Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

Λίγοι έχουν τόση εμπειρία... σε καταγγελίες!

Μέγα ραδιοερασιτεχνικό κεφάλαιο της sv2land φαίνεται πως είναι ο SV2BRV, κρίνοντας από όσα γράφει για την εμπειρία του πάνω στην οποία βασίζει μια καταγγελία που έκανε στην Διεύθυνση Μεταφορών Επικοινωνιών Θεσσαλονίκης και στην ΕΕΤΤ. Η καταγγελία είναι εναντίον του νέου συνάδελφου SV2RSG ο οποίος έδωσε με επιτυχία στις εξετάσεις και πήρε διακριτικό, αλλά φαίνεται ότι εκτός από τις επίσημες αρχές θα πρέπει να δώσει λογαριασμό και σε επιφανείς ραδιοερασιτέχνες σαν τον SV2BRV. (Ham spirit λέγεται αυτό είπαμε??)

Βεβαίως στο διαδίκτυο δεν υπάρχει ουδεμία αναφορά για την ραδιοερασιτεχνική δράση του συναδέλφου SV2BRV προφανώς εργάζεται σεμνά και ταπεινά. Παρά μόνο ένα σιγοντάρισμα προς τον SV2ASP (Έλα!!! πέφτω από τα σύννεφα!!!) που μέχρι τώρα αντιδρά λυσσαλέα σε όποιον πάει να εκπέμψει από το Άγιο όρος μην τυχόν και του πάρουν την πρωτοκαθεδρία. Ο SV2BRV λοιπόν έχει γράψει μόνο στη διαβούλευση για το θέμα, και από εκεί και πέρα τίποτα! Ακόμα και στο QRZ.com γράφει "SV2BRV no results"...

Τι περίεργο!!! Γιατί για να φτάνει σε καταγγελία σημαίνει ότι έχει έντονη ραδιοερασιτεχνική δράση την οποία αναστέλλει η εμφάνιση του νέου συναδέλφου. Και πως πριν φτάσει σε καταγγελία έχει ρωτήσει την ΕΡΒΕ της οποίας τυγχάνει μέλος, δεν έχει πάρει απάντηση και αναγκάζεται δλδ πλέον να κάνει καταγγελία. Γιατί δεν είναι ένας κοινός ρουφιάνος ούτε και τσουτσέκι του Απολώ! Δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι!!! Διαφωνώ οριζόντια, κάθετα και, διαγώνια με τέτοιους χαρακτηρισμούς. Γράφει και για τον SV1RP και για δήθεν παρανομίες, τις οποίες λόγω της υπερδεκαετούς εμπειρίας του αντιλήφτηκε ο SV2BRV και τις καταγγέλλει στην ΕΕΤΤ. Καταγγελίες που ίσως αγγίζουν τα όρια της συκοφαντίας...





Ιδού και η καταγγελία του μέγιστου αυτού ραδιοερασιτέχνη που επισημαίνει και μορσικά το διακριτικό του μην τυχόν και δεν τον καταλάβουν οι αρχές (και τον περάσουν δλδ για απλό ρουφιάνο, γιατί δεν είναι απλός ρουφιάνος...) 

Τελευταία βέβαια ακολουθεί και η απάντηση της περιφέρειας που τον αποδομεί τελείως, "Πάρτα άσχετε βλάκα" που θα έλεγαν κάποιοι με τους οποίους εγώ διαφωνώ οριζόντια, κάθετα κλπ. κλπ ενώ κάποιοι άλλοι θα θεωρούσαν ότι η απάντηση τον ρεζιλεύει. Του τρίβουν στα μούτρα ότι λέει βλακείες... (θα πουν!)



Τι κρίμα. Τόση ραδιοερασιτεχνική εμπειρία δεκαετιών και το μόνο που θα μας θυμίζει τον SV2BRV θα είναι η εν λόγω καταγγελία του η οποία αποδεικνύεται άτοπη (βλακώδη θα πουν ορισμένοι) και αποδομείται εντελώς από τις αρχές. Πιθανόν κάποιοι να τον χαρακτηρίσουν και ρουφιάνο αλλά θα έχουν να κάνουν μαζί μου!!! (ΑΝ και εφόσον τον πουν!)

Το κερασάκι:
Ενδεχομένως κάποιοι συνάδελφοι νιώσουν ντροπή και χαρακτηρίσουν κατάπτυστη την καταγγελία προς έναν νέο συνάδελφο που χαρακτηρίζεται άπειρος -από τον SV2BRV που προφανώς εισήλθε στο χόμπι έμπειρος τουλάχιστον σε καταγγελίες- σε αυτούς θέλω να πω ότι υπάρχουν και ανώνυμες επιστολές σαν αυτή που ξεπερνάνε κάθε όριο ρουφιανιάς, χωρίς να κάνουν σαφές ποιος ακριβώς Απολώ τις υποκινεί. Υποτίθεται ότι τις έστειλε η ομάδα πατριωτών ραδιοερασιτεχνών -όχι τίποτα ανώνυμοι ρουφιάνοι δηλαδή- που σκίζουν τα ρούχα τους αν εκπέμψει άλλος εκτός του Απολώ... Ποιοι να είναι? Ποιοι να είναι οι ρουφιάνοι??? Ποιο κάθαρμα είναι αυτό που κρύβεται πίσω από τις επιστολές?? Ποιος ξεφτιλισμένος? 

Δείτε τις...

Οι παραπάνω επιστολές-καταγγελίες δημοσιεύονται με την βεβαιότητα ότι οι συγγραφείς τους αισθάνονται υπερήφανοι που τις έκαναν και είναι έτοιμοι να δεχτούν την ανάλογη αντιμετώπιση από τους ραδιοερασιτέχνες συναδέλφους. 

Next??????????

46 σχόλια:

2Mδης είπε...

Σχόλια που φτάνουν συνήθως σωρηδόν εναντίον όσων ρουφιανεύουν και των υποβολέων τους, δεν θα δημοσιευτούν, εκτός αν έχουν να προσθέσουν κάτι καινούριο. Όσοι θέλουν να βγάλουν απωθημένα ας συγκρατηθούν...
Πιθανόν να βγουν και ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.

2Mδης είπε...

Χαίρομαι ιδιαίτερα που όπως διάβασα στην τελευταία παράγραφο της επιστολής των πατριωτών-ραδιοερασιτεχνών, αυτά τα σκουλήκια λυπήθηκαν και σκανδαλίστηκαν από τις ενέργειες μου. Τους δηλώνω ότι θα συνεχίσω να τους κάνω τη ζωή δύσκολη...

Το ότι γίνομαι στόχος τέτοιων ρουφιάνων είναι τίτλος τιμής.

Dx Plus Hellenic Radio Amateur Team είπε...

Είναι τόσο "πατριώτες", που δεν τολμούν να γράψουν επώνυμα.
Σκουλήκια και ερπετά.

Ανώνυμος είπε...

Άθεος, δωδεκαθεϊστής και όργανο των σκοτεινών δυνάμεων...
Το επίσημο, ξέχασαν...
Επίσημο όργανο των σκοτεινών δυνάμεων...

Και του υπαρκτού ραδιοερασιτεχνισμού, φυσικά...

Βρώμα καί δυσωδία...

Unknown είπε...

Δεν αφήνεις όλα αυτά τα εμετικά, να μας πεις πότε συνηθιζει να βγαίνει ο νεος φίλος μας, σε ποιες μπάντες και τι ώρες, μπας και κάνουμε επιτέλους αυτό το άγιο όρος;

2Mδης είπε...

Όσο έχουμε όλοι μας ελεύθερο χρόνο, άλλο τόσο και λιγότερο έχει ο συνάδελφος από το Άγιο Όρος, οπότε δεν υπάρχει ωράριο για να ανακοινωθεί. Μην ξεχνάς ότι κάθε φορά που ανακοινώθηκε οποιαδήποτε δραστηριότητα ξεσηκώθηκαν οι αυλικοί του Απολώ -οι ανώνυμοι πατριώτες ραδιοερασιτέχνες- και φρόντισαν να τις ματαιώσουν.
Ελπίζω πάντως να εξομαλυνθούν τα πράγματα και να ξεσκεπαστούν όλοι οι ρουφιάνοι που προσπαθούν προκαταλάβουν τις αρχές με τέτοιες κατάπτυστες καταγγελίες.

Και βεβαίως να πάρουν θέση και τα αρμόδια θεσμικά όργανα, σύλλογοι κλπ ραδιοερασιτεχνών όταν βάλλεται ένας νέος συνάδελφος με τέτοιες ανυπόστατες καταγγελίες. Γιατί από δηλώσεις στα εντιτόριαλ "να αγκαλιάσουμε τους νέους συναδέλφους" κλπ έχουμε χορτάσει...

Dx Plus Hellenic Radio Amateur Team είπε...

Το κεντρικό σύνθημα στο HamFest, είναι: "ο ραδιοερασιτεχνισμός ενώνει".
Βάλεται μέλος της ΕΕΡ με ανυπόστατες έως γελοιοδέστατες καταγγελίες και (μέχρι στιγμής), δεν έχω δει καμία αντίδραση !!!
Ήρθε η ώρα να επιβεβαιώσει ο "εθνικός" σύλλογος, το πρώτο "Ε" του λογοτύπου του.
Αντε να σας δω στα δύσκολα.

Unknown είπε...

Εδώ πουλιούνται μηχανήματα χιλιάδων ευρώ και δεν τολμούν να πιέσουν τα καταστήματα να βγάλουν οδηγίες χρήσης στα ελληνικά όπως είναι υποχρεωμένα να κάνουν, με ευθεία προειδοποίηση ότι δεν θα ξανα ψωνίσει κανείς από όσους δεν είναι όπως πρέπει (οδηγίες, μηχάνημα αντικατάστασης μετα την παρέλευση του προβλεπόμενου χρόνου επισκευής, και λοιπά), διότι τα καταστήματα είναι και χορηγοί και μας κάνουν και δωρακι κανέναν επανάληπτη που και που και εσύ θέλεις να τα βάλουν οι συλλογοι με τους πυλώνες του ραδιοερασιτεχνισμού;

2Mδης είπε...

Όπως μου επεσήμανε φίλος, ο SV2BRV έχει και άλλη ραδιοερασιτεχνική δραστηριότητα:
Σποτάρει μόνιμα τον Απολώ!!!! Δείτε στο τέλος της σελίδας...

https://dxheat.com/db/SV2BRV/

Ρε ποιος κρύβεται πίσω από τις καταγγελίες????

Ανώνυμος είπε...

Τι είναι ο Ραδιοερασιτεχνισμός

Ο ραδιοερασιτεχνισμός είναι μια ενασχόληση με την τέχνη και την τεχνική των ραδιοεπικοινωνιών, η οποία έχει σκοπό την αυτοδιδασκαλία, τη δημιουργία φιλίας ,και την κοινωνική προσφορά με πολλούς τρόπους

Τελικα είμαστε Ραδιοερασιτέχνες ή Κυράτσες;

Ας σταματήσουμε ποια να γινόμαστε ρεζίλη σε όλοι την ραδιοερασιτεχνική κοινότητα και ας δείξουμε τις δυνατοτητες μας σας Ραδιοερασιτέχνες.

2Mδης είπε...

Βασικό χαρακτηριστικό της κυράτσας είναι να βγαίνει ανώνυμη και να λέει κάτι γενικά αποδεκτό όπως "να γίνουμε όλοι καλοί ραδιοερασιτέχνες" , "να επικρατήσει παγκόσμια ειρήνη", "να σταματήσουν οι πόλεμοι" κλπ
Αυτό δεν σταματάει τα προβλήματα που συνεχίζουν να διογκώνονται, απλά βγάζει από την δύσκολη θέση κάποιους που πρέπει να πάρουν θέση σε ένα υπαρκτό πρόβλημα. Εδώ το πρόβλημα είναι η συνεχής παρενόχληση ενός νέου συναδέλφου, από συγκεκριμένη παρέα. Αν θες να πάρεις θέση πάρε, αλλά άφησε τα ευφυολογήματα με τις κυράτσες να τα συζητήσετε μαζεμένες κάποια στιγμή...

Dx Plus Hellenic Radio Amateur Team είπε...

"Ελληνικός Ιχνηλάτης" (Γκέκας).
Ένα σκυλί πραγματικά ακούραστο και αποδοτικό, που ζητάει ελάχιστα και δίνει τα μέγιστα, χωρίς ποτέ να θυμώσει ή να φύγει από τον άνθρωπο που το "ταίζει".
Η ουρά του δεν σταματάει ούτε λεπτό να κουνιέται αλλά, πληγώνεται πολύ όταν παραμελείται και μπορεί να γίνει πολύ επιθετικό.
Ένα σκυλί που αξίζει να διασωθεί για να θυμίζει την Ελληνική εκδοχή της "πιστότητας".
Συγχαρητήρια στον εκτροφέα !!!

Ανώνυμος είπε...

H τελευταία επιστολή των ανώνυμων ραδιοερασιτεχνών που συστήνονται ως πιστοί και οικογενειάρχες, δείχνει καθαρά προς συγκεκριμένη πόλη της δυτικής Ελλάδας. Που μέχρι τώρα μας έχει συνηθίσει σε άλλου είδους δραστηριότητες. Αν επαληθευτεί ότι γράφτηκε από αυτούς θα είναι μεγάλη ανατροπή, καθώς μπερδεύονται σε μια υπόθεση που για μια ακόμα φορά δεν τιμά τους ραδιοερασιτέχνες της χώρας μας. Αν κάποιος (κάποιοι) έχει πρόβλημα με συνάδελφο θα πρέπει να εξαντλούν κάθε προσπάθεια συνεννόησης και να μην καταφεύγουν σε καταγγελίες ούτε πολύ περισσότερο σε ανώνυμες επιστολές τέτοιου είδους. Η υπόθεση του Αγίου Όρους θα ήταν ξεκαθαρη αν δεν υπήρχαν οι αντιδράσεις του γνωστού συνάδελφου Μοναχού, που δείχνει ιδιαίτερο ζήλο για "κεκτημένα" σε βαθμό που δεν επιτρέπεται για την ιδιότητα του. Θα συμβούλευα όλους όσους μιλούν μαζί του, αντί να καταφεύγουν σε τέτοιου είδους αισχρές επιστολές και καταγγελίες, να του θυμίσουν ότι όσα εκπροσωπεί το σχήμα του καταπατούνται με την συμπεριφορά του.
Είναι ντροπή ένας Ιερωμένος να υποδαυλίζει τέτοιες καταγγελίες!

Ανώνυμος είπε...

Είναι λεπτό το θέμα και το χειρίστηκες πολύ καλά. Ευτυχώς δεν παρεκτράπηκες να χαρακτηρίσεις ρουφιάνο και τσουτσέκι τον καταγγέλοντα. Μπράβο ρε μπαγάσα!

2Mδης είπε...

Μην διανοηθώ ότι ειρωνεύεσαι και θεωρείς κοινούς ρουφιάνους τον έμπειρο συνάδελφο και τους ανώνυμους οικογενειάρχες γιατί θα αναγκαστώ να σου τονίσω ότι δεν είναι κοινοί ρουφιάνοι! Κατάλαβες? Η υπομονή έχει και όρια...

Dx Plus Hellenic Radio Amateur Team είπε...

... έτσι Γιάννη, κράτα γερά
Δε μπορεί ο καθένας να σπιλώνει ανώνυμους οικογενειάρχες με αυτόν τον τρόπο. Ντροπή, αίσχος ...

2Mδης είπε...

Προφητείες του γέροντα Απολώ:

"...Θα είναι ρουφιάνοι αλλά θα φαίνεται ότι δεν είναι..."


Unknown είπε...

Ρουφιάνος: (ο) ουσ. θηλ. ρουφιάνα - μαστροπός, προαγωγός | σπιούνος, καταδότης

Σπιούνος: (ο) ουσ. θηλ. σπιούνα - κατάσκοπος | καταδότης, χαφιές

Καταδότης: (ο) ουσ. θηλ. καταδότρα κ. καταδότρια πρόσωπο που καταδίδει

Χαφιές: (ο) ουσ. μυστικός αστυνομικός επιφορτισμένος την παρακολούθηση ατόμων | καταδότης

Τα παραπάνω από Μείζον Ελληνικό Λεξικό.

Ερωτάτε τώρα ο μπλοκάρχης, υπάρχει κάτι το μεμπτό το οποίος δεν θέλαμε να βγει προς τα έξω και το πρόλαβαν οι (όπως αναφέρουν κάποιοι, εγώ διαχωρίζω την θέση μου) ρουφιάνοι;

Ουχί
Οπότε θα πρέπει να βρεθεί ο σωστός χαρακτηρισμός. Να δούμε τι άλλο έχει το λεξικό:

Ψιθυριστής: (ο) ουσ. που ψιθυρίζει, ιδ. κάτι κακό, συκοφάντης

Συκοφάντης: (ο) ουσ. θηλ. συκοφάντρια κ. -ισσα (θηλ. Κ συκοφάντις, -ιδος) αυτός που συκοφαντεί, διαβάλλει κάποιον

Συμφεροντολόγος: (ο,η) επίθ. πρόσωπο που αποβλέπει στο προσωπικό υλικό συμφέρον | κερδοσκόπος

Τσάτσος: (ο) ουσ. κόλακας, γλείφτης | χαφιές

Γλείφτης: (ο) ουσ. θηλ. γλείφτρα ταπεινός, χαμερπής κόλακας

Χαμερπής: -ής, -ές επίθ. ευτελής, ποταπός, τιποτένιος: ψυχή ανδρική απορρίπτει φρόνημα χαμερπές (Α. Κάλβος)

Τιποτένιος: -ια, -ιο επίθ. ασήμαντος, ανάξιος λόγου, μηδαμινός | (για πρόσ.) ευτελής, πρόστυχος

Η ελληνική γλώσσα είναι δόξα τον Θεό πλουσιότατη.

2Mδης είπε...

Ευτυχώς διαχώρισες τη θέση σου γιατί.... έτοιμος ήμουν!!!

Ανώνυμος είπε...

Σημειώσεις: οι αναφορές του κυρίου από Θεσσαλονίκη δείχνουν να μην έχει κατανοήσει την νομοθεσία και αυτό φαίνεται από την απάντηση των αρμοδίων. Πέρα από αυτή καθαυτή την παρανόηση του, προβαίνει σε "διαπιστώσεις" περί εμπειρίας, απειρίας, φόβου κλπ. συναδέλφου κάτι που είναι εντελώς υποκειμενικό για εκείνον. Επιπλέον η εμφανής απουσία δραστηριότητας του από το χόμπι όσον αφορά επικοινωνίες βραχέων (στις οποίες βασίζει τις αναφορές του - για vhf δεν ξέρω), δεν τον βοήθησε στις αυθαίρετες κρίσεις που διατυπώνει. Ίσως ενδόμυχα κατανοώντας την ασχετοσύνη του, μετέτρεψε την αναφορά του σε ερωτηματικού χαρακτήρα.Δεν θα έβλαπτε να είχε συμβουλευθεί κάποιο σωματείο.
Εάν όμως είχε πραγματικά γεγονότα να αναφέρει (πχ παράνομες εκπομπές κλπ.) κάτι που στην περίπτωση μας δεν υπήρξε, αυτό είναι μέσα στις υποχρεώσεις μας. Είναι αυτονόητο, αν άκουγε κάτι πραγματικά παράνομο να ενημέρωνε τον όποιο συνάδελφο πρώτα και μετά να το ανέφερε εφόσον δεν μεσολαβούσε επανόρθωση.
Με το φέρσιμο του φαντάζομαι έφερε αρνητικά αποτελέσματα σε αυτό που προσπάθησε να επιτύχει.

Unknown είπε...

1. Αποποινικοποιείται η βλασφημία
2. https://www.google.gr/search?q=Αποποινικοποιείται+η+βλασφημία

Ανώνυμος είπε...

Αν και δεν ασχολούμαι με DX, γνωρίζω φυσικά ότι το Άγιο Όρος είναι μια σπάνια ραδιοχώρα. Αν θελει κάποιος ας μου εξηγήσει εν συντομία - και ειλικρινώς -, γιατί μάλλον έχω χάσει πολλά επεισόδια εδώ και κάποια χρόνια που έχω αυτοδιαγραφεί - αυτοεξοριστεί από την ΕΕΡ...

Τι ζόρι τραβάει ο ASP (και οι αφανείς υποστηρικτές του) αν υπάρχει κι άλλος ραδιοερασιτέχνης στο Άγιο Όρος ; Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι βγάζει (;) χρήματα. Υπάρχει άλλη εξήγηση που να στέκει με λογικά επιχειρήματα ;

Τι ζόρι τραβάει η διοίκηση του Αγίου Όρους αν ένας επισκέπτης (όπως π.χ. εγώ που έχω πάει) έχω στο σακίδιό μου και το FT-817 και κάνω 10 QSO με το διακριτικό μου. Όχι με ειδικό διακριτικό, αλλά με το δικό μου. Τι θα γίνει ; Θα με βάλουν φυλακή ; Ή δεν θα μετρήσουν οι επαφές ; Σκασίλα μου μεγάλη ! Το χόμπυ μου θα κάνω ! Δεν πάω για βραβεία.

Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά ; Στην Σιθωνία μπορώ να μιλήσω και στο Άγιο Όρος θέλω άδεια από τον Ηγούμενο ; Γνωρίζω τα περί αυτοδιοίκητου, αλλά όχι κι έτσι. Εδώ έκανα εκπομπές από στρατιωτικό φυλάκιο όταν υπηρετούσα στην Θράκη. Οι παλιοί της περιοχής 7 θα με θυμούνται. Ήρθε ολόκληρος Ταξίαρχος (συγχωρεμένος τώρα) και έστειλε τηλεσκοπικό γερανό για να μπορέσω να κρεμάσω κεραία στα 20 m ύψος. (παρεμπιπτόντως μου κάλυψε και το άδειο κασελάκι από πυρομαχικά, που χρησιμοποιούσα τα βράδια όταν βαριόμουν και πυροβολούσα για να "εξασκηθώ" στην σκοποβολή, όπως του είπα και είχα γενειάδα 20 ημερών !!!).

Ενίσταμαι σθεναρώς ! Την επόμενη φορά που θα πάω (είμαι Χριστιανός αλλά όχι φανατικός με την έννοια που την έχουν δει κάποιοι) εγώ θα πάρω και ασύρματο μαζί μου και αν έχω κέφι και χρόνο θα τον χρησιμοποιήσω και χέσ..κα !

Κι ας πάω στην κόλαση... Έτσι κι αλλιώς όλοι οι καλοί μου φίλοι εκεί θα είναι.

73, SV1B..

Dx Plus Hellenic Radio Amateur Team είπε...

Ανώνυμος 12 Ιουλίου 2016 - 09:59 μμ.
"" Ξεμπροστιασέ τους Μιχάλη, να μάθουν να πετούν λάσπη άλλη φορά.
Και να καταγγείλεις την επαφή του εν λόγω στην ARRL, ως μη ισχύουσα αφού δεν έχει την άδεια της Ι. Επιστασίας.
Εχουν φάει τα λυσσακά τους με τον γέροντα Απολλώ, μη τους αφήσεις σε χλωρό κλαρί.""
Το παραπάνω κείμενο ανήκει σε ανώνυμο Έλληνα ραδιοερασιτέχνη που το ανήρτησε στο (άλλου επιπέδου) blog του SV8GKE και αυτός το πρόβαλε ως ακλόνητο επιχείρημα και δυνατό χαρτί !!!
Μπροστά λοιπόν σε τέτοιες καταστάσεις απείρου κάλλους, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να παρακαλέσεις να βοηθήσει η Παναγία, μιας και η σύγχρονη επιστήμη αδυνατεί να παράσχει την απαραίτητη βοήθεια στον ανώνυμο σχολιαστή.
Φίλε μου σου εύχομαι να το ξεπεράσεις όσο πιό ανώδυνα γίνεται, αν και ...

Dx Plus Hellenic Radio Amateur Team είπε...

... πάντως εγώ συντάσσομαι απολύτως με την θέση του 2μίδη στο θέμα του ότι, όποιος τολμήσει να καταφερθεί με χαρακτηρισμούς όπως, ρουφιάνος,τσάτσος, άσχετος και γενικά προσβλητικά λόγια προς παραστρατημένους "συναδέλφους", θα με βρει απέναντί του.
Είναι κρίμα γι αυτούς, πρέπει να δείξουμε σεβασμό στους "έμπειρους" συναδέλφους αλλά κυρίως να δείξουμε μεγαλοψυχία.
Ίσως αυτή να είναι η ευκαιρία για μία μεγάλη καλή πράξη που πρέπει να κάνουμε για την σωτηρία της ψυχή μας.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο ρε Διομήδη, καιρό περίμενα να είδω κάτι τέτιο. Επιτέλους έσπασε το απόστειμα του Άθω και η ραδιοχώρα ανοίγει και σε άλους άματερ-ερασιτέχνες. Μας έκανες το καλύτερο δώρο και άσε τον κοντό και τον καλόγερο να βράζουν στο ζουμί τους.

Ανώνυμος είπε...

Εξεπλάγην όταν ενημερώθηκα ότι 32 πόλεις και 14 συνοικίες σφάζονται στα πόδια μου, Αγρίνιο, Λευκάδα, Αίγιο, Καπανδρίτι, Επανωμή, Νέα Σμύρνη και καμιά εικοσαριά ακόμη. Όλους τους καλούς φίλους, τους ευχαριστώ πολύ για την αμέριστη υποστήριξη, την αγάπη, τα καλά λόγια και όλα τα θετικά συναισθήματα προς το πρόσωπό μου.
Όπως ευχαριστώ και τους πανύβλακες που από απλή φίρμα Ρ/Ε που νόμιζα ότι ήμουν, με επιβεβαίωσαν σαν έμπειρο χειριστή CW και με έκαναν μεγάλη φίρμα λέγοντας πάντοτε το διακριτικό μου σωστά, RPέας, SV1RP, SV2/SV1RP/T.
Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και τους υπόσχομαι ότι θα δούνε και ακόμη περισσότερα έργα και ωραιότερες ενέργειες. Κουράγιο και υπομονή εν Χριστώ αδελφοί μου.
73, de SV1RP

Ανώνυμος είπε...

@08:25
Ποιός είναι ο "κοντός"; Μπορείς να γίνεις πιο σαφής;

Dx Plus Hellenic Radio Amateur Team είπε...

Αν βγάλεις τα εισαγωγικά και ψάξεις στο google, θα σου φέρει κατ ευθείαν τη φωτογραφία του !!!

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα είναι να αναγνωρίσει ως valid τις κάρτες, η ARRL...
Μέχρι τότε, καμία νίκη δεν επετεύχθη και κανένα απόστημα δεν έχει σπάσει...

Ούτε και οι επαφές SV2/SV1RP/T, έχουν αναγνωρισθεί ως valid...

Όλα τώρα εξαρτώνται από την ARRL...μόνο αυτή μπορεί να σπάσει το απόστημα...κανένας άλλος...

2Mδης είπε...

Επιστρέφοντας από ένα κουραστικό σαββατοκύριακο, βλέπω μαζεμένα όλα τα σχόλια που έδινα ΟΚ από το κινητό να δημοσιευτούν. Και αυτά τα συνηθισμένα που κόβονται λόγω ύβρεων, απειλών κλπ και δεν αξίζει να ασχοληθεί κάποιος περισσότερο παρά μόνο να τα ρίξει στα άχρηστα. Άλλωστε όποιος έχει κουράγιο να πραγματοποιήσει τις απειλές του ξέρει που θα με βρει...

Αυτό που με ικανοποιεί πάντως είναι πως όλοι όσοι έχω συζητήσει το θέμα, έχουν καταλάβει πλέον τι παίζεται: Ένα "συνάφι" για χρόνια λυμαίνεται την ανυπαρξία δραστηριότητας στο Α.Ο. απολαμβάνοντας δόξα, δολάρια, ασυρμάτους και κεραίες (εσχάτως και ραδιοφάρους) πολεμώντας με λύσσα όποιον επιχειρεί να δραστηριοποιηθεί εκεί που θεωρούν τσιφλίκι τους. Είναι απόλύτως εμφανές ότι πίσω από όλες τις καταγγελίες βρίσκεται το ίδιο πρόσωπο, πνιγμένο μεσ'την αλαζονία και την φυλαργυρία, παρακινεί χαμηλής νοημοσύνης άτομα να στηρίξουν την δραστηριότητα του ως την μοναδική που έχει την έγκριση του Υψίστου!

Το έχω ξαναγράψει, οι καιροί αλλάζουν και ο κόσμος ξυπνάει. Σε λίγα χρονια θα αναρωτιόμαστε για το πόσο αφελείς ήταν όσοι στήριζαν αυτόν τον άνθρωπο.
Εδώ που θέλω να σταθώ όμως, είναι ορισμένοι "μεγάλοι DXers" που συστρατεύτηκαν με άσχετους πουθενάδες και θα σηματοδοτήσουν με αυτό την υστεροφημία τους. Αυτοί που από την μία προβάλουν την μοναδική σύμπνοια στη διεξαγωγή ρ/ε δραστηριοτήτων και στα διαλείμματα συντάσσουν ανώνυμες επιστολές όπου η ρουφιανιά ξεχειλίζει. (ΟΚ, ήταν πολύ καλό για να είναι αληθινό...)

Υπάρχει μια συνήθεια οι προχωρημένοι σε ηλικία να θεωρούν ότι μαζί με το τέλος τους πλησιάζει και το τέλος του κόσμου. Δυστυχώς για αυτούς ο κόσμος συνεχίζει να υπάρχει και θα αναθεματίζει το πέρασμα τους από όπου πάτησαν, για όσα έπραξαν και, όσα ανέχτηκαν ή στήριξαν...

2Mδης είπε...

Έλαβα μια επιστολή για δημοσίευση που αναφέρεται στην τελευταία έκδοση του SV NEA.
Θα την δημοσιεύσω αμέσως όταν μπορέσω να κλείσω την παρούσα ανάρτηση με κάποιες ενδιαφέρουσες πληροφορίες που περιμένω...

2Mδης είπε...

Και εδώ βλέπουμε μια σπάνια selfie αγιορείτη μοναχού σκαρφαλωμένου πάνω σε γερανό, για να αναδειχτεί η σεμνότητα και ο ασκητισμός που τον διακρίνει...

Ανώνυμος είπε...

Περιμενω να ειναι ενυπογραφη η επιστολη.
Ερμης

Ανώνυμος είπε...

<<...Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Ξεμπρόστιασέ τους Μιχάλη, να μάθουν να πετούν λάσπη άλλη φορά.
Και να καταγγείλεις την επαφή του εν λόγω, στην ARRL ως μη ισχύουσα, αφού δεν έχει την άδεια της Ιεράς Επιστασίας.

Έχουν φάει τα λύσσακά τους με τον γέροντα Απολλώ, μην τους αφήσεις σε χλωρό κλαρί.

12 Ιουλίου 2016 - 9:59 μ.μ.....>>

Έλα μιχάλη. κατάγγειλε την επαφή του 2μδη που δεν σας ρώτησε εσένα και τον καλογερο! Κατάγγειλε όπως κατάγγειλε και ο sv2brv και οι ανώνυμοι οικογενειάρχες ρουφιάνοι. Καταγγείλτε γιατί χανόσαστε επιτέλους.

Dx Plus Hellenic Radio Amateur Team είπε...

... ναι ναι, να δουν αυτοί !!!
που κάνουν επαφές ανεξέλεγκτα.
Ο καθένας ανεβαίνει σ ένα βουνό και μιλάει με "κάποιον" μοναχό Ιάκωβο, ποιός είναι αυτός ???
Άδεια έχει ? Όχι από το υπουργείο αλλά από την ARRL.
Ανεύθυνοι, που βγαίνετε μόνο με την άδεια του υπουργείου !!!
Πρέπει να πάρετε και μεταπτυχιακό από ανώτερη σχολή εθνικών ρουφιάνων. Έτσι γίνονται οι δουλειές.
Ερασιτέχνες ε ερασιτέχνες.

2Mδης είπε...

Και γιατί να μην καταγγέλλουν?

Άλλωστε είναι χοντρό το ατόπημα να αγνοηθεί η γνώμη του Μιχαλάκη και του Απολλώ. Δεν είναι παρεμβολές από ραδιοφάρους στο ραντάρ της ΥΠΑ στη Λευκάδα, ούτε σε ρηπήτερ της Πρέβεζας για να περνάνε στο ντούκου...

Καταγγείλτε! γιατί δεν καταγγέλλετε?

2Mδης είπε...

Ιντερνετικό μονόπρακτο:
Ο γέροντας είναι καθισμένος σε ψάθινο καρεκλάκι ζουλώντας νευρικά ένα κομποσκοίνι με το ένα χέρι. Ο μπιστικός κουλουριασμένος στα πόδια του, με το κεφάλι μέσα στους ώμους σαν να φυλάγεται μη φάει καρπαζιά...

-Αυτός ο αφορεσμένος μας χαλάει τη δουλειά...
-Μα σου το είπα γέροντα, είναι αγύριγο κεφάλι, δεν ξεμπλέκουμε εύκολα!
-Δεν έγραψε και αυτή η ευλογημένη η βαφτιστήρα μου δυο αράδες να με στηρίξει...
-Εμείς πάντως γέροντα σε στηρίξαμε: και ανώνυμες επιστολές στείλαμε και καταγγελίες! Πρέπει να το παραδεχτείς!
-Βάι, βάι Μιχαήλ, από εσένα δεν έχω παράπονο πάντα με στήριζες. Βέβαια την άλλη φορά τα λουκούμια είχαν γεύση περγαμόντο και όχι τριαντάφυλλο που σου είχα πει και μου έκατσαν βαριά αλλά ας είναι...
-ΕΙΧΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΓΕΡΟΝΤΑ!!! Μάρτυς μου ο Θεός, δεν είχε τριαντάφυλλο. ΤΩΡΑ θα κινήσω να σου βρω και θα στα φέρω τρέχοντας!
-ΚΑΤΣΕ! Κάτσε κάτω!
-...έκατσα...
-Ωρε Μιχαήλ, λες τούτος ο αφορεσμένος να έμαθε τίποτα για..... κατάλαβες??
-Δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι γέροντα, μη κακομελετάς!
-Μαύρο φίδι που μας έφαγε αν έμαθε... Δεν πιστεύω να σου έχει ξεφύγει τίποτα?
-Εεε... όοοοχι! Τίποτα πουθενά...
-Οι... οικογενειάρχες έχουν καταλάβει τίποτα, λες?
-Μπααααα.... αυτοί είναι τελείως ταγάρια. Μη φοβάσαι!
-Ο ψηλός?
-Ο ψηλός είναι του χεριού μου θα κάνει ότι του πούμε.
-Ναι, αλλά με έλεγε τράγο, έτσι μου έλεγες!
-Παλιά! Τώρα είναι δικός μας.
-Παλιά! Τι ωραία που ήταν παλιά! Όταν ερχόντουσαν οι συνάδελφοι και τους απέφευγα γιατί δεν τους είχα ανάγκη. Έλεγα ότι είχα δουλειά και δεν προλαβαίνω και αυτοί για να με καλοπιάσουν έστελναν. Και έπεφτε το δολάριο σύννεφο! Μετά μπήκε ο σατανάς στη μέση και έβαζα λυτούς και δεμένους να με στηρίξουν. Τι σε διαβουλεύσεις, τι σε υπουργεία έβαζα και στέλνανε τη γνώμη του ο κάθε άσχετος... Μετά χάλασε η δουλειά. Έμεινα με σένα και τον ψηλό ΠΟΥ ΜΕ ΕΛΕΓΕ ΤΡΑΓΟ!!
-ΠΑΛΙΑ! Τώρα είναι δικός μας...
-Παλιά ξεπαλιά, εγώ αυτού δεν του 'χω εμπιστοσύνη ο Θεός να με συγχωρέσει. Τούτος έχει αλλάξει τόσες φορές, πάνω του θα στηριχτούμε?
-Μην τον φοβάσαι σου λέω είναι φίλος!
-Έτσι μου έλεγες και για τον αφορεσμένο τον 2Μδη και να τα αποτελέσματα!! Έχω λιώσει στα τηλέφωνα να βάζω λόγια, τι δωδεκαθεϊστής λέω, τι άθεος, τι σκοτεινές δυνάμεις, ότι κάνει ανθρωποθυσίες, βουντού, καταπίνει σπαθιά... Κανένα αποτέλεσμα!
-Καταπίνει και σπαθιά?!!!!???
Ο γέροντας του ρίχνει μια γερή καρπαζιά.
-Πάψε ευλογημένε, γιατί θα ξεσπάσω πάνω σου. Εσύ φταις! Ο πνευματικός μου αδελφός και ο φίλος μου και αηδίες!!! Με πήρες στο λαιμό σου... Πήγες να διαφημίσεις τη γνωριμία μας και με έστειλες στο στόμα του λύκου. Τι τάθελες...?
-Εγώ για καλό πήγα...
-Φαντάσου να πήγαινες και για κακό! Με πίσσα και πούπουλα θα με διαπόμπευαν... ΦΕΡΕ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ!!!

Ιεροδιάκονος Ανανίας είπε...

Έλαβα μια επιστολή για δημοσίευση που αναφέρεται στην τελευταία έκδοση του SV NEA.
Θα την δημοσιεύσω αμέσως όταν μπορέσω να κλείσω την παρούσα ανάρτηση με κάποιες ενδιαφέρουσες πληροφορίες που περιμένω...

Πιστεύω εννοείς το κατάπτυστο άρθρο για το νέο Icom IC-7300. Έτσι είναι, συμφωνώ και εγώ.

Unknown είπε...

Ρε σεις μη με τρελαίνεται τώρα και ετοιμάζομαι να το αγοράσω. Για πέστε τι λέει για το icom?

Ανώνυμος είπε...

@3:26
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjJgqXMrpvOAhXFChoKHeSADBgQFgghMAE&url=http%3A%2F%2Fwww.icomamerica.com%2Fen%2Fdownloads%2FDownloadDocument.aspx%3FDocument%3D782&usg=AFQjCNE819WB1VOu8OjnVJJmgTvJBF7-vQ&bvm=bv.128617741,d.d2s

Ανώνυμος είπε...

@3:26 πρόκειται για άρθρο του qst
@8:00 θα είσαι κορυφή φαίνεται στις αξιολογήσεις π/δ δεν γράφεις και κάνα άρθρο να το στείλεις στην arrl;

Unknown είπε...

Βρήκα και εγώ το περιοδικό να δω τι λέει για το μηχάνημα και τελικά ήταν ένα διαφημιστικό άρθρο. Ως διαφημιστικό άρθρο λοιπόν λογικό είναι να μην αναφέρει ότι το εγχειρίδιο που τόσο πολύ αναφέρεται στο κείμενο δεν είναι στα ελληνικά. Γιατί δεν τα γράφουν αυτά ρε παιδιά; Γιατί; Τελικά όλοι αυτοί οι εκπρόσωποι μας είναι με τους εμπόρους η με ραδιοερασιτέχνες;

Dx Plus Hellenic Radio Amateur Team είπε...

... νάτη πάλι η ARRL !!!
Όλο μπροστά μου βγαίνει ...
Τελικά τι είναι η ARRL ???

Ανώνυμος είπε...

@8:08 πρόκειται για μετάφραση άρθρου από το QST 8/16 προσαρμοσμένο όπως γράφει.
Τα εγχειρίδια στα ελληνικά είναι υποχρεωτικό να συνοδεύουν τα μηχανήματα, φαντάζομαι δεν θα αργήσει να τα μεταφράσει ο εισαγωγέας. Μην ξεχνάς είναι πολύ πρόσφατο μηχάνημα αυτό.
Ερμής

Ανώνυμος είπε...

Τα δύο ανέκδοτα της ανάρτησης:
1. Θίχτηκε ο SV2BRV και το λοιπό συναπάντημα από το ότι μάλλον δεν χειρίζει ο ίδιος ο μοναχός SV2RSG CW, αλλά μάλλον κάποιος άλλος. Προφανώς όταν έβγαινε ιντερνετικά ο DL5EBE από Ρωσία ως SV2ASP/A αυτό δεν τους χαλούσε καθόλου, τώρα θυμήθηκαν να εκφράσουν γραπτώς και επισήμως τις - άτοπες - ευαισθησίες τους. Εκτός κι αν τρέφουν αυταπάτες ότι ο Απολλώ ξέρει να στέλνει έστω το callsign του ή έστω ενα 59 σε CW.

2. Ο SV1RP αυτοαποκαλείται "φίρμα" και "έμπειρος χειριστής CW" και ότι σφάζεται λαός στα πόδια του. Απλά. Ασχολίαστο.

Ανώνυμος είπε...

Που χάθηκε εκείνη η ψυχή η Βίκι? Αυτή ξέρει πραγματικά να παίρνει και να χειρίζει CW, όπως και ο DKL και φυσικά ο κοντός. Ο αρπέας έρχεται τρίτος από το τέλος.