Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2008

Τους είδα!

Αμάν τι ετοιμάζουν! Είναι σκυφτοί και γράφουν τον Καζαμία του 2009! Κάπου στον Ιούλιο είναι και συνεχίζουν... Ο 2Μδης με τον ινδιάνο! Πότε θα τον τελειώσουν άραγε;

Πριν ένα χρόνο...

Σαν σήμερα, ένα χρόνο πριν, έχασα τον Μωησή, που μου έκανε παρέα στο QRL τα τελευταία χρόνια. Το γουργουρητό του και τα νιαουρίσματα του σταμάτησαν σε βαθιά και ευτυχισμένα γεράματα. Ακόμα με ρωτούν οι πελάτες γι αυτόν, και οι συνάδελφοι βεβαίως που τον άκουγαν να νιαουρίζει δίπλα μου όταν μιλούσα από το μικρόφωνο… Άλλοτε προσπαθούσε να πιάσει το σπιράλ, άλλοτε δάγκωνε το ραμπεράκι, άλλοτε πήδαγε –τρισχαριτωμένα- μέσα στο ανοιχτό τροφοδοτικό με την υψηλή τάση… Κοιμόταν κουλουριασμένος πάνω στο ζεστό laptop και με κοίταζε εκνευρισμένος όταν τον ξεσήκωνα για να γράψω κάτι.
Είχε την ικανότητα να μου φτιάχνει την διάθεση με μια ματιά… Πόσοι άνθρωποι καταφέρνουν το ίδιο;

Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

Από το «γκάρντεν της βίρτζιν Μαίρης»…

…ήταν το γράμμα που διάβασα στο QRZ.com και dx-hamspirit εν συνεχεία και σε άλλες ραδιοερασιτεχνικές σελίδες. Αν και είχαν σταλεί ελάχιστες μέρες πριν τα «Χριστούγεννα», θέλησα να περάσει λίγο για να το δημοσιεύσω.
Το γράμμα απευθύνεται σε συναδέλφους από άλλα κράτη και, τους προτρέπει να διαμαρτυρηθούν στο Ελληνικό Υπουργείο Μεταφορών Επικοινωνιών, που είναι άσχετοι και δεν γνωρίζουν το αντικείμενο, ώστε να μην ξαναδώσουν το πρόθεμα SY σε ελληνικούς σταθμούς εκτός του Αγίου Όρους!!
Δηλαδή το Άγιο Όρος στο οποίο απαγορεύεται η ραδιοερασιτεχνική δραστηριότητα σε όλους (πλην ενός) θέλει να δεσμεύσει το SY να μην το χρησιμοποιούν οι Έλληνες ραδιοερασιτέχνες. (…ένα ελαφάκι για το Λάκη…)
Φαίνεται ότι δεν έφτασε ο σάλος με τα κατορθώματα του Εφραίμ, και εγείρονται νέες διεκδικήσεις, κατά την γνώμη μου εντελώς παράλογες, σε λάθος χρόνο!
Επειδή πολλοί συνάδελφοι ισχυρίζονται ότι τέτοιες ενέργειες γίνονται από την Ιερή Επιστασία και όχι από τον εκεί συνάδελφο, προτείνω να γράψουμε κι εμείς την γνώμη μας στην Επιστασία και στο Πατριαρχείο. Μπορούμε να τους κάνουμε προώθηση και διάφορες σελίδες από το διαδίκτυο για να τους διαφωτίσουμε, αν και τόσα χρόνια που απαγορεύουν την ραδιοερασιτεχνική δραστηριότητα εκεί θα είναι ήδη ενημερωμένοι. Είναι κρίμα να φορτώνουμε στον συνάδελφο τις συνεχείς αρνήσεις και τις νέες διεκδικήσεις τους. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω την επίσημη ιστοσελίδα του Αγίου Όρους. Βρήκα πολλές οι οποίες ανήκουν σε «μη κερδοσκοπικές αστικές εταιρείες» και σωματεία.
Η διεύθυνση επικοινωνίας με το Συνοδικό Γραφείο του Πατριαρχείου είναι: mailto:elpidof@attglobal.net
και με τον Υπογραμματεύοντα
Στείλτε και στις δυο! Προωθήστε τις σχετικές αναρτήσεις και τα σχόλια, προωθήστε και την επιστολή του συναδέλφου (για να θυμηθούν το θέμα!) εξηγήστε τους που ακριβώς δημιουργείται το… “tremendous chaos”. Ξέρετε εσείς!
(Παλιότερη ανάρτηση με πολλά σχόλια που αφορά το ίδιο θέμα υπάρχει εδώ!
Δεν θα ανακινούσα το θέμα αν δεν έβλεπα τις παραπάνω επιστολές στο διαδίκτυο χριστουγεννιάτικα!)

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Ευχές, ευχές και ευχές!

Υγεία, δημιουργική σκέψη, πολλές και μακρινές επαφές σε όλους τους συναδέλφους ραδιοερασιτέχνες και στις οικογένειες τους.


Σε όσους διαβάζουν το blog εύχομαι η νέα χρονιά να φέρει περισσότερο “πνεύμα” και καλή διάθεση…


(Οι κακοήθεις που δεν έχουν χιούμορ και γκρινιάζουν και τους φταίνε όλα, για να λάβουν ευχές ας πατήσουν ΕΔΩ! )

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

Το μήνυμα των Φρυκτωριών. Ολόκληρο!


Κατά την "ραδιοερασιτεχνική" αναβίωση των Φρυκτωριών το καλοκαίρι, καταγράψαμε όλη την διαδρομή του μηνύματος από την Τροία μέχρι τις Μυκήνες και πάλι πίσω. Από την πλεονεκτική θέση που καταλάβαμε, την κορυφή του Μακίστου όρους, ακούγαμε όλους τους σταθμούς σε Ελλάδα και Τουρκία.


Καθυστερήσαμε να το βγάλουμε λόγω μεγάλου όγκου σε ΜΒ, αυτή την στιγμή είναι διαθέσιμο για να το κατεβάσετε από το site της ΕΕΡ, αλλά και να το δείτε από εδώ τραβηγμένο από διαφορετική κάμερα. Για διάθεση του αρχείου σε καλύτερη ποιότητα ρωτήστε στα γραφεία της Ένωσης.


Επιπλέον ήθελα να το αναρτήσω σε στιγμή που η επισκεψιμότητα θα ήταν ικανοποιητική. Το "επισκεψόμετρο" έχει καταγράψει ήδη ανω των 3000 επισκέψεων σε λιγότερο από τέσσερις μήνες που μετράει. Άρα είναι η καλύτερη στιγμή.


Κατά την διαδικασία διακρίνεται ένα μαύρο ιπτάμενο αντικείμενο να μου επιτίθεται επανειλημένα. Είναι ένα έντομο που τελικά έφυγε έντρομο. Απολαύστε το, προσπαθήσαμε να μην κόψουμε τίποτα από τα σχόλια της στιγμής... Καμεραμαν είναι ο Χρήστος SV1MM, φαίνονται η SV-Βάσω , ο Δημήτρης SV2BZM, και ο γράφων SV1BJY με εμφανές άγχος μέχρι τελευταίας στιγμής. Ομάδα υποστήριξης στην κατασκήνωση, 350μέτρα χαμηλότερα, ήταν ο Στάυρος SV8EUV, η Γωγώ και η Αμαλία....

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Ένα ελαφάκι... για το Μάκη!



Είναι σίγουρο ότι τις μέρες των εορτών, οι αγαπημένοι μας δημοσιογράφοι, παρουσιαστές, και λοιποί “λαοπρόβλητοι”, θα παραμείνουν στα πόστα τους.


Θα συνεχίσουν να ενημερώνουν το κοινό τους για την Λαϊκή εξέγερση που διαπίστωναν τις τελευταίες μέρες. Λαϊκή εξέγερση είναι αυτή. Δεν πιστεύω να κουβαλήσουν κλαρίνα και μπουζούκια στις εκπομπές τους. Να δείξουν ρεπορτάζ από την χώρα του Σάντα και πρωτοχρονιάτικο μενού με χελιδονοφωλιές! Ούτε να δώσουν ραντεβού με το κοινό τους για δεκαπέντε μέρες μετά, και να πάνε διακοπές στο Πουκέ!
Η επανάσταση δεν περιμένει!
Ο κόσμος που σας βλέπει είναι ζήτημα αν θα φύγει μέχρι το χωριό του, δεν μπορεί εσείς που του παπαριάζετε το μυαλό να κατεβάζετε ρολά για δεκαπέντε μέρες. Ποιος θα ενημερώνει για την λαϊκή εξέγερση Μάκη μου/ Δήμο μου/ και λοιποί “αυτόκλητοι ηγήτορες και διαμορφωτές της κοινής γνώμης" κατά πως λέει και ο Θεοδωράκης στην ανακοίνωση του (που την κάνατε γαργάρα...)

Πάμε πάλι...

Σε παλιά ανάρτηση γίνονται ακόμα σχόλια, έχουν ξεπεράσει κάθε ρεκόρ του παρόντος χώρου, και απότι φαίνεται θα συνεχίσουν. Οπότε και την μεταφέρω εδώ για πιο εύκολη πρόσβαση.
Είναι το γνωστό θέμα Εξετάσεις ραδιοερασιτεχνών που προβληματίζει πολλούς (ακόμα).