Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Καλά ήτανε...

Είχε μία από τα ίδια, συν το Μαρόκο! Βραδάκι και έχω πιάσει στο 144,308 ένα γρήγορο κλειδί από το οποίο καταλαβαίνω μόνο το CT (και το CQ εννοείται…) Δεν άργησε να ανοίξει με τους ίδιους δυνατούς σταθμούς από Ισπανία και Βαλεαρίδες. Ακολούθησαν και αρκετοί άλλοι από Ισπανία, άνοιξε και με Πορτογαλία, και πάνω που ακούστηκε 53 το Μαρόκο… νάσου ο συνάδελφος να προσπαθεί ξανά και ξανά να κάνει έναν CT στο 300.
Μεγάλο το δίλημμα: Να αφήσω τον συνάδελφο να κάνει τον CT που του επαναλαμβάνει για δέκατη φορά λάθος το διακριτικό και το locator; Ή να κάνω τσάκα-τσάκα το Μαρόκο που δεν το έχω;
Αυτά που μας κάνανε εμάς κάποιοι «παλιότεροι» ευτυχώς δεν τα κάνω. Το έχασα το Μαρόκο… έκανε και ο συνάδελφος τον CT1DIZ και όλα καλά…
(Θυμάσαι Νίκο που έλεγες ότι αν ακούσεις κάποιον να προσπαθεί να κάνει έναν σταθμό που εσύ ακούς καλύτερα, πατάς πάνω του και τον κάνεις;; Ευτυχώς για σένα… διαφωνούσα!)
Το αξιοσημείωτο ήταν τα πανίσχυρα σήματα από την αρχή μέχρι το τέλος του σποραδικού και η παρουσία πασίγνωστων διμετρικών σταθμών που έχουμε ξαναδουλέψει…
73 SV1BJY

29 σχόλια:

sv8gke είπε...

Είσαι και ψυχοπονιάρης παναθεμάσε...

2Μδης είπε...

E τι να γίνει; Δεν μπορεί να λέμε για τους άλλους και εμείς να κάνουμε τα ίδια.
Πριν λίγες μέρες σε σποραδικό πάλι,΄προσπαθούσα να κάνω κάποιον σταθμό στο 144,290. Πατάει πάνω μου ένας "διψήφιος" και αρχίζει να τον καλεί! Τον έκανε τελικά μετά από πολλές προσπάθειες, αλλά το θεώρησα μεγάλη γυφτιά αυτό που έκανε...

SV1OAA είπε...

Ήταν απρόσμενο το άνοιγμα....έκαψα και τις μπριζόλες που είχα βάλει και έψηνα στο bbq εκείνη την ώρα.... άστα να πάνε. Κάρβουνο έγιναν, γκρίνιες μετά....

2Μδης είπε...

Μιά με τις μπύρες, μιά με τις μπριζόλες... Δε σε βλέπω καλά στο τέλος!

SV1OAA είπε...

Πήρα τροφοδοτικό ομως επιτελους, τελος οι μπύρες....

Το βελτιώνω.

Αν βρώ και ενα BBQ που να σβήνει μόνο του οταν ανοίγει το Es, τότε θα ειμαι οκ. Ισως να το συνδέσω κάπως στο PTT ?

Ανώνυμος είπε...

στο VOX!

SV1EML είπε...

A ΑΠΟ ΓΥΦΤΙΑ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΝΝΗ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΤΟ ΕΚΟΨΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΕ QSO.ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΑΚΟΥΣΕΙ.ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ!!!! ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΡΙΟ.ΑΜΑ ΣΕ ΒΡΟΥΝΕΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΕ ΠΑΤΑΝΕ.ΘΡΑΣΟΣ ΘΕΛΕΙ!

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο το morse που χείριζε ο τύπος στο videaki απο το Μαρόκο δικέ μου. Μου άρεσε. Θα αρχίσω να μαθαίνω και εγώ. Δεν ειναι δύσκολο.

2Μδης είπε...

Δυσκολότερο είναι να αντιλαμβάνεσαι τι διαβάζεις...

Ανώνυμος είπε...

Που είναι το βιντεάκι με το σι-νταμπλγιου ρε παιδια? Εγω μονο ενα με εσ εσ μπι βλέπω!!

2Μδης είπε...

Που ακριβώς διάβασες για βιντεάκι με cw?

takis perreas είπε...

Ο 2πλοπύρηνος στο κενό ανάμεσα στ' αυτιά μου, αποκωδικοποίησε CW(!)152 wpm!!!
Μήπως θα πρέπει να σκεφτώ ένα upgrade?!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ωραίο το morse που χείριζε ο τύπος στο videaki απο το Μαρόκο δικέ μου.



Εδώ

2Μδης είπε...

Εκεί; που εκεί;

Ανώνυμος είπε...

Εδώ, εδώ εδώ:

http://img710.imageshack.us/img710/6164/screenshot006js.jpg

2Μδης είπε...

Δεν καταλαβαίνω τίποτα!
Αναρωτιέμαι αν διαβάζεις με τα μάτια ή με τις μπροστινές πατούσες...

sv8gke είπε...

Και που να σφίξουν οι ζέστες,τι έχουμε να πάθουμε!!!

Ανώνυμος είπε...

Σορρυ αλλα δεν θα με βγάλετε τρελό....

Υπάρχει μια ανάρτηση απο άγνωστο χρήστη (δεν την εγραψα εγώ, είναι άλλος ανώνυμος) η οποία αναφέρεται σε κάποιο morse και σε κάποιο βεντεάκι απο κάποιον απο το μαρόκο.... Σε τί αναφέρεται αυτή η ανάρτηση???

Πείτε μου απλά κι ελληνικά λοιπόν. Ο εν λόγω άγνωστος γράφει μπούρδες και δεν υπάρχει κάποιο βίντεο τελικά ή εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι???

Ανώνυμος είπε...

Απλά κι ελληνικά λοιπόν: Ο εν λόγω άγνωστος γράφει μπούρδες και δεν υπάρχει κάποιο βίντεο!!!

Ανώνυμος είπε...

Διάβασα τον Καζαμία 2010 για άλλη μια φορά πριν από λίγο. Εκτός του γέλιου που έριξα βλέπω ότι πολλά εχουν επαληθευτεί. Ειδικά τα περι φορολογίας.

2Μδης είπε...

EEE... Φαντάσου να τα γράφαμε και όλα όσα βλέπουμε στη μαγική σφαίρα και στο φλυτζάνι...

Ανώνυμος είπε...

Καλα δε θα ερθουν οι κεραιες εδω ;;;

εχω σκυλιασει, βλεποντας τα ανοιγματα και οι κεραιες μου να ειναι σε κουτα καπου στον αδριατικο :(

Χαιρετε παο την Γαλλια και, συντομα και απο 3Α :)

de F/SV1NZX - JN33 :)

2Μδης είπε...

Γειασου Αλεξ,
τελείωνε να σε ακούσουμε!!!
Σήμερα ειχε σποραδικό και fai αμέσως μετά...
Πήραμε τη δόση μας...

Ανώνυμος είπε...

Το μόνο καλό είναι ότι κάνω εδώ συνομιλίες με τοπικούς με την whip του αυτοκινήτου μου, και τον IK1RAN ο οποίος ναι μέν 200χλμ αλλά 9+ όταν βγαίνει. Ακούστηκε κ ο I1BEP σήμερα και κάτι ισπανόφωνους μέσα από τα δέντρα.

Θα σας ακούσω σίγουρα στο Aegean και μετά βλέπουμε.. (ακόμα και ο Κώστας εκεί στο ΚΜ27 έκανε διάφορα στο εξοχικό του... που να του καεί το TCXO :p)

73 και καλο βράδυ..

SV1OAA είπε...

όσο εκπέμπετε με κάθετη αυτοκινήτου, δεν δικαιούστε δια να ομιλείτε κύριε Άλεξ..

Ανώνυμος είπε...

Και το ραμπεράκι πάνω σε σκουπόξυλο κι'αυτό απαγορεύεται.
6146

sv8gke είπε...

Εκτός και εαν σου ισιώνει την πλάτη η πεθερά με το σκουπόξυλο.
Αλεξ χλωμό το βλεπω για το.....aegean,δεν αντέχω τόσες ώρες στην ταράτσα του σπιτιού μου...

2Μδης είπε...

Αναφορά στο σημερινό δυνατό άνοιγμα στα 2Μ (14/6ου) αύριο!
Κουρασμένος από "εκτός έδρας" και καταπονημένος από το βράχνιασμα του σποραδικού γαρ!

Ανώνυμος είπε...

Αμα δεν καταλαβαινετε μορσ δεν φταιω εγω. Να πατε να μαθετε. Το βιντεακι με το μορσ που μιλαει ο αλλος απο το μαροκο και λεει 144.300. Δεν πατε σε κανενα συλογο που ξερει να σας μαθουν τα βασικα. Ασχετοι