Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Προφητικό;

"...γνωριζω ατομα που εδωσαν κατηγορια 1 και την πηραν οχι να δωσουν μορς,αλλα να μην ξερουν καν τι και πως ειναι το κλειδι ή χειριστηριο και το χειροτερο δεν το ειπα να μην ξερουν να αλφαβητιζουν……ειρωνια αλλα περα για περα πραγματικοτητα.και το καλυτερο με την προκαλυψη του ραδιοερασιτεχνη κατηγοριας 1 ανοιγουν πειρατικους πομπους στα μεσαια ισχυος αρκετων KW!!!!!!!αγνοωντας πολλες φορες λειτουργικους κανονες και κανονες ασφαλειας του χειριστη..."

Η φράση είναι αυτούσια από την παρελθούσα διαβούλευση για τον νέο κανονισμό των ραδιοερασιτεχνών.
Δεν έχει σημασία ποιος το είχε γράψει, δεν έχει σημασία αν τότε θεωρήθηκε παρατραβηγμένο, σημασία έχει ότι επαληθεύτηκε με τραγικό τρόπο. Δυστυχώς...

68 σχόλια:

takis perreas είπε...

Α, "αυτός" είναι?
Ο γνωστός εκ των μαϊντανών της Διαβούλευσης.
Ασύντακτος κι αγράματοςκαι πάνω απ' όλα ΕΙΡΩΝ!

Ανώνυμος είπε...

Καλο ταξιδι στον ερασιτεχνη. Κυριε 2μδη αυτος ο περεας νομιζω οτι καποιο προβλημα εχει. Και να πεθανουμε θα τα ακουμε ρε παιδι μου. Βρε "συναδελφοι" λιγη ντροπη δε βλαπτη. Ασ τον νεκρο στην τυχη του. Τωρα οτι και να πεις δεν σε ακουει.Κριμα για τον ατυχο και διπλο κριμα για αυτούς που μειναμε και εχουμε τον περεα για κριτη και τιμιτη της δοξας των SV. Καλο ταξιδι αγνωστε νικο.

2Μδης είπε...

Ο νεκρός δεν γυρίζει πίσω ανώνυμε. Αν μπορούμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα για το τι πήγε λάθος και ένας συνάδελφος σκοτώθηκε πάνω στο χόμπι, καλό θα ήταν για αυτούς που μένουν πίσω. Τους ζωντανούς.
Εξού και δεν έγραψα τίποτα στην ανάρτηση, πέραν της αντιγραφής από το σχόλιο της διαβούλευσης...

Ανώνυμος είπε...

O Θεός να ανάπαυση την ψυχούλα του.Καλο ταξίδι Νίκο και ας μην σε γνώρισα ποτέ.

Υ.Σ ίσως ο κ.Περεας να μην γνωρίζει για το συμβάν ...και για αυτό εκφράστηκε έτσι.

takis perreas είπε...

Δεν είχα ακούσει για κανένα θάνατο μέχρι που το διάβασα τώρα.
Αναφέρθηκα μόνο σε έναν "μαϊντανό" ο οποίος είχε γνώμη επί παντός επιστητού στην Διαβούλευση.
Αν θέλετε να ζητήσετε ευθύνες πάντως, να απευθυνθείτε σε αυτόν που υπερηφανευόταν για την Παγκοσμίως άγνωστη "δουλειά μας είναι τα Κιλοβατικά RF".
Όταν ζήτησα 10Watt για τους νεοεισερχόμενους, κάποιοι (έμποροι? κιλοβατικοί) έπεσαν να με "φάνε".
Το βάρος στην δική τους συνείδηση.
Μακριά από εμένα.

Ανώνυμος είπε...

Το παθημα του συμπολιτη μας και βεβαια πρεπει να γινει μαθημα για ολους εμας που ενασχολουμεθα με το χομπι και με πολυ σκεπτικισμό να εφαρμοσουμε νεες πρακτικές για ένα υγειές μελλον. Ομως εναν νεκρο δεν μπορουμε σε καμια περιπτωση να τον αποκαλουμε μαιντανό. Η αγνοια σκοτωνει αγαπητέ ανωνυμε και φενεται οτι ο περεας εχει αγνοια κατα τα λεγομενά σου. Αγνοια ειχε και ο ανθρωπος που δεν ειναι πια μαζι μας. Παιδια προσοχή ανωνυμοι και επωνυμοι. Επιθυμω για ολους υγεία και να περναμε καλα. Προσοχη λοιπόν να ειμαστε καλα και να ακουγομαστε. Ο περεας οπως στρωνει συντομα θα κοιμάτε. Ευχες για υγεία και σωστές δραστηριότητες. Ουτε εγω γνωριζα το παλικάρι αλλά αυτό δεν λεει και κατι. Καλή συνέχεια κυριοι.

takis perreas είπε...

Αναφερόμουν και αναφέρομαι στον ΝΙΚΟ ΝΙΚΟΛΑΟΥ, τον οποίο και χαρακτηρίζω μαϊντανό της Διαβούλευσης.
Ο αποβιώσας συνάδελφος SV2MKV, λέγεται ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ.
Αντί να ζητάτε ευθύνες αναλγησίας από εμένα, καλά θα κάνατε να ζητούσατε ευθύνες από αυτούς που σας πουλάνε ανεξέλεγκτα και απιστοποίητα "κιλοβατικά RF".
Ακόμα περισσότερο δε, γνωστό πειρατικό site, φρόντισε να τον σκυλεύση μετά θάνατον χαρακτηρίζοντάς τον πειρατη, με χαρακτηριστικό Β-52!
Αλλού η αναζήτηση ευθυνών λοιπόν και μακριά από εμένα!

ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΒΙΩΣΑΝΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

1 2 3 ooooooooooooooooooλλλλλλλαααααααααααααααααααααα....οοοοοοοοοοοοοοολλλλλλλλλλλλλλλαααααααααααααααααα.
Καλο ταξιδι sto νικο καλα μυαλα σε εμας.

The one with no shadow είπε...

καλή αναπαυση στον άγνωστο κύριο Νίκο.

Η συζήτηση της ημέρας στην παρέα της ΕΡΚ ηταν η εξής

"πόσα volt θέλεις ανοδικής τάσης, για να βγάλεις το νόμιμο μέγιστο ισχύος, ήτοι 500 βάτ PEP;

η απάντηση ειναι οτι μπορείς να τα βγάλεις με 1KV. Με 2 λάμπες 811.


Ολα τα μονωτικά που αντέχουν 1KV χαλαρά και χωρίς κόπο, καταρρέουν σε τάσεις πάνω απο 3KV.

Χώρια που πλέον μπορείς με 110 Volt και 1 ARF1500 να βγάλεις 500 βάτ με κορυφαία αξιοπιστία.

Γιάννη, εψαξες για συμπεράσματα.

ενα συμπέρασμα ειναι

"Δεν χρειαζόμαστε τέτοιες τάσεις. Δεν χρειαζόμαστε τέτοια ισχύ."


μπορουμε και με λιγότερα.

73 & GL.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
sv8gke είπε...

Καταρχήν είναι λυπηρό το γεγονός που συνέβη..ο Θεός ας τον αναπαύσει...τουλάχιστον "πήγε" από το χόμπι του.

Σεβόμενος την μνήμη του νεκρού θα προσπαθήσω διακριτικά να διαχωρίσω την θέση μου από όλα αυτά που γράφτηκαν στο διαδίκτυο με αποκορύφωμα το μπλογκ ρ/ε που αναφέρει..
.. Ο ΚΑΛΟΣ ΜΑΣ ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ Ο Β-52 ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΣΕ QRX...

Οχι φίλε sw9... δεν είναι ούτε συνάδελφος,ούτε ραδιοερασιτέχνης ο αποθανών Νικόλας ο Β52..πειρατής είναι και καταλάβε το!
Συνάδελφος και ρ/ε είναι ο SV2MKV εφόσον εξάσκησε αυτή του την ιδιότητα έστω και στο ελάχιστο(δεν το γνωρίζω).

sv8gke είπε...

1 2 3 ooooooooooooooooooλλλλλλλαααααααααααααααααααααα....οοοοοοοοοοοοοοολλλλλλλλλλλλλλλαααααααααααααααααα.

Εσύ είσαι πουλάκι μου που μας τα έχεις κάνει τούμπανο στο 144300;;;

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια μην τρελλαθουμε κιολας...
Επειδη ο εκλιπων εχασε την ζωη του απο μια απροσεξια δεν σημαινει οτι αναγκαστικα ηταν ασχετος ή ειχε παρει με πλαγιους τροπους την αδεια του...
Και ο Sena ηταν αριστος οδηγος, αλλα εχασε την ζωη του απο απροσεξια...
Και καποιος που οδηγα 30 χρονια κι εχει πειρα, μπορει να εμπλακει σε θανατηφορο ατυχημα απο μια απροσεξια της στιγμης...
Ποιος απο εμας που ασχολουμαστε πανω απο 25 χρονια με τις κατασκευες και με τους σταθμους μπορει να ισχυριστει οτι δεν εχει φαει εστω και μια φορα ταση κι ας ειναι κι απο εκφορτιση πυκνωτων...?
Ειδικα τοτε που δεν ειχαμε λεφτα να αγορασουμε μετασχηματιστες απομονωσης και φτιαχναμε με ενα διοδιο κι εναν πυκνωτη ανορθωση δικτυου και διπλασιασμο καμια φορα...
Εγω προσωπικα εχω και σημαδια στα χερια μου απο αρκ...
Το ασχημο ειναι οτι βγαινει ο καθε περρεας και χρησιμοποιει εναν θανατο για να δικαιολογησει τις παρολες του...
Και μετα απορει κιολας γιατι του κατσανε τοσες αρνητικες ψηφους στα σχολια του επι της διαβουλευσης...
Εχεις γινει γραφικος φιλε το καταλαβες...?
Λιγη σοβαροτητα δεν βλαπτει...
Και λιγος σεβασμος στον εκλιπωντα...

Ας ειναι ελαφρυ το χωμα που τον σκεπαζει...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί φίλοι θα σας παρακαλούσα πολύ να σταματήσει εδώ η διαμάχη αυτή. Ας αφήσουμε την ψυχούλα του να αναπαυτη.Ας πούμε όλοι ένα Θεός σχωρεστον ...ας ανάψουμε ένα κεράκι στην μνήμη του όσοι από εμάς περάσουμε από κάποια εκκλησία. Είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε ...και δεν είναι σωστό πάνω από έναν νεκρό να συζητάμε αν ήταν πειρατής ,αν ήταν ο Β-52 η ο 102 η SV2MKV πάνω από όλα ήταν ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Πριν 7-8 χρόνια είχε συμβεί κάτι ανάλογο.
Και είπαμε Θεός σχωρέστον.

Πριν 3 χρόνια είχε σκοτωθεί πατέρας και γιος πάλι για τον ίδιο λόγο.
Και είπαμε Θεός σχωρέστους.

Ας πούμε και για τον Νίκο Θεός σχωρέστον και να περιμένουμε τους επόμενους.
Αφού κανένας δεν ενδιαφέρεται.

SW1NJX είπε...

Τέτοια τραγικά περιστατικά θα συμβαίνουν πάντα καθότι το χόμπι απαιτεί πειραματισμούς. Απο την άλλη ο σωστός χομπίστας πρέπει να ξέρει τα όριά του και να φροντίζει πρώτα απόλα την ασφάλειά του και την ασφάλεια των άλλων , όπως απαιτεί και ο κανονισμός λειτουργίας.
Οσο για SV που δεν ξέρουν καν τι είναι CW γνωρίζω και εγώ από προσωπική εμπειρία.
Καλό ταξίδι στον άτυχο συνάδελφο και κουράγιο στην οικογένειά του.

Ανώνυμος είπε...

Αξιοτιμε κυριε γκεκε δεν ειμαι εγω που τα κανω τουμπανω στο 144300. Απλα για να αλλαξω λιγο το κλιμα αναφερθηκα στην γνωστη εισαγωγή των βραχεων με διαμορφωμένο cw
1 2 3 οοοοοοοοοοοοοοοοολλλλλλλλλλλλλααααααααααααααααααα.
Παρολα ταυτα θα ηθελα να ευχηθώ σε ολους σας καλη συνεχεια, καλα qso,

SV2HWR είπε...

Δεν εχει καμια μα καμια σημασια εαν ηταν θολος η οχι το θεμα ειναι οτι εφυγε μια ανθρωπινη ζωη.
Συλλυπητηρια...

takis perreas είπε...

Ανώνυμε @ 12 Οκτωβρίου 2010 10:14 π.μ.
Δεν απορώ καθόλου για τις αρνητικές ψήφους της Διαβούλευσης.
Να είσαι καλά εσύ που μου τις έδινες δέκα-δέκα!


Παντως γουσταρω που-στη διαβουλευση σε μαυρισανε με τις αρνητικες ψηφους... Ενας απο αυτους ημουν κι εγω... Σε 10 φιλους μου πηγα και σου εκατσα 10 αρνητικες ψηφους απο καθε ΙΡ... Σου ειπα τον κωλο σου να χτυπας οι SW θα βγουν στα βραχεα και μαλιστα οχι με 10 αλλα με 500 Watts... Και θα σε γραφουν και στα (........) τους επιδεικτικα, οποτε θα παιρνεις μικροφωνο...

Δικό σου είναι το μύνημα και το έχω κρατημένο όπως και όλα τα άλλα φυσικά!
Να προσέχεις λοιπόν γιατί "το ινάτι βγάζει μάτι"!
Κι εσύ δείχνεις να τραβάς μεγάλο ζόρι με 'μένα.

Ανώνυμος είπε...

Πανω απ'τον ταφο αδελφου εστησες τη γιορτη σου.
Μανες και κορες και αδελφες εβρισες, θαρρεις την ομορφια σου.
Μα του αδελφού το ριζικό εσυ δεν θα προσβάλεις. Ουτε τη μανα του νεκρου θα την εδεις να κλαιει.
Ολος ο κοσμος εκλαψε με την κακοτυχία. Και εσυ ο κακοριζικος θα μενεις στην Αγγλία.

γκιωνης

Ανώνυμος είπε...

Δικο μου ειναι το σχολιο περρεα, δεν το αρνουμαι...
Και για να στο αποδειξω σου λεω οτι υπογραψα σαν Σακης Ρουβας...
Αλλα δεν ειμαι ο μονος που σε σιχαινομαι, για την σταση σου απεναντι στους συναδελφους...
Ολος ο κοσμος σε φτυνει κι εσυ νομιζεις οτι...βρεχει...
Συνεχισε ετσι λοιπον και θα εισπραtτεις μερα με την ημερα, ολο και περισσοτερο την περιφρονιση των συναδελφων...

Υ.Γ. Το αλλο με το ΕuroΒureauQSL το χωνεψες ή ακομα...?
Αν οχι, σοδιτσα..

Ανώνυμος είπε...

Πάλης ξεκίνημα, νέοι ἀγῶνες,
ὁδηγοὶ τῆς ἐλπίδας οἱ πρῶτοι νεκροί. (δίς)

Ὄχι ἄλλα δάκρυα, κλεῖσαν οἱ τάφοι.
Λευτεριᾶς λίπασμα οἱ πρῶτοι νεκροί. (δίς)

Λουλούδι φωτιᾶς βγαίνει στοὺς τάφους,
μήνυμα στέλνουν οἱ πρῶτοι νεκροί. (δίς)

Ἀπάντηση θὰ πάρουν μ᾿ ἑνότητα κι ἀγῶνα,
γιὰ νά᾿ βρουν ἀνάπαυση οἱ πρῶτοι νεκροί. (δίς)

Γκιωνης

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη να σε ρωτήσω κάτι ρε Ρουβά?
Τώρα μίλησες ή έκλασες?

Βοήθησέ με να καταλάβω..
Αν θέλεις να βγάλεις τον βόθρο σου σε βάρος του auw, στείλτου ένα mail και γράψε του εκεί με όσο θάρρος έχεις ότι σε απασχολεί...

Πρώτα σαν την μαυροφορεμένη χήρα με την καπελαδούρα και το βέλο που κλαίει και μοιρολογεί έναν άγνωστο και μας κάνει μαθήματα ηθικής και πένθους κι εν συνεχεία σόδες και eurobureauqsl και άλλοι συλλογιακοί εμετοί.

Τελικά όντως, μερικοί δεν έχουν ούτε ντροπή πάνω τους, ούτε τσίπα, ούτε ιερό, ούτε όσιο.
Γι'αυτούς να δεις σιχαμάρα που τρέφουμε όλοι μας.

Ανώνυμος είπε...

Εμετού Συνέχεια.

Γκιώνηδες, Ρουβάδες και τα ρέστα.
Καλλιεργημένοι άνθρωποι, μορφωμένοι, θαυμάζουν τον Αλέκο Παναγούλη και τραγουδάνε Μίκη Θεοδωράκη για να μοιρολογήσουν έναν άγνωστο και να παλέψουν ενάντια στην νομενκλατούρα με το EuroBureauQSL και κιλοβατικούς-επικίνδυνους ενισχυτές.

Μοιρολογήστρες μου, εύθυμες χήρες μου, τον άνθρωπο που έφυγε θα τον έχετε ξεχάσει μέχρι το απόγευμα. Καλή τύχη στην οικογένεια που άφησε πίσω του.

Αλλά όχι σόδες, EuroBureauQSL και Μίκη Θεοδωράκη. Έλεος. Αυτό λέγεται περιύβριση νεκρού.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
2Μδης είπε...

Βλέπω μια "κινητικότητα" από συγκεκριμένο ιστολόγιο προς το δικό μου. Κάποιοι προσπαθούν να εξάγουν την χυδαιότητα έξω από τον χώρο τους. Δεν θα τους κάνω την χάρη.

Το ότι επιτρέπω ανώνυμα σχόλια σημαίνει ότι απευθύνομαι σε ενήλικες και υπεύθυνους ανθρώπους που μπορούν να το εκτιμήσουν. Όχι ότι θα βγάζει την καφρίλα του ο κάθε χυδαιολόγος.

Κάποια σχόλια σβήστηκαν και κάποια που θα ακολουθήσουν τον ίδιο τρόπο γραφής το ίδιο.
Αν έχετε προηγούμενα με κάποιον, απευθυνθείτε σε αυτόν και λύστε τις διαφορές σας. (Ή γράψτε τα στο δικό σας ιστολόγιο!)
Αν θέλετε να σεβαστείτε αυτό που επικαλείστε βρείτε άλλο τρόπο...

Ανώνυμος είπε...

Αγπητε δυο μηδη δυστυχως απεληψες δυο δικα μου σχολια σε απαντηση δικου σου φιλου ανωνυμου ο οποιος ματαια προσπαθουσε να υποστηρίξει τα φαιδρα που μου καταλογιζει. Δεν ανηκω σε κανενα ιστολογιο δεν εχω κατι προσωπικο με το δικο σου μπλογκ και λυπαμαι που καλυπτεις τον ανωνυμο λιβελογραφω. Μην με ομαδοποιέις, δεν ανηκω σε κανεναν ειμαι ανεξαρτητος. Ευχαριστώ για την μεχρι τωρα φιλοξενεια στο χωρο σου.

Με τιμη
Γκιώνης

2Μδης είπε...

Πιστεύω ότι ούτε εσύ, ούτε ο Τάκης, ούτε κανένας άλλος έχει προηγούμενα με τον άνθρωπο που "έφυγε" για να φέρεστε έτσι. Αν υπάρχουν διαφορές μεταξύ σας λύστε τις. Όχι όμως εδώ. Διαβάστε τα σχόλια και αν νομίζετε ότι βγαίνει κάτι θετικό να το συζητήσουμε.
Δεν μπορεί όλοι να κόβονται για την μνήμη του τεθνεώτος και όλοι να τα χώνουν σε ότι πιστεύουν ότι εκροσωπεί ο άλλος....

Ανώνυμος είπε...

Για τυχόν διευκολυνση σας σας παραθετω¨:
Ανωνυμος
11 2010 6,28
11 2010 6,53
11 2010 8,57
12 2010 1249
Τα αναγνωριζω και αναλαμβανω την ευθυνη των λεγομένων μου. Συν τα δυο που για δικού σας λόγους απαλέιψατε.

Με φιλικους χαιρετισμούς
Γκιώνης

takis perreas είπε...

Τώρα αν πω ό,τι ποτέ μα ποτέ, δεν έχω στείλει έστω και μία κάρτα από το Bureau της ΕΕΡ για να νοιάζομαι και να κόπτομαι για το EuroBureauQSL, θα με πιστέψετε?

Εσύ Ρουβίτσα που μετά άλλαξες το nick σου σε "Γκουζγκούνης" για να είναι πιο ανδροπρεπές, θα με πιστέψεις?

Ανώνυμος είπε...

Γκιωνης περεα γκιωνης και καμια σχεση με ρουβα. Ειμαι ο ιδιος που θα ηθελες να παρεις συνεντευξη απο την μανα μου...........αν με καταλαβες.................


Γκιωνης

Ανώνυμος είπε...

Τελικά ΔΕΝ υπάρχει ελπίδα. Εκτός από χυδαίος, ανορθόγραφος, αναγνωρίζει την ευθύνη των λεγομένων του αλλά από την άλλη, δεν αναγνωρίζει τις χυδαιότητές του.
Γενικά αυτά τα άτομα όσο και να κοιταχτούν στον καθρέφτη, δεν θα καταλάβουν ΠΟΤΕ τι πάει στραβά (γουρλώνουν τις ματάρες τους και λένε όλο απορία "ΠΟΙΟΣ;; ΕΓΩ;;;;")

Τον κλάψαμε, τον μοιρολογήσαμε, τον θάψαμε, η κηδεία τελείωσε.
Άλλος για το EuroBureauQSL παρακαλώ;;;;
Ένα καφεδάκι σκέτο; Μια σόδα;
Τι να προσφέρουμε;
Σα δε ντρέπεστε λέω 'γω.

Γκιώνης (otus scops) = Γλαυκόμορφο που ανήκει στην ίδια οικογένεια με τον μπούφο (bubo bubo)

Αυτά Γκιώνη μου. Στην επόμενη κηδεία, φέρε μας και την Μαρία Φαραντούρη να τραγουδήσει κάτι για τον μαχόμενο ραδιοερασιτεχνισμό που εκπροσωπείς.

Ανώνυμος είπε...

Περρεα, εγω ξερω αν σε νοιαζει ή αν σε κοφτει...

"όσο για τις... "ευχές", καλά ξεμπερδέματα σε όσους μπλέξουν!"

Οπως σε νοιαζει και σε κοφτει για καθε δραστηριοτητα του ΣΕΡ...
Ολους και ολα τα ειρωνευεσαι και τα σχολιαζεις...

Οσο για το αν ειμαι ρουβιτσα ή γκουσγκουνης, σου απαντησα καταλληλως στο χαμαιτυπειο που διατηρεις και το διαφημιζεις για μπλογκ...
Θα σου απαντουσα κι απο δω, αλλα εχε χαρη που σεβομαι τον χωρο και τον ιδιοκτητη του...

Ανώνυμος είπε...

οτι σου πουλανε οι αμερικανοι εσυ το καταπινεις. Διαβασε και λιγο την παραδοση να δεις ποιος ειναι ο γκιωνης. Αλλα στην αγγλια που να ακουσεις εσυ γκιωνη. Ρε διομιδη αυτοι μας βριζουν και εσυ μας κοβεις σχολια? Ρε ανωνυμε πολυ θα ηθελα να σε δω κασατο και τη φαραντουρη να σου πεταει χωμα????? DO YOU UNDERSTAND?? CQ CQ CQ

sv8gke είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε 12 Οκτωβρίου 2010 12:49 μ.μ. εφόσον πρόκειτε για διαμορφωμένο cw δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!Μωρέ cw να είναι κι'ας είναι και αδιαμόρφωτο!!!

Για τους υπόλοιπους ευλαβείς θολούρηδες εδώ και ΠΑΡΑΠΕΡΑ...κάποια στιγμή θα τα πούμε καλύτερα...σας αφήνω προς το παρόν στον ψεύτικο πόνο που επικαλείστε για τον άδικο όντως χαμό αυτού του ανθρώπου.

Ανώνυμος είπε...

Ρε γκεκα 8 ευχαριστω για την κατανόηση. Προσπαθώ εδω και πολλή καιρό να διαμορφωσω cw code to ssb or ssb αλλα εχω πολλά στασιμα στην κεραία μου την χ300 και θα δοκιμάσω αργοτερα με μια dipole loop στα 7 χιλιόμετρα. Εχω συρμα που τριβουν την κατσαρόλα για τα 80 μετρα. Δυστυχώς δεν μπορω να την συντονισω. Ελπιζω συντομα να σε ακουσα σε ssb cw dtmf.

Γκιώνης

sv8gke είπε...

Οκ Γκιώνη,sked στο 6725KHz στις 10:00 μμ για δοκιμές ισχύος και διαμορφώσεως..

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε γκεκα πηγα σημερα στο πρακτικερ και αγόρασα δυο καινούργιες λαμπες για τον ενισχυτη μου. Ειμαι κατασκευής εργοστασιου OSRAM και σε σειρα παράγουν 150 Watt. ΟΚ 6725 σε ΑΜ διαμορφωση. Αν ακουσeiς καζαντζιδης παρακαλώ οπως απαντήσεις.
Φιλια πολλα για ολους

YΓ. Ρε γκεκα εισαι γκεκας ελληνικός ή από βουλγαρία. Με ενδιαφερει γιατι εχει αρχισει και το κυνηγι βλεπεις.

Γκιώνης

sv8gke είπε...

θα σου πω το βράδυ...

θα βγω σαν Μπάμπης 813(όχι η λυχνία..το φορτηγό μου ειναι)

Ανώνυμος είπε...

η ηλιθιότητα και η βλακεία πάει σύννεφο ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ....ΑΙΣΧΟΣ..

Ανώνυμος είπε...

Eλα ναι ελα ναι. εγω εχω ενα Scania για mobile και ενα τροχοσπιτο για qth. Και τα δυο συντονιζουν πολυ καλα στα 5Μ και στα 82,5Μ. Θα προσπαθησω να συντονισω σε cw στο 6725 αλλα πιο ευκολα θα ηταν για μενα να σε παρω τηλεφωνο. Handsfree. EEEEEEEEEEEE. Θα τα πουμε καποια στιγμη και θα καταλαβεις. Ευχαριστώ ολους

Γκιώνης

The one with no shadow είπε...

QRX οταν θα γίνετε ανθρωποι....

Ανώνυμος είπε...

ρε συ 9ουφο το νησι το ειδες??

Ανώνυμος είπε...

Ο Θεός ας τον αναπαύσει, θερμά συλληπητήρια στους δικούς του.
6146

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ OFO και υπόλοιποι συνάδελφοι και ούφατα..

αυτό που είναι χυδαίο είναι να χρησιμοποείται το όνομα ενός ανθρώπου που έφυγε τόσο άδικα κάνοντας κάτι που αγαπούσε.

Ας μάθουμε λοιπόν όσοι μείναμε ζωντανοί πίσω ότι τα κιλοβολτ δεν είναι παιχνίδι. Ότι το να έχεις σημάδια από αρκ στα χέρια δεν είναι "μαγκιά". Το πρώτο κεφάλαιο στο Antenna Book είναι το "Safety First".

Από εκεί και πέρα, αυτός είναι ο ραδιοερασιτεχνισμός στην Ελλάδα: ΕuroBureauQSL, σόδες, γκιώνηδες, ρουβάδες, ανορθόγραφοι και χυδαίοι. Είτε σας αρέσει, είτε όχι, αυτή είναι η πραγματικότητα. Αν σας αρέσει, είστε άξιοι της μοίρας σας, αν όχι αλλάξτε την.

Κι όταν ένα φαινόμενο γιγαντώνεται ανεξέλεγκτα, σιωπηρά και άκριτα, πρέπει να υπάρχει καθαρή σκέψη και κριτική για να τα αντιμετωπίσει αυτά. Κι εδώ διαφωνούμε αγαπητέ OFO. Διότι με QRX και με ενασχόληση με τα άνθη του λωτού δεν αντιμετωπίζονται αυτά.

Αν δεν θέλεις το παιδί σου να κάψει τα χέρια του παίζοντας με κιλοβολτ, αν δεν θέλεις να φύγει τόσο άδικα όσο και ο SV2MKV, αν δεν θέλεις να το εκθέσεις σε ανθρώπους 3ης διαλογής όπως ο "Γκιώνης", πράξε τα δέοντα.
Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε κι ήρθε ο κάφρος να μας τραγουδήσει Θεοδωράκη, να μας πει για το EuroBureau αφού με καταράστηκε: "Ρε ανωνυμε πολυ θα ηθελα να σε δω κασατο και τη φαραντουρη να σου πεταει χωμα????? "

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΥΡΙΟΙ. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ. ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ποιος ειπε οτι ειναι μαγκια τα σημαδια απο αρκ στα χερια ρε φιλε...?
Αλλα το 1983 που εγω προσωπικα ξεκινησα να κατασκευαζω πομπους με EL504 για να εκπεμψω στα FM, με σχεδια ζωγραφισμενα πανω σε σχολικα τετραδια γυμνασιου χωρις ουσιαστικα κανενα θεωρητικο υποβαθρο και χωρις μια στην τσεπη (παρα μονο 50 δραχμες χαρτζιλικι την ημερα για τυροπιτα απο το κυλικειο του σχολειου τα οποια τα μετετρεπα σε αντιστασεις, πυκνωτες και αλλα ηλεκτρονικα εξαρτηματα πανακριβα για την τσεπη ενος 14χρονου μαθητη τοτε), αλλα με πολυ αγαπη για το χομπυ, δεν υπηρχαν ουτε οι γνωσεις, ουτε τα μεσα για ασφαλεις πειραματισμους...
Και αυτες οι ελλειψεις αποτυπωθηκαν στην σαρκα μου...
Ξερεις ποσες φορες "εφαγα" τα χερια μου προσπαθοντας να τρυπησω μια μισοσκουριασμενη λαμαρινα με ενα παλιο ψαλιδι της γιαγιας μου για να φτιαξω σασι και να ανοιξω τρυπα για τη βαση της λυχνιας...?
Ξερεις ποσες φορες μαρκαριζα με μονωτικη ταινια την πριζα για να μην βαλω αναποδα την φαση σε ανορθωση δικτυου, επειδη δεν υπηρχαν λεφτα για αγορα μετασχηματιστη απομονωσης...
Ποιος τα ηξερε τοτε τα handbook και τα safety first...?
Οχι οτι ειναι λαθος, αντιθετως ειναι πολυ σωστα και ετσι θα πρεπει να κινουνται ολοι οσοι ασχολουνται με το χομπυ, αλλα πριν 27 χρονια, εδω στην Ελλαδα αυτα τα ηξεραν λιγοι και ακομα λιγοτεροι ηταν αυτοι που ειχαν την οικονομικη και θεωρητικη ικανοτητα να τα εφαρμοσουν στην πραξη...

Απο κει και περα εχω δει επαγγελματιες ηλεκτρολογους να σκοτωνονται απο ταση και επαγγελματιες οδηγους να σκοτωνονται σε γελοια τροχαια, μονο και μονο απο μια απροσεξια της στιγμης...
Τι να κανουμε, συμβαινουν κι αυτα οσο και να προσεχεις, αμα σωθει το λαδι στο καντηλακι σου δεν γλυτωνεις...
Αλλα να μην βγαινει ο καθε περρεας με υφος γκουρου της τεχνολογιας και να λεει "σας τα λεγα εγω και δεν με ακουγατε...καλα να παθετε τωρα..."
Κατανταει γελοιο πια...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Σορρυ για το διπλοποσταρισμα, εγινε εκ παραδρομης, ας κανει edit ο Γιαννης...

The one with no shadow είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
The one with no shadow είπε...

Εγω, πάλι, τι δουλειά έχω;

ακου λέει,
ουφο ο ενας ο άλλος "ρε συ OFO" λες και μιλάω εγω.

Εγω είπα οτι ενα κιλοβολτ ειναι αρκετό για την νόμιμη ισχύ ακόμα και με λάμπες.

Και το είπα γιατι βγήκαμε προς άγρα συμπερασμάτων τόσο εδω οσο και eyeball στην ένωση.

Αυτό ειναι το ενα και μοναδικό συμπέρασμα.

Το ενα χεράκι στην τσέπη και γροθιά, οταν το άλλο σκαλίζει,

Παπούτσια αντιηλεκτροπληξιακά,

Αντιηλεκτροπληξιακός τάπητας στο εργαστήριο,

Αντιηλεκτροπληξιακός στον πίνακα,

Οχι πολλά KV,

για να μην κερνάτε φιλους κι εχθρους κόλυβα κάποιο πρωί.

Φυσικά και κανεις δεν χαίρεται να ακουει οτι κάποιος άνθρωπος που εκανε το μεράκι του για να ξεχνά τις δυσκολίες της καθημερινότητας εχασε την ζωή του απο αυτό.

Και αν κάποιος χαιρεται, αυτός χρήζει ψυχιάτρου.

Αρκετά πιά. Ας σεβαστουμε τα χαμένα όνειρα του συναδελφου και ας τηρήσουμε την σιγή που του αρμόζει.

73 και καλή τυχη, μάγκες.

(errata - μιά που μένοντας απο επιχειρήματα κάποιοι βρισκουν την ορθογραφία για ερεισμα αντεπίθεσης, συγγνώμη αλλά θα το σβήσω και θα το ξαναποστάρω...)

The one with no shadow είπε...

"Διότι με QRX και με ενασχόληση με τα άνθη του λωτού δεν αντιμετωπίζονται αυτά."

μιά που το έπιασες, βλέπω, καλά, δες τα "ανθάκια" με τα οποια ασχολουμουν αναμένοντας σας (μάταια;) να γίνετε άνθρωποι.....

http://rapidshare.com/files/424696556/Kriti_diagrammata_google_earth.zip

γιατί κάποιοι ειναι ραδιοερασιτέχνες μονο για να εχουν μερικά κορόιδα να ξεφορτώνουν πάνω τους την χολή τους.

Αναψυχή δεν ειναι κι αυτό; Ο'τι απωθημένα σου αφήνει η δουλειά σου, τα βγάζεις στον συνάδελφο.

-.. . ... ...- ----. --- ..-. ---
-.-. .-..

The one with no shadow είπε...

http://rapidshare.com/files/424696556/Kriti_diagrammata_google_earth.zip

Ανώνυμος είπε...

ηθαλα να ηξερα αν στις κορυφες που πας για dx αρπαξεις κανα κεραυνο αν θα σημεριζωσουν για εσενα ενα αντιστιχω αρθρο κυριε γενικε κριτη των παντων.....
μπορεις να γεμισεις ενα τυχο ολοκρυρο με χαρτια πτυχεια βεβαιοσεις..... δεν σε κανει σε τπτ καλυτερο απο εμενα που με το υστεριμα μου πιανω το κολιτιρι με τις λιγες γνωσεις που εχω προσπαθωντας να κανω αυτο που μου αρεσει . το ''αλαθητο'' το χρεωνεται ο Παπας και αυτο με γραφικο τροπο... εεεεε σημερα διαβαζωντας το αρθρο σου βεβαιωθηκα για ενα ακομα γραφικο

The one with no shadow είπε...

Εγω δεν πάω με καταιγίδα στο βουνό για να αρπάξω κεραυνό, φίλε μου.

Ουτε ειπα πουθενά, εδώ ή αλλου οτι ειμαι καλύτερος απο τον οποιοδήποτε.

χιλια μπράβο σου που κάνεις ο'τι γουστάρεις και πιάνεις το κολλητήρι "απο την σωστή άκρη" που λέει και ο SV3AUW.

Χίλια λάθη σου που με λές "κριτή των πάντων" κρίνοντάς με εσύ ο ίδιος,

χωρίς να αντιλαμβάνεσαι οτι κι εσύ εισαι κριτής και τιμητής, αλλά πίσω απο την κουρτίνα.

Εισαι περήφανος γι αυτό που είσαι, ενας κουρτίνας που παιρνει που και που μικρόφωνο αναμεσα στους αδειούχους, χωρίς διακριτικό χωρίς τίποτε, πετώντας ευστοχα αλλά και όχι σχόλια;

Ειναι στάση ανθρώπου που δούλεψε για το πτυχίο του αυτή;

Ανώνυμος είπε...

αγαπιτε... με την δημοσιευση μου αυτη ηθελα, θελω να κρινω και να πω την αποψη μου στα λογια του 2Μηδη και σε καμια περιπτωση λογια σχολιαστων .... ειναι αληθεια οτι εμαθα απο πολυ μικρος να πιανω το κολιτιρι απο την σωστη μερια , και το εξασκω περι τα 20 χρονια καθως με αυτο ζω. ουδεποτε ειμουν αργοσχολος ''πατιτης'' οπως και αργοσχολος '' ακροατης'' ποσο μαλον συμετωχος στα ''νομιμα '' ραδιοερασυτεχνικα καφενια ''αναπτηξης γνωσεων ραδιοτηλεπικοινωνιας'' ρυθμισης διαμορφοσης , πολοιτικων τσακομων , διαγωνισμου συματων , αναπτυξης μελισωκομικων γνωσεων , και λυσεις του κυπριακου και αλλων πολων θεματων. ας κοιταξουμε τα δικα ΜΑΣ λαθοι και αφιστε και ασ κανουμε ολοι μας μια αξιολογιση για το κατα ποσο ειμαιστε εμεις πρωτα τυπικοι εναντη του πτυχειου μας . καλη συνεχεια κυριοι στο θεαρεστο αρωγο στην κοινωνια εργο σας (προσπαθωντας στα καφενια να βρητε τροπο πως θα διωξετε το δντ) τα κεκτιμενα καθε ομαδας οπως και της δικης μας ειναι αμαρτια να καταπονουνται απο τετοιες αποψεις και πραξεις.

2Μδης είπε...

Δεν πήγα ακόμα στην παραπομπή που έβαλε ο sv9ofo για να καταλάβω το αντικείμενο των τελευταίων σχολίων, στα προηγούμενα όμως είδα κάτι που με εντυπωσίασε. Δεν ξέρω ποιος είναι ο ανώνυμος που το έγραψε, γράφουν περισσότεροι του ενός.
Αναφέρομαι στο σχόλιο που μεταξύ άλλων λέει για την κατασκευή με την 504. Πραγματικά βλέπω τον σχολιαστή να περιγράφει μια εξαιρετικά γνώριμη κατάσταση σε μένα.
Την κατασκευή ενός πομπού στα FM με την EL504, απόκτημα από το χαρτζηλίκι -από την τυρόπιτα ή τον καφέ - τον καιρό που μια τέτοια κατασκευή ήταν ότι φτηνότερο: Η 504 για να φτιαχτεί στοίχιζε γύρω στις 2000δραχμές έναντι της ακριβότερης κατασκευής με την 6146 στα 4000δραχμές και βάλε.
Ακόμα έχω το ψαλίδι για το άνοιγμα οπών, "κλεμμένο" από τα ραφτικά της μητέρας μου...
Σημαδεμένη και η πρίζα -και το φις- με μαύρο μαρκαδόρο για να μην "χτυπάει το σασί που ανορθώναμε τα 220 να πάρουμε 300και κάτι...
ΟΜΩΣ
...τότε δεν έλεγα ότι ήμουν ραδιοερασιτέχνης. Ήξερα ότι έπαιζα με κάτι επικίνδυνο και παράνομο για να περνάει η ώρα. Το ίδιο επικίνδυνο με το να καπνίσω στα 15 ή να φάω τα μούτρα μου πάνω στη μάντρα στο τέλος της κατηφόρας με το ποδήλατο.
Και αν έπεφτε στα χέρια μου κανένα περιοδικό με αναφορά στους ραδιοερασιτέχνες -ή με διαφήμηση της Yaesu- προσπερνούσα γρήγορα να πάω να δω αν πέσανε οι τιμές στις λάμπες. Ήξερα ότι ραδιοερασιτέχνες ήταν κάτι άλλο από τα παιχνίδια με την 504. Δεν τολμούσα να κοιτάξω!

Πολύ αργότερα, όταν αποφάσισα να γίνω ραδιοερασιτέχνης, σταμάτησα τα παιχνίδια, έκλεισα την πόρτα πίσω μου και μόνο μια φορά στις τόσες τα θυμάμαι...

Θεωρώ ότι ο ραδιοερασιτέχνης δεν έχει σχέση με τα "παιχνίδια" ασχολείται με τις νέες τεχνολογίες και τις όλο και υψηλότερες συχνότητες.
Ραδιοερασιτέχνης που γυρίζει να κατασκευάσει εν έτει 2010 λαμπάτη κατασκευή στα μεσαία, μάλλον έχει χάσει τον σκοπό για τον οποίο μπήκε στον κόπο να πάρει άδεια... Παίζει!

Ευχαριστώ όποιον έγραψε το συγκεκριμένο σχόλιο, σε άλλα σημεία διαφωνώ, μου θύμισε παλιές εποχές.

The one with no shadow είπε...

Δεν θα διαφωνήσω σε κάτι.

Θα απολογηθώ για τον κύριο πιό πάνω, που κατάλαβα λάθος.

Τελικά, όλοι απο EL504 ξεκινήσαμε. Η δικιά μου, ηταν κατασκευή της TELBA (Θαρρώ υπάρχει ακόμα η εταιρία). Η διαφορά της ηταν οτι ειχε μετασχηματιστή ανόδου 1:1.2, κάτι που (βεβαίως ξεθεώνοντας την λάμπα) εβγαζε 40 βάτ.

Και ήταν κλειστό σασί.

Στις τεχνικές εκλογές του 88 θα δείτε την διαφήμιση - ενας μαυρος αυτοταλάντωτος με μετασχηματιστή και ονομαστική ισχύ 40W, και 2 φορές ακριβότερος απο το ίδιο κύκλωμα σε ανοικτό λευκό σασί με ανόρθωση φάσης δικτύου.

Ποτέ δεν την κατάλαβα ουτε και την χώνεψα την ιστορία για αγρίους της αμεσης ανόρθωσης δικτύου...

Ανώνυμος είπε...

Κι ομως Γιαννη κατα εναν περιεργο τροπο, τοτε ημασταν ραδιοερασιτεχνες...
Σημερα μπορει οι αδειουχοι να εχουν 100+ ραδιοχωρες, να γνωριζουν τον κωδικα Q, τον κωδικα μορς, το φωνητικο αλφαβητο και να εχουν πτυχια, διπλωματα και awards, αλλα οι περισσοτεροι απο αυτους, αν ποτε δουν κολητηρι θα πανε να το πιασουν απο την μυτη...
Αδειουχοι με ετοιμα μηχανηματα και ετοιμες κεραιες (που σε πολλες περιπτωσεις τους τα εχουν στησει αλλοι)...
Εμεις τοτε κοβαμε ποντο ποντο ενα ερμο διπολακι για να συντονισουμε στην συχνοτητα με γεφυρα zetagi δανεικη...
Ετσι μαθαμε ηλεκτρονικα, ετσι γιναμε ερασιτεχνες...
Δεν ξερω που με κατατασσεις ραδιοερασιτεχνικα αλλα παρολο που εχω αδεια, θα σου ημουν ευγνωμων αν με χαρακτηριζες ραδιοπειρατη (με τα στανταρ της τοτε εποχης ομως...)
Και κατι ακομα...
Οι ραδιοσυχνοτητες, ειτε ειναι εντος μπαντας ειτε εκτος, δεν κανουν τους ραδιοερασιτεχνες...
Το αντιθετο...

@OFΟ : Μπορει εκεινη την εποχη να ειχες την οικονομικη δυνατοτητα να αγορασεις ετοιμο μηχανημα ή κιτ...
Εμενα ομως ο πατερας μου ηταν μεροκαματιαρης και δεν περισσευαν τα χρηματα για παραπανω χαρτζηλικι...
@2μδη: 500 δραχμες την θυμαμαι την 504, Γιαννη το 1983 (Edicron Αγγλικη, Mazda Ιαπωνικη) και την RSD (Ανατολικης Γερμανιας) καθως και την Ei (Γιουκοσλαβικη) 300 δραχμες...
Λιγο ακριβοτερη η Phillips με 700 δραχμες...
Μηπως εισαι μεταγενεστερος...?

2Μδης είπε...

Ισχύουν οι τιμές που λες για τις λάμπες. Εγώ αναφέρομαι σε σύνολο υλικών (κιτ της κακιάς ώρας) σε ανοιχτό σασί με τα πάντα εκτεθειμένα.
310 από το δίκτυο για λόγους οικονομίας! Έτσι. Δεν υπήρχε χρήμα ούτε για μετασχηματιστή ούτε...

Διαφωνώ με την χρήση του όρου "ραδιοερασιτέχνης" για οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό που περιγράφεται στους νόμους.

Μπορεί να ακούγεται τυπικό, αλλά έτσι πιστεύω. Αν κάποιος έχει γνώσεις και "ανησυχίες" έχει εντός των ραδιοερασιτεχνικών ζωνών εξαιρετικές δυνατότητες να ασχοληθεί. Δεν υπάρχει δικαιολογία για να γινόμαστε ανώνυμοι στα "θολά"...

The one with no shadow είπε...

Οχι φιλε μου.

Ολα τα λεφτά απο τα κάλαντα, καλές χέρες, 4 θειους απο την μιά και αλλοι τόσοι απο την άλλη, και οικονομία στο χαρτζηλίκι ενός χρόνου 2 αδέρφια τα βάλαμε και πήραμε τον πομπό. Ο πατέρας μου ειχε ήδη πάθει το 1ο καρδιακό και ηταν ήδη ανεργος. Η μάνα μου δουλευε 1η φορά μετά απο πολλά χρόνια εκείνη την χρονιά.

Στέρηση, παρακαλώ, οχι οικονομική δυνατότητα.

απλά ηξερα τότε κάποιον ραδιοφωνιά της γειτονιάς (καλα να ειναι ο κυρ Νίκος οπου και να ναι) που τον ειχα ρωτήσει και μου ειχε τότε πει "ο φτηνός σκοτώνει...κυριολεκτικά, μονο πάρε αυτόν και ας ειναι ακριβότερος, μην ψηθείς καμιά ώρα...

Εγω την Philips την επαιρνα το 88 ενα χιλιάρικο. Δεν κρατουσαν καθόλου οι γιουκοσλάβικες. Μιά φορά πήρα την Philips, και ακόμα θα την ειχα αν δεν την εσπαγα σε ενα ξεκαθάρισμα πριν 3 χρόνια... επαιζε επι 3 χρόνια 40W για 2 ώρες κάθε μέρα και κάποιες μερες και 24ωρα ολόκληρα. οταν το εκλεισα (ειχα πιάσει δουλειά σε σταθμό) εβγαζε ακόμα 40W ακατέβατα.

και καθαρό φασματάκι... ουδέποτε πείραξε τηλεόραση το "μωρό" μου.

Ανώνυμος είπε...

εγω που θελω ενα pllακι για τα μεσαια οχι πολλα καμμια 100watt ποιος θα μου το φτιαξει?

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
2Μδης είπε...

Το πιο πάνω σχόλιο θα έπρεπε να είναι επώνυμο και όχι "η ανηψιά Κ" που έψαχνε στο ίντερνετ και έπεσε πάνω μας...
Άλλωστε βάζοντας στο ίντερνετ το συγκεκριμένο διακριτικό πας σε άλλα ιστολόγια, όχι εδώ!
Αν επομένως ισχύει η ιδιότητα που αναφέρετε, ξαναστείλτε το μύνημα επώνυμα από την ίδια ΙΡ για να το δημοσιεύσω...

Ανώνυμος είπε...

Αν πατήσετε το διακριτικό στο google το blog σας βγαίνει τρίτο στη σειρά. Εν πάση περιπτώσει, από την αντίδραση σας και μόνο καταλαβαίνω πέρι τίνος πρόκειται και λυπάμαι...

Κυριακή

2Μδης είπε...

Ούτε δέκατο τρίτο δεν βγαίνει! Εγώ ξέρω τι ψάχνεις και τι βρήκες και λυπάμαι περισσότερο!

Ανώνυμος είπε...

Ειναι θλιβερό ένα ειδικό blog που έχει κινητοποιήσει αρκετούς ραδιο/χες να το μετατρέπουμε σε blog στείρας αντιπαράθεσις. Εύχομαι να μην γιορτάσουμε τις 100 αναρτήσεις.