Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

ICOM 706??? Μας τελείωσε!

Στη σελίδα της ΕΕΡ στα νέα από το εξωτερικό η πρώτη είδηση σήμερα αφορά την κατάργηση της παραγωγής του θρυλικού (για πολλούς) IC-706 της ICOM http://www.southgatearc.org/news/december2009/icom_ic_706_final_word.htm
Το πρώτο IC-706 είχε κυκλοφορήσει το 1995 και φαντάζομαι θα κόστιζε αρκετά λεφτά. Από τότε πολλοί το λάτρεψαν και φαντάζομαι και κάποιοι θα το... μίσησαν (εάν ήθελαν να το χρησιμοποιούν και σαν μηχάνημα βάσης δεν τους φταίει κανείς). Νομίζω ότι είναι το μοντέλο που έχει πουλήσει περισσότερο, τουλάχιστον μεταξύ των μομπάιλ μηχανημάτων. Ο διάδοχος του μάλλον δεν προβλέπεται να ακολουθήσει αυτή την πορεία, ιδίως με την σημερινή οικονομική κατάσταση.
Η αντίστροφη μέτρηση για το IC-706 είχε αρχίσει κατά τη γνώμη μου, με την εμφάνιση του ακριβότερου IC-7000 (πως να μην ήταν ακριβότερο αφού προσέφερε και οθόνη τηλεοράσεως!) Η πορεία του IC-706 ακολούθησε τους νόμους του Μέρφυ: Όταν κάτι δουλεύει καλά, το αντικαθιστούμε με κάτι νεώτερο...
Ψυχανεμίζομαι μετά την πρόσφατη κατάργηση παραγωγής του επίσης θρυλικού PROIII, θα ακολουθήσει και το IC-910. Προσωπικά με λύπησε η κατάργηση του 706 (ειλικρινά δεν ήταν και ότι καλύτερο για τα v/u) περισσότερο από αυτή του IC-756. Αλλά για το 706 υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που έχουν να πουν περισσότερα.

Στο internet μπορείτε να βρείτε πάρα πολλά στοιχεία για το IC-706, ενδεικτικά παραθέτω:
http://athensarc.org/706.asp
http://www.kb2ljj.com/data/icom/IC-706.htm

Η βολική πρόσοψη του IC-706MKIIg μπορεί να στερεωθεί εύκολα ακόμη και σε ένα τασάκι αυτοκινήτου:
'73 Πάνος

22 σχόλια:

2Μδης είπε...

Έυχαριστώ τον Πάνο για το κείμενο αυτής της ανάρτησης και την ICOM που κατάργησε το IC-706!!!!

Ανώνυμος είπε...

χαχα καλο!!

2Μδης είπε...

Αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν είχα την τύχη να έχω ένα 706. Είχα την ατυχία όμως να έχω έναν κάτοχο του –συνάδελφο- ο οποίος μας τα είχε κάνει μπαλόνια με το 706 του: «και τι καλό που είναι… και το τελειότερο μηχάνημα!...» Και την άλλη μέρα άντε πάλι από την αρχή: «Τέλειο το 706, τι ωραίο που είναι…» Ο συγκεκριμένος βέβαια δεν το χρησιμοποιούσε για DX αλλά στα γνωστά καφενεία.
Μ΄αυτά και με αυτά άκουγα για 706 και δάγκωνα το κούφωμα της μπαλκονόπορτας!
Μετά ο συνάδελφος (δεν σας λέω ποιος είναι!) το πούλησε, πήρε ένα TS-2000 και άρχισε τα ίδια με αυτό: Δέκα χρόνια, μας τα έχει κάνει αερόστατα με το 2000 και εύχομαι να ακούσω σύντομα, ότι καταργήθηκε και αυτό και πως ο συγκεκριμένος συνάδελφος κλείστηκε σε αρένα μαζί με πεινασμένα λιοντάρια… (σε τέμενος μαζί με μουτζαχεντίν/ μαζί με τον Άδωνη/ μέσα σε βούρκο/ μέσα στο τασάκι κλπ)

Ανώνυμος είπε...

Και αναρωτιόμουνα τι χρειάζεται το τασάκι στο αυτοκίνητο.

SV1GRN είπε...

Καταλάβαμε ποιός είναι ο συνάδελφος με το 2000. Αλλά κσι το 2000 να αλλάξει μήπως τα ίδια θα σας λέει για το επόμενο.
Με την ευκαιρία παραθέτω την σελίδα του συναδέλφου iz2BKT με ενδιαφέροντα προγράμματα CAT κλπ. για τα 706/7000
http://www.iz2bkt.com/ic7000bkt_en.htm
73

sv8gke είπε...

Σοφή κίνηση της icom.
Όσοι συνάδελφοι τα έχουν ακόμα μπορούν να τα χρησημοποιούν για τοστιέρα,με τόση θερμοκρασία που ανεβάζουν ψήνουν άνετα σάντουιτς!

Ανώνυμος είπε...

Έχουν και μεγάλη κατανάλωση στο rx γύρω στα 3amp μάλον δεν κάνουν για μπαταρία.

Ανώνυμος είπε...

το μεγαλύτερο τους πρόβλημα ειναι το αυτό - οτι το ρευμα ηρεμίας των τρανζίστορ του 706 στα HF ειναι το...Imaximum του ft-817!!!!

κατα τα άλλα, δεν ειναι δα και τόσο άσχημο. All-all, DC-440MHz, (μονο τους 70 δεν κάνει εκπομπή, γιατι ο LO του αλλά ακι η συχνότητα μεταγωγής της εξόδου 1 - 2) ειναι στους 60ΜΗz και δεν υπάρχει τίποτε να το φιλτράρει εκει πάνω)

παλαιά σχεδίαση αλλά υποφερτή.

Το πρόβλημα ειναι οτι η ICOM δεν εχει τιποτα νέο να παρουσιάσει στην all-all mobile - φορητή κατηγορία, σε οικονομική κλίμακα (οταν στα λεφτά του 7000 παίρνεις μεταχειρισμένο TS-2000, δεν το κοιτάζεις κάν)

Αφήστε που βρήκα ενα τρελό bug στο TS-2000... στην βαθμίδα λήψης, υπάρχει περίπτωση να βραχυκυκλώσουν ενα σετ απο αντικεραυνικές διόδους και να το κουφάνουν. ειναι δίπλα στο ρελέ του attenuator και ρίχνουν τα σήματα τρελά.

de SV9OFO/p

Ανώνυμος είπε...

Ποσα ξερεις εσυ σε θαυμαζω!

SV1GRN είπε...

Το κυριώτερο μειονέκτημα του είναι ότι γέρασε! Α και η έλλειψη narrow εκπομπής.
Κατά τα άλλα έχει σχεδιασθεί για mobile και για αυτό δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με την κατανάλωση ρεύματος του. Ο σημερινός ανταγωνισμός δεν του άφηνε πολλά περιθώρια. Μηχάνημα με το οποίο θα μπορούσε να συγκριθεί ήταν πχ το FT-100 η δε προτίμηση της αγοράς (συνολικά) είναι γνωστή.
Γιάννη μην το συγκρίνεις με το TS-2000 ανήκει σε άλλη κατηγορία.
73

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου Πάνο!

Σε άλλη κατηγορία, βεβαίως και ανήκει. Αλλά το κακό ειναι οτι η τιμή του 7000 ειναι... στην ίδια κατηγορία με το TS2000!

ΠΩΣ να σκεφτω οτι θα πάρω το IC-7000 και θα προσπεράσω το FT857D, που ειναι 2 φορές ελαφρύτερο στην τσέπη; Η το 897;

"Μεταξύ μας", κάτι άκουσα κάπου (δε θυμαμαι που) οτι η για-εσού ετοιμάζει τον...στίβο μάχης για να αναμετρηθει με το IC-7000 με ενα νέο Mobile που σχεδιάζει. Εικάζεται οτι τα IF του θα ειναι αντίστοιχα με του FT-450.

Ιδωμεν....

de SV9OFO

Ανώνυμος είπε...

Xειμώνιασε-χειμώνιασε
το κρύο μας περόνιασε!
Καλημέρα σε όλους

2Μδης είπε...

Καλημέρα και σε εσένα.

@ Μιχάλη 419 0958Ζ

2Μδης είπε...

Σήμερα μου είπαν για ένα 706 μεταχειρισμένο στα 600 ευρώ.
Όσο δηλαδή ένα ολοκαίνουργο 857!!

SV1GRN είπε...

Οι τιμές των μεταχειρισμένων εδώ είναι τσιμπημένες. Αλλά αφού σταμάτησε η παραγωγή του μπορεί να απόκτησε αρχαιολογική αξία...
Αν είναι έτσι, θα στείλω το δικό μου στου Sothbys!
73

ast είπε...

λοιποννννν καταρχας δεν ειναι τυχαιο που το 706 ειναι νουμερο ενα σε πωλησεις σε ολη την ραδ/χνικη ιστορια!! και ναι ειναι και ηταν ακριβο!! εχει μεγαλη μεταπωλητικη αξια με λιγα λογια!! αλλα ετσι ειναι και η bmw!! επισης γιαννη δεν μπορω με την καμια να το συγκρινω με το 857(cb) που καποιος το αγορασε καποτε 1000Ε και τωρα θα πιασει 400Ε και θα αισθανετε και μεγαλος μ@λ@κ@ς που εχασε τοσα λεφτα!! παμε παρακατω το 706 ειχε αντιπαλο το ft-100 με τα 1000 προβληματα σε ολα του γιαυτο και αποσυρθηκε αρων-αρων!! αλλο θεμα: ιεροσυλια η συκριση 706 με 2000 αλλες κατηγοριες!! ιεροσυλια μεγαλητερη η συκριση ic-7000 me ts-2000!!! το 7000 κανει παπαδες στα βραχεα!!! με το 2000 απλα εκπεμπεις και σχεδον ακους!!! απλα ειναι τι ζητας σε τελικη αναλυση!!! παντως βγαζω το καπελο στο 857 οσο αναφορα τα v/u σε portable operation!!!! 73

sv8gke είπε...

@ 2μδης tnx και συνέχισε την διακριτική παρακολούθηση!

Πάντως σε μια εξόρμηση σε βουνό το 2005 μαζί με φανατικό sv3 της icom και μεγάλη παρέα καταλήξαμε ομόφωνα ότι το 706 ζέστανε σωστά το σάντουιτσ που του είχαμε βάλει επάνω.Το 897 που είχαμε το χρησιμοποιήσαμε μόνο για dx!

ast είπε...

το οτι ζεστενοταν πιο το προβλημα ρε μιχαλη μην τρελαθουμε κιολλας!! δεν μπορω να καταλαβω σε τι ενοχλει αυτο??? αυτος ειναι ο τροπος λειτουργιας του!! απο την στιγμη που δεν χαλαει δεν με χαλαει!! παρεπιπτοντος θα ανεβεις αι-βλαση?? arrl 10m contest!! sz1a πατροπαραδοτα αυτο το σκ!!

2Μδης είπε...

Μόλις καταργηθεί και το 2000, και τα πεινασμένα λιοντάρια φάνε τον συνάδελφο που γράφω πιο πάνω, θα προτείνω να τους δοθεί κι άλλος συνάδελφος για κολατσό!
(Μαντέψτε ποιον ακριβώς Αστέριο θα προτείνω!)

ast είπε...

ton sv1ix??????????? giati???

Ανώνυμος είπε...

Ορίστε και μία συγκριση του σήμερα με το χθες.
Προσωπικά προτιμώ το 706.
Η επιλογή επαφίεται σε εσάς. Να θυμίσω ότι πρόκειται για Mobile μηχανήματα και δεν θα ήταν σωστό να τα θέλετε για το shack σας. Εναλλακτικά αν θέλετε κάτι για το shack βάλτε περισσότερα γραμμάτια!
http://www.youtube.com/watch?v=06GMm_EoLkY&feature=related

SV1GRN είπε...

Φαίνεται πως η παραγωγή δεν σταματά αμέσως. Τουλάχιστον όπως γράφουν οι συνάδελφοι:
http://www.eham.net/articles/22927
Τελικά χαράς ευαγγέλια - για τους λάτρεις του 706 και της Icom.
Θα μου επιτρέψεται για λόγους δεοντολογίας να μην εκφράσω την την προσωπική μου εκτίμηση για κάποια μάρκα. Όσοι όμως έχουν δει το shack μου ξέρουν!73