Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

SX7ISS... Συγχαρητήρια!


Στο βίντεο έχω καταγράψει τη λήψη του ΙSS στο πτωχό πλην τίμιο FT-290R με το ακόμα πιο πτωχό αλλά τιμιότερο κλειστό δίπολο που "κρέμεται" από το μπαλκόνι μου στον 3ο όροφο στον Άγιο Ελευθέριο (βοήθειά μας!) Άρχισε από 52-53 και έφτασε μέχρι 59+. Μικρή καθυστέρηση στην επικοινωνία που άκουγα από την τηλεόραση σε σχέση με την απευθείας... Παρεμβολές δεν υπήρξαν εκτός από τον SV1CEL που καλούσε τον ISS στο 145,800 μάλλον αγνοούσε την όλη προσπάθεια...

Συγχαρητήρια στους διοργανωτές, στην SV2KBS, στην ΕΕΡ και στον SV1JG που είδαμε στην ΕΤ3 και σε όσους δεν φαίνονταν αλλά δούλεψαν για την επιτυχία της εκδήλωσης. Συγχαρητήρια και στο κανάλι της Βορείου Ελλάδος που κάλυψε το γεγονός σε απευθείας μετάδοση. Κάποια ιδιωτικά αθηναίικα την ίδια ώρα έδειχναν τους συντελεστές τάλεντ-σόου (αυτές οι εκπομπές που πάνε τα βλήματα για να γίνουν γνωστά...)

Εντυπωσιακή εκδήλωση, φαίνεται και στο ύφος του Αλέκου, του γάτου που παρακολουθούσε εκστασιασμένος την προσπάθεια... Πάντα τέτοια!

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ανεβάζω και εγω video με μια τριάρα το 9130 portable. Απλα δεν εχω μαζι μου καποιο προγραμμα συμπιεσης και ακομα ανεβαινει λογω μεγέθους 250MB!!!!!
την πατησα που λενε . Κοντευει παντως
μπραβο στην ΕΕΡ
73 de sw1jgw

2Μδης είπε...

250ΜΒ νομίζω ότι δεν θα τα πάρει, μέχρι 100ΜΒ παίρνει... Αλλά δοκίμασε! Καλά ήταν και φαντάζομαι ότι τα παιδάκια εκεί θα το θυμούνται για όλη τους τη ζωή...
Μπράβο σε όλους όσους δούλεψαν!

Ανώνυμος είπε...

"Τα παιδάκια θα το θυμούνται σε όλη τους τη ζωή". Αυτό είναι αληθινό, συγχαρητήρια σε όσους πήραν μέρος ή βοήθησαν.
Το χόμπι μας μπορεί να διαδίδεται καλλίτερα μέσα από παρόμοιες εκδηλώσεις.
Πάνος

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια στην ΕΕΡ για την ομορφη πρωτοβουλια. Επιτελους ανέβηκε το video με την ακρόαση.
Χρησιμοποιησα μια arrow και ενα TR9130 δυστυχως δεν εκανα ολο το περασμα γιατι ειχα QRL στην αρχη και στο τελος πολυκατοικιες ψηλες
παραυτα ακουγεται αρκετα καλα και τον ειχα απο 5 εως 9+ . Ακουγονταν δηλαδη χωρις ιδιατερο κοπο
sw1jgw

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=WdO7KRTq3zs

το ξεχασα πριν!!!
sw1jgw

2Μδης είπε...

Και ο Μιχάλης SV3GKE/8 το έλαβε στη Λευκάδα. Το είχε γράψει ο χριστιανός στην προηγούμενη ανάρτηση σαν σχόλιο και εγώ κατά λάθος του τόσβησα... Ωιμέ!

sv8gke είπε...

Ελα ρε Γιάννη δεν θα σε τιμωρήσω πολύ....λίγο πίσα-πουπουλα,βραστά αυγά στις μασχάλες και άλλα τέτοια δημοκρατικά πράγματα.....δεν τρέχει τίποτα!
Το έλαβα στο φορητό μου με πολύ καλό σήμα,το μόνο μεμπτό και που δεν μπορούσε να προβλευτεί κατά την γνώμη μου είναι ότι φάνηκε η συχνότητα uplink στην τηλεόραση από την αρχή και θα μπορούσε κάλιστα κάποιος καλοθελητής να κάνει ζημιά.
Μόλις ανεβάσω και εγώ το βιντεάκι μου θα σας ενημερώσω.
73 Μιχάλης

2Μδης είπε...

Ουφ! Ευτυχώς ξέχασε το σακί με τις γάτες...

sv8gke είπε...

Λοιπόν τα καταφέρα
http://www.youtube.com/watch?v=scT6FJgqEZ8
73 Μιχάλης

Ανώνυμος είπε...

τελικα η arrow Μου ηταν υπερβολη!!! μπραβο Μιχαλη!!

2Μδης είπε...

Στην αρχή που είδα το 2000 να κάνει την επικοινωνία, ανησύχησα! Θα πάρει θάρρος λέω, κανένας υπέρμαχος του και θα μας τα χώσει ότι είναι το μηχάνημα του αιώνα και δεν υπάρχει άλλο κλπ, κλπ.
Τελικά ο Μιχάλης με το VX-3 έβαλε τα πράγματα στη θέση τους:
Το 2000 μπορεί απλώς να αντικαταστήσει ένα φορητό!! (Τι κακός που είμαι!)

sv8gke είπε...

Επειδή λες την αλήθεια είσαι κακός;;;;;
(Εγώ είμαι πιο κακός χε χε χε)

Ανώνυμος είπε...

2μήδη έγραψες μία ανακρίβεια : (αυτές οι εκπομπές που πάνε τα βλήματα για να γίνουν γνωστά...)
Το σωστό ειναι "οτι πηγαίνουν για να εκτοξευτούν"

Ανώνυμος είπε...

Μην υποτιμάται το 2000 (δεν το έχω δουλέψει), σαν βραχέο πρέπει να είναι καλό.
Σήμερα είναι το μόνο μηχάνημα που καλύπτει βραχέα & υψηλές συχνότητες. Φυσικά όπως κάθε μηχάνημα έχει τα + & τα - του.
Όλα τα μηχανήματα είναι καλά και γίνονται καλλίτερα ανάλογα με... τον χειριστή!
Πάνος

Ανώνυμος είπε...

κάποιος πρεπει να σας πει οτι οταν το πληρωμα ειναι ανατολικης προελευσεως τους λεμε κοσμοναυτες ενω οταν ειναι δυτικοι τους λεμε αστροναυτες
Ουτε τα βασικα

Ανώνυμος είπε...

και όταν πάνε στο χαρδαβέλα, αργοναύτες!