Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Προς συμμόρφωση...

Πριν λίγες μέρες διαπίστωσα περίεργους ήχους, κατά την είσοδο μου στο χώρο του ηλεκτρικού πίνακα, σε μια αποθήκη δηλαδή που έχω στο υπό ανέγερση 2ο qth στην Αρκαδία. 


Η πρώτη μου σκέψη ήταν (-φαντάσματα??? -ΌΧΙ!!!) ποντίκι, οπότε έφερα μια ωραία ποντικοπαγίδα-κλουβί...


Πρόσθεσα ένα μικρό κομμάτι τηγανιτή σαρδέλα μαριναρισμένη σε δεντρολίβανο, θυμάρι και χοντροκομένο πιπέρι θεωρώντας σίγουρα ότι είναι γκουρμέ ο "επισκέπτης"...


Και την επόμενη μέρα είχα αποτέλεσμα: Ένα μικρό ποντικάκι είχε εγκλωβιστεί στο κλουβί και στην παρουσία μου τρόμαξε σαν να είδε το διάβολο...!!!


Μετέφερα το κλουβί-ποντικοπαγίδα μαζί με τον ποντικό στον Ήλιο, του τράταρα και ένα κομμάτι τομάτα, αλλά ήταν τόσο τρομαγμένο που δεν έφαγε τίποτα!

Στη συνέχεια του έκανα μερικές ασκήσεις πανικού και του εξήγησα διεξοδικά τα δικαιώματα του. Και πως ότι πει θα χρησιμοποιηθεί εναντίον του...

Μετά δύο ώρες παίχτηκε η τελευταία πράξη:




Ηθικό δίδαγμα: Πήγαινε στα χωράφια, αλλά λίγα με τον 2Μδη...!!! 

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ερασιτέχνης ο νεαρός!
Που πάει ο καημένος,στη φάκα του 2Μδη!

Εντύπωση μου έκανε που δεν τον έκανες
γκουρμέ για τα γατόνια!

73 DE SV1OBY

Ανώνυμος είπε...

Παρά την αλλαγή του ΦΠΑ οι τιμές στο FreeBytes δεν αλλάζουν

Γνωρίζοντας πάρα πολύ καλά την δυσκολία που όλοι μας αντιμετωπίζουμε, ζώντας μέσα στην κρίση τόσα χρόνια, το FreeBytes απορροφάει την αύξηση του ΦΠΑ από 23 σε 24% σε περισσότερα από το 99% των προϊόντων του.

Το web site μας έχει ήδη ενημερωθεί με τον νέο συντελεστή αλλά όπως θα διαπιστώσετε, με ελάχιστες εξαιρέσεις, οι τιμές είναι οι ίδιες. Καλό κουράγιο σε όλους και υπομονή.

Dx Plus Hellenic Radio Amateur Team είπε...

... ναι, και μισό κιλό βαρελίσια.

2Mδης είπε...

Θα κάνω άλλον γκουρμέ. Ξυδάτο...

2Mδης είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

2Mδης είπε...

Συμπέρασμα: Ο χρόνος σύλληψης του "ποντικού των αγρών (και των χωραφιών)" είναι ανάλογος της ελκυστικότητας του δολώματος και αντιστρόφως ανάλογος της εξυπνάδας του.
Σε ορισμένες περιπτώσεις δλδ συλλαμβάνεται άμεσα, γιατί και το δόλωμα ήταν καλό (και πιστευτό) και το IQ κάτω του μετρίου...
Τι να πεις?

Dx Plus Hellenic Radio Amateur Team είπε...

... ο πλήρης τίτλος της ομάδας είναι: Dx Plus, Hellenic Radio Amateur Team και γράφεται με Bold γραμματοσειρά.

Ανώνυμος είπε...

Συνεπώς πρόσεχε τους ύποπτους ήχους από όπου και να προέρχονται.
Ερμής

2Mδης είπε...

Τους έχω υπό έλεγχο. Απλά μερικές φορές κάνω ότι δεν τους έχω ακούσει ακόμα...

Unknown είπε...

Εμένα πάλι η μαυρίκο, μαζεύει τα ποντικάκια τριγύρω από το σπίτι και τα φέρνει στην αυλή και τα τρώει με την ησυχία της...

2Mδης είπε...

Κοίταξε, και εγώ διατηρώ εκεί ένα σύνταγμα γάτες αλλά έλειπαν σε ασκήσεις...

Έχουν στρατοπεδεύσει όλες στο πατρικό μου και στην οικοδομή έρχονται κάτι άσχετες περαστικές. Πρέπει άμα τελειώσω τις εργασίες να τις περάσω από εκπαίδευση σεκιούριτι στο νέο σπίτι...

Unknown είπε...

Αν αποφασίσεις να γίνει στρατάρχης, πες μου να σου δώσω και εγώ άλλο ένα Σύνταγμα απο γάτες. Καμιά εικοσαριά είναι μόνο τα μωρά που έχω αυτή τη στιγμή

2Mδης είπε...

Αν έμενα μόνιμα στο χωριό δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα. Δυστυχώς ζω στην Αθήνα...