήφιο suffix θα αποτελείται από ένα "μείγμα" αριθμών/γραμμάτων.

Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, δεινόσαυρος γεννιέσαι, δεν γίνεσαι. Δηλαδή, στην διαβούλευση είδαμε τριψήφιους να αγωνιούν τι θα απογίνουν τα callsign τους εφόσον πεθάνουν, ενώ είδαμε και διψήφιο να υποστηρίζει το άνοιγμα των callsign.

Με λίγα λόγια, η νέα γενιά ραδιοερασιτεχνών που θα παίρνει τα τραγελαφικά callsign της μορφής SV1A17F ή SV2BD2Υ αν θέλει να μουτζώσει κάποιο ραδιοερασιτεχνικό αστέρα της "ιστορίας" του ελληνικού ραδιοερασιτεχνισμού, δεν έχει παρά να ανατρέξει στις τελευταίες δύο διαβουλεύσεις και να μαζέψει τα δεινοσαυρικά callsign. Για να ξέρει προς τα που θα ρίξει τα φάσκελα, σε περίπτωση που δεν αλλάξει αυτό το status quo σε κάποια μελλοντική Υ.Α.

Αυτά. Εύγε, σε αυτούς που "γράφουνε ιστορία" με αυτόν τον τρόπο. Σίγουρα θα μείνουνε στην ιστορία, αλλά με άλλη "υστεροφημία". Σίγουρα όχι ευνοϊκή.

SV1GRN είπε...

Συμφωνώ μαζί σου στην επαναχορήγηση διακριτικών και βέβαια όχι στα τετραψήφια. Θα χρειασθεί να κάνουμε κάποιες συλλογικές ενέργειες για αυτό και ελπίζω να αλλάξει. Έτσι για να μην ησυχάζουμε.
73

Γκιώνης είπε...

Τι να τους κανεις τους νομους και τους κανονισμούς όταν συναναναδελφοι απο πιρουέτες το ριχνουνε στο τσάμικο φορόντας φουστα μινι και μπικινι. Ο Μιλτος ήτανε μαρια και ο πάολο χριστίνα. Το καλύτερο ειναι να εχεις φιλο τον Σλαβατόρε. Πήξαμε στις ρομπες ρε παιδια ήμαρτον.

Γκιώνης

Γκιώνης είπε...

Ελληνας ραδοερασιτεχνης μπλογκερ.
http://www.youtube.com/watch?v=fqguLflZvCQ

Με καθε εκτίμηση

Γκιώνης

Ανώνυμος είπε...

η dream team τελικά είναι στο ανσάμπλ!

Ανώνυμος είπε...

GGRA.Greek Gay Radio Amateur.
New Low. New Customs. New ethics.
Vote for president.

Γκιώνης είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Tc8D8rPCqhw&feature=related

Σαλβατορε.

Ανώνυμος είπε...

Ντανο σε γουσταρω
σε πριμα και σε μπασο.

Ανώνυμος είπε...

Κωστακη τα παρανομα λινκ που θα τα βαλεις?

Γκιώνης είπε...

Καλο θα ήταν οι GSU,CDY,EML και λοιποί εκρόσωποι ανίδεοι όταν δημοσιεύουν κάτι να αναλαμβάνουν και την ευθύνη των λεγομένων τους.
Είσαστε τρανο παράδειγμα ασχετοσύνης και οπορτσιουνισμού που μονο σας σκοπο έχετε να διασύρετε προσωπικότητες και συνειδήσεις. Θεωρρώ απαράδεκτη την απειρη λασπολογία σας απο όλα τα μεσα που μπορειτε και χρησημοποιήτε. Ειστε αξιοθρύνητοι. Η χειροτερη ραστα έλληνα αμόρφωτου, αγραμματου, εθελοντιστή της μικρης σας μικρης κοινωνίας αδελφων ψυχών. Κωστακη όταν οι άλλοι σε κραζανε φορτηγατζή εμείς λεγαμε οτι εισαι ραδιοερασιτέχνης. Ο άλλος ειναι ανάξιος λόγου αφου με απόφαση του ελληνικού κράτους ειναι ανάπηρος. Ο δε εμελε αθωωνεται λογο βλακείας και δεκτης κεραυνού απ όπου και επέζησε οποτε μαλλον θα του πω μπραβο.

Καλό κουράγιο.

Γκιώνης

Ανώνυμος είπε...

Κωστακη ποιος τα στηνει με τον Παολο???? ΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟ

Ανώνυμος είπε...

Aν διαβάσετε τη σελίδα 27097 του ΦΕΚ Β'1969/2011, το άρθρο 21 παράγραφος 2, παραπέμπει στο ΦΕΚ Β'1105/2000 που λέει για τα μέτρα προφύλαξης του κοινού από την λειτουργία κεραιών εγκατεστημένων στην ξηρά.

Στο άρθρο 6 παράγραφος 6, αυτό το ΦΕΚ αναφέρει: "Υποχρέωση σύνταξης και υποβολής τεχνικής μελέτης, σύμφωνα με τις παραγράφους 1 και 2 του άρθρου αυτού, έχουν όλοι οι σταθμοί των οποίων η συνολική ενεργός ακτινοβολούμενη ισχύς όλων των καναλιών ξεπερνά τα 100 W (164Weirp) για τις ζώνες συχνοτήτων πάνω από 30 MHZ και το 1 KW για τις ζώνες συχνοτήτων κάτω από 30 MHZ. Ειδικώτερα στη ζώνη συχνοτήτων κάτω από 30 MHZ, το όριο του 1 KW μειώνεται στα 100 W εάν μέσα στην περιοχή που ορίζεται με ακτίνα 50 μέτρων από τη βάση της κεραίας υπάρχει οικία ή πραγματοποιούνται ανθρώπινες δραστηριότητες"

Τι γνώμη έχετε;

Δημήτρης SV1UY

Γκιώνης είπε...

Αγαπητέ Δημήτρη θα ήθελα κάπως να προεκτίνω την ερώτηση σου. Φιλος ραδιοερασιτέχνης ειναι κατοχος αυθαιρέτου στο Κατω Σουλι Μαραθώνα. Τι θα πρέπει αυτόν να νομιμοποιήσει πρώτα το αυθαίρετο κτίσμα, την αυθαιρετη κεραία ή τον αυθαιρετο οικισμό που υπάρχει εδω και 50 χρόνια. Ειναι πολλα τα θέματα.

Γκιώνης

Ανώνυμος είπε...

KBS μην αγχώνεσαι ρε. Αν ισχύσει η (θεωρητικά αδιάβλητη) εξέταση σε Η/Υ + το νέο ποσοστό του 80% (80 στις 100 απαντήσεις σωστές)δεν θα έχουμε περισσότερα απο 5 άτομα επιτυχόντα σε πανελαδικο επίπεδο μετά απο κάθε εξεταστική περίοδο. Οπότε φτάνουν τα κολσάιν μια χαρά!

Ανώνυμος είπε...

Το είχα πει, δεν το είχα πει...?
http://2mdes.blogspot.com/2008/09/blog-post_19.html?showComment=1230019560000#c2170612184291752777
Κλάψτε τώρα όσοι απαξιώνατε τους SW συνάδελφους...
Ραδιοτηλεφωνία αγάπη μου σου ΄ρχομαι...

Υ.Γ. Για τους τεθλιμένους, κερνάμε κόλλυβα στην διεύθυνση: Σπύρου Πάτση 47, Τετάρτη 17:00 - 21:00 και Κυριακή 10:00 - 14:00...
Ζωή σε σας παιδιά...
Να ζήσουμε να θυμόμαστε τα μορς...

Τάκης

Ανώνυμος είπε...

Καποτε εκει κέρναγε ο κωστάκης ρε? Καλή του ώρα. Τωρα εγινε μεγαλος και τρανός και γλύφει αλλού.

F/SV1NZX Alex είπε...

GKE (και ειμαι σιγουρος οτι ο ΟΑΑ κρυβεται απο πισω.. χι χι) ασ'τα ψηφιακα κατω :D

The road less pedaled είπε...

Για τον Ανωνυμο "7 Σεπτεμβρίου 2011 8:42 μ.μ."

Αγαπητέ ανώνυμε αν λάβει κανεις υπόψιν ότι η τράπεζα θεμάτων άλλων χωρών είναι διπλάσια σε όγκο απο την μελλοντική ελληνική τράπεζα θεμάτων (και τετραπλασια σε σχέση με την τρέχουσα) τότε το 80% δεν είναι τόσο αυστηρό όσο ισχυριζεσαι.

Πχ ένας αμερικανός για να πετύχει να παρει extra άδεια πρέπει να μελετήσει συνολικά 1614 ερωτήσεις και για να τις περάσει το μίνιμουμ ποσοστό σωστών απαντήσεων είναι περίπου 74%.

Η τρέχουσα τράπεζα ερωτήσεων στην Ελλάδα έχει λιγότερες απο 400 ερωτήσεις, ενώ μελλοντικά θα γίνουν λιγότερες απο 800. Δυστυχώς δεν θυμάμαι τους ακριβείς αριθμούς.

Δεδομένου ότι υπάρχουν 12χρονα στην Αμερική extra licensees, ο ισχυρισμός σου ότι οι επιτυχόντες θα ειναι 5 πανελλαδικά σε κάθε εξεταστική περίοδο, μου φαίνεται αστοχος.
Επίσης αν τα βάλεις κατω και συγκρίνεις τους αριθμούς, θα δεις πως οι εξετάσεις κάθε άλλο παρά αυστηρές είναι.

Όσο για τα callsign, οι δεινοσαυροι έλυσαν -προς το παρόν τουλάχιστον- το μέγα πρόβλημα της ιστορίας. Για το τι μέλλει γενναισθαι, αυτο είναι κάτι που τους αφήνει αδιάφορους.

Γκιώνης είπε...

Και καλα βρε κωστα μου, λες οτι θα με βαλεις στο πάγο. Αν όμως εγω σε βαλω στο γύψο? Σου πέρασε καθόλου αυτό απο το μυαλό. Για ξαναματασκεψουτα όλα μια και εμαθα οτι μίλησες με κόσμο. Ναι ναι ναι.

Γκιώνης εεεε.

Γκιώνης είπε...

Ευτυχως δε σε πατησα.

Γκιωνης

Ανώνυμος είπε...

Κωστακη ποιος τα στηνει με τον Παολο???? ΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟ

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Καλα με το νεο νομο δεν καταργήθηκε ο διαχειρηστής?
Παλι τσεκούρι πέφτει?

2Μδης είπε...

Αγαπητέ Δημήτρη SV1UH αυτό δείχνει να περιλαμβάνει αρκετες περιπτωσεις συναδέλφων ειδικά σε αστικές περιοχές.

ΑΝ η κεραία είναι στο ψηλότερο κτίριο της περιοχής δεν υπάρχει πρόβλημα εως 1KW (είναι γνωστό ότι δεν χρησιμοποιεί κανείς τέτοια ισχύ) ή πάνω από 100 στα VHF+ (ούτε εδώ υπάρχουν τέτοιες ισχύς όλα γίνονται με qrp) οπότε... στα όρια είμαστε!

Φαντάζομαι ότι η εκτενής μελέτη του κανονισμού θα εξάγει πολλά τέτοια σημεία και πολλά άλλα αντικρουόμενα.

ΕΥΤΥΧΩΣ πάντως που με τις χαμηλές ισχείς που χρησιμοποιούμε δεν εμπίπτουμε στην συγκεκριμένη παραπομπή.

SV1GRN είπε...

Συμφωνώ με τα γραφόμενα του Γιάννη.
ο νόμος του 2000 ίσχυε έτσι και αλλιώς και το 2010 κλπ. Αν δεις τη διαβούλευση το προτεινόμενο άρθρο μας υποχρέωνε να προσκομίζουμε μελέτες ανά κεραία. Μετά τα υποβληθέντα σχόλια, βελτιώθηκε σε PEP και εξαλείφθηκαν όλα τα άλλα. Η αναφορά της σελίδας 27097 είναι χρήσιμη για να μην ξεπερνούμε τα όρια ενίοτε.
73

sv8gke είπε...

Σας έφταιγαν οι δεινόσαυροι;
Λουστήτε τώρα τον νέο νόμο και μην προσπαθήτε να μας αναλύσετε τις ευεργετικές ιδιότητες του.

Γκέκας
Κάτω τα ψηφιακά Αλεξ.
ΟΛΕ

Ανώνυμος είπε...

Τα πρωτα λινκ αρχισαν να λειτουργούν. Πανω στην ώρα που ειχα αρχίσει να βαριέμαι τα βεβε και γιου γιου. Παταμε 142290 και ακούμε 3767,5 χωρίς τόνο. FM.
ΧἎΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Ανώνυμος είπε...

Ειμαι SW και με το νεο νομο μου επιτρέπεται να επικοινωνώ στα HF. Ομως δεν γνωρίζω πως να σφυράω με τα δάχτυλα. Πως μπορω να συντονίσω το μηχάνημα μου?

Ανώνυμος είπε...

To ATHENS QRO CLUB βρίσκεται στην δυσάρεστη θέση να ανακοινώσει ότι αναστέλει την λειτουργία του!!!!

Βαριά λαβωμένο από τον νέο νόμο παρακαλεί τα μάλη του όπως ενταχθούν στα μητρώα του athens qrp net!!!!

Εκ του ΔΣ Μπάμπης ο κιλοβάτορας

Ανώνυμος είπε...

Τωρα που στα βραχεα δεν χρειαζονται λινκ πως θα ακούμε τον αλλο στην εισοδο?

Ανώνυμος είπε...

Μηπως γνωριζετε που εκπέμπει το R1 στα βραχέα?

Ανώνυμος είπε...

Χρησιμοποίησα σήμερα για πρώτη μου φορά τις συχνότητες HF με μεγάλη μου χαρά. Ολες οι τριγύρω πολυκατοικίες εχασαν το σημα της τηλεόρασης και λενε οτι ακουγαν τη φωνή μου. Γνωρίζετε κάτι? Μηπως αν αλλαξουν κανάλι θα ειναι καλύτερα? Τους ειπα οτι πρεπει να αλλαξουν κεραίες και ετσι θα ειναι ακομα καλύτερα.

Ανώνυμος είπε...

8 Σεπτεμβρίου 2011 12:15 π.μ.

Πρεπει να ρωτήσεις το Σωτηρη που τα ξερει καλύτερα. Νομίζω όμως οτι ακούγεται στους 3780 επειδη κατι βραδυα τον ακουσα εκεί ενω πριν μιλαγε στο R1. Εκτος αν τον ακουγα απο ανακλαση σήματος.

Ανώνυμος είπε...

Για τους sw που θα ηθελαν να αρχισουν να δοκιμαζονται στα HF.

3765 -600 με 88 υπότονο.

Ο Κωστας ο σακαφλιάς.

Ανώνυμος είπε...

KBS συμφωνώ μαζί σου. Η ειρωνία μου εστιαζόταν στο 'αδιάβλητο' που υπήρχε ως τώρα...... Επιτέλους ίσως αλάξει κάτι

Ανώνυμος είπε...

SV3JZT-@ 14228.0 SV3JZT CQ AMERICA CQ AMERICA !!!!!!!!!! 2212 07 Sep

αντε παλι τα ιδια....

Ανώνυμος είπε...

θέλω να ενημερώσω ότι στην χθεσινή έκτακτη σύνοδο του QRO Club δημιουργήθηκε ρήξη με μέλη (εγκάθετοι του qrp net) που επιθυμούν την αναστολή εργασιών του τιμημένου συλλόγου μας.

Ο φασισμός των QRPδων δεν θα περάσει.

Το QRO CLUB όχι μόνο δεν αναστέλλει την λειτουργία του αλλά συνεχίζει ακάθεκτο τον αγώνα. Ταυτόχρονα προχωράει σε διαγραφή των γνωστών πλέον μελών που επανειλημμένα έχουν δημιουργήσει προβλήματα. Τα ονόματα θα ανακοινωθούν σύντομα.

Ο νόμιμος εκπρόσωπος του QRO Club
(και όχι ο μαϊμού παραπάνω)

Ανώνυμος είπε...

Η νέα κατηγορία θα είναι πραγματικά qrp. Οι κεραίες της θα πρέπει να μην ξεπερνούν σε απολαβή τα... 3dbi (η δε ισχύς τα 10watt).
6146

F/SV1NZX Alex είπε...

Εχετε πλακα, παντως, εσεις οι ανωνυμοι.. :)

Ανώνυμος είπε...

Έχουν, έχουν!

Ανώνυμος είπε...

Έχουμε έχουμε!!!!

Ανώνυμος είπε...

προσοχη μη δαγκωσετε τι γλωσσα σας...

Ανώνυμος είπε...

Μπα τον λαιμό σου σημαδεύουμε..

Ανώνυμος είπε...

δε θέλω να σας επηρεάσω αλλά το απο κάτω θέμα έχει πιο πολύ ψωμί.
έτσι για να μην ξεχνιώμαστε κιόλας...

Ανώνυμος είπε...

Χαρηκα σήμερα που ως πρώην Sw μπόρεσα και μίλησα στους 6710 και ζήτησα τον Αντώνη τον Τιραμόλα. Επιτέλους τους ακούω τόσα χρόνια και να μην μπορώ να τους μιλήσω? Στα καλύτερα παιδιά? Μπραβο στο νέο νομο και στο υπουργείο. Παντα τέτοια.

Ασυντονιστος.

Ανώνυμος είπε...

http://18-30.gr/portal/content/view/178/2/

Ετσι μπορουμε να συντονίσουμε εύκολα χωρίς να ενοχλούμε τους γείτονες.
Καλη σας επιτυχία.

Γκιώνης είπε...

O διαχειριστής τους φορουν του ΣΕΡ καλό θα ήταν να σε εστελνε στον αγύριστο αλλά που θα πάει και αυτό θα γίνει. Κριμα που ακομα συνδιαλέγονται με αχρηστους.


Με καθε εκτίμηση

SV1LKM
Μελος του ΣΕΡ

ΥΓ. Παιζει διαγραφή?

Γκιώνης είπε...

H Λουκριτία ενώ με ανορθογραφία άφηνε όλα τα μέλη αλλων συλλόγων εξω απο το Fielday τωρα συνδιαλέγεται γλύφοντας μαζί τους. Έλεος πια. Ρε δε πατε να πηδατε κανενα φραχτη μπας και ηρεμήσετε?

Γκιώνης

ΥΓ Παιζει διαγραφή ή θα παραιτηθεί μόνος του για λογους ευθιξίας?