Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Ραδιοερασιτεχνικός Καζαμίας 2011...

Χρόνια πολλά και με το καλό να μας έρθει ο καινούριος χρόνος! Η χρονιά που πέρασε ήταν φτωχή από οικονομικής άποψης αλλά πλούσια από δραστηριότητες. Αν και η διάδοση στις (υπέρ)υψηλές συχνότητες δεν ήταν και η καλύτερη… Έλεγα να ασχοληθώ με όσα έγιναν, αλλά πολλοί συνάδελφοι με ρωτάνε για τον καζαμία. Για τα μελλούμενα!
Έτσι λοιπόν για ακόμα μια χρονιά ο ινδιάνος που συνεργάζεται και εγώ, ψάξαμε και βρήκαμε τι πρόκειται να συμβεί! Γραμμένο για ακόμα μια φορά στα μακρινά άστρα και στα κοντινά αστροπελέκια!
Πριν σας τον παραδώσω για ανάγνωση, θέλω να χαιρετήσω όλους τους συναδέλφους που διατηρούν ή γράφουν σε ιστολόγια. Διαβάζω πολλούς από αυτούς. Υπάρχουν δεκάδες σεμνά και ταπεινά ιστολόγια που χρησιμοποιούν αυτό το εργαλείο του διαδικτύου για να γράψουν και να περιγράψουν, χωρίς κραυγές, χωρίς πολλούς αναγνώστες, χωρίς σχόλια πολλές φορές… Υπάρχουν συνάδελφοι που σχολιάζουν και προβληματίζονται.
Υπάρχουν και άλλα που σκοπό δημιουργίας έχουν να καταστρέψουν ότι δεν μπορούν να φτάσουν… Δυστυχώς γελοιοποιούνται. Γιατί είναι πανεύκολο να προσποιηθεί κάποιος τον σοβαρό αλλά πολύ δύσκολο να προσποιηθεί τον αστείο…
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ο Ραδιοερασιτεχνικός Καζαμίας θα είναι αποκαλυπτικός και προφητικός. Παρακαλώ όσοι στερούνται εύθυμης διάθεσης να πατήσουν εδώ, οι υπόλοιποι
ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!



Ιανουάριος
###Η Ένωση υιοθετεί το νέο ραδιοερασιτεχνικό δόγμα σύμφωνα με το οποίο μπορεί να χαϊδεύει τα αυτιά σε ραδιοερασιτέχνες που έχουν παρεκτραπεί επανειλημμένως. Σύμφωνα με το νέο δόγμα κάποιος αδειούχος που βρίζει σα χαμάλης στον αέρα ή ανοίγει συζήτηση για τραβεστί και για γκόμενες, μπορεί να γίνει τακτικό μέλος αν και εφόσον προσφέρει στην ένωση μια πρωτοποριακή επινόηση. Η πρώτη ομάδα διεστραμμένων καταφτάνει, προτείνοντας μια σπανιότατη κατασκευή (από την οποία βρωμάει το ίντερνετ!) ένα πιτιτί ιντερφέης φτιαγμένο από τα χεράκια τους! Η μέθοδος είναι κάτι αντίστοιχο με τα συγχωροχάρτια. Μου δίνεις κάτι και σβήνονται οι αμαρτίες… Τι ραδιοερασιτεχνική δεοντολογία και αηδίες;; Αυτά τα λέμε για τους απέξω!
###Νέα από την διαβούλευση: Οι υπεύθυνοι του υπουργείου θέλουν να τους ευχαριστήσουν όλους. Έτσι οι SW γίνονται όλοι SV όπως επιθυμούσαν. Για να ευχαριστηθούν όμως και οι SV που θέλανε δύο κατηγορίες, όλοι οι SV γίνονται SW! Για να ξεχωρίζουν! Παρόλα αυτά υπάρχουν διαφωνίες… Μα γιατί;
###Νέοι σχολιαστές προκύπτουν στα ραδιοερασιτεχνικά ιστολόγια. Ο Γκιώνης, ο Κούκος, ο Μπούφος, ο Πτεροδάκτυλος και ο Δικέφαλος, δημιουργούν το συγκρότημα “New birds on the blog” κυκλοφορούν το πρώτο τους CD: Why? Σκοπός τους να χαρίσουν τη χαρά της μητρότητας σε ψωνισμένους μπλόγκερς μέσω της ποίησης και της μουσικής...
###Ο Ανδρέας Νικόλαος κλπ που είχε παραιτηθεί από έφορος ΟΕΑ, από μέλος ΟΕΑ, από μέλος της ΕΕΡ, παραιτείται ΚΑΙ από ραδιοερασιτέχνης. Καίει συμβολικά το πτυχίο του έξω από το υπουργείο.
Φεβρουάριος
###Γίνεται γνωστό με κάθε επισημότητα παρουσία του γενικού γραμματέα της Ένωσης, το νέο ραδιοερασιτεχνικό ίματζ που επιθυμεί η ΕΕΡ. Τέλος οι DX-pedition οι πρωτιές και οι επαφές! Η καρδιά του ραδιοερασιτεχνισμού χτυπάει στις ταβέρνες! Ο ακούραστος γραμματέας υποδεικνύει ως πρότυπο, γνωστή παρέα ραδιοερασιτεχνών που πλακώνεται στα τσίπουρα, περιφερόμενη από ταβέρνα σε ταβέρνα. Προσπαθούν να μεταλαμπαδεύσουν την ιδέα ότι ο σωστός ραδιοερασιτέχνης είναι άεργος, μπεκροπίνει, και βγαίνει στον αέρα μόνο όταν γίνει ντίρλα, να συζητήσει για γκόμενες…
###Συντάκτης ραδιοερασιτεχνικού διαδικτυακού περιοδικού βρίσκεται σε καταστολή, υπό την επίβλεψη ιατρικής επιτροπής που μελετά την κατάσταση. Η ιατρική τρόικα διαβλέπει βελτίωση σε σχέση με την περασμένη χρονιά ενώ εκφράζει φόβους ότι η ασθένεια υποβόσκει σε λανθάνουσα κατάσταση.
###Σε μια σεμνή τελετή στο δημαρχείο Χαλανδρίου ο πρόεδρος του ΣΡΕ- Ανατολικός Τομέας, ευχαριστεί τον δήμαρχο για την δωρεάν παραχώρηση της αίθουσας για το 2ο χειμερινό χάμφεστ. Αν πλήρωνε θα στοίχιζε τουλάχιστον 1.000 ευρώ!
Από την πλευρά του ο δήμαρχος –συγκινημένος- ευχαρίστησε τον σύλλογο γιατί με τις κλήσεις που έκοψε σε ραδιοερασιτέχνες στους γύρω δρόμους, έβγαλε πάνω από 25.000 ευρώ!!!
###Νέα από τα ραδιοερασιτεχνικά μπλογκ: Ο Σταμάτης κάνει μια δημοσίευση-γροθιά στο στομάχι της ραδιοερασιτεχνικής ενημέρωσης: Του έστειλαν κάρτα για τις Απόκριες!!!!!!
###Ο Ανδρέας Νικόλαος κλπ παραιτείται και από οδηγός. Καίει συμβολικά το δίπλωμα οδήγησης.
Μάρτιος
###Σε γνωστή παρέα ραδιοερασιτεχνών αλληλοφωνάζονται στον αέρα με γυναικεία ονόματα, ενώ επιχειρούν να κατοχυρώσουν και σε συναδέλφους γνωστούς και αγνώστους γυναικεία υποκοριστικά «Ασπασία, Δανάη, Δημητρούλα»... Έτσι φράσεις όπως «Πάρε μικρόφωνο κοπελιά μου» και «Σίντι σε ζήταγε ο Τζίτζι…» δίνουν και παίρνουν στον αέρα. Όλοι θυμούνται τους δεσποτάδες με τα μεταξωτά ράσα, τον επίσκοπο Μπουμπού, τον αρχιμανδρίτη Ζωζώ και τη Σουλτάνα του Αιγαίου. Σε κάποιους περνάει από το μυαλό ότι κάτι παίζεται…
###Συντάκτης ραδιοερασιτεχνικού διαδικτυακού περιοδικού που βρίσκεται υπό καταστολή πετάγεται βήχοντας, βγάζοντας πνιχτές κραυγές όπως «Αέρα-Αέρα!». Ο θεράπων ιατρός διαβλέπει επιδείνωση υποθέτοντας ότι ο ασθενής βλέπει σε όραμα επίθεση στο αλβανικό μέτωπο. Στην πραγματικότητα ο ασθενής υποφέρει από ασφυξία αφού ο γιατρός του πατάει κατά λάθος τον σωλήνα του οξυγόνου…
###Νέα απο τα ραδιοερασιτεχνικά μπλογκ: Άφωνη η ραδιοερασιτεχνική κοινότητα παρακολουθεί με δέος μια αποκαλυπτική ανάρτηση: "Κυκλοφόρησε ο νέος ιός που θα έρθει στο mail σου και θα ανοίξει σαν ολυμπιακή δάδα! Θα σου κάψει τον σκληρό και η οθόνη θα σηκωθεί και θα σε βαρέσει κατακέφαλα. Διαδώστε το σε όλους τους φίλους και γνωστούς. Στείλτε το παντού..."
###Ο Ανδρέας Νικόλαος κλπ παραιτείται από αριστερός ψάλτης στην Παναγία την Ευαγγελίστρια. Καίει συμβολικά μια λαμπάδα!
Απρίλιος
###Διαβούλευση: Το υπουργείο ανακοινώνει ότι θα δώσει αποκλειστικό διακριτικό στο Άγιο Όρος! Το SΧ666. Οι μοναχοί ξεσηκώνονται, καθώς πάγιο αίτημα τους ήταν το SY και όχι το SX… Αρχίζουν διαδηλώσεις και λιτανείες με λείψανα αγίων. Το πρώτο μπλοκ των διαδηλωτών περιφέρει την τίμια ζώνη ενώ ακολουθούν τα τίμια δώρα. Παρά την περιφρούρηση γνωστοί άγνωστοι καλόγεροι ξεπηδούν μέσα από την λιτανεία και επιτίθενται –με βυζαντινή μεγαλοπρέπεια- εναντίον των ραδιοερασιτεχνών που θέλουν να εκπέμψουν από το όρος… Σημείο των καιρών: Δυο εικόνες της Παναγίας δακρύζουν ενώ μία του Παντοκράτορα έχει ξελιγωθεί στα γέλια. Οι μασχάλες δώδεκα μοναχών άρχισαν να μυροβλίζουν! Το μεγαλείο της ορθοδοξίας…!
###Νέα από τα ραδιοερασιτεχνικά μπλογκ: Ο Σταμάτης κάνει μια ανάρτηση φωτιά! Του έστειλαν κάρτα για «Χριστός Ανέστη»!!!!
###Γνωστή παρέα ραδιοερασιτεχνών παρακολουθεί μέσα σε κατανυκτική ατμόσφαιρα την ακολουθία του Νυμφίου. Το απόγευμα της Ανάστασης δίνουν «το φιλί της αγάπης» -το μεγαλείο της ορθοδοξίας- ενώ ακούγονται ψίθυροι ότι σίγουρα κάτι παίζεται…
###Ο Ανδρέας Νικόλαος κλπ παραιτείται από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων. Καίει συμβολικά ένα ομοίωμα του Αρπέα… (άσχετο!;)
Μάϊος
###Συντάκτης ραδιοερασιτεχνικού διαδικτυακού περιοδικού που βρίσκεται υπό καταστολή πετάγεται βγάζοντας κραυγές όπως «Πίσω αντίχριστοι!.. ορθοδοξία ή θάνατος!» Η ιατρική τρόικα προτείνει δραστικά μέτρα ενώ ο νοσοκόμος φέρνει τη ματσόλα!
###Παρέα ραδιοερασιτεχνών ανακοινώνει VHF expedition για τον Ιούλιο σε ελληνικό (μέχρι τώρα) νησί. Ο Παπαρούνης (όχι δεν βγαίνει από την παπαρούνα) ισχυρίζεται ότι αυτός ήθελε να πάει πρώτος και του κλέψανε την ιδέα… Πρωτοφανές!
###Νέα από τα ραδιοερασιτεχνικά μπλογκ: Σε απόλυτα ραδιοερασιτεχνικό μπλογκ δημοσιεύεται ή είδηση ότι η νεογέννητη κόρη του συγγραφέα έβγαλε δόντια!!!!




###Ο Ανδρέας Νικόλαος κλπ παραιτείται από το φαν κλαμπ του Κίνγκ-Κόνγκ! Καίει συμβολικά μια τούφα από μαλλιά γορίλα.




Ιούνιος
###Η καρδιά του ελληνικού ραδιοερασιτεχνισμού χτυπάει στο χάμφεστ.
Έμποροι είναι μόνο κινέζοι και πακιστανοί! Ο DR λείπει στην Αμερική, ο freebytes λείπει στην Κίνα ενώ ο Χριστοδούλου που τελικά ήρθε, αναρωτιέται αν βρίσκεται σε χαμφεστ της ΕΕΡ ή σε παζάρι στο Σχιστό… Οι αλλοδαποί πουλάνε κινέζικα D-STAR με πενήντα ευρώ, οι περισσότεροι όμως αγοράζουν γυαλιά ηλίου, παντόφλες, και το DVD της Πετρούλας… Στην έξοδο πουλάνε χαλιά, ενώ –για πρώτη φορά- υπάρχουν και παπατζήδες! Αυτό, είναι χάμφεστ! Στην διπλανή αίθουσα γίνεται έκθεση ναυαγοσωστικού υλικού. Δεκάδες συνάδελφοι προσέρχονται να χαζέψουν τα σωσίβια, τα βατραχοπέδιλα, και τις σωστικές λέμβους ενώ στέκονται στην ουρά για να λάβουν μαθήματα από τις ναυαγοσώστριες για το «φιλί της ζωής»!! Γνωστή παρέα ραδιοερασιτεχνών δεν μπαίνει στον πειρασμό να περιμένει μαζί με τους άλλους στην ουρά για τα κάλλη μιας γυμνασμένης, ξανθής, γαλανομάτας ναυαγοσώστριας. Προτιμούν να κάνουν πράκτις μεταξύ τους! Βρε κάτι παίζεται!...

###Συζητιέται σοβαρά το ενδεχόμενο να γίνει το Αιτζίαν στα πρότυπα των ευρωπαϊκών διαγωνισμών: 24ωρο, 2Μέτρα, μόνο SSB/CW. Η ραδιοερασιτεχνική κοινότητα επευφημεί αυτή την πρόθεση. Συντάκτης ραδιοερασιτεχνικού διαδικτυακού περιοδικού που βρίσκεται υπό καταστολή γρυλίζει!
###Νέα από τη διαβούλευση: Η ηγεσία του υπουργείου ικανοποιεί το πάγιο αίτημα του ΣΕΡ για απαγόρευση του D-STAR. Η τρέχουσα τιμή των ασυρμάτων DSTAR πέφτει κατακόρυφα. Αυτός ήταν και ο απώτερος σκοπός του σατανικού μυαλού που πρότεινε την απαγόρευση! Απλά τώρα δεν τα παίρνει κανένας και ας είναι φτηνά, αφού απαγορεύονται…
###Ο Ανδρέας Νικόλαος κλπ παραιτείται από τους φίλους του Δάσους. Καίει συμβολικά ένα εργοστάσιο μαρμελάδας με φρούτα του δάσους…
Ιούλιος
###Τον περασμένο χρόνο Ο ΣΡΕ-Ανατολικός Τομέας και ο ΣΕΡ διακρίθηκαν σε κοινωνικό έργο, κυρίως σε δενδροφυτεύσεις! Ο ΣΡΕ-Ανατολικός Τομέας φύτεψε δέντρα στο νεκροταφείο της Πεντέλης ενώ ο ΣΕΡ στο νεκροταφείο του Σχιστού. Ωστόσο, το τάργκετ γκρουπ δεν ήταν οι πεθαμένοι αλλά οι τηλεθεατές. Αφού τέτοιες δράσεις τυγχάνουν τηλεοπτικής κάλυψης από τα μεγάλα κανάλια. Παρόλα αυτά επιτυγχάνεται και ο στόχος της θεαματικής διεύρυνσης του ραδιοερασιτεχνικού κόσμου. Ενώ παλαιότερα οι περισσότεροι ήταν ηλεκτρονικοί και μαρκόνηδες, τώρα έχουμε και παπάδες, καντηλανάφτες, ψάλτες, νεοκόρους και νεκροθάφτες που δίνουν ζωή στο ραδιοερασιτεχνισμό. Τους πρωτοπόρους συλλόγους ακολουθούν φέτος και οι υπόλοιποι: Η καρδιά του ραδιοερασιτεχνισμού χτυπάει στα νεκροταφεία! Ραδιοερασιτέχνες φυτεύουν κάθε τάφο και κιβούρι ανά την επικράτεια, ενώ μετά τις ανακοινώσεις διαβάζεται τρισάγιο… Ωστόσο οι σύλλογοι της επαρχίας αδικούνται, αφού τα νεκροταφεία «φιλέτα» είναι στο λεκανοπέδιο…
###Νέα από τα ραδιοερασιτεχνικά μπλογκ: Συγγραφέας ραδιοερασιτεχνικού μπλογκ, ανακοινώνει ότι εκτός από τους κρυψίνους και τις πισόπλατες μαχαιριές φοβάται τις ιώσεις, το κουνούπι «τίγρης», τις γάτες, τη γλωσσοφαγιά, το κακό μάτι… (και τον κακό του το φλάρο!)
###Ο Ανδρέας Νικόλαος κλπ παραιτείται από το σύλλογο βρακοφόρων Κρήτης. Λέει μια συμβολική μαντινάδα…
Αύγουστος
###Συντάκτης ραδιοερασιτεχνικού διαδικτυακού περιοδικού που βρισκόταν σε καταστολή, ξυπνάει. Οι οικείοι ειδοποιούν τους γιατρούς ότι μετά από επίκληση στον Άη Νικόλα προστάτη των θαλασσινών (ψάρια, χταπόδια, καβούρια, ταραμοσαλάτα…) ο ασθενής ξύπνησε και ταΐζει ήσυχα ήσυχα το κατοικίδιο του!

Το μεγαλείο της ορθοδοξίας! Οι γιατροί φτάνουν απορημένοι και βλέπουν τον ασθενή να ταΐζει έναν δικέφαλο αετό, με μάτια και γλώσσες μουσουλμάνων!!!




###Για άλλη μια χρονιά η παρέα του "μπαρουτοκαπνισμένου" δίνει ρέστα: Η dxpedition στην ακριτική Σαλαμίνα λαμβάνει χώρα φέτος μέσα σε χωματερή. Οι γεννήτριες δεν δουλεύουν χωρίς καύσιμα (άμα σε έχουν γρουσουζέψει φίλε μου!) και οι κεραίες που δεν έχουν δεθεί, πέφτουν! Μιλάμε για τον εξορκιστή νούμερο εκατόν δέκα! Το άκρων άωτον της γκαντεμιάς παίρνει ψαχνό και κόκαλα όταν ραδιοερασιτέχνης-μπλόγκερ που πήγε κοντά για να χαζολογάει, πατάει το χτένι της τσουγκράνας με την οποία ξύνεται… Εννοείται ότι το γεγονός περιγράφεται εκτενώς στο SV-NEA… Μάλλον για παραδειγματισμό…
###Νέα από τα ραδιοερασιτεχνικά μπλογκ: Γνωστή παρέα ραδιοερασιτεχνών-μπλογκερ που όλο τον χειμώνα περιφερόταν πνίγοντας το πάθος τους (για αγνό ραδιοερασιτεχνισμό!) στα τσίπουρα και τα ούζα, πηγαίνουν μαζί διακοπές. Η αντροπαρέα τρέχει και χαριεντίζεται στις απόκρυφες παραλίες του Αιγαίου ζώντας ένα καυτό (από ραδιοερασιτεχνική άποψη!) καλοκαίρι στην άμμο…
###Ο Ανδρέας Νικόλαος κλπ παραιτείται από χρήστης κινητού τηλεφώνου. Σε μια σεμνή τελετή καταπίνει συμβολικά την κάρτα SIM…
Σεπτέμβριος
###Κυκλοφορεί από τους “New birds on the blog” το νούμερο 2 CD: Why? Περιέχει ροκ επιτυχίες όπως το “Psychopath” την γνωστή μπαλάντα “I fear everyone- I hate everyone” και το ντεθ μέταλ «Why not go to hell? Papara!»


###Νέα από τα ραδιοερασιτεχνικά μπλογκ: Σε απόλυτα ραδιοερασιτεχνικό ιστολόγιο ανακοινώνεται ότι μια παρέα ραδιοερασιτεχνών ήπιε καφέ!!! Μιλάμε για μάχιμη δημοσιογραφία, όχι μπούρδες!
###Νέα από τη διαβούλευση: Το υπουργείο σκύβει πάνω στο πρόβλημα των αγράμματων. Υπήρχε η πρόταση να μπορούν να πάρουν πτυχίο και «όσοι είχανε την ατυχία να λέγονται αγράμματοι». Οι υπεύθυνοι πραγματοποιούν την επιθυμία ακριβώς όπως εκφράστηκε. Οι αγράμματοι θα παίρνουν πτυχίο χωρίς επιπλέον διατυπώσεις με προφορική αίτηση. Οι αγράμματοι πτυχιούχοι πλημμυρίζουν τις ραδιοερασιτεχνικές μπάντες ενώ υπάρχει πρόβλεψη οι εντελώς αναλφάβητοι να βγαίνουν στα βραχέα, ειδικά τα σαββατοκύριακα που τρέχουν κόντεστ…
Η παραπάνω διάταξη έρχεται κουτί και στους μετανάστες που δεν γνωρίζουν καν τη γλώσσα. Χιλιάδες πακιστανοί, μαροκινοί και αλγερινοί βγαίνουν στις συχνότητες. Η καρδιά του ελληνικού ραδιοερασιτεχνισμού χτυπάει στους πακιστανούς!
###Ο Ανδρέας Νικόλαος κλπ παραιτείται από χρήστης κεραίας. Καίει συμβολικά τον πομποδέκτη του, δουλεύοντας τον χωρίς κεραία!
Οκτώβριος
###Ραδιοερασιτέχνης που έγραφε πέντε-πέντε τα σχόλια στην περσινή διαβούλευση απορεί και ξύνεται. Το υπουργείο ανακοινώνει ότι θα του δώσει έπαινο ο πρωθυπουργός επειδή πίστεψε ότι υπάρχει έστω και μία περίπτωση να κάτσει κάποιος από το υπουργείο να διαβάσει ότι κατεβατά έγραφε… Μαζί με τον ραδιοερασιτέχνη βραβεύεται και εκείνος ο μαλάκας που είπε στον πρωθυπουργό να του κόψει την σύνταξη για να πάει η Ελλάδα μπροστά…
###Νέα από τα ραδιοερασιτεχνικά μπλογκ: Συνάδελφος, που κάποιες φορές μιλάει και για κατασκευές που ΘΑ φτιάξει, δημοσιεύει φωτογραφίες από την γιορτή του. Πέρυσι είχε συνταράξει τον ραδιοερασιτεχνικό κόσμο δημοσιεύοντας μια φοβερή κατασκευή: Μια γέφυρα ανόρθωσης! Με διόδους!!!! Ο δαιμόνιος μπλογκερ τελειοποίησε την κατασκευή του πάνω σε ένα κομμάτι μάρμαρο όπου σύνδεσε τις διόδους και στην συνέχεια έκανε εντατικά πειράματα να δει αν ανορθώνουν καλά! Τα επόμενα χρόνια θα προχωρήσει και σε δοκιμές αντιστάσεων –να δει αν αντιστέκονται καλά- και σε δοκιμές μετασχηματιστών για να δει αν μετασχηματίζουν καλά. Με τέτοιους ραδιοερασιτέχνες, θα πάμε μπροστά!
###Ο Ανδρέας Νικόλαος κλπ παραιτείται από κρεατοφάγος. Καίει συμβολικά τις μπριζόλες!
Νοέμβριος
###Διοργανώνεται από την κυβέρνηση (πιθανόν της Γερμανίας ή του ΔΝΤ), μεγάλη στρατιωτική παρέλαση για να τιμηθεί η επέτειος του Πολυτεχνείου. Οι ραδιοερασιτέχνες που αφουγκράζονται πάντα τον παλμό της κοινωνίας, διοργανώνουν dxpedition στον προαύλιο χώρο του ιδρύματος με το διακριτικό SX17N. Την δραστηριότητα επωμίζεται ο Αρπέας, ο οποίος κάθεται στα μικρόφωνα του περιβόητου σταθμού, την κατασκευή του οποίου διεκδικούν τουλάχιστον εννιά εκατομύρια αντιστασιακοί! Στην Πατησίων παρελαύνει η 1η Ίλη Τεθωρακισμένων ενώ σε κάθε τανκ επιβαίνει ένστολος με πλήρη εξάρτηση εθελοντής-ραδιοερασιτέχνης… Δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει αλλά οι ραδιοερασιτέχνες έχουν μια υποβόσκουσα λαγνεία με τις στολές...
###Νέα από τη διαβούλευση: Δικαιώνονται όλοι όσοι θέλανε να καταργηθούν τα σήματα Μορς επειδή έχουν καταργηθεί και στο Ναυτικό. Το ναυτικό όμως έχει καταργήσει και τα βραχέα και μιλάει πλέον μέσω δορυφόρου. Άρα, επιβάλετε δια νόμου να μιλάμε μόνο στους δορυφόρους! Ούτε βραχέα ούτε τίποτα!
###Νέα από τα ραδιοερασιτεχνικά μπλογκ: Εκφράζεται από πολλά ραδιοερασιτεχνικά ιστολόγια, η στήριξη στην ιδέα να πάρουν πτυχίο ραδιοερασιτέχνη οι αναλφάβητοι. Κύριο επιχείρημα είναι ότι, ήδη πολλά ραδιοερασιτεχνικά μπλογκ γράφονται από αναλφάβητους και ανεπίδεκτους μάθησης…
###Ο Ανδρέας Νικόλαος κλπ παραιτείται από τις συνεχείς παραιτήσεις. Καίει συμβολικά μια αίτηση παραίτησης!
Δεκέμβριος
###Γίνεται το 3ο χειμερινό χάμφεστ του ΣΡΕ-Ανατολικός Τομέας. Στο περσινό είχαν ακουστεί κάποιες αιτιάσεις σχετικά με το χώρο. Το φετινό χάμφεστ γίνεται στην ίδια αίθουσα αλλά με προφανείς αλλαγές στη διαρρύθμιση: Οι εκθέτες είναι διπλάσιοι! Κάποιοι από αυτούς είναι κρεμασμένοι γύρω-γύρω στον τοίχο -σαν τον εσταυρωμένο- ενώ οι πιο γυμνασμένοι αιωρούνται από το ταβάνι. Οι επισκέπτες περιμένουν παραταγμένοι σε διμοιρίες απέξω και με το που ακούνε την σφυρίχτρα των διοργανωτών μπαίνουν στον εκθεσιακό χώρο αφενός ζυγού. Η κάθε διμοιρία έχει άφθονο χρόνο ενός λεπτού μέχρι να βγει και να εισέλθει η επόμενη. Τι άνετα!!! Είχαν εκφρασθεί παράπονα και για το πάρκιν. Ο δήμος Χαλανδρίου ανακοινώνει ρητά ότι όποιο αμάξι ραδιοερασιτέχνη πλησιάσει τα όρια του, θα το παίρνει ο γερανός και θα το πηγαίνει για πολτοποίηση μαζί με τον οδηγό! Ενώ στους οικείους του θα κόβουν πρόστιμο 5.000 ευρώ! Σκοπός είναι να ευνοηθεί η μετακίνηση των ενδιαφερομένων με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, σαν σαρδέλες με τους πακιστανούς μέσα στα τρόλεϊ, και να νιώθουν άνετα μετά μέσα στο στριμωξίδι του χάμφεστ.
###Νέα από τα ραδιοερασιτεχνικά μπλογκ: Ραδιοερασιτέχνης-μπλόγκερ ανακοινώνει για 30η φορά ότι δεν θα ξανασχοληθεί μαζί μου… Αλήθεια είναι ότι αν δεν ασχοληθεί με μένα ασχολείται με αμιγώς ραδιοερασιτεχνικά θέματα όπως κάτι αμάξια που φτιάχνονται στην Κατερίνη (ή στην Ξάνθη;) με μνημόσυνα τραγουδιστών, με την κίνηση στους δρόμους...
###Οι απρόσκλητοι που έχουν κατσικωθεί στο 145,400 αφού έχουν κουβαλήσει και άλλους, ανακοινώνουν το ημερήσιο πρόγραμμα: Το πρωί θα μιλάνε για ιατρικές εξετάσεις, το μεσημέρι για οικοδομικά υλικά και είδη κιγκαλερίας, το μεσημέρι ύπνος τρικούβερτος, το απόγευμα θα μιλάνε για τραβεστί, στις οχτώ έχει ταβέρνα και πιώμα... Μετά τις δώδεκα μιλάει το κρασί... Νυχτερινή κατάκλιση μέχρι τις έντεκα το μεσημέρι, και τούμπαλιν...
###Νέα από τη διαβούλευση: Κατοχυρώνεται με προεδρικό διάταγμα το δικαίωμα εγκατάστασης κεραιών σε κοινόχρηστους χώρους, πολυκατοικίες, δημόσια κτίρια, πλατείες… Χρρρ! Οι δημόσιες υπηρεσίες υποχρεούνται να βοηθήσουν με κάθε πρόσφορο μέσο την ανάπτυξη κεραιών ραδιοερασιτεχνών, να διακόπτουν την κυκλοφορία των τρόλεϊ σε καιρό κόντεστ, να διακόπτουν την κυκλοφορία αυτοκινήτων για να διευκολύνεται η μεταφορά με κλιμακοφόρα της Π.Υ. πύργων και κεραιών… Ζζζζζ!! Να εκτελούνται οι ανάποδοι διαχειριστές στο Σύνταγμα… Χρρρρ! Φσσσςς! Να γίνει η Πετρούλα ραδιοερασιτέχνης… Χρρρ!! Φφφσσσς!! Αχ και η Τζούλια!! Χρρρρρρρρρ…. Ααααχχ Τζούλια!... χρρρρ…
###Ο Ανδρέας Νικόλαος κλπ παραιτείται από θεατής του επίμαχου DVD. Καίει συμβολικά την συσκευασία του…
Και του χρόνου!!! 73

153 σχόλια:

takis perreas είπε...

Σωστός ο Καζαμίδης!
Να είμαστε όλοι καλά, εσύ Γιάννη να τον γράφεις κι εμείς να τον διαβάζουμε!
Το CD και χωρίς προσωποποιήσεις το βρίσκω σωστό σαν ιδέα.
Με την τρέλα που δέρνει το Κουκογκωναριό, θα γίνει χρυσό πριν κυκλοφορήσει.
Καλή αυριανή!!!

sv8gke είπε...

Οπως πάντα...ΤΕΛΕΙΟΣ!!!

Περισσότερα από του χρόνου καθότι χρειάζεται και δευτερη ανάγνωση,η πρώτη δεν έγινε σωστά,εμπόδιζαν τα δάκρυα απο τα γέλια!

Κουκογκιωναριό θα με πάρετε και μένα στο γκρουπάκι;Μικρός είχα μια μελόντικα και έλεγα τα κάλαντα..

73 και καλή χρονιά να έχουμε!
Μιχάλης

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά Γιαννάκο !!
Καλή χρονιά κλπ κλπ κλπ, με πολλές ραδιοχώρες, dxpedition-υπερπαραγωγές όπως εσείς ξέρετε και να μην ξεχνιόμαστε.. καλό στομάχι (μακρυά από καλικάντζαρους)

Γκιώνης είπε...

"Πριν σας τον παραδώσω για ανάγνωση, θέλω να χαιρετήσω όλους τους συναδέλφους που διατηρούν ή γράφουν σε ιστολόγια. "

Sv1
Sv1HAG
Sv1EML
MQJ
JGW
GGW
Κουκος
SV1GSU
SV9OFO
SV1LLJ
SV9OFF
SV1CDY
SV8GKE
SV3AUW
Δανάη
Σκουλήκι
Ασπασια
Δημαρχος
H ξανθιά της λευκάδος
Ανδρεας,νικολαος κλπ.
και όλοι οσους ξεχασα και όλοι οι ανώνυμοι.
Οι πανελλήνιοι σύλλογοι, οι σύλλογοι αττικής, οι δημοτικοί συμβουλοι που εφυγαν. Αυτοί που ήρθαν η ερχονται.

Σας ευχαριστω θερμα για την παρέα που μου κρατήσατε το 2010 και ευχομαι το 2011 να σας εχω και πάλι σε διάλογο.

Απο καρδιας

Καλό και ευτυχισμένο το 2011
Υγεια και ευτυχία σε κάθε οικογένια.

Ολοι μαζι και χωρια τουλαχιστον να ξεχναμε για λίγα λεπτα αυτήν την πραγματηκότητα που θα ήθελαν να μας πουλήσουν.

Κυριοι καλώς ήρθατε στο 2011

SV1LKM - Γκιώνης

Γκιώνης είπε...

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/01/blog-post_5644.html


Happy New year

2011 wishes for you.

Και αν βαρεθώ λέω να κάνω κανένα cq contest ρε ανθρωπε αντε ντε.

Παντως αυτό το Ανδρεας Νικολαος κλπ φέρνει λιγο σε βασιλόφρονες?

Καζαμιδης αμέσως μετά.....

SV1GRN είπε...

Άψογος καζαμίας με πολύ χιούμορ, καλή χρονιά σε όλους, υγεία, ευτυχία και ο Θεός μαζί μας. Για σένα Γιάννη και μία παραπάνω ευχή: το χιούμορ σου να είναι αστείρευτο.
73

Ανώνυμος είπε...

χρονια πολλα καλη χρονια σε ολους!!!!
με τις καλυτερες ευχες μου!
Γιαννη συγχαρητηρια για τον Καζαμια ηταν Εξαιρετικος!!!
73 sw1jgw

Gioni Πολυ γενναιο εκ μερους σου που αποκαλυψες τη ταυτοτητα σου!! αν και κατ εμε λαθος γιατι ειχε αρχισει να πλεκεται ενα μυστηριο γυρω απο αυτο... ποιος ειναι ο Γκιωνης κτλ

Ανώνυμος είπε...

Ο καζαμίας επαληθεύται ήδη από την πρώτη ημέρα του έτους.Δυστυχώς η απαγορεύνη έκδοση του cd μας δεν μπόρεσε να ξεφύγει απο το καθιστό μουλάρι που τρώει πασατέμπο..Χωρίς καν να κυκλοφορήσει στα χέρια αγνών αλλοδαπών(μαζί με την Πετρούλα) έγινε ήδη επιτυχία...όλα τα παιδάκια στους δρόμους λένε τα εναλλακτικά πρωτοχρονιάτικα κάλαντα των NEW BIRDS ON THE BLOG!!!

Η CINDY CLAUS έρχεται
και ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΤΑΔΕΧΕΤΑΙ
από την Λιβαδία*
κ'ειν αρχόντισσα ΚΥΡΙΑ.

Κρατάει κόλα και χαρτί
χαρτί και ΠΑΛΑΜΑΡΙ**
μην πάει ο νους σας στο κακό
δεν είναι του βαρκάρη..

Nτιν νταν νταν

*ΛΙΒΑΔΙΑ:Χωριό της νήσου Τήλος
**ΠΑΛΑΜΑΡΙ:Το πέμπτο άκρο του ενδοπαλαμικού παλινδρομούντος

Τα έσοδα από το cd θα διατεθούν στην ΜΚΟ οργάνωση ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΜΕΝΟΥΣ ΚΑΜΕΝΟΥΣ!

73 Cuckoo

Υ.Γ Johnάκη μην τα βάζεις με τα πουλάκια..

sv8gke είπε...

Καλή χρονιά σε όλους.
Εκτός βέβαια τον Απρίλιο που με βρίσκει καθετα-οριζόντια-διαγωνια και χιαστά αντίθετο,για άλλη μια φορά ο 2μδης έδωσε ρεσιτάλ.

Είδα βέβαια τον φίλο μου τον Αντρέα που δεν συμμερίστηκε την χιουμοριστική πλευρά του θέματος.Αντρέα επειδή σε έχω γνωρίσει,ξέρω ότι είσαι άνθρωπος με χιούμορ και πιστεύω ότι δεν υπάρχουν παρεκτροπές,τουλάχιστον αυτό αντιλαμβάνομαι ως αναγνώστης.Τέλος πάντων ενδεχομένως γνωρίζεις κάτι παραπάνω από εμένα στο θέμα.

Δημήτράκη jgw τα είδες που δεν με πίστευες ότι δεν είμαι εγώ ο Γκιώνης;;;
Μου είχε φάει την ψυχή να του πω ότι είμαι εγώ ο Γκιώνης!!

Και εσύ ρε Γκιώνη μας την χάλασες..καλα έπλαθε η φαντασία μας διάφορους,ήρθες και μας τα γκρέμισες όλα.
Πάντως μπράβο σου,θέλει ψυχή για να το κάνεις.
Αντε τώρα να πάρουν σειρά και οι υπόλοιποι!!

Γκιώνης είπε...

Μια φορα το χρονο καλό είναι να πέφτουν οι μασκες και όλοι να συμπεριφερόμαστε πιο ανθρωπινα.
Καλη χρονια λοιπόν να έχουμε.
Γκεκα σε δεκα χρονια ποιος θα μας θυμάται?
Παντως ο ένας λέει οτι ειναι γεναίο, ο άλλος θέλει ψυχή. Δυσκολα μου τα λέτε, με ψαχνει πολύς κόσμος εεεε?
Κουκογκωναριο πάντος είναι η λέξη βραβείο για εμένα, τον κούκο και όλα τα ζωντανά μπλογκερακια που ειναι στην παρέα και που εκφράζουν την αποψη τους.
Το σκουλήκι εχω μια απορία να δω αν την γλίτωσε από την σούβλα του κουκου.
Επειδη λοιπόν γκέκα μου κατάλαβα τις πιεσεις που σου ασκούσε ο δημήτριος και κατανοόντας την δύσκολη θέση εις την οποία εβρέθεις ημέρες εορτών είπα να σας ευχυθώ επίσημα. Του χρονου πάλι να είμαστε καλά.
εως τότε έχει πολύ δρόμο.
Για τον Ανδρεα, Νικολαο κλπ θα ήθελα να πω ότι αναμφισβήτητα και για πολλούς λόγους ήταν από τα πρόσωπα του 2010.
Καλη συνέχεια σε όλους.

Γκιώνης

Σκουλήκι είπε...

Ποταπά μέλη του Κουκογκιωναριού, Λευκαδίτικο ψυλλιάρικο σκυλί, Ανδρέα Νικόλαε κλπ(ποιός ειναι αυτός??? καινούριο φρούτο???) και σε όλους όσους διαβάζουν και γράφουν στο blog του αρχικοτσομπόλη VHFάκια(SW) Διομήδη, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία και με χιούμορ. Την γλύτωσα απο τις μασέλες του Κούκου αλλά δεν την γλύτωσε το α' ξαδελφάκι μου "το κοκορέτσι". Πάει, νάταν κιάλλο. Κουουουκο, θα σε πιάσω με ξώβεργα μπας και εκπαιδεύσω αυτό το ψυλιάρικο σκυλί που μόνο στις μπριζόλες και στα παϊδάκια ξέρει να φερμάρει. Ωραίος ο Καζαμίδης. Ετσι Διομήδη πάντα με χιούμορ. Καλή Χρονιά παιδιά. Το σκουλήκι.

The one with no shadow είπε...

Εγω ήδη αγόρασα κουστουμι για την εκδήλωση!!!! χιχιχιχ...

Καλή χρονιά σε όλους

73

sv8gke είπε...

Επέζησε τελικά ο παλιοσκούληκας!!

Χρόνια πολλά και σε σένα ρε σκωληκοειδή απόφυση.Αντε και φέτος να προχωρήσεις μπροστά,να γίνεις ασπόνδυλος πεπτικός σωλήνας που λέει και ο Τάκης!!

Γκιώνης είπε...

Γκέκα μπορεις να μου πεις τι σε πειραξε ο Απρίλης. Ωρε Απρίλη δεν εγινεν η επαναστασις. Θα μας τρελάνεις όλους?
Ω σκόληκα στην υγρασία γλυστράς καλά στην ανονβρία να σε ειδω τι θα κάνεις.
VHFάκια(SW) το βρίσκω κάπως αδόκιμο.
Σκουλικάκι για πες πασχα θα φτάσεις?
SV9OFO σε μνημόνευσα και εστειλα ευχές πολλές. και υπερ υγείας και νηστεια κάναμε, κοινωνήσαμε και είμαστε έτοιμοι.
Ωρε γκέκα παγώσανε λες?
Γιατι ρε λεβεντες και εμεις παντελόνια φοράμε.
Θελω να πω τα χρονια πολλά στον 6146 και ολα καλά. Εκανα οτι σε ξεχασα? Το λουγκερ 32 καλά. Το βλέπω τωρα τελευταία.
Δημητρό ασε τα μυστήρια αυτά ειναι για τους κουτούς. Κτος είσαι?

Γκιώνης

Ανώνυμος είπε...

Το αδιαχώρητο σήμερα το πρωί στα 40 άμετρα.Οπου και να γύριζα την ρόδα cq facebook άκουγα.Δεν μπορεί λέω κανένα κόντεστ θα είναι και δεν δημοσιεύτηκε στο γνωστό έγκριτο(μακριά από εμάς)μπλογκ.
Μάλλον contest θα ήταν γιατί εκτός από το κλασικό ραπόρτο 59 και δύο μπαράκια ανάβουν και σβήνουν τρεις καφετέριες,έδιναν και τον αριθμό φίλων που έχει ο καθένας τους....

Και δεν έσφιξαν τα κρύα ακόμα...

73 Cuckoo

SW1NJX είπε...

Χρόνια Πολλά σε όλους τους συναδέλφους. Αυτός ο Καζαμίας τείνει να γίνει Μαντείο των Δελφών αγαπητέ 2μήδη.

Ανώνυμος είπε...

Για τον Ανδρέα με τα χρονια πολλά
"Αυτοί που δεν μπορούν να γελάσουν με τον εαυτό τους, αφήνουν αυτήν τη δουλειά στους άλλους."

2Μδης είπε...

Επανήλθα εν Αθήναι...
Καλή η επαρχία αλλά δεν έχει 3G ρε παιδί μου! Είδα και έπαθα να ανεβάσω τον Καζαμία, την Παρασκευή το βράδυ. Κόντεψε να μπει ο καινούριος χρόνος!

Ευχαριστώ όλους για τις ευχές, τα καλά λόγια, και για το χιούμορ τους.
Άλλωστε "...Ο άνθρωπος που ξέρει να γελά ΚΑΙ με τον εαυτό του δεν θα πάψει ποτέ να διασκεδάζει..." Όποιος τρώγεται…

Γκιώνη, όντως η ανωνυμία έχει τη μαγεία της. Τόσο καιρό κάποιοι αυτοϊκανοποιούνταν με την ιδέα ότι όσα έγραφες τα έγραφα εγώ! Το έλεγαν και στους γύρω τους! Αποδείχθηκε και ότι είσαι άσχετο πρόσωπο με μένα και βεβαίως ότι τόσο καιρό δεν διέρρευσα πουθενά την ταυτότητα σου. Γιατί εδώ επανειλημμένως η εχεμύθεια έχει κρατηθεί εφτασφράγιστη και κανένας "ανώνυμος" δεν έχει να φοβηθεί τίποτα... Ασχέτως αν διαφωνώ ή συμφωνώ μαζί του, αν είναι φίλος ή άγνωστος. Εμένα με τιμά ο χρόνος που διαθέτει κάποιος στο ιστολόγιο μου και το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να τον προστατεύσω…

Για άλλη μια φορά χαιρετίζω όλους τους συναδέλφους που προβληματίζονται και σχολιάζουν στα ιστολόγια. Και βάζω απέναντι μου αυτούς τους λίγους που με την συμπεριφορά, τις αγελοποιήσεις και τις φασιστικές διαγραφές προσβάλουν τον ραδιοερασιτεχνισμό και την κοινή λογική...

Δεν ξέρω κάτα πόσον έγινε γνωστό, αλλά την περασμένη χρονιά "συνάδελφοι" που ακολουθούν τις παραπάνω τακτικές, διέδιδαν ότι θα μου κάνουν μήνυση και ότι θα φάω 10χρόνια φυλακή! Τα έλεγαν βεβαίως μεταξύ τους στις ταβέρνες (ή εμπιστευτικά στο τηλέφωνο!). Γιατι γνωρίζουν ότι αυτες οι ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ μέθοδοι φίμωσης δεν μπορούν να ειπωθούν δημοσίως...

Πάμε όμως στα καλά του 2010:
Στην περασμένη χρονιά μια μικρή παρέα συναδέλφων, άτυπη, μη θεσμική, χωρίς τίτλους και ειδικές διαδικασίες, κινητοποίησε πολλούς συναδέλφους για ραδιοερασιτεχνικές δραστηριότητες που τελικά βγήκαν από τα σύνορα της χώρας μας. Θεωρώ ότι είναι υγειές παράδειγμα για πολλούς συλλόγους μικρής ή μεγάλης εμβέλειας. Αναφέρομαι βεβαίως στο AthensQRPnet στο οποίο ΔΕΝ είμαι μέλος, για να μπορώ να το στηρίζω και να το ενισχύω χωρίς να θεωρηθεί ότι «ευλογάω τα γένια μου» Τους αξίζει η προσοχή μας καθώς κινητοποίησαν περισσότερο κόσμο απότι όλοι οι σύλλογοι μαζί! Τους εύχομαι καλή συνέχεια…

Τα όσα διαβάσατε στον Καζαμία ήταν διασκεδαστικά, τα όσα θα ακολουθήσουν θα είναι σπουδαία. Η καινούρια χρονιά θα έχει δραστηριότητες -μακάρι να έχει και διάδοση- και τα καλύτερα έπονται...
Εύχομαι το τέλος της χρονιάς που ήρθε να μας βρει όλους πλουσιότερους σε ραδιοερασιτεχνικές εμπειρίες.

Καλή Χρονιά με Υγεία και Δημιουργική διάθεση,
Καλές επαφές, Καλές Κατασκευές!
73
SV1BJY

Ανώνυμος είπε...

Να γελάμε να πηδάμε για να λεν πως δεν πεινάμε!!
Γιάννη ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε ολους τους ραδιοερασιτεχνες και φίλους.
Να εισαι καλά και να μας διασκεδάζεις με το χιουμορ σου.
Σε χάσαμε απο το svnea να σε διαβάζουμε εδώ...!
EYTYXIΣMENO το 2011

2Μδης είπε...

Γκιώνη μια ένσταση: Το λούγκερ δεν είναι 32άρι! Αυτό είναι "γυναικείο" διαμέτρημα.
9ΜΜ είναι...

Ανώνυμος είπε...

32άρι,
Τέτοιο έχει η Sindy...

73 Cuckoo

takis perreas είπε...

Κύριε, Κύριε!
Αυτό σε πια συχνότητα εκπέμπει?
Το διαμορφώνει το CW???

Ανώνυμος είπε...

Και cw διαμορφώνει και το πιπέρι τρίβει και το χτυπάει το ματσακόνι και τον τινάζει τον κουραμπιέ....

73 Cuckoo

Γκιώνης είπε...

Ρε συ κουκο μεσα από τα ριγέ πρέπει να φοράω και μπλουζάκι "έπεσε"? Ρε σεις 10 χρόνια με αλυσίδα και μπαλίτσα στο δεξί σαν κοσμημα δεν σας φτάνει?

2μήδη κάπως έπρεπε να εκτονωθεί η κατάσταση και να δουν ορισμένοι ότι δεν ειναι στραβα ο γυαλός αλλά πραγματικά στραβά αρμενίζουν. Αν δεν αντέχουν την ανωνυμία καλόν θα ήτο να αφησουν τα μπλογκσ και να αράξουν στις ταβερνούλες με λαδωμένα τα χεράκια.

Ειναι όμορφα όμως να εισαι κλειστή ρουφιανο ομάδα να εχεις μπλογκ και μηδεν(0) σχόλια. Και στην κίνα το γκουγκλε δειχνει μονο μαο. Ο μαο κοιμήθηκε, ο μαο έφαγε ο μαο πηρε το όπλο του. Ετσι τα κανανε και δεν βλέπουν ανθρωπο. Επισης facebook δεν εχω οπότε αδυνατο τώρα με ηλιο στα μαξ να διαμορφώσω στα 40 αμετρα. ούτε στα 10. Τι να κάνω να γεμίσω το λουγκερ και να περιμένω. Ρε κουκο εσυ που εισαι πολυταξιδευμένος εχεις δει καμια Sindy στην κίνα? Ειδες που-στα λεω?

Φιλια σε ολους εναν χρονο εχουμε μπροστα μας και τοσες δικες θα τα πουμε σίγουρα.


Γκιώνης

Γκιώνης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γκιώνης είπε...

Τελευταία ενημέρωση
http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1231073205

Γκιώνης

Ανώνυμος είπε...

Βεβαίως και έχω δει κινέζα...

http://webzoom.freewebs.com/sindydolly/Sindy%20Airlines/450x600%20britney%20sindy%20ooak.jpg

73 Cuckoo

Γκιώνης είπε...

Και που καταλαβες βρε κουκε οτι ειναι κινέζα? Κραταει κανενα μπολ με ρύζι? Εγω δεν την βλέπω για τσαινα. Τελος πάντων. Μονο τα παντα ειναι κινάζικα ρε φιλε?

Ενα παντα στην παρεα δεν εχουμε να μας στειλει και κανένα βουξούν.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΝΝΗ ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια αλλα και την εμπρακτη στηριξη. και σε αυτο δεν αναφερομαι μονο στο οτι παντα παρουσιαζεις τις ανακοινωσεις μας αλλα οχι μονο εχεις ερθει μαζι μας αλλα μας εχεις τιμησει και 2 φορες ανεβαινοντας σε βουνα για εμας.
δυστυχως λυπαμαι που δεν μπορω να πω το ιδιο και για αλλους που εκαναν οτι δεν μας ειδαν...

Σκουλήκι είπε...

Κρατάει μπόλ με "κιουφτέδες". Αρα ειναι Λαρισαία.
Γκιώνη πρόσεχε μην πυροβολήσεις τον Κούκο. Τον θέλουμε για εκπαίδευση αυτού του ψυριάρικου τσοπανόσκυλου που σαλαγάει τις ραχούλες. Που θα μου πας βρε αφιλότιμο, θα σου βάλω αντιψυλλική αμπούλα, γιατί ακόμη δεν μπήκε το 2011 και άρχισαν να χοροπηδάνε οι ψύλλοι δεξιά-ζερβά. Και οχι τίποτα, αλλά μπορεί να μεταπηδήσουν και σε άλλο blog και να τους πιάσει φαγούρα.

Ανώνυμος είπε...

Καλή Χρονιά

μετά από προτροπή γνωστού μπλογκίστα, προτείνω επίσημα την ίδρυση του Gr-QRO Club !!

Περιμένω συμμετοχές.

Ανώνυμος είπε...

Μέσα....
βάλε με ιδρυτικο στέλεχος..

2Μδης είπε...

Εγώ τώρα αυτό γιατί δεν το είχα σκεφτεί;;;

takis perreas είπε...

Η πρόταση για δημιουργία SV-QRP Club κατ' αντιστοιχία του Βρετανικού G-QRP Club, δεν μπορεί να γίνει "στο γόνατο".
Αρκετά έχει ξεφτιλιστεί το SV-land από τα ανά συχνότητα μπουμπούκια, για να ρεζιλευτούμε περισσότερο.
Αρκετοί Σύλλογοι-σφραγίδες και "Πρόεδροι κατ' ευφημισμό" υπάρχουν, για να δημιουργηθεί ένας ακόμα!
Χαλαρά!

Ανώνυμος είπε...

Δεν μιλησε κανείς για qrp......

Ανώνυμος είπε...

Αρθρο 1: Ελάχιστη επιτρεπόμενη ισχύς λειτουργίας τα 500 watt

Ανώνυμος είπε...

Άρθρο 2: Πόλωση κεραιών απαραίτητα οριζόντια.

takis perreas είπε...

Αν είναι έτσι ρε παιδιά να βάλω κι εγώ, με το συμπάθιο, ένα μηδενικό ακόμα!
Να μην πω και δύο!!!

2Μδης είπε...

"Αρθρο 1: Ελάχιστη επιτρεπόμενη ισχύς λειτουργίας τα 500 watt"

Σας παρακαλώ μην γράφετε τέτοια γιατί διαβάζουν και κακοπροάιρετοι. Τα 500βατ που γράφετε ως γνωστόν ξεφεύγουν από την ραδιοερασιτεχνική δεοντολογία. Κανείς δεν πρέπει να ξεπέφτει τόσο χαμηλά. Από 1KW και πάνω παρακαλώ!
Είπαμε QRP αλλά μην το παρακάνουμε κιόλας!!!

Ανώνυμος είπε...

Κάτω απο 500w είναι QRPp;;

Γκιώνης είπε...

Εσυ όταν εκπέμπεις πόσες περιοχές δεν έχουν τηλεόραση? Δημοι ή κοινότητες? Τωρα με τον καλλικράτη ειναι αληθεια λιγο πιο ευκολα τα πράματα αλλά ειναι ενα όμορφο παιχνίδι. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα καλό λινεαρ αραραραρ.
Και πολύ όρεξη για QRO και ουχι QRP αγαπητοι ανανδελφοι. Καλο παιχνιδι σας ευχομαι.


Γκιώνης

Γκιώνης είπε...

EEEEEEEEEEλλλλλλλλλλλαααααααααααααα
Κκκκαααααααααααααλλλλλλληηηηηηρρρρρωωωωωνειειειειειειειειε.


Γκιώνης

2Μδης είπε...

Ο Νοτης SV1HKD από το Αγρίνιο ήταν ο τυχερός της κλήρωσης. Άτυχη η παρέα που πέρίμενε να πάρει το 450 και τελικά πήρε των οματιών της...

sv8gke είπε...

Είναι αυτό που λέμε,πήρε τα ...οματία μου;;γιατί εμείς Γιάννη μου αλλιώς τα λέμε εδώ στην επαρχία.

Σκούληκα στείλε αμπούλα γιατί έχω φαγούρα!!

Γκιώνη,ΔΩΣΕ..πολύ νωχελικό σε βλέπω.
Ελα να αντισταθούμε στον επερχόμενο εχθρό της ισχύος,το QRP κίνημα δεν πρέπει να περάσει!!

Γκιώνης είπε...

Υπάρχει Θεός.
Για καποιες ειναι ο Σακης.
Για αλλους ειναι η τυχη, ενας νεος ανθρωπος sv παρακαλώ (σκεψου να πηγαινε σε κανεναν sw ουουουο)
Με γνωσεις, και συμμετέχον στα δρωμενα εκέρδισε αξια σήμερα.
Καταλάβατε κύριοι.

Παντως τον νικητη δεν τον ανακοίνωσαν. Δεν προλαβαίνουν γιατι εχει ταβερνα. Με λαδωμένα χέρια τωρα τι να γραφεις. Ασε που ετσι θολλα οπως φαίνονται μπορει να βγαλουμε κανεναν δικό μας. Ρε συ αυτές οι σοδες αργούν. Δεν μπορω να το χωνέψω το αγρινιώτικο τα γαρδουμπάκι βαρυ μας εκατσε. Και αντε τωρα να κανεις PSk. Πατριοτ γκεκα εεεε, κοντοχωριανός εεεε. Το αιτωλικό δεν σ'αρεσε. Παρε να χεις τωρα.

Σκουλήκι Ριο-Αντιριο πληρώνεις διόδια. Απλα σερνεσαι κατω απο την μπαρα εεεεε?

Γκιωνης

Γκιώνης είπε...

Αγαπημένη μου Σιντυ αν θες να κάνεις σχολια για πουλάκια καλο θα ήταν να αφηνεις και τα πουλάκια να κάνουν σχόλιο στο ιδιωτικό σου μπλογκ και να σου απαντάνε. Καταλαβες πιστευω τι εννοώ. Αλλιως να μην σχολιαζεις τιποτα και να πηγαινεις μια φορά στην ταβερνούλα να ξεσκάς και να ξεχνάς και τα λογιστικά που πάνε χαλια τωρα τελευταία. Επισης πολλά πουλια πέθαναν χωρίς λόγο στο Αρκανσο των ΗΠΑ οπότε μην κουράζεσαι να βαλεις παντελόνι να πας για κυνήγι. Κατσε αραχτός στο Facebook να κανεις CQ. Και σταματα να κρύβεσαι πίσω απο αλλους. Παλιομοδίστρα.Συγνωμη αλλα αν συνεχίσεις ετσι και εγω θα σε κράζω. Γιατι λαλακας δεν ειμαι και δεν θα γινω για κανέναν. Σιντυ παει για κυνήγι με τα κουβαδάκια της

takis perreas είπε...

Ξέρεις τι μου έχει κάνει εντύπωση ρε Γκιώνη?
Το ότι χάθηκαν οι λογής-λογής "ανώνυμοι".
Μετά το ξεμπρόστιασμα που έκανα στον SV1GSU και τον αποκάλεσα δημόσια και επώνυμα ΨΕΥΤΗ, χαθήκανε όλοι τους.
Αφού να σκεφτείς ακόμα και ο SV1CDY του οποίου και αυτού πλέκω το "εγκώμιο", αναγκάστηκε το ένα τουλάχιστον να το γράψει επώνυμα!
Βλέπεις που καμιά φορά και το IMD έχει σημασία και αναγκαιότητα!

Γκιώνης είπε...

Εγω καταλαβαίνω οτι ορισμένοι κυριοι εχουν δημιουργήσει καποια μπλογκς στα οποία αυτοπροσδιορίζονται ραδιοερασιτέχνες, με αγαπη αυτοθαυμάζονται, εξυπηρετούν συμφέροντα και ομαδούλες χωρίς εξουσιοδώτηση και δεν αφηνουν κανέναν να εκφράσει αντιθετη μη υβριστική αποψη. Εχουν κανει την φατρία τους και ρουφιανεύουν ασύστολα χωρις αποδείξεις. Παραλληλα αν δεν ανηκεις στην παρεούλα τους ή δεν εισαι μελος της ομαδούλας τους αποψη δεν εχεις. Γενικα θα μπορουσαμε να πουμε οτι αυτοί δεν ψαχνουν για αναγνώστες αλλά για γλύφτρες. Εγω γλύφτρα δεν θα γίνω. Ουτε φιλιες θα χαλάσω ούτε θα ξεχάσω πως που και πότε. Απλά θα γελάω με την αμεριστη ανασφάλεια τους να παραδεχτούν οτι ειναι ρομπες.
Για τον GSU τον χαιρομαι στις φωτό με την παρέα και χαίρομαι όλη την παρέα. Μακαρι όμως η γραμμή που πέρνουν να ειναι δημοκρατική και πιστη στις ιδεες του ανθρωπισμού.
Ο SV1GSU
o 2μηδης
ο Sv1AUW
ο Sv2LLJ
ειναι οι μοναδικοί που μπορώ να ανεβάσω σχολια μέχρι σήμερα και τους ευχαριστώ για αυτό.
Ολοι οι αλλοι κοιμόντουσαν με την Σιντυ οταν ητανε μικροί και όταν μεγάλωσαν φορέσανε καλσόν. Απαράδεκτοι οι αποκλεισμοί, οι ανεπυθύμητοι και η λογοκρισία όταν δεν υπάρχει προσβολή.
Αφου δεν θελετε διάλογο θα φατε κράξιμο.

Για ενα φιλο που του αρέσει η ελληνική ραπ θα ήθελα να του πω να ακουσει και αυτό:

Μονο ανω των 18,που τηρούν τον κωδικα της επικοινωνίας.

http://www.youtube.com/watch?v=XEi6UJBKs8c&feature=related

Αν θες να ακους ελληνικά ακου τουλάχιστον κατι καλό.

Γκιώνης της οικογενείας de la Vega

sv8gke είπε...

Αύριο θα είναι μια δύσκολη ημέρα Γιώργο..stay tuned!!

Ανώνυμος είπε...

εγω γκιωνη δε σε ξερω προσωπικα αλλα αυτο που ευχαριστηθηκα και σε χαρηκα ειναι οτι τους εφτυσες στη μουρη το διακριτικο σου και πλεον δεν εχουν καμμια δικαιολογια...

επειδη ελεγαν διαφορα απο αερος πηραν μια απαντηση δυνατη...
sw1jgw

Ανώνυμος είπε...

Με αίσθημα, σε παρακαλώ Μιχάλη!

Γκιώνης είπε...

Ρε σεις δειτε αυτό????
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/01/blog-post_1163.html
Τι γινετε στην χωρα μας γνωριζετε?

Γκιώνης

takis perreas είπε...

Ρε Γκιώνη τώρα πήγα στο blogακι του GSU και το άκουσα το rap.
Εσύ ο φίλος του και του την λές έτσι?
Το modulator έχει περάσει σε τάξη C να ξέρεις!
Δηλαδή αν ήταν εχθρός σου, τι άλλο παραπάνω θα ζήταγες?
Ψεύτης είναι ο άνθρωπος.
Δεν είναι MF!

Γκιώνης είπε...

Ρε τακη καλος χρυσος και αγιος αλλα εισαι λιγο αργός βρε παιδι μου καλο. Πηγαινε και στον ΕML. Εκει θα ακούσεις ραπ. Ο κωστάκης καλα το πάει το γραμμα. Ο αλλος το ανοιξε και το διαβάζει. Χωρις παρεξήγηση αλλα η ραπ των goin through λένε ορισμένοι οτι εκφράζει το συστημα. Αν θες να πεις κατι σε ραπ πες το αλλιώς βρε παιδι μου. Ετσι συναδελφικα επειδη εχω ακούσματα.
Τακη χιλια συγνωμη που δεν βαζω πλάτη εεεεε?

Γιωνης de la Vega

takis perreas είπε...

Γιωνη de la Vega!
Εγώ είμαι old skool στα μουσικά ακούσματα.
Δεν πηγαίνω στο blogακι για διασκέδαση αλλά για να δω και ζητήσω επώνυμα εξηγήσεις.
Ούτε θα πάρω θέση για το τραγούδι πλην του γεγονότος του ότι οι στίχοι είναι βαρείς.
Εσύ ξέρεις, εσύ λες και εσύ φέρεις την ευθύνη.

2Μδης είπε...

Εγώ να σας την πω την αμαρτία μου... ραπ δεν ακούω! Καλώς-κακώς, γούστα είναι αυτά! Όσοι είναι γνώστες τέτοιων ασμάτων και μου τα αφιερώνουν, ας τα απολαύσουν χωρίς εμένα! Με τον μακρυμάλη που διασκέδασε!

Γκιώνης είπε...

Χρονια πολλα, πολυχρονεμένος να εισαι, ευχες για εσενα και τα αγαπημένα σου προσωπα. Υγεια και ευτυχία. Ομαδικότητα για τις δυσκολες μερες τις οποίες ολοι μας περναμε.
Μπλογκ διχως Γιαννη προκοπή δεν κανει.

Γκιωνης de la Vega

takis perreas είπε...

Χρόνια Πολλά!
Να είσαι καλά με την γυναίκα σου και την οικογένειά σου!
Οι εμείς!
Τ Α

Ανώνυμος είπε...

Η Sindy έχει νεύρα,για να μην πηδηχτεί....απο το παραθύρο να της αφιερώσω και εγω ενα γιουτουμπάκι..

http://www.youtube.com/watch?v=LjVsRFHCeQ4

73+88 Cuckoo

Γκιώνης είπε...

ΚΟΥΚΕ ΚΟΥΚΕ Τι ειναι ο ανθρωπος?

Για το φιλό μου με την αγαπη στη ελληνική ραπ, και την παρεούλα του στέλνω με πολλές ευχές:

Οσοι ειναι πανω απο 18, οσοι τηρούν την δεοντολογία, όσοι εχουν πει μια φορά στην ζωή του το πιστεύω, οσοι πιασαν το σταυρο εχθές μπορούν να δουν:

http://www.youtube.com/watch?v=Wsc6-nxhK_U

Παγωσαν τα χαμόγελα και πεσαν τα μαλλιά και τι θα ερθει στην συνέχεια. Σταματήστε τις μαγκιές και το δηθεν χαβαλέ. Τα χαχαχαχα καποια στιγμή τελειώνουν. Μη σχολιαζετε, μη προκαλείτε γιατι απάντηση θα βρείτε.

Κυριες και κυριοι

Γκιωνης monte christo

sv8gke είπε...

Το τελευταίο διάστημα ορισμένοι έχουν αποφασίσει να ασχολούνται με τον εναλλακτικό τρόπο ραδιερασιτεχνισμού..την blog-μαχία!
Ανακαλύπτουν εχθρούς εκεί που δεν υπάρχουν ως άλλοι σύγχρονοι Δον Κιχώτες.
Στην μάχη αυτή που φαντασιόνωνται πολλές φορέςε χάνουν το μέτρο.
Γι'αυτό το λόγο χτες αποφάσισα να ζητήσω κάποιες εξηγήσεις από το blog του sv1gsu καθώς εκεί πλέον ανακάλυψα ότι είχα γίνει μέρος αυτής της διαμάχης.
Δυστυχώς τα φίλτρα του blogger είναι πολύ στενά με αποτέλεσμα να μην δημοσιευτεί το σχόλιο μου.
Γι'αυτό τον λόγο το δημοσιεύω εδώ..




Καλησπέρα και χρόνια πολλά!

Εδώ και αρκετούς μήνες είμαι αποδέκτης διάφορων ειρωνικών σχόλιων από την μεριά του SV1CDY.
Yes master,κόλακας,αυλικός,καλικάτζαρος,ανύπαρκτος ραδιοερασιτέχνης και το εορτινό de la gekas.
Δεν είχα σκοπό να ανταποκριθώ σε αυτά τα σχόλια,καθότι θα αρνιόταν ότι υποννοούσε εμένα μέχρι που έκανε το λογοπαίγνιο με το διακριτικό μου.

Θα ήθελα κύριε Ορφανέ να γνωρίζω τον λόγο για τον οποίο συμβαίνουν όλα αυτά και εαν κάπου σας έχω θίξει να σας ζητήσω συγνώμη.

Κώστα sv1gsu επειδή είμαι φίλος(εκτός εισαγωγικών) με τον sw1jgw θα ήθελα να γίνεις λίγο πιο σαφής όσον αφορά το "επίπεδο" των φίλων του Δημήτρη.

Θυμάμαι τους χαρακτηρισμούς τουλμπάνης,συμμορία κλπ κλπ αλλά όπως θα είδες και τότε δεν ασχολήθηκα καθώς πιστεύω στο χιούμορ και ζω μέσα από αυτό.

Καλή χρονιά.
73 Μιχάλης

2Μδης είπε...

Μην περιμένεις απάντηση Μιχάλη. Συνέχισε να κάνεις ότι ξέρεις να κάνεις (DX)και αυτοί θα συνεχίσουν να κάνουν αυτό που ξέρουν να κάνουν (να φθονούν!)
Άλλωστε "θερμόμετρο της επιτυχίας είναι ο φθόνος των ανίκανων"...

Ανώνυμος είπε...

Η εκφορά ειρωνικών σχολίων (με φθόνο) από αδειούχους προς ραδιοερασιτέχνες, δεν έχει καμμία σχέση με το χόμπι αλλά και με όσα διδάσκεται κανείς μαθητευόμενος για τις εξετάσεις και μετά κατά τη διάρκεια άσκησης της υπηρεσίας ραδιοερασιτέχνη. Η κατάσταση αυτή είναι ένα ακόμη λυπηρό γεγονός σαν και εκείνο στους 14.285, ή σαν εκείνο στους 145.400 κ.ο.κ.
Ευχή μεσα στο 2011 να εκλείψουν αυτά τα φαινόμενα.
Οι συχνότητες μας έχουν παραχωρηθεί με πολύ αυστηρές προυποθέσεις. Ας τις τηρήσουμε.
Όσο για τον εναλλακτικό τρόπο ραδιοερασιτεχνισμού, αυτός δεν είναι η μπλογκομαχία. Αν θέλουν να ασχοληθούν με εναλλακτικούς τρόπους ραδιοερασιτεχνισμού, ας τους ψάξουν μέσα από το χόμπι και όχι κατηγορώντας ραδιοερασιτέχνες.
6146

The road less pedaled είπε...

Προσωπικά με εντυπωσιάζει η 180deg στροφή που θέλει να κάνει ο "κύριος" gsu.
Έτσι λοιπόν, επικαλείται "επίπεδο", "ανωτερότητα", ότι "βάλλεται η οικογένειά του" (άκουσον-άκουσον !!)
Κι όλα αυτά ο gsu ! Ένα άτομο που μου ήταν ΠΑΝΤΕΛΩΣ άγνωστο, δεν ήξερα την ύπαρξή του και με μένα προσωπικά έδωσε ρεσιτάλ κατινιάς και ψευτιάς, για να ζητήσει τελικά μέσα από σφιγμένα δόντια συγγνώμη (να σε κάψω Γιάννη, να σ'αλείψω λάδι).

Κι έτσι κατάντησαν τα ελληνικά ρ/ε blogs να είναι ένας ψηφιακός κοπρώνας, όπου ο κάθε κακομοίρης, μαφιόζος και μικρομαφιόζος αλλά και πρόσωπα υπεράνω κάθε υποψίας να βγάζουν τα απωθημένα τους, τον πόνο τους, τον φθόνο τους, επώνυμα κι ανώνυμα και πάντοτε ατιμώρητα.

Για λόγους προληπτικής ιατρικής, ο κάθε εχέφρων άνθρωπος, επιλέγει να αγνοεί όλα αυτά τα περιστατικά αντί να τα καταγγείλει. Και να που φτάσαμε.

Σε μια κατάσταση τόσο νοσηρή, που κάποιος έφτασε στο σημείο να υποδυθεί συγγενή νεκρού, που εμένα προσωπικά με φρίκαρε τελείως.
Ή να αποκαλούν έναν άνθρωπο με προβλήματα υγείας "Πάγκαλο", "ελέφαντα".
Κι αναρωτιέται εύλογα κανείς, αυτοί που τα είπαν αυτά, σε ποιό πρακτορείο μοντέλων άραγε να εργάζονται, τι απολλώνεια κορμιά και θεληματικά πηγούνια έχουν..
Προφανώς αυτό ακριβώς είναι το επίπεδο που αντιπροσωπεύει ο κύριος gsu, επικροτεί και επικαλείται.
Ε και κάνουμε και καμιά κεραία με 2-3 ανακλαστήρες, 3-4 feedpoints και κανά 2 μπουμ, έτσι για ξεκάρφωμα ότι είμαστε και καλά ραδιοερασιτέχνες.

Και φυσικά όλα αυτά αντικατοπτρίζονται και στον αέρα.

Περαστικά

Ανώνυμος είπε...

Τουμπεκί ψιλοκομένο!

Ανώνυμος είπε...

Ούτε απάντηση δεν μπορεί να γράψει και επιστρατεύτηκε ο υποβολέας Sindy. Μια χαρά ο υποτακτικός, το δημοσίευσε. Στην αντιγραφη τα θαλασσωσε λίγο και τό εβαλε τρεις φορές

Γκιώνης είπε...

ΕΜεΛε η Σιντυ μετα απο ΗΑνG οβερ επειδή ΕΠειΝε όλο το βράδυ να χαιρεται τα αδελφίστικα μηνυματακια της παρεούλας. Και για να φαίνεται ότι εχουμε πολλα σχόλια, τις απανήσεις τις σπάμε στα τεσσερα και στα πεντε. Και ετσι φτασαμε στα 8 σχολια. Πραγματικά τρια μπλογκ αλληλοαπαντούν σε παρόμοια θέματα συγχαίροντας ο ενας τον άλλον για την προτότυπη μ@λ@κι@ που τους δέρνει. PιSοΚούνα 31 μετρα ΕΠεΣε και χτύπησε στο γονατάκι.
Το 2011 δεν θα σας ρωτήσω να μου δωσετε πιστοποιητικό νομιμοφροσύνης. Μπορει να σας αρεσουν οι ταινιούλες του πρέκα και να χαφιεδομαζεύεστε και να καπηλεύεστε ιερα και όσια. Η δημοκρατια δυστυχώς ειναι αλλού. Καλα εκανες και αλλαξες φοντο γιατι πραγματικά μαύρο θα ειναι για εσενα το παρον και το μελλον.

Γκιώνης φίλος αγλαϊας.

sv8gke είπε...

Κύριοι καλησπέρα σας,
όπως ανέφερα και στο παραπάνω σχόλιο μου το τελευταίο διάστημα βιώνουμε έναν εναλλακτικό τρόπο ραδιοερασιτεχνικού πνεύματος.Γίνεται από αδειούχους και όχι ραδιοερασιτέχνες όπως σωστά ανέφερε ο 6146 .
Στα πλαίσια αυτά λοιπόν θεώρησαν σωστό οι εν λόγω αδειούχοι να εμπλέξουν και εμένα.Το τελευταίο που θα ήθελα είναι να γίνω κομμάτι αυτής της μπλοκομαχίας.Δυστυχώς....

Κώστα SV1GSU ποτέ δεν με ενόχλησε το τουλμπάνης,το αντίθετο βέβαια το βρήκα αρκετά έξυπνο.Να σου γνωρίσω ότι η συγκεκριμένη φωτό είναι βγαλμένη από το όρος Αραχναίο εκεί όπου ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ραδιοερασιτέχνες ενεργοποίησαν τις ανύρπακτες αρχαίες φρυκτωρίες.
Βέβαια δεν μπόρεσε αυτή η εκδήλωση να γίνει ΥΠΑΡΚΤΗ ελλείψη ίντερνετ,καθώς δεν μπορέσαμε να κάνουμε CQ FACEBOOK και να γεμίσουμε το log μας με υπαρκτούς ραδιοερασιτέχνες!!Επίσης να σου πω ότι η φωτογραφία αυτή μου χάρισε και το Ελ Μικαέλ καθώς και το Γκέκας της Αραβίας,εξίσου έξυπνα και με αίσθηση του χιούμορ.
Η ένσταση μου προς εσένα λοιπόν αφορά την τότε λίστα σου με τους"εχθρούς" και όχι τα nick name που επίλεξες
Τουλμπάνης,Λαμπάτος,Καραφλός κλπ κλπ και το τότε σκεπτικό ότι όλοι εμείς δεν έχουμε άλλη δουλειά να κάνουμε από το να γλύφουμε και να χτυπάμε παλαμάκια στον sv1bjy.
Θα σε απογοητεύσω,δεν είναι έτσι τα πράγματα.Ο 2μδης και το ταλέντο στην πένα έχει και το θάρος της γνώμης του και δεν έχει ανάγκη από αυλικούς και yesmasterakia.
Αυτά τα ολίγα,ελπίζω να μην αναγκαστώ να επανέλθω στο θέμα.Θα ήθελα στο μέλλον να μην προεκτείνετε τις ενδομπλοκικές σας κόντρες και σε αυτούς που τυχαίνει να είναι φίλοι των "εχθρών" σας.

SV1CDY τελικά δεν έχεις το θάρρος της γνώμης σου.Είναι προφανής ο λόγος και δεν χρειάζεται ανάλυση.
Θα ήθελα να ξέρω μόνο τον λόγο για τον οποίο θα πρέπει να απολογηθώ σε σένα και τον Σταμάτη για το αν ο αριθμός των qso μου ξεπερνά αυτόν από τις ντομάτες στον κήπο σου!!
Θα ήθελα να ξέρω τον λόγο για τον οποίο η ραδιοερασιτεχνική μου πορεία τίθεται υπό αμφισβήτηση από τον cq facebook.
Σαφώς και δεν διεκδικεί δάφνες,υπάρχει πλειάδα καλύτερων και πιο αξιόλογων συναδέλφων από εμένα αλλά σε καμιά περίπτωση δεν θα επιτρέψω σε κανένα διαδικτυακό εκτιμητή σε θέματα ενέργειας της πατάτας να την αμφισβητήσει!!
Συμβουλές ραδιοερασιτεχνικής παιδείας δεν θα δεχτώ από ΚΑΝΕΝΑΝ σας.
Επίσης θα ήθελα να ξέρω τον λόγο για τον οποίο θα πρέπει να απολογηθώ σε σένα και κάθε άλλον ενδιαφερόμενο για το ποιους θα κάνω παρέα,για το που θα γράφω,για το ποιούς θα συγχαίρω,για το πότε θα αποφασίσω να κάνω tx κλπ κλπ.
Τώρα με το de la gekas και βεληγκέκας και όπως αλλιώς εσύ θέλεις να το πεις δεν με ενοχλεί,μου αρέσει και είναι δικό μου δημιούργημα από τότε που υπόγραφα ως αστυνόμος GKEκας.
Γιαυτό λοιπόν σταμάτα τον ΔονΚιχωτισμό που σε διακατέχει γιατί δεν νομίζω να σε ενόχλησα και βρες να ασχοληθείς με άλλα πράγματα καθαρά ρ/ε ενδιαφέροντος όπως η ωμική αντίσταση της πιπεριάς ή πόσα volt είναι το λαμπάκι στο κεφάλι της πυγολαμπίδας.

73 SV8GKE

2μδη ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Γκιώνης είπε...

Εδω και αρκετό καιρό η μικρή μας Σιντυ κρύβεται πίσω από τις φωτογραφίες αναγνωρισμένων στελεχών οπως SV1HER kai o SW1GGW SV1HAG, SV1EML. Αυτές μοστράρει και μετά παίζει το φτου και βγαίνω. Σταματα λοιπόν να κρύβεσαι πίσω απο άλλους και να ζητάς βοήθεια. Οταν Ο ΗΕR ηταν στον μαραθώνιο εσυ μας διαφήμιζες τα ντι και εξ κοντεστ του γουικεντ. Και την γκολαρα σου δεν την κουνησες να ερθεις να βοηθήσεις. Η κριτική σου και το ύφος σου δυσφημεί καθε ενομη πράξη πόσο μαλλον καθε προσπάθεια ομαδικής συνεργασίας. Γλυφτρακος του συστήματος εισαι και όποτε σε πειράζουν κρύβεσαι κλαίγοντας και διαμαρτηρώμενος για τα κακκα πουλιά. Καραγκιοζάκο ούτε απαντήσεις δίνεις, ούτε σχόλια δέχεσαι ενω τα ειρωνικά σου σχόλια πάνε και έρχονται με καθε ευκαιρία. Κατσε λοιπόν ραψε κανενα μπλουζάκι και ασε τα σχολια για φυσιολογικούς και μη ανθρώπους. Παντως το μονο σιγουρο ειναι ότι το νεος ετος θα τρέξεις πολύ. Ετοιμάσου. Και οσα Ντι και εξ διαφημίζεις ειναι αλήθεια ότι δεν συμμετέχεις πουθενά. Πραξεις θέλω και απέ τα λογια τα μεγάλα τα χωρτάσαμε.

Γκιώνης de la vega

The road less pedaled είπε...

Δεν είχα σκοπό ούτε να γράψω, ούτε να ασχοληθώ, ειδικά σήμερα, αλλά δεν σ'αφήνουν ν'αγιάσεις ! Έφαγα μια γκσουτιά στο κεφάλι οπότε θέλοντας και μη, αρχίζω να γράφω, ώστε να συνεχίσω απερίσπαστη το κυριακάτικο πρόγραμμά μου.

O gsu μου θυμίζει έντονα την κα Τατιάνα.
Αυτή η οποία δημιούργησε και καθιέρωσε την μεσημεριανή κατάπτυστη κατινο-ζώνη και τώρα κόπτεται και σκίζει τα ρούχα της για την ποιότητα και την αξιοπρέπεια στην τηλεόραση.

Έτσι και ο sv1gsu. Ο πάλαι ποτέ χυδαιολόγος, ο δεν-ξέρω-γιατί-έγινα-ραδιοερασιτέχνης, τώρα κόπτεται για "ανωτερότητα", "επίπεδο" κι ενίοτε πετάει ραδιοερασιτεχνικές "κατασκευές"-εκτρώματα για ξεκάρφωμα..
Ξεκίνησε την ραδιομπλογκική του καριέρα και οντότητα με κουίζ πατριδογνωστικού-λασπολογικού περιεχομένου (πάντα με πλούσιο, ακαδημαϊκό λεξιλόγιο, από το λεξικό Ελληνο-Αλβανικών ύβρεων), διανθισμένη με πρωτότυπες ιδιοκατασκευές- διαμάντια !- που ακόμα και η συντακτική επιτροπή του QEX θα ζήλευε.
[..κι έχω επιλέξει να δημοσιεύω πολύ λίγα (έως καθόλου) πράγματα από από αυτά που κάνω]

Επίσης μερικοί συνεχίζουν να επιμένουν και δείχνουν να τους απασχολεί έντονα το θέμα της "δημοσιότητας". Μήπως έχουν επιλέξει λάθος χόμπυ, λέω εγώ τώρα ? Μήπως τελικά όντως πρέπει να πάνε σε κάποιο πρακτορείο φωτομοντέλων αφού στο ραδιοερασιτεχνιλίκι απέτυχαν οικτρά και ματαιοπονούν για "δημοσιότητα" ?

Αμ το άλλο ? Το μασάλι ότι ασχολούμαστε και επιβουλευόμαστε την μπέμπα του gsu (missθητί μου κύριε !) προφανώς είναι καινούρια μόδα που ομολογώ πως δεν την ήξερα, αλλά τι να κάνουμε, έτσι ακριβώς όπως γνωρίσαμε τον κο gsu, με το στανιό δηλαδή, έτσι και τώρα με το στανιό κακομελετάμε σώνει και καλά το παιδί του.
Να 'χαμε να λέγαμε, βαρκούλες αρμενίζανε, αμπέλια να κλαδεύαμε, αυγά να κουρεύαμε. (και τα ρέστα παγωτά).

Λυπάμαι που λερώνω με τις ρυπαρές κουτσουλιές μου το ατσαλάκωτο προφίλ κάποιων αξιοσέβαστων ραδιοερασιτεχνών που στο λεξιλόγιό τους οι 11 από τις 10 λέξεις αρχίζουν από "μαλακ-" και "γαμ-".. όμως μπορώ να ανεχθώ κάθε ηλίθιο ψέμα που εξαπολύεται εναντίον μου, αλλά λογίδρια κουνώντας το δαχτυλάκι για ήθη, έθιμα, πατρίδα, οικογένεια, θρησκεία και ραδιοερασιτεχνικό πνεύμα από έναν επανειλλημένα βρωμόστομο, χυδαίο ιντριγκολόγο, ε αυτό, ξεπερνάει κάθε όριο !

Συνεχίστε να εξασκείτε τον υψηλού επιπέδου ραδιοερασιτεχνισμό σας από αέρος και inet.
Φαντάζομαι στα 2μ όταν μιλάτε για Πάγκαλους, γυναίκες και συναφή θεματολογία, οι οικογένειες οι δικές σας καθώς και όλων των ρ/ε του λεκανοπεδίου τρέχουν να ανοίξουν τους πομποδέκτες τους να σας κάνουν ακρόαση για ηθικοπλαστικούς λόγους, για να μαθαίνουν. Να φτιάξουν χαρακτήρα και προσωπικότητα.

Δημήτρη δυστυχώς δεν διαθέτεις ούτε τις ιδανικές σωματικές αναλογίες, ούτε την ομορφιά και τα κάλλη που έχουν τα φωτομοντέλα-συνάδελφοί μας.
Στο είπα ιδιωτικά, στο λέω και δημοσίως: Αυτό που σου συνέβη μου θύμισε βάρβαρες καταστάσεις από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Μάλλον κάποιοι έχουν κολλήσει σ'εκείνη την ηλικία και δεν μπόρεσαν να την ξεπεράσουν ποτέ.

(..κι έλα στην ζωή μας πίσω, το στραβό να κάμεις ίσιο.)

2Μδης είπε...

Χάσατε επεισόδια:
"...απαγορεύεται να ακούνε οι δικοί σας τον ασύρματο! Δεν φταίνε αυτοί που χυδαιολογούν, οι συγγενείς σας φταίνε που ακούνε!..."

Κάποιοι έχουν ακουμπήσει την πλάτη τους στον τοίχο πλέον και προσπαθούν να μαζέψουν τα αμάζευτα...
Έτσι είναι, τους λίγους μπορείς να τους κοροϊδεύεις για πολύ και τους πολλούς για λίγο αλλά μέχρι εκεί...

(Πάω να βρω ωτασπίδες για τους συγγενείς, φίλους, για τους τυχόν περαστικούς, τους πρόσκοπους, τους μαθητές σχολείων στους οποίους γίνεται ενημέρωση για ραδιοερασιτεχνισμό. Παρακαλώ τους συλλόγους να ενημερώσουν τα μέλη τους για την νομοθεσία. Θα σφραγίζονται οι ασύρματοι όπως στην κατοχή και στην χούντα.
Εκτός αν σκεφτούν να μαζέψουν όσους τα λένε αυτά στον αέρα...)

takis perreas είπε...

...Αυτό που επέστρεψε σε μένα και την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ μου, τις παρόλες και τις λινάτσες που τον στόλισαν...
Ναι ρε.
Αυτό που τον στόλισαν από ένα σχόλιο που άφησες να περάσει παρ΄όλο που είχες δηλώσει:”...από τον παρών χώρο δεν θα ξαναγραφτεί τίποτα εναντίον κανενός συναδέλφου μου, ακόμα καν ούτε υπονοούμενο...”.
Αν εσύ δεν το πέρναγες εγώ δεν θα στο επέστρεφα.
Λες: “...Εγώ δεν είμαι!...
Τι ακριβώς δεν είσαι Κωστάκη?
Ψεύτης? Κοινός συκοφάντης? Ά-τιμος?
Τι ακριβώς δεν είσαι Κωστάκη?
Στο μόνο που σε βλέπω να είσαι ειλικρινής είναι στο: “...Όμως όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα και η ψυχραιμία, αρχίζει το ψέμα και η μ@λ@κι@...
Δεν έχεις επιχειρήματα και το έχεις ρίξει στο ψέμα.
Όσο για την μ@λ@κί@, σύ είπας.
Ψέμα είναι ότι γράφω ανώνυμα, ψέμα ότι έκανα το μοιραίο λάθος, ψέματα ότι έτσι ξεκάρφωτα σου έβρισα την οικογένεια.
Δεν έχεις ρε τίποτε για μένα και όσο γράφεις τόσο εκτίθεσαι.
Μέχρι και τον SW1JRM ανακάτεψες.
Σου έδωσε αυτό το δικαίωμα ή μήπως στο ζήτησε?
Γιατί να ακουστεί εδώ για άλλη μιά φορά το ότι ο SW1JRM έχει δυσκολία να παρουσιάσει κάρτα (το θέτω κομψά) του JY1A παρ' όλο που το δήλωσε δημόσια στην τηλεόραση?
Γιατί του το τρίβεις στα μούτρα?
Το ξέρει ο κος Κωνσταντίνος αυτό που του κάνεις πίσω από την πλάτη του?
Σταμάτα να αναφέρεσαι σε μένα και τελειώνει το θέμα.
Όσο ξύνεσαι, τόσο θα σε ξεμπροστιάζω.

Δεν το ανέβασε ο Κωστάκης γιατί τον έτσουξε.
Από ψέμα σε μπλόφα και τούμπαλιν.
Την μία "ανωνυμογράφος" την άλλη "μοιραίο λάθος σε e-mail".
Την μία βρίζω τους πάντες, την άλλη
φέρνει παράδειγμα τον "μαέστρο"!
Εγώ του λέω για τα παντελόνια του και την "πέτσα" του και αυτός μπλοφάρει και πηδά από δικαιολογία σε δικαιολογία, προσπαθώντας να βρει πατήματα.
Είμαι περίεργος να μάθω τι "χαρές και πανηγύρια" θα κάνουν στον ΣΕΡ, όταν μάθουν τα ανακατώματα που τους κάνει ο Κωστάκης (και ο υποβολές του?).

Ανώνυμος είπε...

potatoes do not produce energy
potatoes have resistance because half watter but not voltaze
you see e? nothing voltaze
oups the potatoe have resistance
this is the true
HAHAHHAHAHAHAHAHHA

Σκουλήκι είπε...

Ποταπό πτηνό του ουρανού που ακούς στο ονομα Γκιώνης, θα σταθεροποιηθείς καμμιά φορά και θα αποφασίσεις εάν εισαι από το Las Vegas, ή εισαι της οικογενείας του monte christo ή εισαι φίλος της αγλαϊας. Αποφάσισε τελικά γιατί εάν θα σε πιάσει στο στόμα της καμμία κότα με ρυπαρές κουτσουλιές τα έβαψες τα φτερά σου λαχανί.

Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, δεν σταματάτε την φαγωμάρα και το ξεκατίνιασμα και να ασχοληθείτε με κάτι πιο ουσιαστικό ???? Με κάτι πιο αξιόλογο απο τα τρωγώσαστε σαν τα σκυλιά ???? (Το Ψυλιάρικό κουτάβι δεν συμπεριλαμβάνεται) Με κάτι πιο πιασάρικο και πιο εποικοδομητικό ????. Το τι θα ειναι αυτό ας το ψάξει ο καθένας μόνος του. Το ξεφτυλίσατε και ξεφτυλιζόσαστε και οι ίδιο. Δεν το καταλαβαίνετε ???? Γιατί πέφτετε στην παγίδα του κάθε αργόσχολου τενεκέ ???? Αγιάστηκαν τα νερά έφυγαν τα καλικατζάρια, Τέρμα τα μασάλια.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ρε Γκιώνη είσαι άδικος?
Και ντι και εξ και εξ'αποδώ κάνει.Αφού το λέει πεντακάθαρα στο προφίλ του,βγήκε πρώτος στην Ελλάδα στο OK DX RRTY****.
Ο δεύτερος μπερδέυτηκε και έτρεχε RTTY ΄κόντεστ!!!!
Για να είναι και πρωτότυπος δημιούργησε και την δική του κατηγορία έτσι ώστε αν το έκλεβε κανείς το ειδικό πρόγραμμα(by Sindy) να μην μπορούσε να του κλέψει και την πρωτιά.
Αποφάσισε λοιπόν ο πρωτοπόρος ραδιοερασιτέχνης να τρέξει ως
single operator, multiband και mid power.

http://www.sk3bg.se/contest/okdxcry.htm

Κοίτα εδώ ρε βλήμα τις κατηγορίες...αυτό το mid power που διάλο το κατέβασε η κεφάλα σου...αφού άδεια είναι μέσα!!!

73 Cuckoo
****RRTY=Αγνωστo mode by Sindy
Ενα πράμa με το GR PSK!!!!

Γκιώνης είπε...

Μπραβο ωρε σκωληκα πέρασες σχόλιο με ευχές. Ειχε πέρασμα εεεε. Ε ρε που φτασαμε να περνάμε στα 10 αμετρα και να μην μπορούμε να στείλουμε σχολιο στον μακάβριο.
Παντως αυτό με την δυσπραξία σου στο σεξ μου εκανε εντύπωση και δεν το θυμώμουν. Οχι οτι ετρεφα καποια όνειρα αλλα καπως ηρέμησα. Λεω: Ενας λιγότερος. Γιατι φετος τα αστρα λενε για εντονα καιρικά φαινόμενα και υποφαινόμενα. Μια παρατήρηση για την κυρία Ξανθιά. Θεωρώ οτι σε πολλές αναφορές τοσο σε μπλογκσ όσο και σε εντυπα εχει γινει λάθος εις το διακριτικό σας, Παράλληλα υπάρχει μια συγχιση εις την τοποθεσία απο την οποία εκφράζεται τα σχόλια, εχετε καταφέρει ισως τις πέντε ηπείρους να τις εκάμετε μία μεγαλη αλάνα. Εαν δεν κανω λαθος παντα. Ειλικρινά εαν ειναι ετσι μπράβο σας κατι αλλο δεν μπορω να πω.

Γκιώνης

Ανώνυμος είπε...

Τι κάνει δηλαδή αγαπητέ sv3auw, ο sv1gsu στον sw1jrm;
Χειρότερο από αυτές τις αναρτήσεις που έχεις κάνει εσύ στο μπλογκ σου πάντως, δεν είναι.
Μέχρι και η υποβολή μηνύσεων πλανήθηκε κάποτε στον αέρα.
Όταν λοιπόν ανακατεύεσαι με τα πίτουρα αγαπητέ, σε τρώνε οι κότες.
Ας μην προκαλούσες, να μην σε προκαλούσαν.
Κανείς δεν μένει στο απυρόβλητο.

Πάντως επειδή ακούστηκε κάτι για "αμιγώς" ραδιοερασιτεχνικά μπλογκς, να θυμήσω ότι και στο παρών μπλογκ (όπως σε όλα άλλωστε), έχουν κατά καιρούς δημοσιευτεί και μη ραδιοερασιτεχνικά θέματα.
Γιατί πάνω από όλα και πρώτα από όλα είμαστε άνθρωποι και μετά ραδιοερασιτέχνες.

Κι όσο για τους "ψηφιακούς κοπρώνες, όπου ο κάθε κακομοίρης, μαφιόζος και μικρομαφιόζος αλλά και πρόσωπα υπεράνω κάθε υποψίας να βγάζουν τα απωθημένα τους, τον πόνο τους, τον φθόνο τους, επώνυμα κι ανώνυμα" έχω να προσθέσω ότι αν και σωστότατη η παρατήρηση, η συμμετοχή της σχολάζουσας στους εν λόγω "κοπρώνες" γίνεται με μεγάλη ευχαρίστηση από μέρους της.

Καλή χρονιά

Γκιώνης είπε...

Ρε Sv1 πες οτι θες. Πες μας ομως χρονια πολλα καλή χρονιά. Ανθρωποι ειμαστε. Ολα τα αλλα καλα χρυσά και άγια αλλά πες καμία ευχούλα. Ηρθες έτοιμος? Εγω ευχές σου εστειλα. Εσυ γιατί δεν ευχεσαι στα υπόλοιπα παιδάκια. Αντε ντε και μετα να λέμε ότι θες. Αντε ντε?

Ανώνυμος είπε...

Ρε Γκιώνη, δεν είδες το Καλή Χρονιά στο τέλος;
Μισά τα διαβάζεις ρε φίλε;

Γκιώνης είπε...

Χιλια συγνώμη αλλά δεν ήξερα οτι αυτό σε εκφράζει. Χιλια συγνώμη και πάλι. Αν δεις πιο πανω σε μνημόνευσα από τους πρώτους και ας μην σε γνωρίζω.

Χρονια πολλά λοιπόν κυριε εκ της πρωτευούσης.Sv1 εύχομαι τα καλύτερα τοσο σε εσένα όσο και στα αγαπημένα σου πρόσωπα. Καλά να περνάμε λοιπόν.

Γκίωνης de la vega

takis perreas είπε...

Ρε παιδιά, αν έχετε τον Θεό σας (όποιος και να είναι αυτός).
Του άφησα ένα σχόλιο του SV1GSU για να διορθώσει την ανακρίβεια της 0.003db του κοννέκτορα τύπου N σε σύγκριση με τον SO-239.
Το γράφω καθαρά, πιο καθαρά δεν γίνεται.
"...οι απώλειες του PL259/SO239 στους 450MHz είναι -1.2db και όχι η τιμή που δίνεις "στην πλάκα και καλά"!!!
Οι απώλειές σου στα UHF θα είναι 6W στα 25W...
"

ΑΠΩΛΕΙΕΣ με ΑΡΝΗΤΙΚΗ τιμή κέρδους!
Και μάλιστα του δίνω και την παραπομπή να το διαβάσει και ο ίδιος.
http://www.qsl.net/vk3jeg/pl259tst.html

Για ΚΕΡΔΟΣ κατάλαβε ο μπαγλαμάς!!!
Εσένα παιδάκι μου, δεν "τυχαίνει να σε λένε αγράμματο".
Εσύ είσαι η ζωντανή απεικόνιση του IQ-ραδικιού!!!

2Μδης είπε...

Το παρών ιστολόγιο περιγράφεται ως "Επίσημο όργανο των σκοτεινών δυνάμεων" και το υπογράφει ο 2Μδης.
Αν ήταν αμιγώς ρ/ε θα υπέγραφα με διακριτικό και θα έγραφα ότι είμαι ευαγγέλιο για τους ραδιοερασιτέχνες (ή κάποια παρόμοια σαχλαμάρα.)
Με το διακριτικό μου κάνοντας και ένα καλό ψάξιμο στο δίκτυο θα βρεις μόνο ρ/ε δραστηριότητες. Ούτε μετρήσεις πατάτας ούτε βίντεο με την Καριολάκη...
Και στο κάτω κάτω ο καθένας ας δημοσιεύει ότι θέλει... ΑΛΛΑ να μην ξύνεται κιόλας γιατί θα παίρνει απαντήσεις...

The road less pedaled είπε...

Τάκη η προκλητική αγραμματοσύνη δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο λίγων.
Κι έχουν και άποψη ! Και θράσος ! Combo.

Πχ ο κος τάδε SV1 με αποκαλεί "σχολάζουσα".
Όπως λέμε πχ "σχολάζουσα κληρονομιά".

Ο άνθρωπος (SV1) λοιπόν, αναπόσπαστο κομμάτι των ψηφιακών κοπρόνων, που δεν έχει καν το θάρρος της γνώμης του, ομολογεί τις ευαισθησίες του περί αξιοπρέπειας και ποιότητας και μετά φαντασιώνεται ότι μπορεί να χρίσει τον εαυτό του τιμητή και της αξιοπρέπειας των άλλων.

Να φανταστώ ότι η απειροελάχιστη πιθανότης να κάνει λάθος ούτε καν που του περνάει από το μυαλό.

Κύριε SV1 δεν σας γνωρίζω προσωπικώς κι ούτε μ'ενδιαφέρει να γνωριστούμε στο μέλλον, αλλά υποθέτω πως όλη αυτή η υπερβολική αυτοπεποίθηση σχετικά με την αυτονόητη υπεροχή σας έναντι των διαφωνούντων επώνυμων σχολιαστών είναι το (αυτο)βαυκάλισμα των απανταχού ανωνύμων ξερολών (η γενική δική μου).

Δεν σας κρατώ κακία. Οι κακές συνήθειες δεν κόβονται εύκολα. Πάντως αν δεν θέλετε να σας γυρνάνε τ'άντερα όποτε βλέπετε το διακριτικό κλήσης μου, επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω με μια γενναία δόση αυθάδειας ότι μετά από κάποια ηλικία η μόνο ενδεικνυόμενη ενδοσκόπηση, είναι η κολονοσκόπηση.

Τώρα για πιο επείγουσες καταστάσεις, έχουμε προτείνει την λύση στο παρελθόν.
Μπορείτε να επιλέξετε έναν α λα καρτ κόσμο από τον οποίο θα απουσιάζουν όσοι σας ενοχλούν.

takis perreas είπε...

Καλησπέρα Βίκυ.
Χρόνια πολλά και ότι επιθυμείς να το αποκτήσεις.
Ποτέ μην διαφωνείς με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε κερδίσει εκ πείρας!!!
Όσες φορές το έχω ξεχάσει τα έχω "λουστεί".
Πήγα κι εγώ σαν αρχάριος να διαφωνήσω με τον "Κωστάκη".
Αμ, δεν ήξερα! Δεν ρώταγα???

Γκιώνης είπε...

http://sv1cdy.blogspot.com/2010/03/sz1iss-iss.html#%7B%22color%22%3A%22%23ffffff%22%2C%22backgroundColor%22%3A%22%23141414%22%2C%22unvisitedLinkColor%22%3A%22%23ffff00%22%2C%22fontFamily%22%3A%22Arial%2C%20Tahoma%2C%20Helvetica%2C%20FreeSans%2C%20sans-serif%22%7D

Μικρός ο κόσμος βρε παιδί μου. Και εσυ τεκνον βικυ?????
Τι βλεπω εεε??? Ρε κοριτσι με εχεις αγχωσει πρεπει να σε ψαχνω και στο φεγγάρι.
Ειχαμε πεντε Ηπείρους να προσθέσουμε και το συμπαν ολάκαιρο?
Τι αλλο θα δουμε θεε και μου.
Παιδια ο Σακκης ειναι θεός.

Γκιώνης κατοικος Γης/1

Ανώνυμος είπε...

Με συγχωρείτε δόκτωρ Βίκυ που εκ παραδρομής, το σχολιάζουσα εμφανίστηκε ως σχολάζουσα.
Είμαι βλέπετε θνητός και περιπέφτω σε λάθή, εν αντίθεσει με εσάς την ημίθεα.
Σοφή η συμβουλή σας περί κολονοσκοπήσεως αν και ευτυχώς δεν υποφέρω από παθήσεις του εντέρου.
Μάλλον διαγνώσατε λάθος.
Για την δυσανεξία στην υπεροψία με συμπτώματα εξέμεσης, τι προτείνετε;

The road less pedaled είπε...

Γαστροσκόπηση

2Μδης είπε...

Ρε Γκιώνη αδιάβαστο σε βρίσκω! Νόμιζες ότι την χάρη την έχουν τα μεσημεριαναδικα; Και άλλοι το όνομα; ε κοίτα εδώ να αλλάξεις γνώμη... Αντικείμενο ερευνας δεν είναι μονο οι πατάτες!

http://www.youtube.com/watch?v=_002Nn6970Q

http://www.youtube.com/watch?v=zfQvqDlAJ8M

Ανώνυμος είπε...

Ω συγνώμη, εν αντιθέσει ήθελα να πω.
Μην με ξαναμαλώσετε αυστηρή μου δασκάλα.

Ανώνυμος είπε...

Τς,τς,τς.
Τόση ταλαιπωρία για μια μικρή δυσανεξία;
Ο δικός μου ιατρός, μου συνέστησε πλάκα.
Όχι στομάχου.
Να σπάω πλάκα με την υπεροψία και με διαβεβαίωσε ότι η θεραπεία της εξέμεσης θεωρείται σίγουρη.

The road less pedaled είπε...

Εύγε καλό μου.
Τώρα γράψε και 10 φορές το "συγγνώμη".

Γκιώνης είπε...

Ενα πραμα που φοβάμαι ειναι μήπως στα βαθεια πενηντα μου οι γιατροί με βρούνε στείρο. Και τα ενιά παιδιά μου τινος να ειναι αραγενες? Βρε βικυ κολονωσκόπηση και γαστροσκόπηση τι να λενε τωρα? Πες οτι μια φορά επιασα το σαπούνι και δυο εφαγα πολύ σπανάκι.
Ρε 2μηδη δεν προλαβαίνω να ενημερωθώ όπως θέλω, ειναι και αυτό το ΔΝΤ και μας τα εχει κανει μανταρα. Ρε το Γιωργάκι? Να δεις που αυτόν καπου τον εχω ....σει και δεν το θυμάμαι.

Γκιώνης AVE MARIA

sv8gke είπε...

Ρε Γιάννη με το μαλακό,λίγη λίγη η ενημέρωση.Πως θα αντέξουμε τόση ποιότητα στην ζωή μας..

Ανώνυμος είπε...

συγγνώμη
συγγνώμη
συγγνώμη
συγγνώμη
συγγνώμη
συγγνώμη
συγγνώμη
συγγνώμη
συγγνώμη
συγγνώμη

Εντάξει;
Προβιβάστηκα;
Έγινα καλός ραδιοερασιτέχνης;
Αξίζει να "βγαίνω" στον αέρα ή στην προφορά θα με εκθέτει το δεύτερο γάμμα που δεν θα ακούγεται;
Πες μου σοφή μου δασκάλα, γιατί θα με φάει η αγωνία.

takis perreas είπε...

Ρε παιδιά χάνω επεισόδια σε τούτη την χώρα την βρεγμένη!
Υπάρχουν τέτοια σούργελα που τα βλέπουν και από θαυμασμό τα αναρτούν στο γιουτουμπ?
Γιαυτό ο SV1CDY άφηνε να περνάνε "ανώνυμα" σχόλια με "λούγκρεν".
Το μαστιγώνεις το δελφίνι αγοράκι μου?
Τον τινάζεις τον κουραμπιέ?
Το ξυρίζεις το φραγκόσυκο?
Το στραγγαλίζεις το γιαούρτι?
Έσο έτοιμος και έσο πλυμένος γιατί μπορεί να σου βάλω κανένα ξαφνικό "διαγώνισμα"!
Εμείς οι δύο τα έχουμε φτιάξει τώρα.

Γκιώνης είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=3BK5EB1nwiQ

Δεν ειναι πια μαζί μας. Ομως αξίζει να την ακούσουμε.
Σε εναν φιλο μου με αγαπη.
Νυχτοπούλι λοιπόν.

Κυριες και κυριοι καλημέρα σας

Γκιώνης της ουρανίας ο γιός

The road less pedaled είπε...

Ναι καλό μου. Εύγε.
Όντως, δύο αλλεπάλληλα έρρινα σύμφωνα είναι ένα δυσπρόφερτο φώνημα.
Οι Αλβανοί πάντως μαθαίνουν άπταιστα την ελληνική.

Στιχοπλόκε Γκιώνη, θα μου επιτρέψεις να σου μεταφέρω στο πρωτότυπο κάτι που μου είπε ένας φίλος Πολωνός μετανάστης στις ΗΠΑ, ο οποίος είχε αντίστοιχες ανησυχίες με τις δικές σου:

"anyway - going back to your original statement - your number of confirmed DXCC is inversely proportional to the quantity and quality of you sexual life.
It is a well known dependence
I'm using well established, academically endorsed terminology"


Γι' αυτό κανόνισε !

Ανώνυμος είπε...

Μόλις τέλιωσαν οι ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ στο μέγκα.
Θέμα τους αυτοί που πίνουν και τους χαλάει.

...επίκαιρο!

Ανώνυμος είπε...

Και έπειτα sv3auw απορείς γιατί στα χώνουν.

Πάντως φαίνεται πως έχεις αποκτήσει κακές συνήθειες στην χώρα την βρεγμένη.
Στην Ελλάδα όμως δεν συνηθίζουμε να τα "φτιάχνουμε" με άτομα του ίδιου φύλου.
Μήπως θα έπρεπε να εξετάσεις πιό σοβαρά το ενδεχόμενο της επιστροφής στα πάτρια εδάφη;

Πριν το πρόβλημά σου γίνει μόνιμο.

Ανώνυμος είπε...

Something is being played....

Γκιώνης είπε...

Many years ago I mananged to jum with some Polish guys in N.Y. city.I really enjoyed the Russian salad that their mothers' was sending us on holidays. Philosophy was always explained in GreeK. Terminology is something that we can not identify in terms of modern world. Terminology without the essence of loyalty needs better exploitation and analysis.
Some times we have to admit our pations. My pation has to do with the effort for loyalty. Who will defeat the beast? Nobody seems to be independed in our days. What is your acceptence laywer?

Be good

Γκιώνης

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ καλή μου δασκάλα που δείχνεις τόση κατανόηση και σε μας τους αγράμματους.
Τώρα μπορούμε κι εμείς με τις ευλογίες σου να εξασκήσουμε το ταπεινό μας ηδυπάρεργο (είδες άμα διαβάζεις sv3auw τι μαθαίνεις;).
Να ΄στε καλά παιδιά, που φωτίζετε το διάβα μας.
Βρε τι σου κάνουν οι "ψηφιακοί κοπρώνες"!

The road less pedaled είπε...

I consider myself exceptionally lucky to have great friends. A handful of them happen to be Poles. All hams.
As of the rest: Not only philosophy but the half celestial objects that you can see on a standard star-map are of greek origin (astronomy is as much exciting as amateur radio is)

Yet this means nothing really, is it ? Eg, if me grandfather was a nobelist this ain't make me a nobelist myself, right ? However it feels wonderful to have this treasure part of your mother language. You can feel the magic, because after all, this what magic is: all that things that are lost in translation.

However I'm afraid that most people have a perverted meaning of loyalty and pride within. And this is a bad passion, that feeds chauvinism as well as hatreed.

Same like here. Loyalty isn't enough. As long as you're not able to look yourself in the mirror with honesty and understanding, then you have all these guys trolling around, not only hamradio talking, but everywhere.
Stupidity is infinite. I ain't repeat what Einstein said, I don't mean to tire you :-)

Enuff said, thanks for the very interesting encounter, it was very pleasant.

Sleep tight

Γκιώνης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γκιώνης είπε...

friends- Friendship has anything to do with brotherhood? If they are equal feel nice.
friends- Friendship has anything to do with brotherhood? If they are equal feel nice.

http://www.youtube.com/watch?v=7bfITFo_9og


My best wishes for a lovely tomorrow.

Ανώνυμος είπε...

Ξανθιά + πόντια + αγγλομαθής = τουρλουμπούκι δικέ μου.
Απο πλύσιμο πιάτων?
Καμμία φασουλάδα στη κατσαρόλα?
Δεν προσπαθείς κοπέλα μου να ξεφουσκώσεις και να προσγειωθείς λιγάκι ή καλύτερα να κόψεις τα ληγμένα? Θα σου χαλάσουν το στομαχάκι.

sv8gke είπε...

Γιατί ρε παληκαρι,σκέφτεσαι να την ζητήσεις σε γάμο;;
Αν είναι να σου δώσει και το Ε9 προς έλεγχο να δεις αν σου κάνει!!

Τέτοιο γαμπρό τεφαρίκι είναι να τον χάσουμε;;

Ανώνυμος είπε...

Αφιερωμένο.

Πάει ένας τύπος σε ένα πετ σοπ να αγοράσει έναν παπαγάλο για κατοικίδιο.
Καθώς μπαίνει βλέπει τρεις παπαγάλους στο ίδιο κλουβί, ο ένας πιο όμορφος από τον άλλον.
Ρωτάει τον πωλητή, πόσο κάνει ο πρώτος στη σειρά.
Τριακόσια ευρώ του απαντά ο πωλητής.
Τριακόσια ευρώ είναι πολλά λέει ο πελάτης, γιατί τόσο ακριβός;
Ξέρετε, λέει ο πωλητής, εκτός του ότι είναι όμορφος σαν πτηνό γνωρίζει άπταιστα και τέσσερις γλώσσες, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά και Ελληνικά.
Α μάλιστα λέει ο πελάτης και πάει στον δεύτερο παπαγάλο.
Αυτός πόσο κάνει, ξαναρωτάει τον πωλητή.
Αυτός κύριε, έχει εξακόσια ευρώ λέει ο πωλητής.
Εξακόσια ευρώ, είναι πάρα πολλά λέει ο πελάτης, γιατί τόσο ακριβός;
Ξέρετε, λέει ο πωλητής, εκτός του ότι είναι όμορφος σαν πτηνό γνωρίζει άπταιστα και τέσσερις γλώσσες, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ελληνικά και επιπλέον παίζει πιάνο και γνωρίζει Μαθηματικά.
Α μάλιστα λέει ο πελάτης και πάει στον τελευταίο παπαγάλο που ήταν και ο λιγότερο όμορφος από τους άλλους δυο.
Κι αυτός εδώ τι τιμή έχει ρωτάει ο πελάτης.
Αυτός κύριε, του λέει ο πωλητής, έχει χίλια ευρώ.
Χίλια ευρώ, λέει ο πελάτης, είναι υπερβολικά μεγάλο ποσό για έναν παπαγάλο.
Μα τι ικανότητες έχει και στοιχίζει τόσο ακριβά;
Δεν ξέρω ακριβώς, ποιες είναι οι ικανότητες του, απαντά ο πωλητής, αλλά κάθε πρωί που ανοίγω το μαγαζί, ακούω τους άλλους δύο να του λένε:
Καλημέρα σας κύριε καθηγητά.

SV1

Ανώνυμος είπε...

"Κι έτσι κατάντησαν τα ελληνικά ρ/ε blogs να είναι ένας ψηφιακός κοπρώνας, όπου ο κάθε κακομοίρης, μαφιόζος και μικρομαφιόζος αλλά και πρόσωπα υπεράνω κάθε υποψίας να βγάζουν τα απωθημένα τους, τον πόνο τους, τον φθόνο τους, επώνυμα κι ανώνυμα και πάντοτε ατιμώρητα."

Να μαντέψω;
Φθόνος; Ανώνυμα;
Έχουν και χιούμορ πάντως!
Καλημέρα σας.

Γκιώνης είπε...

Συγνώμη που σας ενοχλώ αλλά εχετε καταλάβει τι γίνεται?
Κου κου τσα??????????
(Χωρίς αδεια κουκου)
Αδειούχοι και μη?
Αδειούχοι και ραδιοερασιτέχνες?
SV και SW?
SV1 και SV2?
Συλλογος Εθελοντων Ελληνων Ραδιοερασιτεχνών Ευρωπαικού Συμβουλίου.
ΣΕΕΡΕΣ
Cayman Islands
PO.BOX 13454

Καλα DX παιδιά

Γκιώνης

CW ή WC?
Πως διαμορφώνει το ἅδιαμορφωτο?

Γκιώνης είπε...

Τι κάνει δηλαδή αγαπητέ sv3auw, ο sv1gsu στον sw1jrm;

Εδω εκτιμούμε την ραδιοφωνική περιγραφή και την γλαφυρή ανάλυση του ομιλούντα. Ειναι απο τις λίγες φορές που η εικόνα δεν εχει κανενα μα κανενα νοημα.
SV1 θα ήθελα να σε ακούσω και σε αγώνα Ολυμπιακός - Παοκ. Δεν χανεις

Πετάς κατι διαμαντια και εσυ.



Γκιωνης

takis perreas είπε...

Γκιώνη, είσαι έξυπνος και ο SV1GSU είναι(?) φίλος σου.
Γιατί επιμένεις να τα αναφέρω άλλη μια φορά και να ξαναξύσω τις πληγές?

Γκιώνης είπε...

Βρε χρυσε μου ανθρωπε δεν ειπα κατι δια το ατομο σου. Με τον αγαπητό ΣΒ1 θα ήθελα να ανταλλάξω καποιο σχόλιο. Τα δικά σου τα σχολια ελήφθησαν και κατεχωρήθησαν όπως λέγει και αγαπημένος συνάδελφος ενας εκ των τριών.
Βρε καλοι μου ανθρωποι καντε λιγο κρατει. Αλλα που να γνωρίζεις εσυ εκ του λονδίνου με το παγωμένο λονδρέζικο χιουμορ? ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?

Ρε τακη ο ΣΒ εκανε σχολιο εγω τωρα το θυμήθηκα και τον χαιρετώ. Παντως θελω να δω πως θα ονομασουν το Hamfest με τοσο DNA. Συνέδριο μοριακής ραδιοτηλεπικοινωνιακής ανάλυσης?

Γκιωνης

sv8gke είπε...

Δηλαδή Γκιώνη υπάρχει περίπτωση στο χάμφεστ να φάμε καμιά αδέσποτη;
Πως τα λένε στο Αμέρικα;..φίλια πυρά;

Εχω το παλιοσκουλήκι που με περιμένει με την ψυλλόσκονη,να φάω και αδέσποτο ντι και εν και ι που θα έλεγες και εσύ πολύ δεν πάει?

Γκιώνης είπε...

Ρε παιδιά κοιταξτε τι βρηκα.

http://photogr.webv.gr/wp-content/uploads/2010/02/loymidis.jpg

Καλό το ανεκδοτο με τον παπαγάλο αλλά ΣΒ1 εδω εχουμε την συνδεση που ισως επιθυμούσες.

Ρε γκεκα η κοπέλας μας. \

Γκιώνης

Γκιώνης είπε...

Gkeka για κοιτα οι αμερικάνοι συνάδελφοι σου που εχουν φτάσει?

http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1231073880

Εσυ ουτε 15 σε LSB καλά CW δεν το συζητάμε.

Γκιώνης

sv8gke είπε...

Το lsb το έχω καταργήσει καθότι στους 144mhz έκει που τα κιουεσα είνα σαν τα θερινά κηπευτικά δουλεύουμε με usb.
cw τιντουτοπαλι;;διαμορφώνεται;;

Ανώνυμος είπε...

Ναι ρε άσχετε! Πως δεν διαμορφώνει?
Μάλιστα έχω μάθει πως εσύ και ο 2Μδης κάνετε μόνο hi-fi CW!!!

sv8gke είπε...

Κοιτα αγαπητέ μου..είναι αλήθεια!!
Μάλιστα ο 2μδης εκπαιδευεται στο κόμα - - . . - - και εγώ στο 99
- - - - . - - - - .

Tα χρειαζόμαστε τώρα τελευταία..

Σκουλήκι είπε...

Ψυλιάρικο κουτάβι, κρύψε το video απο το αφεντικό σου γιατί εάν το δει σε βλέπω κρεμασμένο απο την ουρά σε κανένα δέντρο. Και οχι τίποτε άλλο, τι θα την κάνω την αμπούλα για τους ψύλλους που σου αγόρασα. λες να την βάλω στα ποταπά πτηνά του ουρανού ???? Αλλά αυτά εχουν κοτόψειρες. Θα κάνει δουλειά ???? Με μπερδεύετε ρε παιδιά, με μπερδεύετε.

Γκιώνης είπε...

Σημερα ειναι μια μέρα την οποία οι γνωστες της ποκας μπορούν να καταλάβουν
11-1-11
Πενταρε του ασου κύριοι.

Κουκο μονέ εισαι εδώ.

Σκούληκα που εισαι βρε μπαγάσα.
Ειλικρινά εσεις τα σκουλήκια αντι να πητε γ@μηθηκα στη δουλειά τι λετε?
Κατέβηκα ασάλιωτος τη σκάλα?

Γκεκα πως γινεται hi fi cw με echo.
Εχω κολλήσει και δεν μου βγαίνει.

Ανώνυμος είπε...

11-01-11 είναι

Ανώνυμος είπε...

Για Ανώνυμος 10 Ιανουαρίου 2011 3:27 π.μ.
Η Εθνομάνα Μπουμπουλίνα
http://www.bavarian-contest-club.de/members/sv2kbs.htm

Ανώνυμος είπε...

Η Cuckoo teleshopping σας ενημερώνει:

Έχετε πρόβλημα με το αγόρι σας???
Τσακωθήκατε με την κολητή σας???
Το κραγιόν που αγοράσατε ήταν ληγμένο???
Απέτυχε το τελευταίο σας lifting και είσαστε σαν την Sindy με ακμή???

ΟΛΑ λύνονται με ένα τηλεφώνημα...στον αέρα ακούνε πολλοί και θα πέσει γιαούρτωμα!!!

ΚΑΛΕΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ 0090145400 με εσωτερικό το 69 και εκεί θα σας ακούσουν και θα σας συμβουλέψουν.

CUCKOO TELESHOPPING....στο πλευρό κάθε πικραμένης!!!

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=_002Nn6970Q

http://www.youtube.com/watch?v=zfQvqDlAJ8M

ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ!

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή η ραδιοερασιτεχνική σοβαρότητα κάποιου, κρίνεται από αυτά που ανεβάζει στο youtube...?
Απαγορεύεται μήπως στους ραδιοερασιτέχνες να έχουν και άλλες δραστηριότητες...?
Ή μήπως η ενασχόληση με άλλα χόμπι, ακυρώνει την ραδιοερασιτεχνική τους υπόσταση...?
Ο εν λόγω συνάδελφος έχει ανεβάσει κι άλλα βίντεο στο youtube, μεταξύ αυτών και με ραδιοερασιτεχνικές δραστηριότητες, αλλά δεν είδα κανέναν να τα προβάλει...
Αντιθέτως, απομονώθηκαν επίτηδες τα πιό ανάλαφρα βίντεο, προκειμένου να ευτελήσουν την ραδιοερασιτεχνική υπόστασή του συνάδελφου στοχοποιήμενα...
Νομίζω ότι τέτοιου τύπου ενέργειες δεν τιμούν αυτόν ή αυτούς που τις κάνουν...

Γκιώνης είπε...

"Απαγορεύεται μήπως στους ραδιοερασιτέχνες να έχουν και άλλες δραστηριότητες...?"

Οπως????

"Αντιθέτως, απομονώθηκαν επίτηδες τα πιό ανάλαφρα βίντεο, προκειμένου να ευτελήσουν την ραδιοερασιτεχνική υπόστασή του συνάδελφου στοχοποιήμενα..."

Τι απάνθρωποι το κάναν αυτό σε συνανανδελφο?

Γκιώνης

Ανώνυμος είπε...

Κακώς! Κακώς! Ο συνάδελφος εκτος από βίντεο με βλακίες της τηλεόρασης έχει ψάξει και για ρεύμα στις πατάτες!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=NsTtD5lBc-c

Γκιώνης είπε...

"να ευτελήσουν την ραδιοερασιτεχνική υπόστασή του συνάδελφου"

Απ ότι γνωρίζω το κάνει και μόνος του δεν χρειάζεται βοήθεια.
Παντως εγώ κάθε μ@λ@κι@ που κάνω δεν την υπογράφω με το διακριτικό μου.
Συνήθως τωρα τελευταία μονο στις τράπεζες το αναφέρω.

Εν και ταξη?

Γκιώνης

sv8gke είπε...

Σωστά Γκιώνη,δικαίωμα στον ΑΥΤΟΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ έχουν όλοι.

Δεν δικαιούμαστε να το στερήσουμε από τον συνάδελφο!!

Ανώνυμος είπε...

Ναι σωστά, ο καθένας έχει δικαίωμα στον αυτοεξευτελισμό...
O οποίoς θα μπορούσε π.χ να είναι, τα ανάλαφρα βίντεο με τις πατάτες και το Ελλάδα έχεις ταλέντο του cdy, ή η φώτο του Γκέκα που με το τουρμπάνι μοιάζει με τον Χότζα, ή οι αμπελοφιλοσοφίες και οι ασυναρτησίες του Γκίωνη, ή η υπεροψία κάποιων, ή τα μπινελίκια που σούρνουν κάποιοι άλλοι...
Αναλόγως από ποιά μεριά το βλέπει ο καθένας...

sv8gke είπε...

ΣΩΣΤΑ!!!

...Εσύ σε ποιά κατηγορία ανήκεις;

Ανώνυμος είπε...

Θέλεις να πεις, από ποιά μεριά τo βλέπω...?
Προφανώς από την αντίθετη, που τo βλέπεις εσύ και κάποιοι άλλοι...
Ο καθένας με την κρίση του...

sv8gke είπε...

Ακριβώς..ο καθένας με την κρίση του.

Τουλάχιστον οι άνθρωποι που έχω διαφωνήσει κάποιες φορές αποφασίζουν και μου το λένε και επώνυμα βγαίνωντας από το κοτέτσι με τις υπόλοιπες κότες..εσύ θα βγεις κάποτε;

Οχι ότι έχω πρόβλημα που κάποιος με κρίνει ανώνυμα,αλλά για να τον δω στην θέση του κρινόμενου αν αντέχει..

Ανώνυμος είπε...

Έχεις διαφωνήσει με πολλούς επώνυμους κατά καιρούς...
Βρήκες άκρη...?
Ο καθένας λέει τα δικά του κι από την μεριά του θεωρεί ότι έχει δίκιο...
Θεώρησε ότι είμαι ένας από αυτούς...
Δεν αλλάζει τίποτα...

Ανώνυμος είπε...

Giati Giorgo, theleis na mpeis ki esy sto club?

Γκιώνης είπε...

12 Ιανουαρίου 2011 7:26 μ.μ.

Δίκιο έχεις εμεις θελουμε και μπορουμε να αυτοεξευτελιζόμαστε εσεις ομως γινεστε απλά ξεφτίλες.
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Γιατι σιγά σιγά φευγετε από το μαντρί και κάνετε μετεγραφές σε υπεύθυνες θέσεις κράζοντας τους μεν γλυφοντας τους δε?? Σε αλλους τάζετε, σε αλλους πιστεύετε, με αλλους κανετε παρέα και όλα αυτά με δικαιολογία τις ορθές γνώσεις σας και την εθελοντική συμμετοχή κυριώς για αυτοπροβολή.

Εν καιρό θα σας πω και άλλα και ειμαι αμπελοφιλόσοφος. Μακαρι να ηταν ετσι τα πραματα.

Εμεις κυριοι απο την αρχή παραμένουμε σταθεροί στις σχέσεις μας και στις παρέες μας. Δεν προδόσαμε κανένα και σε κανεναν δεν υποσχεθήκαμε τιποτα. Απλά θέλουμε να περνάμε καλά και να γελάμε καποιες ώρες που όλοι μας θεωρούμε ελεύθερος χρόνος.

Θα τα πούμε. Ολα μαθαίνονται και θα γελάσουμε αρκετά. εεεετσι?

Γκιώνης

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ μου Γκιώνη, σε διαβεβαιώ ότι δεν είμαι αυτός ή ένας από αυτούς που φωτογραφίζεις...
Είμαι ένας απλός ραδιοερασιτέχνης, που προσπαθεί να κάνει το χόμπι του με ευχαρίστηση και όσο καλύτερα μπορεί, μακριά από συλλόγους, μπλογκς, εθελοντισμούς (με την κακή πάντα έννοια) και ίντριγκες...
Αυτό που με ενοχλεί όμως αφόρητα, είναι η μονόπλευρη αντιμετώπιση κάποιων καταστάσεων με αρνητική διάθεση και ενίοτε με ακραίους τρόπους όπως μπινελίκια, εξευτελισμοί και άκρατη υπεροψία, χωρίς όμως να υπάρχει από μέρους αυτών που κρίνουν, η αντίστοιχη αποδοχή των αρνητικών σχολίων από αυτούς που τοποθετούν απέναντί τους...
Τα παραδείγματα που έφερα, όπως τον gke ή εσένα, εμένα προσωπικά και ουσιαστικά δεν με ενοχλούν, μπορεί όμως να τα χρησιμοποιήσει κάλλιστα κάποιος με φαντασία, ειδικά όταν θεωρεί ότι τον εξευτελίζουν κάποιοι, επειδή ανέβασε υπό το χαρακτηριστικό του, ανάλαφρα βίντεο στο διαδίκτυο...
Όσο λοιπόν δεν σου αρέσει εσένα ή του Μιχάλη η ειρωνεία, άλλο τόσο μπορεί να μην αρέσει και σε αυτόν που ειρωνεύεστε (και ενδεχομένως και σε κάποιους άλλους που τα διαβάζουν, όπως π.χ. εγώ)...
Δικαιούται (ή δικαιούνται) επομένως να σας πληρώσει (ή πληρώσουν) με το ίδιο νόμισμα, όσο και αν αυτό δεν σας αρέσει...
Φυσικά η άποψη περί εξευτελισμού (ή αυτοεξευτελισμού) διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο συνυπολογιζομένης και της καλής ή της κακής προαίρεσης που έχει ο καθένας που σχολιάζει κάποιον άλλον, με αποτέλεσμα να διαφέρει και η αντίληψη περί του τι είναι εξευτελιστικό και τι εκθέτει τον καθέναν, ή τι όχι...
Όσον αφορά τα μπινελίκια και την υπεροψία, αυτά είναι σίγουρο ότι θα φέρουν αρνητικά αποτελέσματα και αυτός ή αυτοί που τα χρησιμοποιούν, ας είναι έτοιμοι να λουστούν και τις ανάλογες αντιδράσεις...
Όπως προείπα, ο καθένας έχει την άποψή του και βλέπει τα πράγματα από την μεριά του, αλλά όσο θα υπάρχει κακή προαίρεση, ειρωνεία υπεροψία και μπινελίκια, αποκλείεται να υπάρξει ομόνοια και σύμπνοια μεταξύ των ραδιοερασιτεχνών...
Δυστυχώς...

sv8gke είπε...

Και ζήσαν αυτοί καλά και 'μεις καλύτερα..

Ανώνυμος είπε...

Φίλε ανώνυμε...πλάκα μας κάνεις.. Προσπαθείς να αποδείξεις στους βασιλικότερους του βασιλέως ΤΙ? Οτι υπάρχει και το δικαίωμα της διαφορετικής άποψης?? χαχαχαχαχαχ
ΑΑΑΧΑΧΑΧΑχαχαχαχ

Ανώνυμος είπε...

Δεν προσπαθώ να αποδείξω, τίποτα σε κανέναν, φίλε μου...
Ο καθένας, ανάλογα με το μυαλό που κουμαντάρει..
Ένα είναι όμως το σίγουρο...
Η δράση (και ιδιαίτερα η κακή), φέρνει πάντοτε αντίδραση...
Και αφού κρίνουμε, ας είμαστε έτοιμοι να κριθούμε κιόλας...

Γκιώνης είπε...

XaXAXAXAXAXAXAXAXAX
AAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXX
XAXAXAXAXAX
XXXXXXXXXXXXXXXXXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ανώνυμος είπε...

Δανάηηηη.....πες αλεύριιιι

το κουκογκωναριό σε γυρευει!!!!

Cuckoo χωρις 73

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ συνάδελφε ελπίζω εσύ να δημοσιέυσεις αυτούσιο το παρακάτω κείμενο, διότι ο "αγαπητός" συνάδελφος CDY δεν μου το δημοσίευσε.!!!
Άραγε ΟΥΑΙ?????

"Ρε παιδιά!!!
Αγαπητοί Συνάδελφοι.
Δεν έχετε τίποτα άλλο να ασχοληθείτε παρά να γράφετε συνεχώς και με υπονοούμενα για τον Γιάννη τον BJY και την παρέα του.!!!
Αυτό δείχνει αν μη τι άλλο μια μικροπρέπεια και κάποιο ίχνος εχθρότητας και κόμπλεξ το οποίο δεν πιστεύω ότι έχετε.!!!
Ή μήπως έχετε???
Και καλά για τον BJY, οι υπόλοιποι τι σας φταίνε και τους βρίζεται (αυλικούς, καλικάτζαρους, ξινούς, ελεφαντάκια) και άλλα τέτοια διακοσμητικά επίθετα.!
Για συμμαζευτείτε λίγο, γιατί ενώ είχατε μια θαυμάσια παρέα στο 145,400 τα κάνατε μπάχαλο, έχετε διασπαστεί σε δύο ομάδες, δεν μιλάτε μεταξύ σας καθόλου, περιμένετε πότε δεν θα μιλάει η μία παρέα για να μιλήσει η άλλη και ο αίτιος για όλη αυτή την κατάσταση ο FKJ ο Κώστας (πού εξαιτίας του γίνανε ότι όλα) όχι μόνο δεν έχει ζητήσει μια συγγνώμη, αλλά συνεχίζει με τις βλακείες του.!!!!!!!
Νομίζω πως πρέπει να βρεθεί μια λύση να τα ξαναβρείτε.!!
Η άλλη λύση είναι να αλλάξετε συχνότητα,
Δεν έχω ξαναγράψει ούτε σε εσένα ούτε στο Blog του BJY αλλά επειδή έχω διαβάσει ότι τα αρνητικά σχόλια δεν τα δημοσιεύεις θα μου επιτρέψεις αν δεν δημοσιοποιηθεί, θα το αναρτήσω όχι μόνο στο Blog του BJY αλλά και σε όσα περισσότερα ραδιοερασιτεχνικά Blog μπορώ.
Θα επανέλθω.
Φιλικά με όλη την σημασία της λέξης.!!!
Προς το παρών Ανώνυμος"

Ανώνυμος είπε...

Σωστός ο συνάδελφος...
Μόνο που σου διαφεύγει αγαπητέ μου, ότι το ίδιο ακριβώς γίνεται και από αυτόν εδώ τον ιστότοπο...
Το μόνο που αλλάζει, είναι οι αποδέκτες...
Οι νουθεσίες σου λοιπόν, θα πρέπει να είναι και προς τις δύο πλευρές και όχι μόνο προς τη μία...

Ανώνυμος είπε...

Εσένα μάλλον σου διαφεύγει που και που να παίρνεις τα χάπια σου!!!!

Ανώνυμος είπε...

Όχι εσένα σου διαφέυγει

Ανώνυμος είπε...

ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ!!!

Αγαπητέ συνάδελφε ελπίζω εσύ να δημοσιέυσεις αυτούσιο το παρακάτω κείμενο, διότι ο "αγαπητός" συνάδελφος CDY δεν μου το δημοσίευσε.!!!
Άραγε ΟΥΑΙ?????

"Ρε παιδιά!!!
Αγαπητοί Συνάδελφοι.
Δεν έχετε τίποτα άλλο να ασχοληθείτε παρά να γράφετε συνεχώς και με υπονοούμενα για τον Γιάννη τον BJY και την παρέα του.!!!
Αυτό δείχνει αν μη τι άλλο μια μικροπρέπεια και κάποιο ίχνος εχθρότητας και κόμπλεξ το οποίο δεν πιστεύω ότι έχετε.!!!
Ή μήπως έχετε???
Και καλά για τον BJY, οι υπόλοιποι τι σας φταίνε και τους βρίζεται (αυλικούς, καλικάτζαρους, ξινούς, ελεφαντάκια) και άλλα τέτοια διακοσμητικά επίθετα.!
Για συμμαζευτείτε λίγο, γιατί ενώ είχατε μια θαυμάσια παρέα στο 145,400 τα κάνατε μπάχαλο, έχετε διασπαστεί σε δύο ομάδες, δεν μιλάτε μεταξύ σας καθόλου, περιμένετε πότε δεν θα μιλάει η μία παρέα για να μιλήσει η άλλη και ο αίτιος για όλη αυτή την κατάσταση ο FKJ ο Κώστας (πού εξαιτίας του γίνανε ότι όλα) όχι μόνο δεν έχει ζητήσει μια συγγνώμη, αλλά συνεχίζει με τις βλακείες του.!!!!!!!
Νομίζω πως πρέπει να βρεθεί μια λύση να τα ξαναβρείτε.!!
Η άλλη λύση είναι να αλλάξετε συχνότητα,
Δεν έχω ξαναγράψει ούτε σε εσένα ούτε στο Blog του BJY αλλά επειδή έχω διαβάσει ότι τα αρνητικά σχόλια δεν τα δημοσιεύεις θα μου επιτρέψεις αν δεν δημοσιοποιηθεί, θα το αναρτήσω όχι μόνο στο Blog του BJY αλλά και σε όσα περισσότερα ραδιοερασιτεχνικά Blog μπορώ.
Θα επανέλθω.
Φιλικά με όλη την σημασία της λέξης.!!!
Προς το παρών Ανώνυμος"

sv8gke είπε...

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ SV1CDY(που δημοσιεύει επιλεκτικά σχόλια στο blog του) ΚΑΙ ΤΟΝ SV1GSU.

@ Ανώνυμος 14 Ιανουαρίου 2011 10:20 π.μ.

Συνάδελφε(?) για να δημοσιευτεί ένα σχόλιο στον συγκεκριμένο χώρο θα πρέπει να πληρεί κάποιες προυποθέσεις όπως αναφέρει και ο ίδιος ο κατοχός του...
Είτε είναι επώνυμο είτε ανώνυμο θα πρέπει να έχει το δυνατόν ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
Θα πρέπει η λαχαναγορά του Ρέντη να ωχριά μπροστά στο λεξιλόγιο των σχόλιων.Για να καταλάβεις λοιπόν ότι δεν έχεις τις προυπόθέσεις αυτές σου παραθέτω δείγματα συναδελφικής ευγένειας...

...sv1cdy είπε...
Σε αναρτήσεις που έχουν σχέση με την τιμή και την υπόληψη των ανθρώπων, όπως συνέβη με τη συγκεκριμένη ανάρτηση, όλα τα σχόλια είναι δεκτά, αρκεί όμως αυτά να είναι επώνυμα!Τα ανώνυμα μηνύματα δεν τα δημοσιεύω, όχι μόνο διότι κάποιο από αυτά πυροδοτεί εκ νέου την κατάσταση, ή κάποια άλλα είναι … υπέρ του δέοντος υποκειμενικά, αλλά και γιατί στο παρών ιστολόγιο δεν ταιριάζει η λογική του τσίρκου! Αυτή τη λογική ξέρετε που να πάτε να τη βρείτε!

Ανώνυμα αποσπάσματα για οικονομία χώρου(υπάρχουν βέβαια ολόκληρα)...

ΤΟΝ ΕΘΑΨΕΣ ΤΟΝ ΦΟΥΚΑΡΑ ΓΙΩΡΓΙΕ
ΒΡΑΒΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
ΤΑ ΗΘΕΛΕ Ο ΚΟΛΟΣ ΤΟΥ Ο ΜΠΑΓΛΑΜΑΣ...(κεφαλαία και ανορθόγραφα..ποιός να είναι άραγε;;;)
...45 Γιαννηδες ενος κοκόρου γνωση
...Ολημερίς το χτιζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν
(και εδώ μηχανικος κάποιος Γιαννης ήταν)
...θα το κατηγορήσουν οι γνωστοί αγάνωτοι
...ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ Μ Α Λ Α Κ Ε Σ
.... γράφουν ότι μαλακία τους κατέβει
...Και οι δύο είναι εμετικοί
...τις γνωστές παπαριες τους.
... αυτό το ΛΟΥΜΠΕΝ..ΛΟΥΓΚΡΕΝ ειναι αλλα τι να λεμε τωρα..

και πολλά άλλα..

Αλλά και επώνυμα....

SV1HAG είπε...
Βίντεο παρουσίαση των ραδιοερασιτεχνικών βραβείων μου , το βίντεο έχει επενδυθεί με κατάλληλη μουσική για την Ασπασία

SV1HAG είπε...
Φίλε Γιώργο, εγώ έχω και κάθομαι και κάνω η Ασπασία που δεν έχει τι κάθεται και λέει……


Οπως αντιλαμβάνεσαι φίλτατε εσύ ανήκεις στην κατηγορία λογική του τσίρκου και έφαγες πόρτα..ας πρόσεχες με ποιούς κάνεις παρέα.

Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα σκοπό να σχοληθώ άλλο με το θέμα,μέχρι που έπεσε στην αντίληψη μου το παρακάτω βίντεο..
http://www.youtube.com/watch?v=s7adZ4OB32Q

ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ..τόσο χαμηλά πέσατε;;;
Ελλείψη επιχειρημάτων φτάσατε στο σημείο να σχολιάζεται κατ'αυτόν τον τρόπο το "πρόβλημα" σωματικής διάπλασης συναδέλφου;;;
Θέλετε όλοι εσείς που γελάτε να λέγεστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ;;;
Να δεχτώ ότι μετά την κατανάλωση αλκοόλ υπάρχει η σχετική χαλάρωση και όλοι κάπου μπορεί να χάσουμε το μέτρο(αν και από ότι φαίνεται στο βίντεο στην αρχή είσαστε ακόμα).
ΟΜΩΣ..όταν την επόμενη μέρα αναρτάται στο διαδίκτυο το βίντεο αυτό μόνο κακοήθεια και προστυχιά σημαίνει..

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.

sv8gke είπε...

Τυχαίο..δεν νομίζω!!
Γράφαμε μαζί..

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ συνάδελφε SV8GKE ο άνθρωπος και οι (σφουγγοκωλάριοι του) όχι μόνο είναι κατωτέρου επιπέδου (μυαλό γυμνοσάλιαγκα) δηλαδή αλλά δεν έχουν και την στοιχειώδη γνώση να γεμίσουν το Blog τους με λίγο παραπάνω σε αριθμό σχολίων.!!!
Έτσι για το onere.!!
Έκατσα και πήγα πίσω σε όσο παλαιότερες αναρτήσεις μπορούσα και έκπληκτος διαπίστωσα (γιατί πραγματικά δεν το είχα προσέξει) ότι στις αναρτήσεις του τα σχόλια είναι από 0 έως τον εκπληκτικό αριθμό των 8 οι οποίοι αν κάτσεις και μετρήσεις άτομα από μια φωτογραφία που είναι όλοι μαζί βγάζεις συμπέρασμα.!!!!!
Στην μόνη ανάρτηση πού είχε ΄΄Τεράστιο αριθμό΄΄ 16 ήτα η Όπερα πού είχε γράψει???
(βρώμισε και την λέξη Όπερα)
Και κοιτάζοντας τον αντίστοιχο αριθμό σχολίων στο Blog αυτό (σε διάφορα θέματα βέβαια και εδώ και εκεί) καταλαβαίνεις αμέσως την διαφορά.
Δεν είναι σκοπός μου να ευλογήσω το Blog του BJY αλλά τουλάχιστον εδώ 1ον βλέπεις και καμιά κατασκευή της προκοπής και όχι ανοησίες με ντομάτες και μπρόκολα αν έχουν ή δεν έχουν τάση!!!! (τι λέτε ρε παιδιά)!!!
2ον τα θετικά και αρνητικά σχόλια αναρτώνται κανονικά (αρκεί βέβαια να μην είναι υβριστικά).
Αυτά είχα να γράψω προς το παρόν.
Θα επανέλθω σύντομα.
Ο προς το παρών Ανώνυμος!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ενδιαφέρον το

http://www.youtube.com/watch?v=s7adZ4OB32Q

Μερικοί ευαίσθητοι και ώριμοι πατεράδες δίνουν το παράδειγμα σε όλους μας....

Ανώνυμος είπε...

Μια εικόνα χίλιες λέξεις. Όσα λένε οι συνάδελφοι στο βίντεο τους σκιαγραφούν με την τελευταία φωτογραφία του Αυγούστου!