Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Μπαμ και μπουμ οι κουμπουριές!

Λαγός; Κουνέλι; Πάντως αυτές τις μέρες σε όλους μας κάτι λέει: Άλλος θυμάται το Πάσχα, άλλος την φύση, άλλος το… δίκανο! Διαλέχτε!
Δεν ξέρω πόσοι την «κάνατε» ήδη για τα χωριά σας, εγώ τώρα ετοιμάζομαι, και πόσο παραγωγικό θα ήταν να σας προτείνω να βγείτε και στις ραδιοερασιτεχνικές συχνότητες το επόμενο τριήμερο। Έχει αποδειχθεί ότι το αντίθετο γίνεται, ούτε εγώ έχω κάτι στο πρόγραμμα, ο χρόνος είναι τόσο λίγος και απαραίτητος για ξεκούραση...

Καλή ξεκούραση λοιπόν, βαθιά ανάσα και, οι επόμενοι μήνες ελπίζω να είναι απόλυτα καλύτεροι από πλευράς διάδοσης και ραδιοερασιτεχνικών διοργανώσεων. Έλεγα να κάνω κάποιες δοκιμές στα βραχέα με τον φορητό εξοπλισμό μου, αυτό δεν απαιτεί υψόμετρο άλλωστε, αλλά μάλλον θα το αποφύγω. Κι αυτό γιατί μπορεί να χρειαστεί, να εξηγήσω τα αυτονόητα σε πολλούς καλούς και γνωστούς συναδέλφους που τελευταία όλοι μαζί ανεξαρτήτως κατηγορίας sw/sv –σαν μια καλή παρέα- πάνε και κάνουν δοκιμές στα βραχέα! Γιατί λοιπόν να πάω κι εγώ στα βραχέα και να χαλάω τη ζαχαρένια μου; Μια χαρά είναι και στα 2Μέτρα ή ακόμα καλύτερα με τον ασύρματο στο off.
Καλά να περάσετε όλοι σας, ήσυχα και ειρηνικά (με φωτοβολίδες, βαρελότα, πυραυλοπόλεμος, σαϊτοπόλεμος, εκρήξεις, πυροβολισμούς, νεροσωλήνες, προσοχή μη σακατευτείτε με αυτούς τους διαόλους) προσέξτε την οικογένεια σας και φροντίστε στην επιστροφή, να γυρίσουμε όλοι…
(Θυμηθείτε ότι αυτός που πάει να σας προσπεράσει στο δρόμο δεν είναι γνωστός και δεν έχετε προηγούμενα! Επίσης, το δικό σας αμάξι είναι το καλύτερο του κόσμου και αξίζει να πάτε και λίγο πιο σιγά για να δώσετε την ευκαιρία σε αυτούς που προσπερνούν να το… θαυμάσουν!)
Καλή ξεκούραση, καλή επιστροφή!

20 σχόλια:

SV1EML είπε...

ΣΩΣΤΟΣ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ!!
Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ(ΝΕΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ)ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΑΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΑΔΕΙΑ (ΑΠΟ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ-ΒΛΑΧΟΥΣ)ΑΘΗΝΑ.
73

sv8gke είπε...

Χρόνια πολλά,καλή Ανάσταση,καλό ταξίδι,καλή επιστροφή και καλή χοληστερίνη!
Και μην το παρακάνετε με το αρνί,όλα τα πράγματα θέλουν μέτρο...........πιστεύω 30 πόντοι είναι καλά!!!

SV1EML είπε...

30 ΠΟΝΤΟΠΙ ΣΕΠ ΛΑΤΟΣ Η ΣΕ ΜΗΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗ???

Ανώνυμος είπε...

Σε ύψος...

sv8gke είπε...

Σταμάτη που πήγε πάλι το μυαλό σου;
Για αρνί μιλάμε.Ενα κοματι 30χ30 πιστεύω είναι αρκετό.

SV1EML είπε...

ΝΑΙ ΜΙΑ ΠΙΑΤΕΛΑ.ΑΥΤΟ ΦΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!
ΚΑΛΟ ΨΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΟΥΒΛΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!ΤΟ ΚΑΛΟ ΨΗΣΙΜΟ ΘΕΛΕΙ ΧΕΡΑΚΙ! ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΜΙΚΡΟΙ ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΓΑΤΕ ΤΗΝ ΣΟΥΒΛΑ?ΤΩΡΑ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣΑΤΕ?ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΣΥΝΔΕΕΤΕ ΤΗΝ ΣΟΥΒΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΜΠΟYΤΕΡ ΜΕ WIFI!!!

takis perreas είπε...

Χρόνια Πολλά και Καλό Πάσχα!

SW1NZX Alex είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους, Καλή Ανασταση με υγεία και χαρά σε όλους !

73
++

sv8gke είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.

SV1EML είπε...

ΜΙΧΑΛΗ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΑΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΤΑ ΕΜΑΘΕΣ ΤΑ ΝΕΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΕ!!!
ΠΑΕΙ ΤΟ 5-9 ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ!!!
ΚΑΙ ΜΑΝΤΕΨΕ ΠΟΙΟΣ/Α(BLONDIE)ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΣΤΗΚΕ?
ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΥΜΑΜΕ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΧΕ ΑΝΟΙΞΕΙ ΠΑΡΤΙΔΕΣ.ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟΣ ΓΑΤΟΣ???

The road less pedaled είπε...

Βρε φαρμακόγλωσσ-ε(οι), για ό,τι στραβό, κακό συμβαίνει εμένα θα κατηγορείτε ??
Που να φας την γλώσσα σου !!
Κακορίζικε ! :-)

sv8gke είπε...

Βίκυ μου μην ασχολήσε,απλά δώστου μια ευχή για χαμηλά στάσιμα στον σταθμό του..............

The one with no shadow είπε...

Το εχω ανεβασμένο στο http://sv9ofo.tk αν το ψάχνετε. Στην αριστερή στήλη.

SV1GRN είπε...

Αληθώς Ανέστη. Να είστε όλοι καλά και του χρόνου με υγεία.
73

2Μδης είπε...

Σταμάτη, ωραίο το άρθρο του ταχυδρόμου για τους ραδιοερασιτέχνες. Ειδικά το CB με το transverter για τους 6,5 στην μεγάλη φωτογραφία είναι αποκαλυπτικό!!
Με αυτό μιλάνε κάθε χριστούγεννα στους αστροναύτες????

Ανώνυμος είπε...

καλα γιατι παραποιουν τα callsign πχ sv7gfg κτλ. κρυφο το χουν?..

Επισης φοβερο ειναι το σχολιο για τις κατηγοριες των αδειων... sw για επικοινωνιες τοπικου χαρακτηρα...
και sv για επικοινωνιες σε παγκσομιο επιπεδο. τι να πει κανεις.

73 sw1jgw

SV2HWR είπε...

Η ημυ-μαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας

Amateur Radio interest of SV1CDY είπε...

Εάν αυτό που έγραψε πιο πάνω ο 2Μδης ισχύει, ε τότε κι εγώ αφήνω τη φαντασία μου να πλανάτε ελεύθερη για το ποιος έγραψε το άρθρο! Μπορείς να το δεις και αλλιώτικα: δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι!

Χρόνια πολλά σε όλους/ες, με υγεία.

Ραντεβού απόψε, στα εντευκτήρια της ΕΕΡ, Δημητράκη! -... -.-

Ανώνυμος είπε...

Από που πρέπει να αποφοιτήσω για να γίνω καθηγητής στο ΣΕΡ;;

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ Σ ΟΛΟΥΣ .