Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2008

Τα ογδόντα... έμμετρα!





Ο ινδιάνος, συνεργάτης της σελίδας Καθιστό Μουλάρι κλπ. που έχει δημοσιεύσει και πάλι τις έμμετρες διατριβές του σε παλαιότερη ανάρτηση, ξαναχτύπησε! Ενα βέλος έσχισε τον αέρα (και παραλίγο να καρφώσει το γάτο μου -ανάθεμα σε άγριε εσένα και το σημάδι σου-) έχοντας δεμένη μια MultiMediaCard που περιείχε το ακόλουθο ποίημα:

"Σαν στο μικρό μου δάχτυλο
να ένιωσα έναν δάγκο
ήταν, όταν πρωτάκουσα
τον μπράβο κίλο τάγκο.

Το δυο χιλιάδες έλεγε
πως το έβαλε στον πάγκο
και δοκιμές του έκανε
μα, δεν αξίζει φράγκο!

Κατόπιν τούτου άφησε
τα δύο και τον γίγα
(όπου δεν έχουν θόρυβο
ακούς ως και τη μύγα!)

και χαμηλά κατέβηκε
καταμεσής στη μπάντα,
με χάι φάι SSB
στο τρία εφτά σαράντα!

Εκεί μαζί κι ο κολλητός
που όταν πίνει ούζα
σαν του περνούν μικρόφωνο
τους λέει για τη Δρούζα…

Βγαίνει κι ο «Μέγας» ο «Τρανός»
που αγορεύει μόνος,
κι άλλοι πατώντας πάνω του
συνομιλούν. Συγχρόνως!

Αρχίζει τα πολιτικά:
του φταίει ο Βενιζέλος…
Η αρλούμπα πάει σύννεφο
δεν δείχνει να έχει τέλος…


Λένε πως έχει τσακωθεί
μ΄ ολον τον κόσμο. Τάχα!
Και έχουν μείνει καναδυό
εις τα νησιά του Πάσχα!

Αυτά είναι που άκουσα
εδώ εις τη σκηνή μου,
που σαν ινδιάνος κατοικώ…
Ας ξύσω το αφτί μου!!!"
ουγκ!





5 σχόλια:

2Μδης είπε...

Καλό μήνα σε όλους!

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα καλο!!!
Θα αρχισω να ακουω 80μ μου φαινεται!!!
sw1jgw

sv8gke είπε...

Στα έλεγα εγώ jgw να ακούς 80μ,να που το κατάλαβες τώρα.
Ρε παιδιά επειδή δεν έχω κεραία για τα hf pse ηχογραφήστε καμιά καλή και ποιοτική συνομιλία γιατί νιώθω ότι χάνω επεισόδια και δεν μ'αρέσει.
Καλημέρα Μιχάλης

Ανώνυμος είπε...

Καλό. επίσης καλό μήνα σε όλους.
Μιχάλη, αν έχεις κάποιο δέκτη δεν υπάρχει πρόβλημα κεραίας. Τους ακούω π.χ. και με ένα φορητό Sangean.
Πάνος.

2Μδης είπε...

Ψάχνουμε μελωδία για το ποίημα!
Η πρώτη που μας έστειλαν ήταν για μαντινάδα:
...σαν στο μικρό μου δάχτυλο
να ένιωσα έναν δάγκοοο,
έελα, εελα να ένιωσα ένα δάγκοοο...