Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2008

Δεν ήξερες, δεν ρώταγες;

Εν καιρώ έτι, τα άκρα των δακτύλων μου κρούουν τω πληκτρολογίω, είς αγνός νεανίσκος και συνάδελφος ημών ραδιοερασιτέχνης, ετοιμάζεται όπως εγκαταλείψει τη ελευθερία αυτού ίνα δεθεί τας αλύσους του εγγάμου βίου. Ομιλώ δια τον εξαίρετον μύστην των ψηφιακών επικοινωνιών Γεώργιο, κεκαλυμμένον υπό του διακριτικού τίτλου του σταθμού αυτού SV8GXC, εκ της νήσου Χίου ορμόμενον μεν, εν Αθήναι κατοικούντα δε.
Ο εξαίρετος τούτος συνάδελφος πρωίμως έθεσε τέρμα είς τας παρα-αματερικάς αυτού δραστηριότητας ίνα ενεδυθεί το λαμπρόν, του ραδιοερασιτέχνου ιμάτιον. Ούτως και νυν, εγκαταλείπει την ελευθέραν και ακόλαστον ζωήν αυτού, ινά ενεδυθεί το λαμπρόν ιμάτιον του νυμφίου.
Άπαντες οι φίλοι αυτού, εγκατέλειπον την προς μετανοία προσπάθεια τινές αλαλάζοντες, τινές βοόντες, τινές στηθοδηρόμενοι ως και την ιστάτην ώρα, αφήνοντας αυτόν εν τη οδώ που επέλεξε. Τη οδώ λέγω δια την οποίαν δεν ήξευρε ,δεν εξεδήλωσε δε εγκαίρως την επιθυμία να μάθει.
Ύπαγε, Ω Γεώργιε εις την πεπατημένη οδόν. Ας είναι ελαφρύς ο γαμήλιος στέφανος εις την κεφαλή σου, ως και η άλυσος εις τον τράχηλον σου. Πλήθος αγαθών ως και άνθη ας κοσμήσουν τον έγγαμον από τούδε και στο εξής βίον σου. Έρρωσθε!



Ο περί ού ο λόγος ως άνω εικονιζόμενος συνάδελφος, μειδιά εν καιρώ ραδιοερασιτεχνικού οργασμού τω όρει Μεσσαπίω, πρεσβεύων τας Φρυκτωρίας του παρελθόντος θέρους…

5 σχόλια:

2Μδης είπε...

Δυστυχώς το οικογενειακό πένθος δεν μου επέτρεψε να παραβρεθώ για να του κάνουμε και επιτόπου πλάκα!

Ανώνυμος είπε...

Του εύχομαι και εγώ υγεία, ευτυχία καθώς και ότι ποθεί. Καλός ο τίτλος αλλά, για τον Γιώργο πλέον είναι αργά! Τώρα πλέον πέρασε σε άλλο mode...
Ούτε και εγώ κατάφερα να πάω, ήμουν /3
Τα συλλυπητήρια μου σε εσένα, δεν το ήξερα.
Παναγιώτης

sv8gke είπε...

Καλημέρα,Γιάννη συλλυπητηρια και από εμένα αν και δεν γνωρίζω.
Τελικά σε βλέπω στα εξήντα σου με το ευαγγέλιο υπό μάλης να κυρήτεις στο σύνταγμα το λόγο του Θεού.....το πας καλά το κύρηγμα χε χε χε...δικός μας είσαι!
Γιώργο από καρδιάς εύχομαι βίον ανθόσπαρτον και χαμηλά στάσιμα στην....κρεβατομουρμούρα
73 Μιχάλης

SV1EML είπε...

"ΒΙΟΝ ΑΝΘΟΣΠΑΡΤΟΝ" Γιωργακη "ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ!!!" δεν με ρωτησες.
Εγω δεν μπορεσα να παω λογω υποχρεωσης.Να ειναι καλα τα παιδια.
73's de SV1EML
Stamatis

Ανώνυμος είπε...

θα ευχηθω και εγω στο Νεονυμφο ζευγαρι καλη δυναμη, αγαπη για παντα και ολα τα ονειρα τους να γινουν πραγματικοτητα
73 sw1jgw