Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα...

Πολύ μου στοίχισε που τόσες μέρες δεν είχα πρόσβαση στο διαδίκτυο. Δεν είναι κατάσταση αυτή, να ταξιδεύεις και εκεί που σε εμπνέει το περιβάλλον να θάψεις πέντε-έξι συναδέλφους, να μην μπορείς να πάρεις ούτε τα μηνύματα σου… Καλή η επαρχία δε λέω, αλλά εδώ υστερεί.
Ίσως θα έπρεπε ο κάθε ένας μας να έχει κι από ένα ασύρματο access point για εξυπηρέτηση των ραδιοερασιτεχνών που είναι (ασθενείς και) οδοιπόροι. Θα ανοίγεις μετά το callbook και θα βλέπεις ποιος είναι πιο κοντά. Θα στήνεσαι απέξω και θα κάνεις δουλειά σου…
Εγώ ο χριστιανός (που λέει ο λόγος!) είπα να κάνω αποτοξίνωση. Να μην ασχοληθώ με τίποτα για μια εβδομάδα! Κάθομαι στην πλατεία του Πύργου, παραγγέλνω καφέ… και τι βλέπω μπροστά μου; Σε απόσταση αναπνοής!
Έναν πύργο με μια μπημ για τα βραχέα, μια 11άρα για τα 2Μ, μια κάθετη…(ευτυχώς η 11άρα ήταν σε οριζόντια πόλωση!)
Μετά φταίω;;
Έψαχνα πρόσβαση με τον φορητό αλλά τίποτα…Βάλε κύριε συνάδελφε ένα παλιο- access point για τους συναδέλφους που πίνουν τον καφέ τους στο Επαρχείο…
Δεν είναι κατάσταση αυτή!

16 σχόλια:

2Μδης είπε...

Αυτός στην φωτογραφία ΔΕΝ είμαι εγώ! Το γράφω για να μην μας μπερδέψετε που έχουμε πολύ μαλλί!!

sv8gke είπε...

Η περιγραφή της κεραίας που δίνεις είναι του sv3bef ο οποιος είναι συνέχεια στο 300 ακρόαση....(δικός μας)!!!

Ανώνυμος είπε...

Σε όλους μας χρειάζεται αποτοξίνωση. Όπως και σε εσένα. Αυτό μπορεί και να ωφέλησε κάποιους που ξέρεις...

sw9ofo (ελπιζω SV i.t.) είπε...

lol to 290 το ειχες μαζι??? αν οχι... επαιξες κι εχασες!!!

φιλικότατα

(να στήσω κανα SW9OFO στην γειτονια μου, αλλα να το εχω μολαρει να μπαινει οποιος κι οποιος? πως να το κλειδωσω ωστε να μπαινουν τα προσκειμενα του ειδους και να μην μπαινουν τα χακεροπουλα??

Ανώνυμος είπε...

κανε το εξης. ονομασε το δικτυο σου
TsampaINTERNET μη βαλεις καθολου wep κλειδια κτλ να φαινεται δηλαδη ξεκλειδωτο. βαλε μονο να δεχεται συγκεκριμενα PC με φιλτρο την Mac adress. θα τους σπασεις τα νευρα.
73 SW1JGW

Γιαννη η κινητη δεν επιανε εκει?

2Μδης είπε...

Η κινητή μας τελείωσε. Μου την είχαν παραχωρήσει δωρεάν για 2 χρόνια και την ξέσκιζα, έμπαινα το πρωί και έβγαινα το άλλο πρωί!!
Τώρα έχω άλλου είδους παροχές, αλλά δεν έχω πρόσβαση μέσω κινητού.
Πιστεύω σε ένα δύο χρόνια τέτοια προβλήματα θα έχουν εκλείψει και διάφοροι δήμοι θα έχουν ασύρματη πρόσβαση για τους δημότες και τους επισκέπτες.
Αλήθεια είναι ότι και εκεί, στην πλατεία του Πύργου, υπήρχε μια πρόσβαση ελεύθερη από γνωστή εταιρία, αλλά το σήμα ήταν πολύ χαμηλό και δεν έκανα σύνδεση με τίποτα. Δεν πήρα βέβαια το φορητό να κόβω βόλτες στην πλατεία να δω που στο #$%%&* είχε καλό σήμα...
Το 290 δεν το είχα πάρει, είχα όμως το 857 στο αυτοκίνητο και τα είπα με καλούς φίλους.
Μάλιστα μίλησα και στα 80Μ (παραστράτησα!!) με την κεραία που έχω φτιάξει στο αυτοκίνητο...
SW9OFO σου εύχομαι ολόψυχα να γίνεις SV αλλά το κυριότερο ότι κι αν είσαι, να είσαι πάντα ενεργός στον αέρα. Αυτό είναι πιο σημαντικό.
Μιχάλη το 675 χάλασε ή το κλέψανε;

Ανώνυμος είπε...

μπορεις να φτιαξεις μια corner reflector με το στικακι στη μεση.

2Μδης είπε...

Και να πίνω καφεδάκι στην πλατεία με την κεραία παραμάσχαλα;;;
Πολύ διακριτικό!

SW9OFO Γιάννης είπε...

οχι βρε... παιρνεις ενα μεγαλο μεταλλικο κώνικο coctail ποτήρι και το "ξαπλώνεις" και καλά οτι επεσε! στος 2.4 θα εχει κέρδος 6-7-δβδ.... χωνεις και το στικάκι μεσα και καλά να σαι!
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41M9AN0RD1L._AA260_.jpg

Ευχαριστώ για τις ευχές. Στον αερα βγαινω, αλλα δεν βρισκω και ψυχη συνομίληκου και ψιλοντρέπομαι.....

Ανώνυμος είπε...

Καλό!

sv8gke είπε...

Γιάννη όχι δεν εκλάπη ακόμη το 675,δεν διανύουμε τέτοια περίοδο αυτό τον καιρό!!!Από την κακοκαιρία έχασε τις κεραίες και εκπέμει μόνο με τα καλώδια.Είμαστε σε αναζήτηση κεραίας(4 δίπολα) αλλά να είναι καμιά σοβαρή κατασκευή που να αντέχει στα μποφώρ....αν γνωρίζεις καμιά εταιρία μας λες.

Εγώ έχω της cosmote με 15 ευρώ--250 μεγαμπάιτ με καλές ταχύτητες και μου είναι υπεραρκετα για το κλάστερ στο βουνο και στα ταξίδια μου(μαίλ περιήγηση κλπ)και ολίγον download.

sv8gke είπε...

sw9ofo με το καλό να γίνεις SV,όσο για τον αέρα να βγαίνεις,αρκεί να έχεις πολύ χώρο να γράφεις εκεί που πρέπει τους εκάστοτε πονηρούς,ειδικούς,δικαστες-παρατηρητές των συχνοτήτων.
73 Μιχάλης

Ανώνυμος είπε...

Μιχαλη αν εχεις περασει το ενα ετος και μπορεις να το κοψεις. τωρα η cosmote με τα ιδια λευτα δινει 5g

Ανώνυμος είπε...

Τα 5G κοστίζουν € 29,5 στην Cosmote, αν ξέρεις κάτι άλλο πες μας.

Ανώνυμος είπε...

εχεις δικιο εγω μπερδευτηκα

sv8gke είπε...

Ετσι ακριβώς είναι,εγώ θα το κόψω για άλλο λόγο,γιατί δε μου δίνουν επιδότηση,ενώ αν το κοψω και κάνω νεα συνδεση και καινούριο μοντεμακι θα πάρω και 20% εκτωση στο νέο συμβόλαιο.