Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018

Δώρο για τα 60χρονα...

Aδειοδότηση και Έλεγχος 
Κατασκευών Κεραιών στην Ξηρά
Άρθρο 10 – Ειδικές κατηγορίες κατασκευών κεραιών.


Μετά το "ξεβράκωμα" των ομάδων που αυτο-αποκαλούνται 'Εκτακτης Ανάγκης με τις φωτιές στο Μάτι, έχουμε το "ξεβράκωμα" συλλόγων που καμάρωναν ότι παρεμβαίνουν σε υπουργεία και αγωνίζονται για τις διεκδικήσεις των ραδιοερασιτεχνών. Για ακόμα μια φορά πιάστηκαν σε βαθύ ύπνο, ασχολούμενοι ενδεχομένως με την καρέκλα τους ή με ποια μέλη πρέπει να προτείνουν για διαγραφή ώστε να συνεχίσουν την πορεία τους -στον επερχόμενο γκρεμό- χωρίς οχλήσεις.

Και τώρα θα κινηθούν λυτοί και δεμένοι για να καταφέρουν όσα διέφυγαν της προσοχής αυτών που κοιμούνται όρθιοι στα ΔΣ. 

Θα περιγράψουμε πόσο αναγκαίοι είναι οι ραδιοερασιτέχνες, που κάνουν επικοινωνίες όταν οι κρατικές καταρρέουν και, πόσο επιτυχημένα στηρίζουν τον Μαραθώνιο!

Και από κάτω βαρύγδουπους τίτλους, πρόεδρος, αντιπρόεδρος κλπ.

116 σχόλια:

2Mδης είπε...

Για τις κεραίες CB δεν απαιτείται τίποτα οπότε... όλοι στον πασυχέρα!

Ανώνυμος είπε...

Για να δούμε έχουν τώρα τα κότσια να πάνε για διαγραφή τον ΝΚ ή να τον επιπλήξουν ή να τον καθαιρέσουν από το "αξίωμα" του δασκάλου, που έκανε σωστή δουλεια για τον ΠΑΣΥΧΕΡΑ ????

Costas SV1XV είπε...

Τουλάχιστον θα έχουμε μισ κάθετη κεραία για τα 10m και θα λέμε ότι είναι CB.

2Mδης είπε...

Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι:
Πληροφορήθηκα από αξιόπιστη πηγή ότι ο νυν πρόεδρος της ΕΕΡ γνώριζε εδώ και μήνες αυτή την πρόθεση του Υπουργείου.
Ενώ ο αντιπρόεδρος τώρα το "μελετάει"... Τι να πω??

Παλαιότερα πάντως σε παρόμοια περίπτωση, στέλεχος του Υπουργείου έπαιρνε τον τότε πρόεδρο να τον ενημερώσει και αυτός δεν του απάνταγε γιατί τον αντιπαθούσε! Και τελευταία στιγμή πήρε φωτιά ο κWλος του και έτρεχε να μαζέψει τα αμάζευτα...

Εκ του αποτελέσματος πάντως φαίνεται ότι ο πασυχερα δουλεύει καλύτερα. Ας το δουν...

2Mδης είπε...

Άσχετο:
Με ένα mail που είχε κυκλοφορήσει πριν μήνες και έλεγε ότι είναι κοιμισμένοι, έκαναν τίποτα? Διέγραψαν πχ τον αποστολέα? Πήγαν σε εισαγγελέα ή μπα...? Προσπαθώ να φανταστώ την σκηνή κατά την οποία τέως πρόεδρος εξηγεί στις αρχές ότι τον είπαν κοιμισμένο και κλαίω...

Πάντως όλοι αυτό λένε: Στελέχη της ΕΕΡ που είναι και στον πασυχέρα, δουλεύουν πιο αποτελεσματικά για τα CB παρά για την ένωση. Εμπνέονται περισσότερο φαίνεται ή κάτι άλλο παίζει...

Ανώνυμος είπε...

Συρματάκι παιδιά! και μια άδεια cb και δε μας πειράζει κανείς. Πουλάτε πυργους με το κιλό και παρτε λινεαρ. τέλος

Ανώνυμος είπε...

Τουλάχιστον να ψηφιστεί γρήγορα και με ένα πενηντάρι ίσως δωροδοκίσουμε τους γείτωνες να συμφωνήσουν. Τα δύσκολα θα είναι στις περιοχές φιλέτα που ο καθέ ενας θα ζητάει 500 και πανω για να υπογράψει.

Sv1dB είπε...

Δυστηχώς το μεγάλο πρόβλημα. Των πολυκατοικιών δεν. Λύνεται ο κάθε ιδιόρυθμος ιδιοκτήτης μπορεί να απαγορεύσει την εγκατάσταση ακόμη και της ποιο απλής κεραίας... αυτό είναι το ποιο επίμαχο σημείο που. Πρέπει να εστιάσουμε με συγκεκριμένες προδιαγραφές εντός 10. Ημερών,

Ανώνυμος είπε...

Το νομοσχέδιο του κ. Παπά είνα η (δίκαιη) ανταμοιβή μας για την ανοιχτή ή συγκαλυμμένη υποστήριξη που έδωσαν οι ηγεσίες μας στον ΣΥΡΙΖΑ από το 2014 και μετά.

Όπως λέει μια παλιά κινέζικη παροιμία, πολλοί αγαπούν την προδοσία, τον προδότη όμως κανένας.

Ανώνυμος είπε...

Αυτη τη φορα η συμμετοχη μας δεν πρεπει να ειναι μηδαμινη όπως στην προηγουμενη διαβουλευση.
Με πρωτη ματια το αρθρο 10 μας υπονομευει και χρειαζεται σοβαρη σκεψη για να απαντησω. Δεν το διαβασα ολο αλλα νομιζω οπου εξαιρουνται οι κεραιες cb εκει εξαιρουνται και οι δικες μας. Ερμης

Ανώνυμος είπε...

Εδώ έγιναν μεγαλειώδεις διαδηλώσεις για το «Μακεδονικό» από μισό εκατομμύριο ανθρώπους κάθε φορά και δεν έγινε τίποτα. Θα «φοβηθούν» οι αρμόδιοι από 10-20 αντιδράσεις στην διαβούλευση? Αλλά αφού φαίνεται ότι δεν υπάρχουν άτομα αξιόλογα για θέσεις κλειδιά στον Σύλλογο και καταφεύγουμε στους CB- δες για να μας σώσουν, αυτά είναι φυσικά επακόλουθα.
Ελπίζω να επέμβει άμεσα η «αιχμή του δόρατος» και ο καθοδηγητής της, για να σώσει την κατάσταση, γιατί δεν περιμένω και πολλά από το «μονοπρόσωπο» ΔΣ.
Ελπίζω τα διοικητικά συμβούλια των 50+ ραδιοερασιτεχνών συλλόγων της χώρας να συμπράξουν αυτή την φορά με μια δυναμική ομαδική παράσταση στο Υπουργείο.
Ελπίζω αυτή τη φορά οι «αρμόδιοι» να παραμερίσουν τον εγωισμό τους και να καταφύγουν για βοήθεια σε σοβαρούς συναδέλφους, καθώς και σε διεθνείς οργανισμούς που έχουν σχέση με το χόμπι μας. Και μια παραίνεση. Δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε κάποτε – κάποτε ότι δεν τα ξέρουμε όλα, ώστε να λύνουμε μόνοι μας όλα τα προβλήματα που παρουσιάζονται κατά καιρούς.

2Mδης είπε...

Η αλήθεια είναι ότι ο "μοναδικος σύλλογος κλπ κλπ που μας εκπροσωπεί κλπ κλπ καταπίνει σπαθιά και βγάζει κουνέλια από καπέλο" μαθαίνει πάντα τελευταίος όσα σχεδιάζει το αρμόδιο υπουργείο.

Γιατί πρώτος στόχος του είναι οι εισπράξεις. Όλα τα άλλα για σύμπνοια την δεδομένη στιγμή κλπ έχουν ως βάση τον σύλλογο που ΘΑ θέλαμε αλλά δεν έχουμε. Δυστυχώς.

Και επειδή πολλοί τα λενε κατ ιδίαν αλλά όχι δημόσια, εγώ θα γίνω για ακόμα μια φορά κακός.

Είναι ο σύλλογος που θα έπρεπε να χειρίζεται τέτοιου είδους λεπτά και νομικά θέματα αλλά έχει εκλέξει κατ επανάληψη σε καίριες θέσεις άτομα που δεν μπορούν να γράψουν πέντε γραμμές χωρίς ορθογραφικά λάθη ή να κατανοήσουν τι υπογράφουν...

Και απορούμε γιατί οι υπηρεσίες δεν του δίνουν σημασία???

OK, όλοι να βοηθήσουμε σε αυτή την δύσκολη ώρα αλλά αυτό δε σημαίνει ότι καταπίνουμε αμάσητο ότι ακούγεται. Γνωριστήκαμε καλά πλέον...

Ανώνυμος είπε...

Αφου κάνουμε επικοινωνίες κάτω απο δυσκολες συνθηκες τότε μπορούμε και χωρίς κεραιες σε δωματα, πύργους και κεραίες χιλιαδων ευρω. Συρματάκι στο μπαλκόνι και φορητος στους αναμεταδοτες. Αλλωστε σε μια καταστροφή δεν θα στηνουμε πυργους και μονομπαντερ στα βραχέα.
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ πράττει το υπουργείο υπο την αδράνια του ΔΣ

Χρήστος και Γλυφάδα είπε...

Πάντως επικρατεί αναστάτωση στους κόλπους του συλλόγου που αλλιώνεται ο χαρακτήρας από την εισροή ραδιοερασιτεχνών. Πολλοί θέλωντας να καλυψουν την κατοχή παράνομων (σύμφωνα με τα νέα δεδομένα) ραδιοερασιτεχνικών κεραιών γράφονται στα CB χωρίς να έχουν σχέση με αυτά!!! Που θα πάει ο πασυχερα; τι δουλειά εχουν εδώ οι ραδιοερασιτέχνες; Όλοι ίσοι και όμοιοι γίναμε;

Μάκης και ford είπε...

Συνάδελφε ας δείξουμε κάποια ανοχή, άλλωστε όλοι από ραδιοερασιτέχνες ξεκινήσαμε πριν γίνουμε CBer. Αγαπητοί και αξιότιμοι φίλοι θα προτείνω στο ΔΣ μια συνεργασία καταρχάς στον φιλόξενο χώρο της εερ όπου θα κάνουμε σεμινάρια για επικοινωνίες στην citizen band και φυσικά να εγκατασταθεί στα εντευκτήρια κιόσκι του συλλόγου μας ώστε να εγγράφονται νέα μέλη και να τους παρέχουμε βεβαίωση για τις κεραίες τους.
Μείνετε συντονισμένοι στο κανάλι 9!

Νατάσα και Συγγρού είπε...

Δεν είναι καθόλου κακή ιδέα να κάνουμε σεμινάριο CB μια Κυριακή πρωί με κουλουράκια και ζεστό καφέ.

Μάκης και ford είπε...

Αξιότιμοι κύριοι συνάδελφοι μην βιαζόμαστε να τα βάλουμε με το ΔΣ το οποίο ΕΜΜΕΣΩΣ πλην σαφώς είχε κάνει ενέργειες ώστε ομαλά να μεταβούμε στις συχνότητες πολιτών 27ΜΗΖ χωρίς να δημιουργηθεί πανικός. Η παρουσία του πασυχερα στα χαμφέστ των τελευταίων ετών νομίζατε ότι ήταν τυχαία; Ήρεμα ρωτάω...

Unknown είπε...

Ελπίζω να μην είναι σε εφαρμογή η γνωστή μέθοδος: πρώτα σε ταράζω και μετά σου λέω τι σπουδαίος είμαι που σε γλίτωσα από τα χειρότερα. Γιατί αυτό είναι πολύ πολύ άσχημο….. Ελπίζω να μην έχουν ραδιοερασιτέχνες συμμετοχή σε αυτό…… να γνώριζαν και το άφηναν …….

Unknown είπε...

Εντάξει κανένα πρόβλημα!! Έδιωξαν τους επιστήμονες από την Ελλάδα, τώρα είναι ώρα να διώξουν και τους ερασιτεχνικούς σταθμούς. Θα τους εγκαταστήσουμε εκτός Ελλάδας και θα έχουμε τηλεχειρισμό από Ελλάδα!!!

Unknown είπε...

και το ψητό: Για τους σκοπούς της παρούσας διάταξης οι κάτοχοι αδειοδοτημένων ή εγκατεστημένων κεραιών προκαταβάλλουν στην ΕΕΑΕ ετήσιο τέλος ύψους διακοσίων είκοσι (220) ευρώ για την εγκατάσταση και λειτουργία κάθε κατασκευής κεραίας ως προς την τήρηση των ορίων ακτινοβολίας. "δηλαδή κάθε χρόνο από 220 € !!!! . {ερώτηση : για κάθε θέση κεραίας από 220 €;} { για κάθε εναλλακτική θέση; για κάθε προσωρινή θέση; για κάθε; }

Μιχάλης και Λευκάδα είπε...

Σχόλιο που έστειλα στη διαβούλευση:
Με αυτά που κάνετε θα αρχίσουμε να ξαναβγαίνουμε στα μεσαία!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ έχω μια λίστα με καμια δεκαριά που κοκορευόντουσαν για τις κεραιάρες τους. Μετά την ψήφιση του νόμου θα στείλω την ΕΕΤΤ να ρίξει μια ματιά αν υπάρχει η συμφωνη γνώμη των ιδιοκτητών. Εμένα ποσώς με νοιάζει, με μπαοφέγκ βγαίνω.

Unknown είπε...

Διαγωνισμοί και λοιπά καλούδια άντε για!!! Πρώτα έγκριση μελέτης από την ΕΑΕΕ!!!!

Κουιζ: οι κεραίες (Mobile, Maritime Mobile, Aeronautical Mobile) θέλουν έγκριση μελέτης από την ΕΑΕΕ;

Unknown είπε...

Εφόσον οι κεραίες (Mobile) δεν θέλουν έγκριση μελέτης από την ΕΑΕΕ, τότε μια (Mobile) που δεν έχει τις προϋποθέσεις του άρθρου 10 (για τους ραδιοερασιτέχνες), έξω από την ΕΑΕΕ και έξω από το υπουργείο που εισηγήθηκε τον νόμο αυτόν και να φωνάζει πιάστε με αν μπορείτε ξεφτέρια!!!!! γιατί δεν έχει πρόβλημα η (Mobile) και έχει πρόβλημα η κεραία ξηράς; γιατί; γιατί; ποιος έχει πρόβλημα; ποιος; οι ραδιοερασιτεχνικές κεραίες η τα ξεφτέρια;

Ανώνυμος είπε...

Στην σελίδα της εερ στο φβ πάντως γίνεται γόνιμος διάλογος. Μεταξύ άλλων εξηγείται τι ακριβώς είναι η διαβούλευση.....

Ντίνος είπε...

Αν έχω σταθμό σε μοναστήρι με πολλούς συγκατοίκους, θέλω έγγραφη βεβαίωση από όλους τους μοναχούς για την κεραία? Για λογαριασμό φίλου που δεν έχει φβ ρωτάω...

2Mδης είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

2Mδης είπε...

Axxxx... Που είναι οι ωραίες εκείνες παλιές διαβουλεύσεις που κινδύνευαν τα κεκτημένα του τράγου και σχολίαζε η Ελένη από το εξωτερικό και ο αρχιμανδρίτης Γιοσάκης. Γέλιο που είχαμε ρίξει...

2Mδης είπε...

...που έπαιρνε νυχτιάτικα τηλέφωνο τους αγρινιώτες να γράψουν στη διαβούλευση μην τυχόν χάσει την πρωτοκαθεδρία...
Πολύ γέλιο! Και ο άλλος από την Κρήτη που έστελνε τα "σεντόνια"...

Ανώνυμος είπε...

Στην σελίδα της εερ στο φβ πάντως γίνεται γόνιμος διάλογος. Μεταξύ άλλων εξηγείται τι ακριβώς είναι η διαβούλευση.....

22 Οκτωβρίου 2018 - 7:01 μ.μ.

ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ??

Ανώνυμος είπε...

Γράφτηκε λάθος ΕΑΕΕ στο άρθρο 10 όλοι ακλουθούν ΕΑΕΕ!!! Τόσο εμβάθυνση… στο νομοσχέδιο.

Ανώνυμος είπε...

Όσοι γράφουν για ΕΑΕΕ να διαβάσουν και το άρθρο 16. Κατά τα άλλα ας ελπίσουμε πως όσι διαμαρτύρονται θα συμμετέχουν στη διαβούλευση.

2Mδης είπε...

"Δε λες καλά που δεν είναι ο Τράικος πρόεδρος? Η ΕΕΤΤ θα ξήλωνε κεραίες και εμείς θα πίναμε τσίπουρα..."

Συνάδελφος μου το είπε, εγώ καταδικάζω!

2Mδης είπε...

Φανταστείτε από τι θέση ισχύος θα μιλούσαμε ΑΝ οι ομάδες εκτακτης ανάγκης είχαν ενεργοποιηθεί έστω μια φορά!

Ανώνυμος είπε...

Πάντως με τριάντα σχόλια στην ανάρτηση φαίνεται η σύμπνοια που έχουμε μεταξύ μας!!!

Ρούντολφ Εσς είπε...

Τα έχω πει και γω ότι πρέπει να απαγορευτεί στους συναδέλφους να γράφουν όπου θέλουν αλλά δεν ακούγομαι.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Ρούντολφ Ες Ες, η χούντα ήταν πριν πολλά χρόνια και ακόμα στον Μεσαίωνα έκαιγαν τα βιβλία. Προτείνεις να γυρίσουμε εκεί? Αυτό είναι πρόοδος?
Τουλάχιστον δείξε λίγη κατανόηση και πρότεινε την λογοκρισία των κειμένων που θα δημοσιεύονται.
ΕΥΤΥΧΩΣ λοιπόν που δεν ακούγεσαι.

Ανώνυμος είπε...

Ενεργοποιήθηκε ψήφισμα μέσω Avaaz "Εξαίρεση ραδιοερασιτεχνών από τις αδειοδοτήσεις κεραιών"

https://secure.avaaz.org/el/petition/Grafeio_Ypoyrgoy_Psifiakis_Politikis_Exairesi_radioerasitehnon_apo_tis_adeiodotiseis_keraion/?ceEaOcb&utm_source=sharetools&utm_medium=copy&utm_campaign=petition-586156-Grafeio_Ypoyrgoy_Psifiakis_Politikis_Exairesi_radioerasitehnon_apo_tis_adeiodotiseis_keraion&utm_term=eEaOcb%2Bel

Ανώνυμος είπε...

Το ζουμί του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου "Ξηλώνονται οι τηλεφωνικές κεραίες κοντά σε νοσοκομεία και σχολεία " https://www.in.gr/2018/10/23/greece/erxetai-ksiloma-gia-tis-tilefonikes-keraies/

2Mδης είπε...

Αυτό πάντως που συνάδελφοι με κατά κανόνα εργοστασιακές πανάκριβες κεραίες μιλάνε για πειράματα(!) και ιδιοκατασκευές(!!) έχει πολύ πλάκα. Όπως και αυτοί που μιλάνε για έκτακτες ανάγκες αλλά δεν έχουν κουνηθεί ποτέ από την "διευθυντική" πολυθρόνα...

Σεμνά παιδιά! Μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια...

Ανώνυμος είπε...

Ανοικτή επιστολή του Μάκη SV1ACI στον Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής κ. Παπά, με τον οποίο διατηρεί μάλλον φιλικές σχέσεις:

"Οι ραδιοερασιτέχνες προστατεύονται, δεν διώκονται"

http://www.zougla.gr/greece/article/i-radioerasitexnes-prostatevonte-den-diokonte

Ανώνυμος είπε...

Τα σχόλια στη διαβούλευση γιατί έχουν κολλήσει στα 80κάτι;

2Mδης είπε...

Τι μας κρύβουν?

SV1GRM είπε...

Βασίλης Μαγκλάρας, γ.γ. Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων.
Η μόνη σχέση που έχει ο προαναφερόμενος κύριος με τις τηλεπικοινωνίες, είναι η επικοινωνιακή πολιτική την οποίαν ακολουθεί για να βρίσκεται πάντα στο (αρνητικό) προσκήνιο !!!
Αλήθεια κύριε Μαγκλάρα, στις 31 Οκτ. και ώρα 11.00 θα συναντηθείτε με τους εκπροσώπους των ραδιοερασιτεχνών για να σας θέσουν τις τεκμηριωμένες απόψεις τους, εσείς όμως τι θα τους πείτε ??? θα καταλαβαίνετε άραγε γιατί πράγμα θα σας μιλούν ή θα ζητάτε συνεχώς διευκρινήσεις από τους "συμβούλους" σας ???

Ανώνυμος είπε...

Διάβασα το κείμενο που συνέταξε ο Σύλλογος και στάλθηκε στην «Διαύγεια». Ένα ρηχό κείμενο που περιορίζεται στο «Ψωροκωσταδιαστάν». Που είναι οι αναφορές στην παγκόσμια κοινότητα υπό την σκέπη των ITU, IARU κλπ; Που είναι οι αντίστοιχοι νόμοι άλλων κρατών της Ε.Ε; Ο Έλληνας ραδ/χνης και ο Γερμανός ή ο Γάλλος δεν θα πρέπει να υπόκεινται στους ίδιους νόμους; Ας είναι καλά ο Μάκης που κάτι ανέφερε στην «ζούγκλα» του. Σε όλο τον κόσμο μια χώρα έχει καταργήσει την έννοια του ραδιοερασιτεχνισμού. Ελπίζω να μη γίνουμε εμμέσως, η δεύτερη.
Έχω ιδία εμπειρία για το πώς συμπεριφέρονται οι κάτοικοι σε διαμερίσματα πολυκατοικιών. Πριν κάποιες δεκαετίες είχα βάλει στην ταράτσα ένα δορυφορικό «πιάτο» και μου το ξήλωσαν κάποιοι γιατί … εκπέμπει ….ραδιενέργεια. Χρειάστηκε να συμβουλευτώ δικηγόρο και να προσκομίσουμε στην διαχείριση έγγραφο από τον «Δημόκριτο» ότι δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Για τις ραδ/τεχνικές κεραίες να δεις τι έχει να γίνει….

2Mδης είπε...

Μην περιμένεις από την ΕΕΡ ή οποιονδήποτε άλλο όσα ανέφερες. Αν έχεις τα στοιχεία κάνε τα σχόλιο στη διαβούλευση. Δεν είναι η στιγμή τώρα να σου εξηγήσω τι δεν πρέπει να περιμένεις και από που.

Εμένα με απασχολεί και το άλλο, ο Μαντέλης πάνω στον όποιον στηριζοντουσαν ορισμένοι στο παρελθόν, είναι έξω ή μέσα;

Ανώνυμος είπε...

Από επίσημα χείλη χθες Τετάρτη, πληροφορηθήκαμε ότι όλα ξεκίνησαν από κάποια προσωπική αντιπάθεια υπευθύνου του υπουργείου με συνάδελφο. Το ανακοίνωσε μέλος του ΔΣ χαμογελώντας.

2Mδης είπε...

Χαμογέλαγε μάλλον επειδή δεν φόραγε γραβάτα να τον σφίγγει. Δεν βλέπω άλλο λόγο να χαμογελάει...

2Mδης είπε...

Διαβάζοντας τα σχόλια που έχουν ανέβει μέχρι στιγμή στη διαβούλευση ανακάλυψα τουλάχιστον δυο μ@λάκες που ζουν ανάμεσα μας. Τον έναν τον είχα κατά νου από την ένωση ερχόταν στη χάση και στη φέξη. Τον άλλο τώρα τον έμαθα...

Μάνος και SEAT είπε...

Έλαβα το παρακάτω μνμ και θεωρώ ότι θα βοηθήσει η δημοσίευση του και εδώ για να συστρατευθούμε ΟΛΟΙ

Γεια σας αγαπητή φίλη/φίλε.
Αν θέλετε να βοηθήσετε την προσπάθεια μας, να διασώσουμε τις ραδιοερασιτεχνικές μας κεραίες, σας παρακαλώ να στείλετε στην Ένωση Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών, raag-hq@raag.org, το παρακάτω e-mail:
raag-hq@raag.org
“Συναινώ και προσυπογράφω την επιστολή της Ε.Ε.Ρ. προς το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης σχετικά με τη διαβούλευση του σχεδίου νόμου με θέμα: “Αδειοδότηση και Έλεγχος Κατασκευών Κεραιών στην Ξηρά”
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΚΛΗΣΗΣ:
Αν είστε ραδιοερασιτέχνης, συμπληρώνετε το Ham Callsing
Αν είστε CB-er, συμπληρώνετε το CB callsing
Αν είστε Ραδιοακροατής, συμπληρώνεται το ραδιοακροατικό σας διακριτικό.
Αν είστε Ραδιολήπτης, συμπληρώστε τον ραδιοληπτικό σας αριθμό μητρώου.
Αν δεν έχετε καμιά από τις παραπάνω ιδιότητες, αρκεί μόνο το ονοματεπώνυμό σας.
Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.
Πολλά 73!

Ανώνυμος είπε...

ανακάλυψα τουλάχιστον δυο μ@λάκες που ζουν ανάμεσα μας

Δεν είναι μόνον 2. Σύμφωνα με τον Πολ Χέλιερ, 80 είδη εξωγήινων ζουν και κυκλοφορούν ανάμεσά μας! Μας φοβούνται γι' αυτό κρύβουν μυστικά από την τεχνολογία τους.


Ανώνυμος είπε...

Αξίζει να διαβάσετε τις -επιεικώς περίεργες- θέσεις του φιλοκυβερνητικού προέδρου της RSF SV1GFH για το θέμα: http://www.sz1rsf.org/2018/10/blog-post_24.html

Ο πρόεδρος αναφέρεται σε κάποιες λανθασμένες ερμηνείες ή παρερμηνείες και μας καλεί σε ψύχραιμη και υπεύθυνη στάση!

Καλά, ξέρουμε ότι κανείς από την RSF δεν έχει κεραία βραχέων, αλλά μήπως ο Ανδρέας-Νικόλαος το παρατραβάει στην υποστήριξη που παρέχει στον κ. Παπά και τον κ. Μαγκλάρα?



Costas SV1XV είπε...

Έτσι είναι, όποιος έχει ISO 9001 βλέπει τα πράγματα με άλλο μάτι..

73 DE SV1XV

2Mδης είπε...

Συζήτηση στο Ρ1 χθες αμέσως μετά τον σεισμό:

-Δουλεύει το DSTAR στο Ιόνιο να μιλήσουμε Ζάκυνθο?
-Όχι δε δουλεύει...

Έπεσα από τα σύννεφα!!!

Ανώνυμος είπε...

Για τον παραπάνω σύλλογο με iso κλπ. εις απάντηση του κειμένου τους παραθέτω αυτό το τραγούδι με νόημα:
http://2mdes.blogspot.com/

Συστήνω εφόσον συμφωνούν να βάλουν και το σκι πλαγιάς στους σκοπούς τους, μιας και μπορεί να βοηθήσει στην διάσωση περισσότερο ίσως του ραδιοερασιτεχνισμού.

Είπε ο σοφός "μερικοί επαναλήπτες δεν σε κάνουν ραδιοερασιτέχνη"

Ανώνυμος είπε...

Ελεος με τον Dr.ISO Papatza, τον καβαλημένο. Μας τα είχε ζαλίσει πριν τις εκλογές, ονείρωξη που θα εβγαινε ο Τσιπρας. Ας τα λουστει και αυτός τωρα. Σπρώχνει λεφτά στα ριπίτερ για να έχει να λέει οτι εμείς τα βάλαμε πρώτοι. Γιατι κάτι πρέπει να διαφημίσει(μαζι με τα iso) για να τσιμπήσει καμια χορηγία. Μήπως είχε δίκαιο ομως τελικά; Τωρα που κανείς δε θα μπορεί να έχει κεραία στη ταράτσα του θα μπαίνουν ολοι στους επαναλήπτες του. Σατανικό! Να δείς που τελικά ο νόμος θα ζητάει οι ρ/ε να μιλάνε μόνο σε επαναλήπτες με φορητά και μάλιστα μόνο αν αυτοι οι επαναλήπτες εχουν ISO! Γιαυτό η απάντηση του στο προσχέδιο ηταν φάτσα κάρτα το ISO. Ισως έχει άλλους διαυλους να μιλάει με φορείς αντι για τη διαβουλευση που γράφουν σχόλια δημοσια ολοι οι απλοι, τιποτένιοι ρ/ε.
Εναν τέτοιο να εχει ο κάθε συλλογος... και δε θα υπαρξει συννενοηση ποτε για τίποτα. Σου τη φοράει τωρα ο καθε τυχαρπαστος κομματόσκυλος γ.γραμματεας του υπουργείου γιατι αντί να έχουμε μια κοινή φωνή εχουμε επιλέξει το διαίρει και προήδρευε...

Νικόλαος (ο άλλος)

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που με ότι κάνει η RSF Hellas συμπεριφέρεστε σαν απατημένες γκόμενες να το δείτε σε ψυχολόγο
ΧΑ ΧΑ
Σας τρολάρει ο ΑΝΣ στο FB

2Mδης είπε...

Να πούμε στον κ.Εγκέλαδο να περιμένει να πάρουμε χορηγία 50.000 να στήσουμε DMR δίκτυο να μιλάμε σε περίπτωση καταστροφών. Το D-STAR πάλιωσε πριν στηθεί...

Ανώνυμος είπε...

@26/10 4:12 αυτό που δεν σχολιάζεις την τοποθέτηση της rsf να το δεις εσύ σε ψυχολόγο.
Δεν ξέρω ποιος ειναι ο ΑΝΣ αλλα πες μας τι περγαμηνές έχι στο χόμπι.

2Mδης είπε...

ok έχουν έρθει και άλλα μνμ για την rsf αλλά δεν είναι αυτο το θέμα μην το παραξηλώνετε. Το θέμα εδώ είναι άλλο...

Ανώνυμος είπε...

Φανταζομαι οι περισσοτεροι που παραπονιουνται για διαφορα γυρω απο το χομπι θα γραψουν κατι και στη διαβουλευση. Περιμενω και τον κ. 1DB και λοιπους να κανουν το ιδιο επωνυμα. Ερμης

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Ερμή, να φανταστώ κι εγώ με την σειρά μου, ότι εσύ που προτρέπεις τους άλλους να βγουν επώνυμα και να γράψουν κάτι στη διαβούλευση - καλυπτόμενος φυσικά πάντα πίσω από την ανωνυμία σου - θεωρείς ότι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τις διατάξεις που πρόκειται να φέρει προς ψήφιση το υπουργείο, ώστε να εκφέρεις γνώμη επώνυμα ο ίδιος...?
Λογικά ναι, αν λάβουμε υπόψη ότι θεωρείς όλα όσα γίνονται στην ΕΕΡ καλώς καμωμένα, βγάζοντας την ουρίτσα απέξω, με την δικαιολογία ότι είσαι έκτακτο μέλος χωρίς δικαίωμα ψήφου (στην ουσία βέβαια, πελάτης του μπυρό είσαι και τίποτα περισσότερο)...

Αλλά στην διαβούλευση δεν υπάρχουν τακτικά και έκτακτα μέλη - μπορούν όλοι όσοι έχουν το θάρρος της γνώμης τους να βγουν να γράψουν την άποψή τους - έστω και ανώνυμα...
Μόνο που εσύ, δεν συγκαταλέγεσαι μέσα σε αυτούς και προσπαθείς για ακόμα μια φορά, να βάλεις άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα...

Τελικά, εκτός από αδιάφορος είσαι και δειλός...

2Mδης είπε...

Ενός λεπτού σιγή για τον μοναδικό συριζαιο ραδιοερασιτεχνη που βρίσκει άξιο συγχαρητηρίων το νομοθετικό έργο της αρμόδιας επιτροπής...

Ανώνυμος είπε...

@3:26 εχεις προβλημα κατανοησης οσων διαβαζεις. Επαναλαμβανω οσοι παραπονιουνται δεξια αριστερα και μαλιστα επωνυμα ας δειξουν τωρα πως ενδιαφερονται για το χομπι γραφοντας κατι εκει. Δηλαδη τη γνώμη τους. Αυτο εχει σημασια διοτι ετσι θα αποδειξουν πως δεν θυμουνται μοναχα με εμπαθεια τα παλια αλλα εχουν γνωμη, θεσεις και τωρα. Η μη συμμετοχη τους τουλαχιστον των λιγων επωνυμων θα τους εκθεσει. Αυτα.
Στη διαβουλευση ηδη εγραψα.
Τα αδιαφορος και δειλος σου επιστρεφονται. Το 1ο γιατι δεν εχεις δικαιωμα να βαζεις ετικετες σε οσους δεν συμφωνουν με εσενα και το 2ο επειδη δεν καταλαβες το γραπτο μου. Μπορει να εχεις πικριες με καποιους αλλα αυτο δεν σημαινει οτι οι νεωτεροι εχουν τις ιδιες με εσενα. Ερμης

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Ερμή, όταν ζητάς από επώνυμους να εκφέρουν γνώμη, το τιμιώτερο θα ήταν να το ζητάς επώνυμα...
Έτσι ο καθένας που διαβάζει και εδώ και στη διαβούλευση και παντού, θα μπορεί να έχει μέτρο σύγκρισης για το τι έχει προσφέρει ο καθένας στον Ελληνικό ραδιοερασιτεχνισμό...
Αντί αυτού, εσύ βγαίνεις ανώνυμα και προτρέπεις επώνυμους να γράψουν...
Και μάλιστα επώνυμους, που αποδεδειγμένα έχουν προσφέρει από το δικό τους μετερίζι, τα μέγιστα...
Από την άλλη, εσύ ένας "πελάτης" του μπυρό, χωρίς καμία διάθεση να εμπλακείς στα κοινά, χωρίς καμία διάθεση για να συνεισφέρεις σε οποιαδήποτε βελτίωση, με την φθηνή δικαιολογία του "έκτακτου" μέλους, που δεν θέλει καν να γίνει τακτικό για να μην σκοτίζει το πολύτιμο μυαλουδάκι του, θεωρείς ότι μπορείς να "απαιτείς" γνώμες, για να αποτιμήσεις την συνεισφορά του καθενός, με τα δικά σου μέτρα και σταθμά...

Κάνε λοιπόν πρώτα αυτός που ζητάς εσύ από τους άλλους, βγες επώνυμα και απευθύνσου σε αυτούς και ύστερα ζήτα γνώμες και απόψεις...
Αλλιώς παραμένεις και αδιάφορος και δειλός...

Υ.Γ. Αλήθεια, θα μας πεις με ποιό όνομα ή callsign έγραψες στην διαβούλευση, για να δούμε ή μάλλον να δουν αυτοί στους οποίους απευθύνεσαι, τις απόψεις σου περί του θέματος και του ραδιοερασιτεχνισμού γενικότερα...?

2Mδης είπε...

Διάβασα σήμερα την επιστολή τέως προέδρου στην διαβούλευση και νιώθω την υποχρέωση να συγχαρώ την συντάκτρια.

Μια χαρά τα λέει...

Ανώνυμος είπε...

Aσχετο , ... ΟΛΟΙ οι Ελληνες ραδιοερασιτέχνες, υπηρέτησαν στις ειδικές δυνάμεις ???!!!
Αν ναι, τότε έτσι εξηγείται το γεγονός ότι, όλοι εμφανίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στολές παραλλαγής, φορητά στα πέτα, με βλοσυρό ύφος και με "ηγετικό" προφίλ αλλά, στην μακρινή εμφάνιση ακταιωρού άλλης χώρας, παρατάνε τον ραδιοετρασιτεχνικό εξοπλισμό τους και τρέχουν, σαν αυτό το cartoon που έκανε "μπιπ μπιιιιπ". Αααα χαχαχα.

Sv1DB είπε...

Σύμφωνα με το ν 2801/2000 αναφέρει ότι οι ραδιοερασιτεχνικές κεραίες ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΔΕΙΑΣ.

Οσο για την γνώμη των συνιδιοκτητών στην. ουσία είναι ομοίως. Αντίθετη. Με αυτό ...

Αρα πρέπει να απαληφθεί και να παραμείνουν στο καθεστώς του. Ν 2801...

Οι ραδιοερασιτέχνες ποτέ δεν προκαλούν και φροντίζουν για την ασφάλεια και τεχνική
Υπεροχή των. Κεραιών τους Ωστε να. είναι περιτή η συμφωνη. Και ομόφωνη γνώμη τους.

SV1GRM είπε...

"ΕΘΝΙΚΟΣ" ΣΥΛΛΟΓΟΣ
Τις τελευταίες ημέρες και με αφορμή την διαβούλευση του νομοσχεδίου, παρατηρείται μία απέλπιδα προσπάθεια συσπείρωσης γύρω από τον αυτοαποκαλούμενο "Εθνικό" σύλλογο. Ο " Εθνικός" σύλλογος όμως, που για μία ακόμη φορά, δεν είχε τα ενδεδειγμένα αντανακλαστικά ενός "Εθνικού" συλλόγου και φυσικά δεν αφουγκράστηκε ούτε κατ ελάχιστο τις δονήσεις του μαύρου παρασκηνίου διότι, προφανώς είχε στραμμένη την προσοχή του σε άλλες πιό "ενδιαφέρουσες" και κυρίως ιντριγκαδόρικες κατευθύνσεις, με αποτέλεσμα να ζούμε σήμερα αυτό το θέατρο του παραλόγου. Προφανώς ο αυτοαποκαλούμενος "Εθνικός" σύλλογος και κάτω από την πίεση των μαύρων εξελίξεων, ζητάει απεγνωσμένα συνενόχους στις δικές του παραλείψεις, αστοχίες και εντελώς λανθασμένες πρακτικές, έχοντας δημιουργήσει ένα είδος κακέκτυπου μανιφέστου, το οποίο κυκλοφορεί ευρέως στο internet, θέλοντας να εμφανιστεί ως ο από μηχανής θεός και δημιουργώντας την λανθασμένη εντύπωση ότι, μάχεται για το σύνολο των Ελλήνων ραδιοερασιτεχνών, ενώ δεν είναι έτσι.
Προσωπικά δεν εξουσιοδοτώ τον "Εθνικό" σύλλογο να με εκπροσωπήσει σε οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία, διαβούλευση, η σχετικό οργανισμό του εξωτερικού. Νόμιμα ενεργώντας, έχω υποβάλει την άποψή μου στην διαβούλευση και περιμένω με αγωνία την εξέλιξη.
Συγχωροχάρτι δεν δίνω σε κανέναν.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο, είναι απαράδεκτο, άτοπο και έχει έντονη διάθεση ρεβανσισμού. Ο/οι εισηγητές του δείχνουν να μην έχουν ιδέα περί του τι είναι η υπηρεσία ραδιοερασιτέχνη και προφανώς πρέπει να απορριφθεί σε ότι αφορά τις κεραίες των ραδιοερασιτεχνών.

Mε εκτίμηση
SV1GRM

Ανώνυμος είπε...

29 10 18 12:10 αν οι διαφοροι κλαψουριζοντες για τον εαυτο τους δεν δειξουν παρουσια τωρα στη διαβουλευση θα προκειται για ρεζιλικι καθε νοημων το καταλαβαινει αυτο
Κατα τα αλλα εχεις προβλημα αντιληψης οσων γραφω, επιμενεις να ζητας επωνυμιες σε μπλογκ ανωνυμων κυριως και δεν εχεις κανενα δικαιωμα να κατηγορείς εστω και ανωνυμους, δειχνεις μονο το επιπεδο σου. Ερμης

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΕΡ είπε...

Η συλλογή των υπογραφών από Συλλόγους και συναδέλφους ραδιοερασιτέχνες από όλη την Ελλάδα συνεχίζεται .
Έως εχτές το μεσημέρι ξεπέρασαν τις 1300+ κάτι που οφείλεται στην όλο και αυξανόμενη συνεργασία μεταξύ των συλλόγων της Ελλάδας αλλά και μεμονωμένων ραδιοερασιτεχνών που όλοι μαζί ενωμένοι προσπαθούμε να πετύχουμε το αυτονόητο, τη διατήρηση της νομοθεσίας περί κεραιών, στο τομέα που μας αφορά, ως υφίσταται σήμερα.

Παρακαλούμε να συνεχίσετε την ενημέρωση σε όσους περισσότερους συναδέλφους μπορείτε ώστε να στείλουν με mail τη συναίνεσή τους στα σχόλια της Ε.Ε.Ρ. στο σύνδεσμο http://www.raag.org/news.asp?ITMID=1173&LANG=GR

2Mδης είπε...

Ξέρουμε αν έγραψε και ο Τράικος επιστολή στην διαβούλευση?

2Mδης είπε...

Όταν ήθελε ειδικό διακριτικό ο τράγος,
στην προηγούμενη διαβούλευση έτρεχαν όλοι να σιγοντάρουν.
Τώρα που κινδυνεύουν οι κεραίες όλων, αυτός στα π@π@ρια του...
Ζώα!

SV1DB είπε...

Αυτό το ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ τι εννοεί .

Είναι. Δευτεροβάθμιος ? Δηλαδή. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ? ´Η αυτοαποκαλείται για να επιβάλη την θέση του στους υπόλοιπους
55 Συλλόγους ανα την χώρα ?

Το έχουμε δηλώσει ότι ΕΘΝΙΚΟΣ θα μπορεί να αποκαλείται. ΜΟΝΟΝ όταν αντιπροσωπεύει ΟΛΟΥΣ τους
Συλλόγους ΙΣΟΤΙΜΑ θα σταματήσει την υπεροψία και θα εκδημοκρατήσει το καταστατικό του.

Οσο για την IARU που νομίζει ότι τον πατρονάρει δεν είμαστε στο. 1972 τότε που την έβαζε σαν απαράβατο όρο στον
Νόμο. 1244 για να έχουν δικαίωμα να ανανεώσουν ή να πάρουν άδεια όσοι δεν είναι μέλη του.

Μην εκπλαγείτε εάν δείτε και παράγραφο στο νέο Νομοσχέδιο ότι ΜΟΝΟΝ τα μέλη ενώσεως
Διεθνώς αναγνωρισμένης μέλος της. IARU θα έχουν δικαίωμα αναρτήσεως κεραίων...

Μανος και Seat είπε...

Χμμμμ.... καθόλου κακή ιδέα!

Ανώνυμος είπε...

Ενημέρωση σχετικά με την συνάντηση εκπροσώπων της Ε.Ε.Ρ. με τον Γενικό Γραμματέα Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, κο Βασίλειο Μαγκλάρα

http://www.raag.org/news.asp?ITMID=1174&LANG=GR

Μήτσος είπε...

Πριν την συνάντηση:
Το τέλος των 220 ευρώ δεν αφορά τους ραδιοερασιτέχνες ούτε η γνωμοδότηση της ΕΕΑΕ, αυτό που θα παλέψουμε είναι η συμφωνία των συνιδιοκτητών που θα μας αφήσει χωρίς κεραίες γιατί ποτέ δεν θα συμφωνήσουν κλπ κλπ
Μετά την συνάντηση:
Καταφέραμε να μην ισχύσει το τέλος των 220 ευρώ και η ΕΕΑΕ απλά θα δέχεται ατελώς μια ηλεκτρονική υποβολή το θέμα των συνιδιοκτητών θα ισχύσει δεν είναι δυνατόν να ανατραπεί κλπ κλπ

Βγάλτε συμπέρασμα!

SV1DB είπε...

Απορώ. Γιατί. Κάνουν την Διαβούλευση ?

Ολα αφορούν τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και οι Ραδιοερασιτέχνες είμαστε οι
Παράπλευρες απώλειες.

Αφού ανέλαβαν την πρωτοβουλία να συζητήσουν περιμέναμε να λύσουν το θέμα των
Συνιδιοκτητών αλλα άνθρακες ο θυσαυρός.

Ανώνυμος είπε...

ποτσ γενεν ατο;

700km QSO 5B4ALJ (Cyprus) to SV1HS/SV9 (Crete) with portable 5W

https://vimeo.com/298330888?fbclid=IwAR0X_oF_8-KmpCDuqo1FMVHPv8HR2oBY5GqYNxU5WiyEx2cCoHUv_bmypUg

Ανώνυμος είπε...

Είδες η "πρώτη φορά αριστερά?" Τζάμι.....
Μαζί με τα άλλα "επιτεύγματα" προσθέστε και αυτό.

Ανώνυμος είπε...

Άντε τώρα θα περιμένουμε άλλον Υπουργό μήπως και τα διορθώσει τα πράγματα.Ως τότε κανονίστε να τα έχετε καλά με τους συνιδιοκτήτες,εξαδέλφια ,μπακάλη της οικοδομής και πάει λέγοντας.

2Mδης είπε...

Αν περάσει το σ/ν τώρα με οποιαδήποτε αναφορά σε συνιδιοκτήτες, τότε δεν πρόκειται να βγει ποτέ. Και μην νομίζετε ότι αν αντί για ομόφωνη 100% απόφαση πουν για 51% θα αλλάξει κάτι. Κανένας δεν θα υπογράφει να μείνουν κεραίες, ο Έλληνας την υπογραφή του την βάζει δύσκολα, υπάρχει και η σχετική φράση...

https://www.sz1rsf.org/2018/11/blog-post.html?fbclid=IwAR3X-CmTkT4ccyrvU-2hETjGncqhsugb1tDBq8a9iZt9fjIQLfLWsjpDKJM

Ο παραπάνω σύλλογος ακύρωσε την συμμετοχή του στην άσκηση της πολιτικής προστασίας. Εκεί δλδ που θα πάνε οι υπόλοιποι να φωτογραφηθούν για να ανεβάσουν φωτογραφίες στο facebook...

Μήπως πρέπει και άλλοι σύλλογοι να κάνουν το ίδιο? Μήπως χρειάζονται πιο δυναμικές κινητοποιήσεις πχ καμιά συγκέντρωση έξω από το γραφείο του Παπά?


Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνήσω με το σχόλιο του Γιάννη παραπάνω. Πρακτικά οι περισσότεροι ραδιοερασιτέχνες που ζούμε σε πολυκατοικίες, έχουμε κάποιες στοιχειώδεις κεραίες λόγω ανοχής ή αδιαφορίας των λοιπών ιδιοκτητών και ενοίκων.

Επίσης συμφωνώ ότι αν περάσει η σχετική αρνητική διάταξη, δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ. Ο Παπάς θα βγάλει την βρώμικη δουλειά, αλλά η διάταξη θα βολέψει κάθε άλλη μελλοντική κυβέρνηση καθώς και τους μανδαρίνους της ΕΕΤΤ.

Κια μια και λέμε για ΕΕΤΤ, υπάρχει διάχυτη η υποψία, και δεν έχει διαψευσθεί, ότι κάποιοι από την ΕΕΤΤ άνοιξαν τα μάτια του υπυργείου και υπέδειξαν να τροποποιηθεί το καθεστώς των Ρ/Ε κεραιών με τον συγκεκριμένο τρόπο.

Ανώνυμος είπε...

Χρειάζονται δυναμικές κινητοποιήσεις,οι σύλλογοι να σταματήσουν πλέον κάθε συμμετοχή τους στην Πολιτική Προστασία,εκδηλώσεις των Δήμων κλπ.

Ανώνυμος είπε...

Μία ακόμη κίνηση διαμαρτυρίας θα μπορούσε να είναι και η πλήρη αποχή κάθε ραδιοερασιτέχνη από την τηλεπικοινωνιακή κάλυψη του Κλασσικού Μαραθωνίου των Αθηνών (και αυτό να γίνει και από την ΕΕΡ καθώς και από ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ άλλη εθελοντική ομάδα-οργανισμός-σύλλογος-ιδιώτης-CB).

Με απλά λόγια ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ως ελάχιστη ένδειξη διαμαρτυρίας και αντίδρασης.

Επιπλέον θα μπορούσαμε να απομακρύνουμε κάθε εγκατεστημένο ραδιοερασιτεχνικό εξοπλισμό τηλεπικοινωνιακής κάλυψης εκτάκτων αναγκών από τις κατά τόπου Νομαρχίες και Περιφέρειες, σε συνδυασμό με έγγραφη ενημέρωση της Πολιτικής Προστασίας κάθε περιοχής ότι αδυνατούμε να παρέχουμε τις μέχρι σήμερα προβλεπόμενες υπηρεσίες και κατ επέκταση αίτηση αποχώρησης από τα σχέδια εκτάκτων αναγκών.

Ας γίνουμε και εμείς "γραφικοί" και βουρ στα κανάλια.... "Όλα στο Τατιάννα!!!!"

SV1GRM είπε...

Καλού κακού ας ξεθάψουμε τα κρυμμένα τεύχη του "Μικρού Ήρωα" και ας ξεσηκωσουμε μεθόδους του Γιώργου Θαλάσση. Θα μάθουμε πως έστηνε βράδυ τις κεραίες του ασύρματου για να επικοινωνήσει με Κάιρο και τις ντόπιες αντιστασιακές ομάδες !!! Θα οργανώσουμε ομάδες τσιλιαδορων για το στήσιμο των κεραιών αλλά, αυτό που πρέπει να μάθουμε καλύτερα από όλα, είναι να μάθουμε το σφύριγμα που "εξημερώνει" τα άγρια σκυλιά, θα τα βρούμε όλα μπροστά μας.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τις δυναμικές κινητοποιήσεις, όπως περιγράφτηκαν και πιο πάνω, ακόμα προτείνω και την παράδοση των αδειών όλων μας με μέριμνα της ΕΕΡ, αλλά αυτά όλα θέλουν "γερό στομάχι" για να μη πω τίποτα άλλο. Δυστυχώς εμείς οι νεοέλληνες δεν έχουμε καμιά σχέση με αυτούς του 40, ή την έκφραση : «ή ταν ή επί τας». Οι παλαιότεροι κάτι θυμόμαστε από την Ιστορία μας. Αλλά σήμερα ας είναι καλά ο καναπές. Τι να σου κάνει ο νεοέλληνας όταν όλη τη μέρα βομβαρδίζεται από την TV με εκπομπές για μοντέλες, για μαγειρικές, για νέα ταλέντα στο τραγούδι και στο χορό. Για το τι φορούσε η τάδε και ποιο είναι το τελευταίο φλερτ. Για αγώνες μέχρι εξοντώσεως που παραπέμπουν σε ένα σύγχρονο Κολοσσαίο. Για «μαντζούνια» που παρασκευάζονται από όλο το φυτικό και ζωικό βασίλειο , «δια πάσαν νόσον».
Α! Και μη ξεχνάτε τη «Διαβούλευση».
Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία, εγώ κρατάω την ουσία κι ονειρεύομαι.....που έλεγε και ο Νιόνιος.
2Γένης

Ανώνυμος είπε...

Πολλά σωματεία συμφωνούν για αγώνα και ενέργειες κατ' ιδίαν. Το χαλάνε στον μεταξύ τους συντονισμό και συνεργασία. Μάλλον λίγα βλέπω να συνεργάζονται και αν, οι άλλοι θα παραμένουν αιώνιοι διαμαρτυρόμενοι

Ανώνυμος είπε...

Έν τω μεταξύ μελετήστε συνάδελφοι τα περί stelth κεραιών και γεμίστε τις οικοδομές.
Απλώστρες ρούχων,ιστοί τηλεόρασης ,κοντάρια σημαιών (μπορούμε να βάλουμε και της Ευρωπαικής ένωσης και την Βυζαντινή -τρείς οι κεραίες μέχρι τώρα παρακαλώ.)

2Mδης είπε...

Εγώ από το πρωί πάντως σενιαρα τις κεραίες στο εξοχικό. Σήκωσα πιο ψηλά τα full size δίπολα στα 160 και στα 80 μέτρα, έστησα και μια καινούργια κάθετη 15/10m και αύριο βγάζω την 6 στοιχείων στα 2μ και βάζω μια 9άρα. Θα έχω εδώ να παίζω και εσείς περιμένετε με κεραία στο πατάρι να μιλήσετε.

Προς γνώση και συμμόρφωση να προσέχετε ποιους ψηφίζετε να σας εκπροσωπούν. Κάνουν αγώνα μέσω FB μερικοί των ΔΣ νομίζανε ότι μαζεύοντας like θα αλλάξει η διαβούλευση...

Ανώνυμος είπε...

Έτσι είναι 2μδη ευτυχώς πού έχουμε χωριό μακριά από το κακό μάτι!!

Ανώνυμος είπε...

Θα το βάλεις σε booking και airbnb... θα το νοικιάζεις μαζί με τις κεραίες. Ειδικά σε contest...θα βγάζεις πολύ χρήμα :)

Costas SV1XV είπε...

Εδώ ο σ. Παπάς και ο σ. Μαγκλάρας μας ξηλώνουν τις κεραίες, και σε κάποιο άλλο μέρος... well known ham radio operator W0AIH dies in fall from tower, and he wants to be buried with a bible, a telegraph key, and a climbing belt.

http://www.arrl.org/news/well-known-contester-antenna-farmer-paul-bittner-w0aih-sk

http://qrznow.com/well-known-ham-radio-operator-dies-in-fall-from-tower/

73 DE SV1XV

2Mδης είπε...

Με ρώταγε κάποιος συνάδελφος χθες, πόσα κιλά μ@λ@κας είναι αυτός που πήγε και έδωσε συγχαρητήρια στην διαβούλευση για το νομοθετικό της έργο.
Του είπα, γύρω στα 80 με 85 τον κόβω...

2Mδης είπε...

"Και εμένα αν μου το έφερναν θα το ψήφιζα", είπε βουλευτής που ενημερώθηκε για το άρθρο 10 του σχέδιου νόμου που ήταν σε διαβούλευση.

Όσοι έχετε πρόσβαση σε πολιτικά γραφεία ενημερώστε αυτούς που ψηφίζετε ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΗΚΟΥΝ.

Μην δίνετε λευκή επιταγή σε άλλους να σας εκπροσωπήσουν περιμένοντας στον καναπέ. Πιθανόν αυτοί που περιμένετε να αγωνιστούν για να έχετε κεραία σε πολυκατοικία, να μένουν όλοι σε μονοκατοικίες!!!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ τους πολιτικούς που γνωρίζετε!

2Mδης είπε...

Πληθαίνουν οι φωνές που λένε για απόσυρση των ραδιοερασιτεχνών από κάθε εθελοντική δράση, με πρώτο τον Μαραθώνιο, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το σχετικό νομοσχέδιο.

Αυτό δεν πρόκειται να γίνει για δυο κυρίως λόγους:

Ο πρώτος είναι ότι στα ταμεία της ΕΕΡ εισρέει ένα μικρό χρηματικό ποσό ανάλογο του αριθμού των συμμετεχόντων ραδιοερασιτεχνών σε κάθε Μαραθώνιο. Το ποσό αυτό δίνεται από τον ΣΕΓΑΣ για μικροέξοδα του κάθε εθελοντή (στην ουσία για να πάρει εναν καφέ και ένα σάντουιτς όσες ώρες κάθεται όρθιος στους δρόμους) και βάση του ειδικού κανονισμού Γ.9.1 καταλήγει στα ταμεία του σωματείου!

Ο δεύτερος λόγος είναι ότι οι περισσότεροι από όσους συμμετέχουν στον Μαραθώνιο δεν έχουν οποιαδήποτε άλλη σχέση με το αντικείμενο, είναι συνάδελφοι που θα εμφανιστούν για το Μαραθώνιο και θα ξαναεμφανιστούν του χρόνου για τον επόμενο. Ούτε κεραίες έχουν για να ανησυχούν ούτε καν σελίδα στο QRZ. Πηγαίνετε δείτε και μόνοι σας!

Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια στην Αχιλλέως, κάνει την εμφάνιση της μια ομάδα με άγνωστες φάτσες με κρεμασμένα φορητά, παράσημα, πουλάδες κλπ. Ρωτάω κάποιον τι είναι τούτοι? Μου λέει αυτοί προσεύχονται πρωί μεσημέρι βράδυ να γίνει κανας σεισμός καμιά πλημμύρα για να πάνε να αναλάβουν ρόλο, όλο το χρόνο κάθονται και μια φορά σε κάθε Μαραθώνιο έρχονται... Ίσως ήταν λίγο υπερβολικός αλλά σίγουρα κάπως έτσι είναι.

Υπάρχουν και άλλοι λόγοι, όπως ότι κάποιοι έχουν πεδίο δόξης λαμπρό για δημόσιες σχέσεις επ ωφελεία τους για να βάλουν πχ για δημοτικοι σύμβουλοι (χαχαχχαχα ο άλλος ο βλάκας πήρε 47 ψήφους σε ολόκληρο δήμο) και ο Μαραθώνιος είναι μια καλή ευκαιρία.

Αυτά μπαίνουν στη ζυγαριά και ιδού το αποτέλεσμα...

Ανώνυμος είπε...

Α!! Γι αυτό όσοι ήταν παρόντες από το ΔΣ ήταν υπέρ του «να μη σπάσουν αυγά». Τώρα τι ομελέτα θα γίνει δεν ξέρω.

Ανώνυμος είπε...

Όπως τα λες είναι 2μδη, αυτό ισχύει και για άλλους συλλόγους παίρνουν κάποια χρήματα από τους Δήμους οπότε είναι δύσκολο να αρνηθούν την συμμετοχή τους.

Ανώνυμος είπε...


Υπάρχει και η άλλη άποψη. Οτι 4 μέρες πριν τον Μαραθώνιο δε μπορείς να κρεμάσεις ολη τη διοργάνωση ενος ετήσιου γεγονότος με διεθνή απήχηση γιατι ενας Μα...γκλάρας προωθεί ενα γελοίο σχέδιο νόμου. Τι να κάνουν λίγες μέρες πριν την οργάνωση; Να πιέσει ο ΣΕΓΑΣ τον Μαγκλάρα για αλλαγές; Ούτε θα καταλάβουν τι τους λέμε και τι ζητάμε... αυτό που θα μείνει θα είναι το κρέμασμα λίγες μέρες πριν. Αντε και δε πάει η ΕΕΡ στο Μαραθώνιο...αντε και να είναι συγκαταβατικοί όλοι οι φορείς, οτι παιδιά έχετε δίκαιο σας καταλαβαίνουμε κτλ... ποιός ακριβώς θα είναι ο μοχλός πίεσης προς τον Μα. ; Αν απο την άλλη δε πάει η ΕΕΡ και υπάρξει πρόβλημα στην οργάνωση, πάλι θα μας(ρ/ε) κράζουν οτι τους πουλησαμε για συντεχνιακους λογους, και οταν μας χρειαζοταν (τους ρ/ε) εμείς δεν ήμασταν εκεί. Πιστεύω πρέπει να φέρει εις πέρας τη συμφωνία που ανέλαβε αλλα να χρησιμοποιηθεί στο μέγιστο αυτή η ευκαιρία για προβολή των προβλημάτων μας και επαφών με υψηλόβαθμους.
Οι άλλες φοβέρές ιδέες που έχουν κάποιοι να βγουμε απο εθελ.ομαδές, μητρώα, να καταθέσουμε άδειες και να μη βγαίνουμε στον αερα για κανα χρόνο είναι αστείες. Ισα ισα που αμα κατατεθούν άδειες και δεν έχουμε δραστηριοτητα θα σου πουν τι φωνάζετε; 5 νοματαίοι είστε. Αλήθεια πόσοι είμαστε; Γιατι δεν υπάρχει μια επίσημη καταγραφη; Είναι δυνατόν το υπουργείο που εχει δωσει τις αδειες να μην εχει μητρώο των ενεργων(ανανεωμενων) ρ/ε αδειών;
Παράκληση προς τον εναν που ένιωσε την ανάγκη να συγχαρεί το υπουργείο για το νομοσχέδιο...εσυ παρόλο που έχεις τα μέσα, δε χρειάζεται να επικοινωνησεις με βουλευτη σχετικά με τη διαβουλευση αυτή. Άστο. Μια και καλή τα Χριστούγεννα που θα τους στείλεις ευχετήρια κάρτα...

Θωμας SV1

Ανώνυμος είπε...

Συνήθως βλέπουμε φωτογραφίες απο την ΕΕΡ αλλά στην προχτεσινή συγκέντρωση δεν είδαμε τίποτα! Γιατί? Ξέρει κανένας?

Ανώνυμος είπε...

Ενημερωτική συνάντηση των μελών Κυριακής 4 Νοεμβρίου 2018
http://www.raag.org/news.asp?ITMID=1176&LANG=GR


Επιστολή της IARU για τις κεραίες προς τον Υπουργό
http://www.raag.org/LH2Uploads/ItemsContent/1176/Licensing-and-construction-Inspection-of-Land-based-Antennas.pdf

2Mδης είπε...

Τελικά, επειδή το έχασα κάπου, βρέθηκε και δεύτερος μ@λ@κας ραδιοερασιτέχνης να δώσει συγχαρητήρια στους νομοθέτες??? Ή όχι?

2Mδης είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

2Mδης είπε...

Την παράκληση να μην τους ζαλίζετε τα @ρχίδι@ με συνεχή τηλεφωνήματα, εκφράζουν τα μέλη του ΔΣ, ωστόσο μπορούν να σας ενημερώσουν στα εντευκτήρια και ευχαριστούν προκαταβολικά για την κατανόηση.

Τι άλλα? Καλά?

Ανώνυμος είπε...

Για τον ανώνυμο, 8 Νοεμβρίου 2018 - 6:11 μ.μ.
ΜΛΚΣ ειναι να βάλουν φωτογραφίες οι 5-10 ξεχασμένοι για να τους βλέπουν οι υπόλοιποι να γελάνε και να λένε "καλά άλλη δουλειά Κυριακή πρωϊ δεν έχουν ???"

Συγχαρητήρια για το νομοθετικό έργο είπε...

Μετά την κατακραυγή που ακολούθησε τα συγχαρητήρια συναδέλφου προς τους συντάκτες του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου, νιώθω άβολα να εκφραστώ και εγώ επώνυμα, όμως συμφωνώ και συγχαίρω και εγώ με την σειρά μου τους νομοθέτες!

Δεν ξέρω τι θα γίνει με την πλειοψηφία των συναδέλφων, όμως εμένα και λίγους ακόμα μας βολεύει ο αποκλεισμός των περισσοτέρων από τον αέρα. Μην ξεχνάτε ότι όσο τον ραδιοερασιτεχνισμό τον απολάμβαναν λίγοι και εκλεκτοί, γράφτηκαν λαμπρές σελίδες και το sv ήταν σπάνιο.

Όσοι μένουμε σε μονοκατοικίες, μεζονέτες κλπ θα συνεχίσουμε να βγαίνουμε στον αέρα και θα είμαστε πλέον περιζήτητοι! Επιπλέον εμείς που έχουμε την δυνατότητα να μένουμε σε μονοκατοικίες έχουμε και την άνεση να βάλουμε σωστά μηχανήματα και κεραίες. Αν θα κατεβάσει τώρα ο κάθε Μήτσος το συρματάκι του και το TS480 έχασε η Βενετιά βελόνι. Και που ήταν στον αέρα τι έκανε? Ας αλλάξει χόμπι τόσα άλλα ωραία υπάρχουν.

Μάλιστα είδα στις ανακοινώσεις ότι θα πρέπει αντί του 100% στην έγγραφη συμφωνία ιδιοκτητών θα πρέπει να ζητήσουμε έστω το 51% και άλλα κουφά. Ακόμα και το 10% να χρειαζεται είναι βέβαιο ότι δεν θα υπογράφει κανείς. Άλλο είναι να κάνει τον μαλάκα ο δίπλα και άλλο να χρειάζεται να υπογράψει! Θεωρώ βέβαιο επομένως ότι θα μείνετε οι περισσότεροι χωρίς κεραίες ενώ εμείς θα βγαίνουμε στον αέρα χωρίς πρόβλημα. Μην ελπίζετε ότι θα υπογράφει έστω ένας!

Πάψτε λοιπόν να γκρινιάζετε και πάρτε το απόφαση. Η υπόθεση είναι τελειωμένη. Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη!

Πεδίο δόξης λαμπρό για όσους συνεχίσουμε, για όλους εσάς που σας ανεχτήκαμε τόσο καιρό στα αφτιά μας στο καλό και να μας γράφετε.

73

SV1DB είπε...

Αυτό είναι το Ραδιοερασιτεχνικό γνήσιο πνεύμα. Ο θανατός σου η ζωή μου....

Συρίκνωση για ναγίνουμε πάλι σπάνια ραδιοχώρα ? Στην Ιαπωνία ο ρυθμός αυξήσεως των νέων είναι της τάξεως
Του 30% Ηδη είναι. 1.500.000 σχεδόν διπλάσιοι των Αμερικανών....

Και όμως είναι περιζήτητοι την σπάνια ραδιοχώρα την κάνουν οι ίδιοι οι ερασιτέχνες με την σωστή συμπεριφορά τους ,την
Διακίνηση των QSL σε όλα τα QSO και όχι μόνο σε αυτά που έχουν δολάρια....

Συγχαρητήρια για το νομοθετικό έργο είπε...

Καλά συγκρίνεις την Ιαπωνία με την Ελλάδα; Τι άλλο κοινό έχουν; Έχεις δει μηχανήματα και κεραίες που έχουν εκεί; Εδώ τόσα χρόνια που δεν υπήρχε πρόβλημα με τις κεραίες τι κάνατε όσοι παραπονιέστε; Βάζατε συρματάκια με 100W και μαζευόσαστε κάθε Τετάρτη στο καφενείο, σιγά το πράμα. Βρε καθείστε στην άκρη να δουλέψουμε οι σοβαροί, μάθατε όλοι την παραμύθα και συστηνόσαστε ραδιοερασιτέχνες.
ΤΩΡΑ θα δείτε ποιοι είναι οι ραδιοερασιτέχνες οι πραγματικοί!
Να αγιάσει το χέρι τους ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ νομοθετούν! Χίλια μπράβο.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στους προλαλήσαντες. Αν κάποιος δεν έχει χώρο, να μείνει με το φορητό του ή να αλλάξει χόμπι. Να ησυχάσουμε οι υπόλοιποι. Προσωπικά υποστηρίζω και την νομοθέτηση ετήσιου τέλους χρήσης των ραδιοσυχνοτήτων. Και όποιος αντέξει.

2Mδης είπε...

Εσείς κάπου έχετε φωλιά...

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχει περίπτωση ,είναι καραληγμένα!!!

Ιγκορ Μπρουτα είπε...

εγο μεταναστι απο ανατολικι εβροπι
αναλαβανο πισο συγκατικους πολικατικιας ιπογραψουν να βαλετε εσις κερεες σας
τιμες λογικες (με το κεφαλι) αλλα εξαρτατε και απο ζορι που χριαζετε να πιστουν συγκατικι σας

παω σεολι τι ελλαδα
πλιροφοριες εντος

Ανώνυμος είπε...

Ο μαραθώνιος είναι ήδη παρελθόν
αλλά πιστεύω πως κακώς κυκλοφόρησε η άποψη να μην συμμετάσχουμε σε αυτόν.
Σε αυτή την περίπτωση το μόνο που θα υπάρξει
είναι το οτι θα μάθουν πως μπορεί να κάνουν μαραθώνιο χωρίς εμάς.

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι υποχρεωτικό να είσαι μετανάστης από την Ανατολική Ευρώπη για να γράφεις έτσι. Έτσι ακριβώς γράφουν και στα Νότια Προάστια της Αθήνας.

Ανώνυμος είπε...

Σε αυτή την περίπτωση το μόνο που θα υπάρξει
είναι το οτι θα μάθουν πως μπορεί να κάνουν μαραθώνιο χωρίς εμάς.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΝΕΜΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ξαναδιάβασα το καταστατικό http://www.raag.org/LH2Uploads/ItemsContent/25/KATASTATIKO_SITE.pdf

Λέει:

Άρθρον 27ον:
Ο Σύλλογος επ’ ουδενί δύναται να προβαίνει εις ένωσιν μετ’ άλλων Συλλόγων ή να
αποτελεί μέλος ετέρας οργανώσεως εν Ελλάδι.

Τα λεει ΟΛΑ
ΑΡΑ παράνομα μας φώναζαν να "ενωθούμε" για το νομοσχέδιο;