Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

Καλό ταξίδι

Μια από τις πιο χαρακτηριστικές εικόνες που έχω, από τις πρώτες της ζωής μου: Βρίσκομαι στη ρίζα μιας ελιάς σε ηλικία που όλα γύρω μου τα βλέπω «θεόρατα». Κάνει κρύο και είμαι τυλιγμένος σε μια κουβέρτα, στη ρίζα της ελιάς. Πιο δίπλα ακούω την μάνα μου να μου μιλάει, να μου τραγουδάει, να με καμαρώνει… Και μαζί με τη φωνή της ακούω και την κουρασμένη της ανάσα, τον κόπο της. Καταλαβαίνω την κούραση από τη φωνή της, το μάζεμα της ελιάς είναι δύσκολο στα βουνά της Αρκαδίας. Και κάθε τόσο σταματάει και έρχεται να με πάρει στη ζεστή αγκαλιά της. Πόσες φορές με τύλιξε γρήγορα-γρήγορα στην κουβέρτα και με πήρε τρέχοντας στο χωριό. Κι άκουγα την ανάσα της, μαζί με τον βοριά και τη βροχή να μας κυνηγάνε…
Σήμερα ξημερώματα, βρέθηκα πάλι στην ίδια ζεστή αγκαλιά. Δεν άκουγα όμως την ανάσα της. Ότι είχε σταματήσει… Καλό ταξίδι Μάνα…

18 σχόλια:

sv8gke είπε...

Φίλε τα θερμά μου συλληπητήρια και κουράγιο.
Μιχάλης

Τάκης/sv3auw είπε...

Αγάντα ρε φίλε!
Τάκης sv3auw

Ανώνυμος είπε...

Γιαννη να ζησεις να θυμασε αυτες τις μικρες μεγαλες στιγμες που χαραζουν τη μνημη της καρδιας...
δημητρης jgw

Ανώνυμος είπε...

Τα θερμά μου συλληπητήρια, ο Θεός να την αναπαύση.
6146

The one with no shadow είπε...

Λυπάμαι απίστευτα πολύ. Ο θεός θα την αναπάυσει.

Ανώνυμος είπε...

Τα θερμά μου συλληπητήρια. Να την θυμάσαι πάντα,για όσα έκανε για σένα και για την αγάπη που σου έδωσε.
Κουράγιο...

Ανώνυμος είπε...

Τα θερμά μου συλληπητήρια...

SV8GXC

Andreas είπε...

Τα θερμά μας συλλυπητήρια.

SV1GFH, και η οικογένεια.

SV1HER Sotirios είπε...

Τα θερμά μου συλληπητήρια, ο Θεός να την αναπαύσει και κουράγιο.

Leo Fiskas είπε...

Ta 8erma syllhphthria mou.Leonidas SV2DCD

Ανώνυμος είπε...

Γιαννη τα συλληπητηρια μου, επεσα απ' τα συννεφα μια και ειχαμε μιλησει ισως μια μερα πριν το γεγονος. Να τη θυμαστε να σας δινει δυναμη...
Πετρος sv3aaf

2Μδης είπε...

Επιστρέφοντας, έχω έναν λόγο παραπάνω να σέβομαι και να τιμώ τα Ιερά χώματα της Αρκαδικής γης.

Στους δεκάδες συναδέλφους που επικοινώνησαν μαζί μου, σε αυτούς που έγραψαν εδώ δυο λόγια συμπαράστασης, σε όσους βρέθηκαν κοντά μου τις δύσκολες στιγμές, οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ.

SV1BJY Γιάννης

Marios-SV1EDG είπε...

Τηn ευχής να έχετε.Κουράγιο.

Unknown είπε...

Γιάννη μου,
τα θερμά μου συλλυπητήρια.

Κωστας Ιωαννιδης είπε...

Τα θερμά μου συλληπητήρια.


SW1IXP

2Μδης είπε...

Ευχαριστώ όλους σας.
Σας ευχαριστώ...

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Γιάννη λυπάμαι πολύ για τη μεγάλη απώλειά σου.

Τάσος 8ΥΜ

SV1GSU είπε...

Τι να πει κανείς τέτοιες στιγμές....
Ας είναι ελαφρύ το χώμα της!
Συλληπητήρια...

Κώστας SV1GSU