Τετάρτη 23 Αυγούστου 2023

Θέμα συχνότητας είναι...

 Ομάδες κάθε είδους καταστροφών, εκτακτων αναγκών κλπ, υπόσχονται τα πάντα αλλά δεν κάνουν τίποτα.

Κάθε σύλλογος απέκτησε μια ομάδα που φόραγε διακριτικά και παράσημα, βραβευόταν για την ύπαρξη του και την διατυμπάνιζε.

Μετά τους δεκάδες συλλόγους ραδιοερασιτεχνών, διάφοροι "ασυρματούχοι" χρηματοδοτήθηκαν από το δημόσιο ταμείο, ακολούθησαν τα CB τα PMR και τώρα ήρθε η σειρά να φτιάξουμε άλλη μια ομάδα στους 440 και βάλε να μας προστατέψει κι αυτή και ενδεχομένως να χρηματοδοτηθεί και αυτή.

Μην σας ξεγελάνε οι συμπτώσεις! Πίσω από κάθε καινούρια "ασυρματούχα" ομάδα που αυτονομείται, δεν υπάρχει κεκαλυμμένη δίψα για απορρόφηση δημόσιου χρήματος. Μόνο αγαθό αίσθημα προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο για προστασία από τις φυσικές, τεχνολογικές και άλλες καταστροφές που συμβαίνουν στον τόπο μας!

Για τις οικονομικές καταστροφές που διάφορα λαμόγια προκαλούν και εισπράττουν εις υγείαν των κορόϊδων θα μιλήσουμε σε νέο επεισόδιο... 

Καλή σας ημέρα!

12 σχόλια:

Dx Plus Hellenic Radio Amateur Group είπε...

Στην περιοχή που μένω, υπάρχει "ασυρματουχος" ομάδα η οποία ΔΕΝ χρηματοδοτειται από ΚΑΝΕΝΑΝ.
Στην περιοχή που μένω, η προαναφερόμενη "ασύρματουχος" ομάδα, αποτελείται από άτομα που καμια όρεξη δεν έχουν να κρεμάσουν επάνω τους την Άρτα και τα Γιάννενα σε ασυρμάτους και παράσημα.
Στην περιοχή που μένω γίνεται έργο επιτήρησης αθόρυβα και κυρίως χωρίς ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
Η φωτιές ΔΕΝ ΣΒΉΝΟΥΝ με φωτογραφικές μηχανές αλλά με νερό και οργάνωση.

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη που μπορώ να βρω GMRS; Άκουσα ότι αυτό σε σώζει καλύτερα άμα το έχεις.

2Mδης είπε...

Φήμες! Αν δεν πληρώσεις συνδρομή σε κάποιο σύλλογο δε σώζεσαι…

Ανώνυμος είπε...

"Η συνεισφορά όλων των μελών θα είναι 50 Ευρώ. "

Ο τζάμπας πέθανε! Πλερώστε!

Ανώνυμος είπε...

Φήμες λένε ότι στο εγγύς μέλλον και το 112 θα συνδεθεί με το gmrs. Εμ βλέπατε αφ' υψηλού τα cb τώρα pmr θα λέτε και θα κλαίτε

Ανώνυμος είπε...

Εκλεκτοί μου συνάδελφοι ελάτε ζεστά και φιλικά να μου ακουμπήσετε από ένα πενηνταρι.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα αγαπημένοι μου συνάδελφοι, πρέπει να κάνουμε κάτι για τα εγγόνια μας!

Μη φοβάστε όμως είμαι εδώ και θα φροντίσω γι αυτό!

Μου δίνετε 50άρι να σας φτιάξω σύλλογο.

Στο ενδιάμεσο με τα λεφτά σας ψωνίζω εξοπλισμό από τους φίλους μου, εντάξει να βγεί και ένας καφές βρε αδερφέ. Μηχανήματα θα σας στείλω να πάρετε παλι από αυτούς, να βγεί και μια τυρόπιτα.

Δε θα καθόμαστε όμως, ενώ θα σας φτιάχνω σύλλογο και θα μαγειρεύω τα υπόλοιπα όπως μόνο εγώ ξέρω, θα σας βάλω και γιλέκα ωραία πορτοκαλί όχι κίτρινα που πλέον είναι ντεμοντέ
και θα σας χρίσω σωτήρες πάσης καταστροφής, φυσικής, τεχνολογικής ή εξωγήινης.

Ενώ εσείς θα εκπαιδεύεστε να σώσετε τον κόσμο εγώ θα τσιμπάω συνεργασίες με φορείς σφραγίδα, ΙΔΑΚΦ, χαμόγελο του εφήβου κτλ, να βγεί ένα πιάτο φαι ρε παιδιά. Μετά θα τα λέω όλα αυτά στο υπουργείο, ώστε να δουν τι φανταστικό έργο κάνουμε και πόσο απαραίτητοι είμαστε στην κοινωνία, μπας και μας επιχορηγήσουν περισσότερο, ότι παίρνεις καλό είναι άλλωστε.

Θέλω να με εμπιστευτείτε, γιατί όλα αυτά τα έχω ξανακάνει στο παρελθόν με την πολιτών μπάντα, εντάξει δε μου βγήκε γιατί μόλις παρουσίασα στο άθραυστο διασωστικό επικοινωνιακό δίκτυο έφαγα πόρτα παρ όλο που κάποιοι έφαγαν το παραμύθι οτι με ενδιέφερε η επικοινωνία των πολιτών, αλλά τώρα είναι διαφορετικά, τώρα είμαστε UFO εεε UHF οπότε θα γίνουν όλα.

Σας έφτιαξα το ζελο, μπείτε να τα πούμε, θα σας εξηγήσω όλο το σχέδιο μου αναλυτικά, πείτε το και στους φίλους σας, χρειαζόμαστε περισσότερα 50άρικα από χρήσιμους ηλίθιους.


Σχόλιο εκτός θέματος:

«Μπορείς να κοροϊδεύεις λίγους για πολύ καιρό, πολλούς για λίγο καιρό, αλλά όχι όλους για όλον τον καιρό»

Abraham Lincoln

Ανώνυμος είπε...

μπλαμπλα-μπλα-μπλα
Εκλεκτοί μου συνάδελφοι περιμένω να μου καταθέσετε από ένα πενηντάρι!
μπλαμπλα-μπλα-μπλα-μπλα.....

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν όμως και καραγκιόζηδες που δεν σέβονται τίποτε, όπως στην περίπτωση με τις πρόσφατες πλημμύρες στη Θεσσαλία οπού διψήφιος ραδιόσαυρος από Θεσσαλονίκη έκανε παρεμβολές σε συχνότητα simplex στα 2 μέτρα που χρησιμοποιούνταν εκείνη την ώρα από ραδιοερασιτέχνες εθελοντές για απεγκλωβισμούς ανθρώπων από πλημμυρισμένες περιοχές. Και ενώ του έγινε σύσταση να αλλάξει συχνότητα, ειρωνευόταν κι από πάνω ο ηλίθιος.

2Mδης είπε...

Στείλε μου παραπάνω πληροφορίες. Δεν θα δημοσιευτούν.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Άσε το Νταφακ έχει άλλα θέματα και (καλώς) έχει εξαφανιστεί. Η απουσία του δεν θα μας λείψει. Ειδικά οι 1000 εθελοντές που επιχειρουσαν σε φωτιά της Αττικής όταν οι μόνιμοι πυροσβεστες ήταν κάτω των 200....