Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Es 144MHz

OK! Μας χαμογέλασε και σήμερα. Έκανα και την Σλοβενία που μου έλειπε...
Κατά τις 1700Ζ άρχισα να ακούω 52-53 δυο γερμανικούς σταθμούς να μιλάνε στι 144,3055. Προσπάθησα να διακόψω δύο φορές αλλά μάλλον δεν με άκουγαν. Σε διπλανή συχνότητα πέρασε στιγμιαία κάποιος ΤΑ! Αυτό ήταν αρκετό να με βάλει να περιμένω να πάρει η διάδοση τα επάνω της. Μετά από δέκα λεπτά περίπου έκανα 7-8 γερμανικούς σταθμούς γύρω από JN48, JN58... Αργότερα άκουσα ένα δύο Ιταλούς, δυνατά αλλά με QSB που δεν επέτρεψε QSO. Ο S51AT όμως ήταν το κερασάκι στην τούρτα!
Από Αθήνα άκουσα μόνο τον SV1OE να κάνει έναν Γερμανό, ενώ απότι άκουγα τον Μιχάλη SV9CVY, το Es ευνόησε αργότερα την Κρήτη...
Αυτά από τον αέρα. (Άλλοι έκαναν επαφές στο MSN!)
Πάντα τέτοια!

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άντε να σας ακούσουμε και στο πανηγύρι. Θα ξεφαντώσουμε!

Ανώνυμος είπε...

???

2Μδης είπε...

Φιρί-φιρί πας... να ακούσεις για τα πανηγύρια.

sv8gke είπε...

MSN; Νέο είδος διαμόρφωσης;

2Μδης είπε...

Ναι είναι τα καινούρια modes που χρησιμοποιούν μερικοί για τις επαφές: MSN, Skype, ooVoo....

2Μδης είπε...

...Άφησε τα μελίσια κι έτρεχε να κάνει το QSO...
Αγγλία και Ιρλανδία στα 2Μ δεν περνάει και κάθε μέρα!

sv8gke είπε...

Ναι ναι είναι που θα τα παράταγε φέτος.
Ρε συ Γιάννη μόλις τώρα μίλησα με έναν sv-σταθμό και μόλις του ζήτησα νούμερο μου είπε όχι..........βέβαια μετά από λίγο έδωσε νούμερο σε παρακείμενο σταθμό στην γειτονιά του,τώρα τι να κάνω εγώ;;;να βάλω τά κλάματα;;;να κάνω χαρακίρι;;;να αυτομαστιγωθώ;;;λέγε ειμαι σε απόγνωση!

2Μδης είπε...

Κάνε μετάνοιες!!
Εννοείται αν δεν συμμετέχει τι νούμερο να δώσει; Εγώ πάντως δίνω "νούμερο επαφής από κτίσεως κόσμου" για να είμαι εντός κλίματος 5-9!!
(καλά ακούγεσαι πάντως εδώ, μέχρι 59+)

sv8gke είπε...

καλα είναι,τσιμπισα μια Ρώμη,ενα Ριμινι,εναν Γιουγκοσλάβο και ενα Βούλγαρο....να ανοιξει λιγο ακομα η διαδοση να δούμε τι θα γίνει.
Εκείνους τους προτεστάντες δεν εχω ακούσει ακόμα!

2Μδης είπε...

Για περίμενε...
Θα πάω να κάνω σπονδές!!

Ανώνυμος είπε...

μιλάμε για ξεφάντωμα όμως, οχι αστεία!

sv8gke είπε...

Καλά ήταν αλλά αν του χρόνου δεν γίνει πραγματικό κόντεστ δεν με βλέπω να συμμετέχω.Οι ενστάσεις μου είναι γνωστές,τις οποίες και παρέβλεψα για φέτος πιστεύοντας ότι υπάρχουν τα περιθώρια βελτίωσης,και δεν θα ήθελα να είμαι εγώ αυτός που θα "σαμποτάρει" την προσπάθεια.

Ρε τι τραβήξαμε με αυτά τα σκουπόξυλα,να τον ακούω 55 και να μην με ακούει παρόλο που είμουν αρκετά db παραπάνω σε εκπομπή!

Το καλύτερο βέβαια ήταν η απάντηση sv-σταθμού.........εσβιθριγκολφκιλοεκο γιορ σίγκναλ ριπόρτ ιζ φαιβ ναιν κιου εσ ελ;
Αντε βγάλε άκρη.Επίσης 2 σταθμοί αρνήθηκαν να δώσουν αριθμό επαφής γιατί δεν συμμετήχαν αλλά το qso με τον κροάτη το ήθελαν για το log.Και μη μου πείς 2μδη ότι έχει δικαίωμα να το κάνει,γιατί όταν καλεί κάποιος cq contest και του απαντάς σημαίνει ότι αποδέχεσαι τους όρους του qso και δεν του λές εγώ κάνω μόνο dx και δεν δίνω νούμερο(είμαι σίγουρος πως ο Κροάτης έβαλε 001 και δεν πέταξε την επαφή)
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.

Ανώνυμος είπε...

Εμεις περασαμε πολυ καλα γιατι ειμασταν καλη παρεα. Δυστυχως παρολο που προσπαθησαμε να τα προβλεψουμε ολα ειχαμε ενα single point of failure και δυστυχως την κυριακη απο πολυ νωρις ειμασταν QRT οποτε ολες οι επαφες μας ηταν μονο το σαββατο.
Παντως περασαμε πολυ ομορφα μετα το QRT ξεφαντωσαμε κανονικα με μακαροναδες και μπυρες.
θα δημοσιευσω αρκετες φωτογραφιες στο blog.
for SX1DL
73 sw1jgw

Ανώνυμος είπε...

και το βιντεο και το βιντεο!