Διομήδη! Αγκρρρρρρ... Είμαι πολύ θυμωμένος!
Εδώ και λίγους μήνες πήρα γραμμή το θέμα εθελοντισμός-επικοινωνίες έκτακτης ανάγκης κλπ
Μου είπαν να γραφτώ "στην ομάδα" και πως παλιά, πριν πενήντα χρόνια, είχε γίνει κάποιος σεισμός και ένας ραδιοερασιτέχνης μίλησε από την Καλαμάτα κλπ κλπ
Συγκινήθηκα! Πλήρωσα εγγραφή-συνδρομή-εξοπλισμό (πρόχειρο, μην φανταστείς...) έφυγε το 300άρι χωρίς να το καταλάβω!
Μου έλεγαν οι πιο "παλιοί" ότι η γενική γραμματεία πολιτικής προστασίας πίνει νερό στο όνομα μας. Ότι σε περίπτωση λιμού, σεισμού,καταποντισμού θα τρέξουμε να στήσουμε ασυρμάτους στις υπηρεσίες και στα υπουργεία...
Φοράγαμε και στολές, καπέλα. Ορισμένοι έρχονταν με εξαρτήσεις, παράσημα, εξοπλισμό μάχης. Μορφές από το Platoon!!
Είχα πάρει γραμμή ότι ορισμένοι μας κορόϊδευαν, έκαναν χάζι και γέλαγαν όταν μας έβλεπαν στα εντευκτήρια. Αλλά και στο δρόμο! Περίμενα την στιγμή που θα έπαιρνα το αίμα μου πίσω, και παρακάλαγα για μια καταστροφή. Μια τόση δα θεομηνία να γίνω χρήσιμος και απαραίτητος αλλά δεν...
Στο μεταξύ οι "αρχηγοί" των ομάδων το έπαιζαν στρατηγοί. Είχαν ύφος έμπειρου καταδρομέα που γύρισε από το Ιβοζίμα. Μας κοίταζαν σαν τον ταξίαρχο Θεοχάρη και μας περιέφεραν σε δήθεν ασκήσεις όπου τελικά δεν κάναμε τίποτα. Στην καλύτερη περίπτωση είχαμε παρέα άλλες πέντε εθελοντικές ομάδες (στολές, καπέλα και αυτοί) και απλά είμαστε το πλήθος. Οι αρχηγοί των ομάδων έκαναν δημόσιες σχέσεις και έβγαζαν σέλφι για το facebook: εδώ με τον κύριο τάδε, εδώ με τον ανθυποϋπεύθυνο της περιφέρειας, εδώ με τον υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο κλπ
Στο μεταξύ οι συνδρομές έπεφταν. Χρειάστηκε να αγοράσουμε και καινούριο ψηφιακό εξοπλισμό, σιγά-σιγά έφτασα το πεντακοσάρικο.
Πέρυσι ήρθαν οι πολυπόθητες καταστροφές. Επιτέλους! Φωτιές, πλημμύρες, κατολισθήσεις. Αγνοούμενοι σε στεριά και σε θάλασσα. Όμως κανείς δε μας φώναξε!
Επικοινωνούσαν λέει μόνοι τους, με υπηρεσιακούς ασυρμάτους και με κινητά. Φόρεσα την στολή και περίμενα. Έβαλα και το καπέλο. Πήρα και εφεδρική μπαταρία, έβαλα και εξτρά κεραία στο φορητό και περίμενα να χτυπήσει το τηλέφωνο.
Το ακραίο καιρικό φαινόμενο συνεχιζόταν, έβρεχε! Φούσκωσαν κάτι ρέματα είπαν στην τηλεόραση και μπήκε το νερό στα σπίτια. Πυροσβεστική, δήμοι, περιφέρεια, αστυνομία, όλοι πήγαν και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μας φώναξε!
Έβγαλε Ήλιο...
Στο facebook είδα μια ανάρτηση, η περιφέρεια λέει ευχαριστεί τις τάδε εθελοντικές οργανώσεις μεταξύ άλλων και την δική μας που βοήθησαν λέει, κοίταζαν μην φουσκώσει ο ξεριάς και καλά...
Ρε πστ εγώ άκουγα ότι θα κάνω τηλεπικοινωνίες! Όχι ότι θα μπω σε ένα καζάνι με δεκάδες άλλες ομάδες εθελοντών που μοιράζουν δεκατιανό και μαζεύουν αποτσίγαρα στις παραλίες! Ότι θα μιλάω όταν όλα καταρρεύσουν και τέτοια...
Ρε λες να μας δουλεύουν ψιλό γαζί? Να ψάχνουν κορόιδα για να πουλάνε αυτοί μούρη στο facebook? Αφού έχουν τόσο καλές προθέσεις "εθελοντικές" γιατί πάνε και κάνουν όλοι την δική τους εθελοντική ομάδα και δεν συμμετέχουν στις ήδη υπάρχουσες??
Ποιος ο λόγος να κάνουμε νέα ομάδα, πχ στους 27μισι μεγάκυκλους αντί να ενταχθούμε σε μια υπάρχουσα? Γιατί να μας βάλουν να πληρώσουμε άλλες συνδρομές, άλλα μπουφάν, άλλα καπέλα, άλλους ασυρμάτους για να επικοινωνούμε ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΩΝΑΞΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ???
Ρε μήπως μας δουλεύουν???
Εδώ και λίγους μήνες πήρα γραμμή το θέμα εθελοντισμός-επικοινωνίες έκτακτης ανάγκης κλπ
Μου είπαν να γραφτώ "στην ομάδα" και πως παλιά, πριν πενήντα χρόνια, είχε γίνει κάποιος σεισμός και ένας ραδιοερασιτέχνης μίλησε από την Καλαμάτα κλπ κλπ
Συγκινήθηκα! Πλήρωσα εγγραφή-συνδρομή-εξοπλισμό (πρόχειρο, μην φανταστείς...) έφυγε το 300άρι χωρίς να το καταλάβω!
Μου έλεγαν οι πιο "παλιοί" ότι η γενική γραμματεία πολιτικής προστασίας πίνει νερό στο όνομα μας. Ότι σε περίπτωση λιμού, σεισμού,καταποντισμού θα τρέξουμε να στήσουμε ασυρμάτους στις υπηρεσίες και στα υπουργεία...
Φοράγαμε και στολές, καπέλα. Ορισμένοι έρχονταν με εξαρτήσεις, παράσημα, εξοπλισμό μάχης. Μορφές από το Platoon!!
Είχα πάρει γραμμή ότι ορισμένοι μας κορόϊδευαν, έκαναν χάζι και γέλαγαν όταν μας έβλεπαν στα εντευκτήρια. Αλλά και στο δρόμο! Περίμενα την στιγμή που θα έπαιρνα το αίμα μου πίσω, και παρακάλαγα για μια καταστροφή. Μια τόση δα θεομηνία να γίνω χρήσιμος και απαραίτητος αλλά δεν...
Στο μεταξύ οι "αρχηγοί" των ομάδων το έπαιζαν στρατηγοί. Είχαν ύφος έμπειρου καταδρομέα που γύρισε από το Ιβοζίμα. Μας κοίταζαν σαν τον ταξίαρχο Θεοχάρη και μας περιέφεραν σε δήθεν ασκήσεις όπου τελικά δεν κάναμε τίποτα. Στην καλύτερη περίπτωση είχαμε παρέα άλλες πέντε εθελοντικές ομάδες (στολές, καπέλα και αυτοί) και απλά είμαστε το πλήθος. Οι αρχηγοί των ομάδων έκαναν δημόσιες σχέσεις και έβγαζαν σέλφι για το facebook: εδώ με τον κύριο τάδε, εδώ με τον ανθυποϋπεύθυνο της περιφέρειας, εδώ με τον υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο κλπ
Στο μεταξύ οι συνδρομές έπεφταν. Χρειάστηκε να αγοράσουμε και καινούριο ψηφιακό εξοπλισμό, σιγά-σιγά έφτασα το πεντακοσάρικο.
Πέρυσι ήρθαν οι πολυπόθητες καταστροφές. Επιτέλους! Φωτιές, πλημμύρες, κατολισθήσεις. Αγνοούμενοι σε στεριά και σε θάλασσα. Όμως κανείς δε μας φώναξε!
Επικοινωνούσαν λέει μόνοι τους, με υπηρεσιακούς ασυρμάτους και με κινητά. Φόρεσα την στολή και περίμενα. Έβαλα και το καπέλο. Πήρα και εφεδρική μπαταρία, έβαλα και εξτρά κεραία στο φορητό και περίμενα να χτυπήσει το τηλέφωνο.
Το ακραίο καιρικό φαινόμενο συνεχιζόταν, έβρεχε! Φούσκωσαν κάτι ρέματα είπαν στην τηλεόραση και μπήκε το νερό στα σπίτια. Πυροσβεστική, δήμοι, περιφέρεια, αστυνομία, όλοι πήγαν και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μας φώναξε!
Έβγαλε Ήλιο...
Στο facebook είδα μια ανάρτηση, η περιφέρεια λέει ευχαριστεί τις τάδε εθελοντικές οργανώσεις μεταξύ άλλων και την δική μας που βοήθησαν λέει, κοίταζαν μην φουσκώσει ο ξεριάς και καλά...
Ρε πστ εγώ άκουγα ότι θα κάνω τηλεπικοινωνίες! Όχι ότι θα μπω σε ένα καζάνι με δεκάδες άλλες ομάδες εθελοντών που μοιράζουν δεκατιανό και μαζεύουν αποτσίγαρα στις παραλίες! Ότι θα μιλάω όταν όλα καταρρεύσουν και τέτοια...
Ρε λες να μας δουλεύουν ψιλό γαζί? Να ψάχνουν κορόιδα για να πουλάνε αυτοί μούρη στο facebook? Αφού έχουν τόσο καλές προθέσεις "εθελοντικές" γιατί πάνε και κάνουν όλοι την δική τους εθελοντική ομάδα και δεν συμμετέχουν στις ήδη υπάρχουσες??
Ποιος ο λόγος να κάνουμε νέα ομάδα, πχ στους 27μισι μεγάκυκλους αντί να ενταχθούμε σε μια υπάρχουσα? Γιατί να μας βάλουν να πληρώσουμε άλλες συνδρομές, άλλα μπουφάν, άλλα καπέλα, άλλους ασυρμάτους για να επικοινωνούμε ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΩΝΑΞΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ???
Ρε μήπως μας δουλεύουν???
136 σχόλια:
Αφού είσαστε τόσο "οργανωμένοι" όπως λες, με στολές, καπέλλα, ασυρμάτους κλπ, σου έχω νέα !!!
Έχω ακούσει ότι, ο Τζειμς Πάρης θα γυρισει μία "ηρωική" ταινία και θα χρειαστεί κομπάρσους !!! με πολυβόλα, τανκς, κομμάντο και τέτοια. Απ ότι άκουσα θα έχει καλό μεροκάματο και σάντουιτς κατά την διάρκεια των γυρισμάτων !!!
Μη πάει χαμένη τόση "εκπαίδευση" και "εξειδίκευση" !!!
Αντε, καλή σταδιοδρομία !!!
Ναι αλλά όσο ήταν έφορος ο χοντρός η ομάδα είχε άλλο επίπεδο. Πρέπει να το παραδεχτείς...
Συνεχίζουν αρκετοί και αντιλαμβάνονται τις ΟΕΑ σαν την επιτομή του ραδιοερασιτεχνισμού. Επειδή οι "πολίτες" "δεν καταλαβαίνουν από DXCC και contests". Περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα. Αφού οι ίδιοι δεν καταλαβαίνουν πως δεν τους χρειάζεται κανείς και πως κανείς δεν προτίθεται να στηριχτεί σε αυτούς ... Ίσως να αντλούν χαρά και ικανοποίηση από τη στολή.
Μπα λύσσα κακιά με τις καταστροφές!
Παιδια βρεχει!!!!!! ΑΚΡΟΑΣΗ ΟΛΟΙ στο CB να αντιμετωπισουμε τυχον θεομηνια.
ΝΕΡΟΚΟΥΒΑΛΙΤΕΣ ΠΣΑΧΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΜΕ,
@@ Ανώνυμος 11:06 π.μ.
Ξέρω τι ψηφίζεις!!!
Ρε Γιάννη, απορώ πως και πήρες μόνο ένα γράμμα. Με τόσα ευτράπελα που γίνονται, θα περίμενα περισσότερα !!!
Ως γνωστόν πέφτει λογοκρισία! Τι άλλο?
Προτείνω ο Βανίκιος Σωτηριώτης να πάρει στην επόμενη εκπομπή που θα γίνει στην Ανίτα Πάνια και το παραπονούμενο μέλος των ΟΕΑ. Να του τρίβουν κι ένα κρεμύδι δίπλα, και να κάνει γκρό πλαν η κάμερα στα δάκρυα που θα τρέχουν επάνω στο DMR και το κίτρινο γιλέκο. Νομίζω θα είναι αρκετά συγκινητικό, άσε που μπορεί να βρεθεί και καμία ξέμπαρκη εθελόντρια να τον παρηγορήσει. Κάθε εμπόδιο σε καλό.
Νομίζω ότι η σχέση ραδιοερασιτεχνισμού-εθελοντισμού είναι κεκτημένη πλέον. Απλά πρέπει να ξεβρομίσει από τα νούμερα που έχουν παρεισφρήσει με απότερο σκοπό την αυτοπροβολή. Λίγοι είναι και συγκεκριμένοι βγάζουν σέλφι συνέχεια και πρωτοστατούν όπου δουν μικρόφωνο και κάμερα.
Αν ξεκουμπιστούν και γίνει μια νέα αρχή τα πράγματα θα είναι σαφώς καλύτερα και σε πιο ρεαλιστική βάση. Αυτό όμως είναι δουλειά της διοίκησης να δείξει κατά πόσον έχει το σθένος να σπάσει αυγά. Ας περιμένουμε λίγο.
Ως πότε κάποιος μπορεί να περιφέρεται ως εθελοντής στις εκάστοτε ανάγκες? Μόνο και μόνο για να εισπράξει χάντρες και καθρεφτάκια από μια εκδήλωση, ενώ έχει θυσιάσει προσωπικό χρόνο, χρήμα, κόπο, οικογενειακές υποχρεώσεις κλπ. Για να έχει την περηφάνια της κίτρινης ένδυσης? ή του ευχαριστώ από τους ιθύνοντες συνοδευόμενος από μία φώτο? Όταν αυτοί δεν έχουν την στοιχειώδη ευαισθησία για το τι πρέπει να δώσουν σε αυτούς τους ανθρώπους. Τουλάχιστον το χάρισμα της συνδρομής και ο μη διαχωρισμός σε 40αρι του θύματος και το 50αρι του αποφασίζωντα θα πρέπει να είναι τα ελάχιστα.
Μην μπερδευόμαστε μέχρι τώρα μόνο αθλητικές ανάγκες έχω δει στην πράξη, οτιδήποτε άλλο δεν νομίζω ότι θα μπορέσει να υλοποιηθεί εν μέσω φωτιάς, πλημύρας και κατακλυσμιαίου γεγονότος τρέχοντας ο κάθε ένας με τις όποιες γνώσεις έχει σε τέτοια θέματα αλλά και με το δικό του μεταφορικό μέσο σε τέτοιες περιοχές 24 ώρες το 24ωρο.....
Η προσφορά είναι ευπρόσδεκτη όταν κάποιος την αποδέχεται και μας κάνει σαφές πως την έχει ανάγκη.
Όταν παρακαλάμε να αποδεχτεί κάποιος την προσφορά μας, κάτι δεν πάει καλά.
Κανονικά αν υπάρχει αξιοπρέπεια, όταν μου δίνεις κάτι και εγώ απαξιώ να το αποδεχτώ, δεν επανέρχομαι.
Αν μας καλέσουν στον Παρμενίωνα, την πυρκαγιά, την πλημμύρα ή τον σεισμό, να τους σώσουμε. Αν μας αγνοούν κατάφωρα και επιδεικτικά, μην σκάτε. Έχει και άλλα πράγματα το χόμπυ. Διαφορετικά γινόμαστε πιο γραφικοί και από την Φολέγανδρο.
Τέλος, αν είναι να καλύψουμε τηλεπικοινωνιακά κάποια εκδήλωση, προτείνεται να το κάνουμε σε κάποια βραδιά γουρουνοπούλας ή γιορτή τσίπουρου που ταιριάζουν περισσότερο στον σωματότυπο και το προφίλ των ραδιοερασιτεχνών.
Πολλά 73 που λέτε εσείς οι ραδιοερασιτέχνες.
1. Δεν λέμε πολλά 73, αλλά σκέτο 73. Όσοι το λένε δεν γνωρίζουν.
2. Πως ταυτίζονται και χαρακτηρίζονται άνθρωποι και εν γένει ραδιοερασιτέχνες με γουρουνόπουλα και τσίπουρα, δεν μπορώ να το κατανοήσω.
Μάλλον είσαι αθλητικός τύπος.
Λοιπόν είμαι και εγώ αθλητικός τύπος, εκτός από DXer και Contester.
Επιπρόσθετα αρνούμαι να φορέσω γιλέκο.
Καλό απόγευμα.
Ραδιοερασιτέχνες εθελοντές σε δράση. συνομιλία μέσω αναμεταδότη ....
-Ελα κέντρο... έχω 2 μαζί μου.. στο όχημα 7.
-Όχημα 7 κανε ενα 13 με κέντρο....
-Εντάξει κέντρο . Μεταβαίνω άμεσα και κάνω 13...
- Ο SV1XXX κανένα διακριτικό θα πούμε....
-Τι να το κάνεις ρε το διακριτικό ... εδώ κάνουμε σοβαρή δουλειά..... πάενε αλλού να παίξεις......
ΠΕΡΑΣΤΙΚΆ ΜΑΣ
> Δεν λέμε πολλά 73, αλλά σκέτο 73. Όσοι το λένε δεν γνωρίζουν.
Οοοοοο ρε κόμπλεξ με το 73… λες και γράφεται και σε κανένα κανονισμό - εδώ και 60 χρόνια ο Έλληνας Ρ/Ε λέει “πολλά 73”, γιατί έτσι μας αρέσει, και βρες μου εσύ το κανονισμό της ITU ή της IARU ή της ΕΕΤΤ που λέει το αντίθετο.
Ρε ξεκολλάτε ρεεεεεε, γιατί χανόμαστε! με το εκατό τοις εκατό!
ΠΟΛΛΑ 73 ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
Ναι, γιατι αν υπηρχε κανονισμος θα τον σεβομασταν οπως ολους τος αλλους.....
Τα 70 μου τρια κυριοι
Εμένα ποσώς με ενδιαφέρει για όσους σκάνε 500 ευρώ η περισσότερα για να πουλάνε μούρη με στολές. Αρκεί να μην το κάνουν ως ραδιοερασιτεχνες όπως οι άλλοι που πήγαν στην Τατιανα. Μέλη ΔΣ μάλιστα. Αν κάποιοι πηγαίνουν μαζί τους μην απορούν για το δούλεμα!
Επειδή κάποια πράγματα (επιτέλους) πρέπει να μπουν στην σωστή τους θέση.
Επειδή οι γραφικοί και οι ... όχι και τόσο ικανοί, πρέπει να πάρουν το μάθημά τους (αν το καταλάβουν).
Επειδή αρκετά ανεχθήκαμε.
Επειδή βαρεθήκαμε να βλέπουμε το ίδιο ανιαρό, επαναλαμβανόμενο και παντελώς αδιάφορο έργο με τους ίδιους μάλιστα πρωταγωνιστές.
Επειδή λυπόμαστε βαθύτατα με την εικόνα του Ραδιοερασιτεχνισμού στην "σύγχρονη" Ελλάδα.
Επειδή εσείς δεν βάζετε μυαλό, μας συγχωρείτε αλλά αναλάβαμε κάποιες πρωτοβουλίες.
Είναι σίγουρο ότι δεν θα σας αρέσουν αλλά, αυτό μας αφήνει παγερά αδιάφορους.
Με αγωνιστικούς Χαιρετισμούς
Dx Plus / Hellenic Radio Amateur Team
Σαν προκήρυξη " επαναστατικής οργάνωσης " μου ακούγεται
Άσε μας στον πόνο μας ρε φίλε που αναλάβατε και πρωτοβουλίες! Αν είναι πες το καθαρά τι άκριβώς έγινε αλλιώς κάτσε στη φωλιά σου. Από εξαγγελίες χορτάσαμε.
ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΜΠΡΑΒΟ. Να πάρουμε τις ομάδες και να φύγουμε... να πάμε αλλού
Η πλάκα είναι ότι ενώ είχε γίνει ο πρόσφατος μεγάλος σεισμός στην Αλβανία, οι ατρόμητοι ΟΕΑδες μαζεύτηκαν και έκαναν ασκήσεις πάνω σε υποθετικό σενάριο, σε υποθετικό πεδίο. Ζήτω η "αιχμή του δόρατος"
Είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι εξ ημών είμαστε και αδιάβαστοι και εξυπνάκηδες. Όσο για το (73) ή το (88) κλπ δεν είναι θέμα IARU ή ITU. Αλλά αφού οι δάσκαλοι το μεταδίδουν λάθος τι να κάνουν και οι "ρούκιδες".
Όσο για την ΟΕΑ με αρχηγό τον Μισελέν μόνο για πανηγυράκια είναι.
ΛΙΓΑ 73
Μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει γιατί έπεσε σε δυσμένεια από το ιερατείο ο προηγούμενος αρχηγός των ΟΕΑ (δεν θέλω να αναφέρω πως τον αποκαλείτε εδώ γιατί δεν συμφωνώ με το χαρακτηρισμό) και για τη θέση του έλαβε το χρίσμα ο γνωστός σουπερ σταρ; Τι παίχτηκε στο παρασκήνιο και τον απομόνωσαν;
Μήπως ο ίδιος πρέπει να βγει και να πει κάποια πράγματα για τα άδυτα των ΟΕΑ; Θα βοηθήσουν στη νέα περίοδο διαφάνειας...
Α ο χοντρός?
Είχε σηκώσει ψηλά τον αμανέ και τον σούταραν. Για την ακρίβεια τον άφησαν ακάλυπτο...
Πρόσεξε να δεις γιατί μάλλον δεν έχεις καταλάβει πως δουλεύει το σύστημα. Το ότι κάποιοι έγλυφαν για χρόνια το ιερατείο, ή το ότι έσπευσαν να γίνουν βασιλικότεροι του βασιλέως, υπέθεταν ότι σε ύστερο χρόνο το ιερατείο (η ΑΜ η αυτοκράτειρα) θα τους στήριζε σε τυχόν κακοτοπιά. Αυτό όμως δεν έχει συμβεί ΠΟΤΕ! Για αυτό και οι περισσότεροι αποχωρήσαντες από το ανάκτορο είναι πρώην πεφιλημένοι του οίκου.
Κάπως έτσι αποχώρησε δυσαρεστημένος και ο εν λόγω (ο χοντρός!) όταν ζήτησε συγκεκριμένη ενέργεια του ΔΣ και το ιερατείο του είπε "δικιο έχεις αλλά δεν..."
Και βέβαια ενώ στον περίγυρο υπήρχαν αξιόλογα άτομα που ενδεχομένως μπορούσαν να αναλάβουν στην θέση του και να τα κατάφερναν καλύτερα, αυτά λόγω της φιλίας και καλά δεν δέχτηκαν ώστε να τον ενισχύσουν έναντι του ΔΣ. Και έτσι προέκυψε νεο πρόσωπο.
Περισσότερα δεν μπορώ να γράψω, αν τον πετύχεις όμως πουθενά και τον κεράσεις μια τουλούμπα θα στα πει με το νι και με το σίγμα...
Για νέους συλλόγους όμως που είναι στα σκαριά δεν βλέπω να ρωτάτε και ανησυχώ. Μα όλα από μένα???
Νέο σύλλογο ακούμε και νέο σύλλογο δεν βλέπουμε.
Παρεπιπτόντως προτείνω οι "ομάδες" και οι περί αυτές,να μεταφερθούν στον νέο σύλλογο ώστε να αποτελέσουν ¨μαγιά¨για την μελλοντική σίγουρη επιτυχία του νέου εγχειρήματος.
Αφήστε τον παλιό κακό οπισθοδρομικό σύλλογο στους ραδιοερασιτέχνες.
2μήδη για νέο σύλλογο ακούω!
Θα σε δούμε και εσένα στο δυναμικό του;
Ξέρω ξέρω, θα πεις πάλι ότι δε σου αρέσουν οι σύλλογοι οι συνδρομές, οτι ο κάθε ραδιοερασιτέχνης πρέπει να είναι μόνος του και να παλεύει κτλ κτλ.
Από την άλλη έτσι πορευτήκαμε μέχρι τώρα, αφήσαμε την πρωτοβουλία σε άλλους και είδαμε που καταλήξαμε... (και θα καταλήξουμε ακόμα).
Το ερώτημά μου είναι ώς εξής: Γιατί να δημιουργηθεί νέος σύλλογος και να μην ενισχυθεί κάποιος από τους υπάρχοντες με νέα και δραστήρια μέλη; Μήπως υπάρχουν κι εκεί ιερατεία, μικρά και μεγάλα;
Υ.Γ. Εγώ είμαι μέσα πάντως...
Τα νέα μέλη (ο χρόνος θα δείξει αν γίνουν δραστήρια) θα έχουν περισσότερες επιλογές. Μεταξύ αυτών και παλιά σωματεία που έχουν κακό όνομα στα περί αδιαφάνειας, διαχείρησης ετησίως μεγάλων ποσών, διαγραφές μελών κλπ
Αν τα υπάρχοντα σωματεία δούλευαν καλά, δεν θα υπήρχε περιθώριο για ίδρυση νέων.
Εγώ δεν συμμετέχω. Περιμένω να δω όπως όλοι. ΑΝ δω ότι γίνει μια προσπάθεια με συγκεκριμένο και ξεκάθαρο στρατηγικό στόχο ευχαρίστως θα βοηθήσω...
ΜΚΟ το παίζουν όλοι. Κάπως έτσι πήγαν να μπλέξουν και με το ινστιτούτο που δήλωνε έδρα το περιστέρι. Δεν είδα κάποιον να βγει να εξηγήσει στα μέλη που πληρώνουν πως έχει έδρα μια ΜΚΟ. Ούτε της έκοψαν τον κWlο που δήλωσε ψευδώς την έδρα της. Πως γίνεται να τους εκθέτει και να μην μιλάνε; Άρα κάτι γινόταν στο παρασκήνιο, όλοι καταλαβαίνουμε! Σκέψου πόσα άλλα ακόμα δεν έχουμε μάθει και τι γίνεται στην πλάτη μας. Και μετά μου λες για διαφάνεια και πράσινα άλογα,
Κάθε ραδιοερασιτεχνικός σύλλογος που σέβεται τον εαυτό του ξεκινά με έναν αναμεταδότη. Έχει ανακοινωθεί κάτι;
Για τον Ανώνυμο 17/12 ώρα 1,58μμ
Από την μια δεν συμφωνείς για κάποιον χαρακτηρισμό για κάποιον που "έχει κιλά πάνω από το κανονικό" αλλά από την άλλη χαρακτηρίζεις εσύ κάποιον άλλον ως "γνωστό σούπερ σταρ" και κάποιους άλλους "ιερατείο"
Τελικά πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις!!!
@ Ανώνυμος 5.30μμ
Το να είσαι χοντρός αγαπητέ πανέξυπνε μπορεί να οφείλεται, στις διατροφικές επιλογές σου, σε προβλήματα στον οργανισμό σου, πχ ορμονικά, σε φαρμακευτική αγωγή πχ. ανάγκη λήψης κορτιζόνης και σε μερικά άλλα πράγματα. Μπορεί με απλά λόγια να είναι επιλογή σου αλλά και να μην είναι επιλογή σου αλλά αποτέλεσμα άλλων παραμέτρων, γι αυτό και δεν μου αρέσει να αποκαλείται κάποιος έτσι, γιατί πολύ απλά μπορεί να μη θέλει ο ίδιος να είναι χοντρός αλλά να μην μπορεί να κάνει αλλιώς.
Τώρα αν θέλεις να στήνεσαι σαν το μαιντανός μπροστά σε όποιο μικρόφωνο και φωτογραφική βρεις και να δημοσιεύεις σέλφι όπου βρεθείς και όπου σταθείς και να το παίζεις κάτι που δεν είσαι, εκεί δεν ευθύνεται κάποιος άλλος παράγοντας παρά μόνο εσύ και η ματαιοδοξία σου.
Σχετικά με το Ιερατείο θέλω να γράψω πολλά όμως θα με κόψει ο Διομήδης και είναι κρίμα. Επιγραμματικά θα σου πω ότι μπορείς όταν έχεις δύναμη στα χέρια σου και είσαι ακέραιος άνθρωπος να κάνεις πολλά καλά πράγματα και να σε επαινούν οι γύρω σου αντί να πάρεις ένα δρόμο ο οποίος θα τους κάνει να σε αποκαλούν ιερατείο.
Αυτό πίνω κύριε πανέξυπνε, δοκίμασε κι εσύ...
Πάντως όταν έχεις βρεθεί με κάποιον εύσωμο και έχεις διαπιστώσει ότι ρίχνει μέσα του τον άμπακα, τρώει σαν να μην υπάρχει αύριο, τότε είναι επιλογή του να είναι χοντρός.
Εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις χρησιμοποιώ τον όρο...
Για τον ανώνυμο που δεν μας λέει τι πίνει. Λοιπόν Γιατρέ.
Δεν καταλαβαίνω γιατί τσατίζεσαι με τα εξωτερικά χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου. Άλλος άνθρωπος είναι χοντρός άλλος στέκα, άλλος ψηλός άλλος κοντός άλλος φαλακρός άλλος μαλλιάς, άλλος γυαλάκιας, άλλος ωραίος, άλλος άσχημος, άλλος ποντικομούρης, άλλος ..... και πάει λέγοντας. Τελικά όλοι ανήκουμε σε κάποια ρατσιστική ομάδα?
Βλέπεις ο Θεός δεν μας έκανε όλους Ζαν Πολ Μπελμοντώ ή Ούρσουλα Αντρες.
Εκείνο που έχει σημασία είναι ο χαρακτήρας και όχι τα εξωτερικά χαρακτηριστικά, εκτός αν είσαι κομπλεξικός με τα εξωτερικά σου χαρακτηριστικά, οπότε πρέπει να ζητήσεις βοήθεια από ειδικό. Αν ο εν λόγω κατέβαινε από το καλάμι του δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Εδώ έκανε καριέρα το δίδυμο Χοντρός-Λιγνός και όλοι τους ξέρουμε με αυτά τα ονόματά και όχι με το τι έγραφε η ταυτότητα τους.
Σχετικά με την παράγραφο περί ιερατείου δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Πάντως γράψτα εσύ και άσε τον 2μδη να κρίνει αν θα τα δημοσιεύσει μπας και ξεστραβοθούμε οι μη γνωρίζοντες.
Αν τα υπάρχοντα σωματεία δούλευαν καλά, δεν θα υπήρχε περιθώριο για ίδρυση νέων.
Το σωστότερο & περιεκτικότερο σχόλιο που έχει γραφεί ποτέ και χαρακτηρίζει τα κοινά στην Ελλάδα και ειδικότερα τον Ελληνικό ραδιοερασιτεχνισμό. Δεν είναι τυχαίο οτι οι Ραδιοερασιτεχνικοί σύλλογοι της Αθήνας (αρχικά ο ΣΡΕ, μετέπειτα ο ΣΕΡ και τελευταία η RSF) δημιουργήθηκαν λόγω της έντονης προστριβής των ιδρυτών τους με τον Αρχιερέα. Για να μαθαίνουν λοιπόν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλαιότεροι:
α) ο ΣΡΕ δημιουργήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 90 λόγω της αυταρχικής πολιτικής του τότε "Βαρώνου του Packet" στον τρόπο διαχείρισης των digipeater, με αποτέλεσμα να χωριστεί η Ελλάδα στην μέση και να υπάρχουν 2 δίκτυα digipeaters, επειδή ο "Βαρώνος" είχε σε black list τους μή αρεστούς.
β) Ο ΣΕΡ δημιουργήθηκε επειδή ο Αρχιερέας με τους "δεινόσαυρους" ήθελαν να καπελώσουν και πρακτικά να ελέγχουν το δίκτυο των επαναληπτών που καλώς ή κακώς ήδη είχε ο Μιχάλης και αρχικά ήθελε να φέρει κάτω από την ομπρέλα της ΕΕΡ.
γ) η RSF δημιουργήθηκε αφού πρώτα το Αρχιερατικό ζεύγος (με το σιγοντάρισμα του Σωτήριου) εξανάγκασαν σε παραίτηση τον τότε έφορο ΟΕΑ Σάκη ΕΜ. Αμέσως ανέλαβε ο Αντώνης, ο οποίος μέσα σε λίγο καιρό είδε τί παιχνίδια παίζονται με τις ΟΕΑ και το ζεύγος και πήρε των οματιών του και άνοιξε την RSF.
Ααααα, και κάτι τελευταίο. ΟΛΕΣ οι πειθαρχικές διαγραφές (εκτός δηλαδή οφειλής συνδρομών), ακόμα και η πρόταση διαγραφής του Διομήδη που έχουν γίνει στην ΕΕΡ, φέρουν την σφραγίδα του Αρχιερέα Ιωτα Wμέγα ή της συζύγου.
Καλές γιορτές να έχετε. ΠΟΛΛΛΑ 73 (με 3 Λ)
ο Αντώνης ???
Μήπως εννοείς ο Ανδρέας Νικόλαος. Αυτός συνεργάστηκε με τον Βανίκιο για την εκπαραθύρωση του Σάκη SV1EM (άλλο αγγελούδι και αυτός). Κατόπιν πληρώθηκε με το ίδιο νόμισμα.
άλλος ποντικομούρης
Τα τελευταία χρόνια συχνάζει στα Hamfest ένας τύπος ολόιδιος ο Πιγκουΐνος του Μπάτμαν.
Λαμβάνω παράξενα vibes. Λέτε να επιχειρηθεί πραξικόπημα; Δεν αφήνεις εύκολα το Πρωτάτο στους "νεοφώτιστους". Γιά να έχουμε το νου μας .
έκανες έφεση;
http://www.raag.org/news.asp?ITMID=1290&LANG=GR
Όχι βέβαια. Εμένα όσες ποινές μου επέβαλε το ΔΣ ερήμην, τις ανακάλεσε η ΓΣ.
Άσχετα αν ο Τραικος με τον Βανικιωτη για δικούς τους λόγους μου στέρησαν την υποψηφιότητα, ήταν εντελώς άκυρη απόφαση.
Εθελοντική ομάδα με έργο, εκπαίδευση και πραγματική αναγνώριση από τις αρχές είναι η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης. Όλες οι άλλες τύπου ΟΕΑ κλπ είναι για τον π.....
Αν τα υπάρχοντα σωματεία δούλευαν καλά, δεν θα υπήρχε περιθώριο για ίδρυση νέων.
Η σωστή πρόταση είναι : Αν το αντιπροσωπευτικό σωματείο της Χώρας δούλευε καλά δεν θα υπήρχε περιθώριο για ίδρυση άλλων 50-60 Συλλόγων. Και όλα αυτά μόνο από ένα ζευγάρι ραδιοερασιτεχνών.
Επειδή είμαι άσχετος
δεν γνωρίζω αν στην Αμερική εκτός από την ARRL ,έχουν και άλλους συλλόγους,
δεν γνωρίζω αν στην Γερμανία εκτός από την DARC έχουν και άλλους συλλόγους,
δεν γνωρίζω αν στην Ιαπωνία εκτός από την JARL έχουν και άλλους συλλόγους.
δεν γνωρίζω αν στην Ισπανία εκτός από την URE έχουν και άλλους συλλόγους
δεν γνωρίζω αν στην Ιταλία εκτός από την ΑRI έχουν και άλλους συλλόγους.
Πιστεύω ότι μόνο με αυτούς τους συλλόγους έχω τουλάχιστον το 70% ή έστω το 50% των ραδιοερασιτεχνών στον πλανήτη ΓΗ.
Βέβαια υπάρχει και το θέμα πως ο κάθε ένας θέλει να είναι Πρόεδρος, Αντιπρόεδρος, Γενικός Γραμματέας κλπ. Τι να κάνουμε είναι χαρακτηριστικό της φυλής.
Και κάτι άσχετο. Ας πούμε πως ο κυρ Περικλής έχει ένα τυροπιτάδικο και η γυναίκα του κυρία Ασπασία εργάζεται στην "οικία" Εφορεία. Υπάρχει περίπτωση η Υπερεσία να στείλει την κυρία Ασπασία για έλεγχο στο τυροπιτάδικο του κυρ Περικλή?
@ 18 Δεκεμβρίου 2019 - 7:44 μ.μ.
Αγαπητέ πανέξυπνέ μου, φαίνεται δεν καλύφθηκες από τη δευτερολογία μου επομένως θα προσπαθήσω να στα εξηγήσω από την αρχή με παραθέσεις:
" Άλλος άνθρωπος είναι χοντρός άλλος στέκα, άλλος ψηλός άλλος κοντός άλλος φαλακρός άλλος μαλλιάς, άλλος γυαλάκιας, άλλος ωραίος, άλλος άσχημος, άλλος ποντικομούρης, άλλος ..... και πάει λέγοντας. Τελικά όλοι ανήκουμε σε κάποια ρατσιστική ομάδα? "
Στέκα, γυαλάκιας, ποντικομούρης κτλ; Σε ποιο σύστημα αναφοράς οφείλω ή πρέπει να αποδεχτώ κάποιον να αποκαλείται έτσι; Είναι κάποιος κανόνας της πιάτσας; Δηλώνει μαγκιά, ανδρισμό; Εγώ εκεί που μεγάλωσα δεν τα έμαθα αυτά... Με τα λεγόμενά σου δηλαδή ο Sephen Hawkings (ελπίζω να τον ξέρεις) ήταν ένας γυαλάκιας ποντικομούρης άσχημος σακάτης; Δεν έχω άκουσει να τον αποκαλούν πουθενά έτσι όμως... Ίσως πρέπει να γράψεις κανένα άρθρο...
"Εκείνο που έχει σημασία είναι ο χαρακτήρας και όχι τα εξωτερικά χαρακτηριστικά, εκτός αν είσαι κομπλεξικός με τα εξωτερικά σου χαρακτηριστικά, οπότε πρέπει να ζητήσεις βοήθεια από ειδικό."
Φάσκεις και αντιφάσκεις; Προσωπικά δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τα εξωτερικά μου χαρακτηριστικά. Εσύ από την άλλη μήπως το έχεις καβαλήσει λίγο και θεωρείς ότι είσαι τόσο "άρτιος" ώστε να μπορείς να χωρίζεις τον κόσμο γύρω σου σε χοντρούς, ποντικομούρηδες, γυαλάκες και άσχημους; Ο χαρακτήρας ενός ατόμου σε ποιό βαθμό συνδέεται με τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του;
"Αν ο εν λόγω κατέβαινε από το καλάμι του δεν θα υπήρχε πρόβλημα."
Θα συμφωνήσω ΑΠΟΟΟΟΟΟΛΥΤΑ! Δεν είδα όμως να τον αποκαλείς, καβαλημένο, ψώνιο κτλ. Χοντρό τον λες!
"Εδώ έκανε καριέρα το δίδυμο Χοντρός-Λιγνός και όλοι τους ξέρουμε με αυτά τα ονόματά και όχι με το τι έγραφε η ταυτότητα τους. "
Κάποτε. Επίσης κάποτε στα τσίρκο και σε περιφερόμενους θιάσους έβγαζαν ανθρώπους με αναπηρίες, δυσμορφίες, μαύρους, ινδιάνους, φρικιά κτλ για να περάσει να τους δει ο κόσμος προς τέρψη του και πλήρωνε και εισιτήριο από πάνω. Θα ήθελες να ζήσεις σε αυτές τις εποχές;
Για να συνοψίσω σε αυτό το κομμάτι αγαπητέ πανέξυπνέ μου, θα καυτηριάσω, σχολιάσω, αντιπαρατεθώ απέναντι στη συμπεριφορά, απόψεις, πράξεις ενός ατόμου με επιχειρήματα, σάτυρα, αντίλογο (όπως κάνω και με εσένα αυτή τη στιγμή). Δε θα προσπαθήσω να τον πλήξω για την εξωτερική του εμφάνιση ή για χαρακτηριστικά του για τα οποία δεν είναι υπεύθυνος (ομιλία, τικ, κτλ) γιατί πολύ απλά κάτι τέτοιο ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΙ εμένα, την αγωγή μου και τα επιχειρήματά μου. Το να αντιμάχεσαι βέβαια επιχειρήματα, απόψεις ιδεολογίες κτλ προϋποθέτει να έχεις και εσύ αντίστοιχα δικές σου και να έχεις ξοδέψει ένα κομμάτι χρόνου να τις εδραιώσεις στη φιλοσοφία ζωής σου. Το πεις κάτι υποτιμητικό για την εμφάνιση κάποιου δεν χρειάζεται κανέναν κόπο. Εσύ μπορείς να κάνεις ότι θεωρείς ότι σε αντιπροσωπεύει.
(Μέρος 1/2)
(Μέρος 2/2)
Για τον σούπερ σταρ δε βλέπω να επανέρχεσαι, επομένως χαίρομαι που σε κάλυψε η απάντησή μου. Πάμε τώρα στα του ιερατείου για τα οποία δηλώνεις άγνοια.
Το ιερατείο είναι ένας όρος ο οποίος ευδοκίμησε εδώ. Τον υιοθετώ γιατί έχει μία σατυρική αλλά και μεσαιωνικά σκοτεινή έννοια. Εγώ θα επέλεγα τη λέξη κάστα.
"κάστα = κοινωνική ομάδα, που θεωρείται πολύ κλειστή και προφυλάσσει τα συμφέροντά της κάνοντας σχεδόν αδύνατη την είσοδο, στην ομάδα, ατόμων που δεν προέρχονται από τα ήδη υπάρχοντα μέλη"
Αφού λοιπόν δηλώνεις άγνοια να σε πληροφορήσω ότι υπάρχει μία ομάδα ανθρώπων οι οποίοι ελέγχουν παρασκηνιακά (με ευθύνη των μελών του συλλόγου που απέχουν) έναν μεγάλο ραδιοερασιτεχνικο σύλλογο. Αν απλά λοιπόν αυτή η ομάδα έβαζε ένα ΔΣ, έκανε κάποιες καρναβαλίστικες δράσεις και άλλα τέτοια πράγματα το πιθανότερο είναι ότι δεν θα ξοδεύαμε πολύ χρόνο να ασχοληθούμε μαζί τους. Τα πράγματα αλλάζουν όμως από τη στιγμή που είμαστε ραδιοερασιτέχνες και αυτή η ομάδα μέσω τον κινήσεών της έχει άμεσες επιπτώσεις στο ραδιοερασιτεχνισμό στην Ελλάδα. Έχουμε επομένως ερωτηματικά απέναντί της σε
οικονομικό κομμάτι (διαχείριση, χορηγίες, συνδρομές μελών, εξοπλισμός συλλόγου, απογραφή;)
διαχειριστικό-επικοινωνιακό κομμάτι (Τατιάνες, ασυδοσία σε επαναλήπτες και συχνότητες και band plan, ανύπαρκτη εκπροσώπηση σε εσωτερικό και εξωτερικό)
θεσμικό (τι έγινε με τη διαβουλευση οεο; Πόσο αγώνα κατέβαλαν οι εκλεκτοί που μένουν σε μονοκατοικίες για την πλέμπα που μένει στις πολυκατοικίες; Πως μπορεί να πορεύεται ένας σύλλογος στη δεκατία 2020-2030 με ένα καταστατικό του 50; Ποιους εξυπηρετεί αυτό;)
εξελικτικό (που είναι το μέλλον του ραδιοερασιτεχνισμού και οι νέοι ραδιοερασιτέχνες. Που είναι οι καινοτόμες ραδιοερασιτεχνικές δραστηριότητες;).
Τα γράφω όσο στρογγυλά μπορώ χωρίς να κάνω καυστικές αναφορές σε Ινστιτούτα με περίεργες έδρες, δηλώσεις δεινοσαύρων για υποψήφιους, φιλίες που κατέληξαν σε μαχαιρώματα, εκλεκτούς οι οποίοι σπρώχνονται για θέσεις ΔΣ, ποσά που δαπανήθηκαν για hamfest, χορηγίες που δε μαθεύτηκαν, διαγραφές μελών και πολλά άλλα.
Δυστυχώς στην Ελλάδα κάποτε ο Ραδιοερασιτεχνισμός ήταν ένα κλειστό κύκλωμα στο οποίο για να μπεις ήθελες γνωριμίες. Κάποιοι βγάζανε έτσι γερό χαρτζιλίκι τότε. Η νομοθεσία και οι εποχές άλλαξαν όμως η ομάδα αυτή επιχειρεί και στο σήμερα κάτι αντίστοιχο. Πάγια τακτική τους να είναι αυτοί στα πράγματα και όσοι δεν είναι ελεγχόμενοί τους να είσαι στην απ' έξω (εντάξει ας πάρουν κάποιοι νέοι την άδεια να δώσουν 2-3 συνδρομές και μετά ας πάνε από κει που ήρθαν). Στο έγραψα πιο πριν, πως υπερασπίστηκαν στη διαβούλευση οι διαπραγματευτές που ζουν στις μονοκατοικίες τους υπόλοιπους ραδιοερασιτέχνες που ζουν σε διαμερίσματα; Ποιους βολεύει; Υπάρχουν πολλές άλλες λεπτομέρειες καυτές, κάνε την έρευνά σου λοιπόν αφού δηλώνεις άγνοια. Εγώ όμως για όλους τους παραπάνω λόγους και άλλους τόσους αυτή την ομάδα θα την αποκαλώ ΙΕΡΑΤΕΙΟ. Δεν έχω δει κανέναν τους ντυμένο σαν παπά ή μοναχό βέβαια, επομένως τους αποκαλώ έτσι μεταφορικά για τις πράξεις τους...
Αυτά τα ολίγα σχετικά με αυτό που πίνω λοιπόν, ελπίζω να κάλυψα όλες σου τις απορίες. Αν έχεις και άλλες εδώ είμαστε. Αν δεν έχεις θα σου ευχηθώ από καρδιάς (με απόλυτη ειλικρίνεια) καλά Χριστούγεννα και καλή Πρωτοχρονιά.
θεσμικό (τι έγινε με τη διαβουλευση οεο; Πόσο αγώνα κατέβαλαν οι εκλεκτοί που μένουν σε μονοκατοικίες για την πλέμπα που μένει στις πολυκατοικίες;
Έγινε κάτι απλό: μας πούλησαν στην καμαρίλα του υπουργείου (στο βαθύ κράτος που έγραψε ένας συνάδελφος) με άγνωστα ανταλλάγματα.
Για τον "ζοχάδα" ανώνυμο.
Επειδή έχω και άλλα θέματα για να ασχοληθώ δεν κατάφερα να διαβάσω το μυθιστόρημα που γράφεις πιο πάνω. Έτσι αποφάσισα να μην αδειάσω το κεφάλι μου για να γεμίσω το δικό σου.
Άντε καλά Χριστούγεννα και καλή Χρονιά, με λιγότερο θυμό (ελπίζω)
Λίγα 73 (μέχρι 5-6, φτάνουν)
Alain Delon
Δεν είναι μόνο η ΕΕΡ που έχει αναγάγει τις ΟΕΑ στην πρώτη της προτεραιότητα, αν δείτε και των άλλων συλλόγων του λεκανοπεδίου τις δραστηριότητες με κάτι τέτοια ασχολούνται, τηλεπικοινωνιακή κάλυψη αθλητικών δραστηριοτήτων, αναδασώσεις, εθελοντικά ποτίσματα και κοπές πιτών. Ψάχνεις να δεις στις σελίδες τους κάποια ραδιοερασιτεχνική δραστηριότητα και δεν υπάρχει τίποτα! Κάποια expedition, κάποιο field day, κάποια απλή κατασκευή, κάποια συμμετοχή σε διαγωνισμό, ΤΙΠΟΤΑ!
Συνεχίζοντας το μήνυμα 20/12/19 9:47 συμπληρώνω πως παράλληλα με τους συλλόγους που έχουν τις οεα σε προτεραιότητα είναι και οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι που επιδιώκουν και έχουν σε υψηλή προτεραιότητα τις συμμετοχές τους σε αυτές. Χωρίς να τους κρίνω συν ή πλην, ενημερώνω πως χωρίς τη θέληση αυτών των συναδέλφων οεα δεν θα υπήρχαν, επιπλέον νομίζω η συγκεκριμένη κατηγορία συναδέλφων απολαμβάνει σχεδόν μόνο αυτή τη δραστηριότητα και δεν θα τους δείτε πχ να ανταλλάσσουν κάρτες στο μπυρό, να κάνουν δορυφόρους, βραχέα κλπ. Κάποιοι δε από αυτούς αισθάνονται βασιλικότεροι του βασιλέως στο σύλλογο που ανήκουν ενίοτε δε αυτομολούν hi.
Το γεγονός ότι, όλοι οι σύλλογοι στηρίζονται και προβάλλουν ως "αιχμή του δόρατος" ομάδες, οι οποίες υποτίθεται πως είναι ειδικές !!! στις επικοινωνίες εκτάκτων αναγκών, αλλά όμως ούτε καν τους καλούν σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γεγονότα αλλά μόνο σε ανούσιες ασκήσεις επί χάρτου, ή πηγαίνουν παρακαλετά, αυτό από μόνο του λέει πολλά.
Υπάρχει το μακρυνό γεγονός της Καλαμάτας, το οποίο συνεχώς επικαλούνται ως άλλοθι, όταν τότε οι συνθήκες επικοινωνιών ήταν εντελώς διαφορετικές με την σημερινή πραγματικότητα.
Ακόμα και αυτή η έννοια του εθελοντισμού, ερμηνεύεται και υλοποιείται στραβά, εκτός κι αν συμβαίνει κάτι άλλο ... !!!
Πέστε μου ΕΝΑ, όχι Δύο αλλά, ΕΝΑ έκτακτο γεγονός που αυτές οι ομάδες είχαν ουσιαστικό ρόλο στις επικοινωνίες ???
Πότε τους έλαβαν σοβαρά υπ όψιν οι Κρατικές Υπηρεσίες και τους κάλεσαν να συνδράμουν ??? Ποτέ !!!
Χαμόγελα, φωτογραφίες, ασκήσεις, σάντουιτς αλλά όταν έρχεται η κρίσιμη ώρα, ... παντελώς ΑΠΟΝΤΕΣ, απλά δεν υπάρχουν !!!
Πραγματικά λυπάμαι που περιγράφω αυτήν την εικόνα για αυτές τις ομάδες αλλά, δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.
de SV1GRM
ϊσως καλύτερα που δεν τους καλούνε, φαντάζεσαι τι θα γίνει αν μια ομάδα λέω αν δεν τα καταφέρει;
Απάντηση στο 21 Δεκεμβρίου 2019 - 4:06 μ.μ.
Θα μπουν στο παιχνίδι των τηλεπικοινωνιακών καλύψεων και οι CBers. Και οι φίλοι του PMR.
Δεν έχω αντίρρηση να μπει η οποιαδήποτε τεχνολογία, ποτέ δεν με ενδιέφεραν οι δράσεις τύπου οεα των συλλόγων χωρίς να τους απαξιώνω.
Εδώ υπήρχε ο σεισμός στην Αλβανία και αυτοί κλήθηκαν να κάνουν άσκηση, βασισμένη, σε σενάριο.
Το κακό είναι ότι ανάμεσα τους υπάρχουν και μερικοί ιδεολόγοι, αλλά δεν καταλαβαίνουν ότι είναι το άλλοθι.
23 Δεκεμβρίου 2019 - 12:22 μ.μ.
Ζήτησε βοήθεια των ΟΕΑ κανείς από την Αλβανία;
Γιατί? Ποιος τους ξέρει?
Οποιος θέλει να ασχοληθεί σοβαρά ως εθελοντής να γραφτεί στην ΕΟΔ.
Όλοι οι υπόλοιποι είναι κορόιδα και τρέχουν για να κάνουν δημόσιες σχέσεις οι υπεύθυνοι των ομάδων.
Ζήτησε βοήθεια των ΟΕΑ κανείς από την Αλβανία;
23 Δεκεμβρίου 2019 - 2:37 μ.μ.
Γιατί? Ποιος τους ξέρει? Είναι και αυτό μια άποψη.
Από την άλλη μεριά υποθέτω ότι έκαναν το σχετικό διάβημα προς το αρμόδιο Αλβανικό όργανο και "έθεσαν εαυτόν εις την διάθεση των Αρχών" Νομίζω??
Δεν βαριέσαι. Υπομονή. Μόνο 11 μήνες έμειναν μέχρι τον επόμενο μαραθώνιο.
Κάθε φορά που συμβαίνει ένα σοβαρό γεγονός, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου (δεν έχει σημασία που), την ίδια στιγμή η περίφημη "ομάδα" κάνει άσκηση με σάντουιτς και φαντασιώνεται ότι παίρνει μέρος σε επιχείρηση "διάσωσης".
Στο τέλος μοιράζουν και "βραβεία" και είναο όλοι ικανοποιημένοι.
'Ετσι δουλεύει το σύστημα, δεν το ξέρατε ???
Το ξέρατε ότι εκτός από την ΟΕΑ (ΟΜΑΔΑ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΏΝ) η ΕΕΡ διαθέτει και την ΕΚΕΑ (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΛΥΨΗΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ) ??????????????
Άντε να σε δω ΑΕR
Εκτός από τις αυτόνομες προαναφερόμενες "ομάδες" κρούσης !!! όμως, υπάρχουν και οι συνεργαζόμενοι φορείς όπως το ΙΔΑΦΚ !!! μη τα ξεχνάμε αυτά.
Έχω μία απορία.
Από 1η Ιανουαρίου 2020, θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία στην Ελλάδα ο Ευρωπαικός αριθμός έκτακτης ανάγκης 112.
Η απορία μου είναι η εξής: Στον προαναφερόμενο μηχανισμό, είναι ενταγμένη και η "αιχμή του δόρατος" ? η κάθε φορά που θα γίνεται μία διασωση οι "ειδικοί" και "αναντικατάστατοι ήρωες" θα κάνουν άσκηση ετοιμότητας με φωτογραφίες και σάντουιτς ?
Παρακαλώ αν γνωρίζει κάτι κάποιος, ας μας ενημερώσει !!! Είναι θέμα ζωής και θανάτου.
Χρόνια Πολλά σε όλους.
Βλέπω ότι υπάρχει αρκετό "μένος" απέναντι στις ΟΕΑ και αυτό είναι λογικό με διάφορα γεγονότα και καταστάσεις που έχουν διαδραματιστεί τα τελευταία χρόνια. Για αυτές τις καταστάσεις όμως ευθύνονται συγκεκριμένα άτομα και όχι οι θεσμοί. Θέλω να παρουσιάσω έναν αντίλογο όμως στο γιατί πρέπει να υπάρχουν ΟΕΑ. Το άν δουλεύουν σωστά ή όχι είναι η συζήτηση που πρέπει να υπάρξει μετά.
Ο πρώτος λόγος είναι είναι καθαρά δημοσίων σχέσεων. Η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου δεν ξέρει τι είναι ο ραδιοερασιτεχνισμός. Κάποιοι νομίζουν ότι είμαστε ραδιοπειρατές κάποιοι άλλοι ότι ψάχνουμε για UFO και πάει λέγοντας. Οι πιο πολλοί δεν ξέρουν τι είμαστε και δεν θα κάτσουν να μάθουν. Μέσα σε αυτούς υπάρχουν και διάφοροι αρμόδιοι δημόσιων φορέων κτλ. Με το να έχεις ένα κομμάτι του ραδιοερασιτεχνισμού να ασχολείται με κοινωφελής δράσεις όπως η παροχή τηλεπικοινωνιών σε καταστάσεις έκτακτων αναγκών αυτό αμέσως δημιουργεί θετική εικόνα για το ραδιοερασιτεχνισμό και ενδεχομένως ανοίγει κάποιες πόρτες σε πράγματα που μας αφορούν. (Θα με ρωτήσετε τι πόρτες άνοιξε στο πρόσφατο ζήτημα με τις κεραίες μας; Θα έχετε δίκιο αλλά θεωρώ ότι αυτό εμπίπτει στη διαχείριση που έκαναν οι διαπραγματευτές).
Είναι υπερβολή όμως η παρουσίαση αυτής της δραστηριότητας; Ναι είναι ξεκάθαρα γιατί κάποιοι έχουν καβαλήσει το καλάμι και την έχουν δει ράμπο. Αυτό όμως πάλι οφείλεται σε άτομα και όχι στο αν πρέπει να υπάρχουν ΟΕΑ ή όχι. Κάθε δράση που δίνει δημοτικότητα στο ραδιοερασιτεχνισμό είναι προς συμφέρον όλων μας.
Πάμε τώρα στο ουσιαστικό κομμάτι. Χρειάζονται οι δημόσιες υπηρεσίες τη συνδρομή των ΟΕΑ σε μία έκτακτη ανάγκη; Κατά πλειοψηφία όχι. Οι εποχές έχουν αλλάξει και όλες οι δημόσιες υπηρεσίες πλέον έχουν στη διάθεσή τους αρκετά μέσα για να διεξάγουν επικοινωνίες χωρίς να χρειάζονται ΟΕΑ ή άλλη παρέμβαση. Αυτό ισχύει για μικρής και μεσαίας κλίμακας περιστατικά. Για μεγάλης ή πολύ μεγάλης κλίμακας περιστατικά αυτό αλλάζει όμως και εδώ θα πάμε στο δεύτερο λόγο.
Ο δεύτερος λόγος ύπαρξης των ΟΕΑ είναι ένα σενάριο μεγάλης ή πολύ μεγάλης καταστροφής. Πχ ένας σεισμός 6 ρίχτερ στην Αθήνα. Εκεί θα υπάρξει ανάγκη βοήθειας, όχι τόσο πολύ σε υπηρεσίες όσο σε περιστατικά. Έχεις για παράδειγμα τραυματίες σε μία περιοχή που χρειάζονται βοήθεια. Ακόμα και εσύ ο ίδιος ή η οικογένειά σου χρειάζεται βοήθεια. Κινητό δεν έχεις γιατί έχει καταρρεύσει το δίκτυο. Σταθερό τηλέφωνο δεν έχεις γιατί έχει πέσει το ρεύμα και το τηλέφωνό σου είναι VOIP. Παρουσιά κρατικού φορέα δεν έχεις γιατί λόγω της έκτασης του περιστατικού έχει γίνει κατακερματισμός των δυνάμεων. Εκεί χρειάζεσαι ΟΕΑ οι οποίοι μπορούν να επικοινωνήσουν χωρίς αυτές τις δομές και να ζητήσουν βοήθεια. Αν διαβάσετε στο διεθνή τύπο θα δείτε ότι στον τυφώνα Κατρίνα, ένα αντίστοιχο φαινόμενο μεγάλης καταστροφής, ραδιοερασιτέχνες έκαναν χρήσιμο έργο. Άλλωστε οι Αμερικανοί δεν νομίζω να είναι χαζοί που ενώ έχουν τόσο προηγμένα συστήματα επικοινωνιών και δομημένες υπρεσίες, υποστηρίζουν έμπρακτα τις αντίστοιχες ΟΕΑ τους (ARES). Και το έχουν πάει ένα βήμα παραπέρα με κομμάτι στο οποίο συμμετέχει και το υπουργείο Εθνικής Άμυνάς τους με διαπιστευμένους ραδιοερασιτέχνες (MARS). Ούτε είναι τυχαίο που η ανάκαμψη του ραδιοερασιτεχνισμού στην Αμερική συνέβη ακριβώς μετά τον τυφώνα Κατρίνα με κύριο γνώμονα τις επικοινωνίες σε έκτακτες ανάγκες. Έχουν αντιληφθεί ότι σε μια τέτοια κατάσταση, ίντερνετ, τηλέφωνο κτλ βγαίνουν από την εξίσωση, ενώ η ραδιοερασιτεχνική επικοινωνία παραμένει.
Για να μην μακρηγορώ, χρειάζεσαι ΟΕΑ και χρειάζεται και για τους ραδιοερασιτέχνες που δεν ανήκουν στις ΟΕΑ να υπάρχει πχ μία επιμόρφωση, μπορεί σε κάποια στιγμή να βοηθήσουν συνανθρώπους τους που θα κινδυνεύουν. Όσο μεγαλύτερο είναι το δίκτυό σου τόσο το καλύτερο και μακάρι να μη χρειαστεί ποτέ.
Δεν χρειάζεσαι καρναβαλισμούς, επίδειξη στολών και ασυρμάτων, "ηγέτες-κομμάντο" , ραδιοερασιτέχνες καταστροφολάγνους που εύχονται να γίνει μία καταστοφή για να "φανούν" (ενώ είναι οι πρώτοι που θα τρέξουν να σώσουν το τομάρι τους). Αυτά κάνουν κακό. Μπράβο όμως σε αυτούς που αφιερώνουν από τον ελεύθερό τους χρόνο για να προσφέρουν σε κάτι κοινωφελές και είναι σοβαροί άνθρωποι και ραδιοερασιτέχνες.
Αυτή είναι η άποψή μου, κάποιοι ίσως διαφωνήσετε. Στο χωριό μου όμως λένε ότι δεν δέρνεις το σαμάρι όταν φταίει ο γάιδαρος.
Λουλούκος
Βλέπω ότι υπάρχει αρκετό "μένος" απέναντι στις ΟΕΑ και αυτό είναι λογικό με διάφορα γεγονότα και καταστάσεις που έχουν διαδραματιστεί τα τελευταία χρόνια.
ΚΑΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ
Για αυτές τις καταστάσεις όμως ευθύνονται συγκεκριμένα άτομα και όχι οι θεσμοί.
ΣΩΣΤΑ. (ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ?)
Ο πρώτος λόγος είναι είναι καθαρά δημοσίων σχέσεων.
(ΤΙΣ ΔΗΜ. ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΟΜΠΙ ΜΑΣ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΕΡΤΖΙΑΝΑ, ΣΤΑ ΚΟΝΤΕΣΤ Η ΜΕ S.E.S. Η ΜΕ ΣΤΑΘΜΟΥΣ –YOTA- Η ΜΕ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΕΘΝΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΚΛΠ. ΓΙΑ ΔΕΣ ΤΟ LOGBOOK ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΤΗΣ ΕΕΡ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙ QSO?)
Η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου δεν ξέρει τι είναι ο ραδιοερασιτεχνισμός.
(ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΦΟΡΑΣ ΚΙΤΡΙΝΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣ ΣΑΝ ΧΑΙΜΑΛΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΦΟΡΗΤΑ, Η ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΕΝΑ ΔΑΣΟΣ ΑΠΟ ΚΕΡΑΙΕΣ.
Χρειάζονται οι δημόσιες υπηρεσίες τη συνδρομή των ΟΕΑ σε μία έκτακτη ανάγκη; Κατά πλειοψηφία όχι.
(ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙΣ.)
Ο δεύτερος λόγος ύπαρξης των ΟΕΑ είναι ένα σενάριο μεγάλης ή πολύ μεγάλης καταστροφής.
(ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΑΝ ΛΕΩ ΑΝ, ΕΧΕΙΣ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΗΣ ΟΕΑ. ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑ ΦΥΓΑΜΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΕ ΕΞΟΧΙΚΟ ΣΠΙΤΙ ΦΙΛΟΥ.)
Άλλωστε οι Αμερικανοί δεν νομίζω να είναι χαζοί που ενώ έχουν τόσο προηγμένα συστήματα επικοινωνιών και δομημένες υπρεσίες,
(ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ. ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΟΕΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΚΥΡΙΩΣ. ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΓΚΡΟΥΠΟΥΣΚΟΥΛΟ . ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΕΙ ΣΕ ΦΩΤΙΑ, ΣΕ ΠΛΗΜΥΡΑ, ΣΕ ΣΕΙΣΜΟ, ΣΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ?)
Ούτε είναι τυχαίο που η ανάκαμψη του ραδιοερασιτεχνισμού στην Αμερική συνέβη ακριβώς μετά τον τυφώνα Κατρίνα
(ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΗΤΑΝ ΟΣΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ. ΑΛΩΣΤΕ «ΚΑΤΡΙΝΕΣ» ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ)
δεν δέρνεις το σαμάρι όταν φταίει ο γάιδαρος.
(ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΤΟ ΣΑΜΑΡΙ?)
Και με την ευκαιρία κάνω μια πρόταση για το νέο ΔΣ. Στην γνωστή ραδιοερασιτεχνική συνάντηση που γίνεται στην Γερμανία κάθε χρόνο, τα τελευταία χρόνια απουσιάζει η ΕΕΡ. Αντίθετα την επισκέπτονται μερικές δεκάδες Έλληνες ραδ/τεχνες. Αντί λοιπόν να σπαταλάμε χρήματα για βασιλόπιτες, ας οργανώσουμε ένα περίπτερο της ΕΕΡ. Δεν είναι απαραίτητο να το στελεχώσουν τα μέλη του ΔΣ με έξοδα διαμονής κλπ της ΕΕΡ, αλλά κάποιοι από τους έτσι κι αλλιώς Έλληνες επισκέπτες – συνάδελφοι. Είπαμε το ΔΣ πρέπει να μοιράζει δουλειές και όχι να τις κάνει μόνο του. Εκτός και αν προτιμούν και οι νέοι συναναστροφές τύπου Τατιάνα.
Μπουμπούκος
Η προβολή του έργου οποιασδήποτε ομάδας στο ΚΟΙΝΟ δεν γίνεται με το να μονοπωλείται η θεματολογία του περιοδικού που όχι μόνο δεν το διαβάζει το ΚΟΙΝΟ αλλά ούτε το σύνολο των Ελλήνων ραδιοερασιτεχνών, αφού αφορά μόνο τα μέλη. Μάλιστα ένα περιοδικό όταν από έντυπο γίνεται ηλεκτρονικό, ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες να το διαβάσει κάποιος άλλος εκτός από αυτόν που ΤΟ ΠΛΗΡΏΝΕΙ ή αυτόν που το βρίσκει στο inbox του.
Δεν υπάρχει ΜΕΝΟΣ αλλά αγανάκτηση για το καπέλωμα. Ραδιοερασιτέχνες δεν είναι μόνο οι ΟΕΑ, και ραδιοερασιτεχνικές δραστηριότητες δεν είναι μόνο τα γυμνάσια και οι μαραθώνιοι. Στην πραγματιότητα τα γυμνάσια και οι μαραθώνιοι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ραδιοερασιτεχνικές δραστηριότητες.
Οι Έλληνες ραδιοερασιτέχνες κάνουν και άλλα πράγματα ΚΑΘΑΡΑ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗΣ φύσης, για τα οποία γίνονται γνωστοί στην παγκόσμια ραδιοερασιτεχνική κοινότητα. Πριν από χρόνια πχ το QST (ή το CQ, δεν είμαι σίγουρος) είχε κάνει εξώφυλλο κάποιον ή κάποιους έλληνες ραδιοερασιτέχνες και αντίστοιχα πιο πρόσφατα άλλο βρετανικό περιοδικό είχε κάνει αφιέρωμα σε ελληνικό σταθμό. Τα ελληνικά περιοδικά* (έντυπα και ηλεκτρoνικά, νυν και ex) αδιαφορούν για τα παραπάνω και προβάλουν την "τηλεπικοινωνιακή κάλυψη του ημιμαραθωνίου"!
* υπάρχουν φυσικά εξαιρέσεις.
Consequently αυτός ο ραδιοερασιτεχνισμός μας αξίζει.
Συμφωνώ με την άποψη του ανώνυμου της 27/12/19 10,37 μμ
Εκτός από τα μπαλόνια που πέταξε ο BJY και που ελάχιστοι κατάλαβαν τι έγινε, υπάρχουν Έλληνες συνάδελφοι που κάνουν θαυμάσια πράγματα και δεν τους ξέρει παρά μόνο ένας μικρός περίγυρος τους. Και εμείς ασχολούμαστε με την ΟΕΑ (κανονικά θα έπρεπε να λέγεται ΟΜΑ –Ομάδα Μαραθωνίων Αναγκών. )
Θα εξακολουθήσω να δίνω ιδέες για το νέο ΔΣ.
1) Τι ιδιαίτερο έχει η ΕΕΡ από τους άλλους 54 ραδιοερασιτεχνικους συλλόγους της Χώρας των 10 εκατομμυρίων κατοίκων? Απάντηση: το ΜΠΙΡΟ. Δεν έχουν καταλάβει οι «αρμόδιοι» ότι αυτό θα μπορούσε να ενώσει όλους τους Έλληνες ραδ/τεχνες σε όποιο σύλλογο και αν ανήκουν και να τους φέρει γύρο στην ΕΕΡ. Όμως το αφήνουν να υπολειτουργεί σαν να βρισκόμαστε στο 1980. Κάποιες χώρες κατάλαβαν ότι δεν είναι δυνατόν να διαχειριστεί η ίδια ομάδα το εισερχόμενο και το εξερχόμενο bureau και τα χώρισαν. Έτσι σε άλλη πόλη είναι το εισερχόμενο και σε άλλη το εξερχόμενο. Εμείς το έχουμε εγκαταστήσει σε 6 τετραγωνικά, ενώ υπάρχει αίθουσα που είναι για τις συνεδριάσεις και για αποθήκη. Τον περισσότερο καιρό κάθεται ανεκμετάλλευτη ενώ είναι ιδανική για μπίρο.
2) Το λεγόμενο περιοδικό SVΝΕΑ ΔΕΝ έχει πλέον λόγο ύπαρξης. Τα όποια χρήματα ξοδεύονται σε αυτό θα μπορούσαν να πέσουν στο site της ΕΕΡ που ανήκει στον περασμένο αιώνα και πρέπει να είναι διαδραστικά το χειρότερο όλων των παρόμοιων ραδιοερασιτεχνών sites του κόσμου. Για εμένα πρέπει να το αναλάβει μια ομάδα επαγγελματιών του είδους να το στήσει με βάση κάποιες προδιαγραφές της ΕΕΡ και να το παραδώσει σε λειτουργία σε μια ΟΜΑΔΑ συναδέλφων σχετικών με το αντικείμενο. Μέσα σ αυτό το site μπορεί να δημοσιεύονται τα κείμενα του περιοδικού και ΒΑΣΙΚΑ, ΒΑΣΙΚΑ, ΒΑΣΙΚΑ, να υπάρξει κάτι ανάλογο με αυτό το μπλοκ του Γιάννη όπου ο κάθε ένας να καταθέτει τις σκέψεις του γύρο από όλα τα θέματα που αφορούν στην ΕΕΡ και στον ραδιοερασιτεχνισμό, επώνυμα ή κάτω από μια κωδική ονομασία που θα είναι σε γνώση της διαχειρίσεως του site. Αν κάποιοι από το ΔΣ θέλουν να εξαφανίσουν αυτό το μπλοκ του 2μδη δεν έχουν παρά να κάνουν κάτι ανάλογο με αυτό, ανοιχτό σε όλους. (ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΝΝΗ), αλλά αν γίνει κάτι από αυτά να με … χε… χαιρετήσεις)
Έπεται η συνέχεια..
Μπουμπούκος
Όταν το γνωστό ραδιοερασιτεχνικό περιοδικό κυκλοφορούσε ακόμα στην έντυπη μορφή του, υπήρχε μόνιμος χώρος πληροφόρησης ως: "η γωνιά των Dxrs". Εκεί έγραφε (μόνιμα) γνωστός "συνάδελφος" για όλες τις Dx Peditions οι οποίες γίνονταν παγκοσμίως με σχετικά σχόλια.
Από το 2005 έως και το 2012, κάθε χρόνο, γίνονταν δύσκολες Dx peditions, από Ελληνική ραδιοερασιτεχνική ομάδα, σε ακατοίκητες βραχονησίδες του Αιγαίου, μάλιστα μία από αυτές(SX5AS) αναγνωρίστηκε και ως η δυσκολότερη της χρονιάς με σχετικό Ευρωπαικό βραβείο !!! σε πολλές δε από αυτές, είχε πάρει μέρος και ο ίδιος ως χειριστής.
ΟΥΔΕΠΟΤΕ αναφέρθηκε ή γνωστοποίησε στην "Γωνιά των Dxrs" έστω και μία από αυτές τις Ελληνικές προσπάθειες, λες και ντρεπόταν γι αυτές !!!
Ανατρέξτε στα παλαιότερα τεύχη του περιοδικού και θα διαπιστώσετε οι ίδιοι το ακριβές των λεγομένων μου.
Αυτό προς ενημέρωση του "Ανώνυμος 10:37"
Για κάτσε όμως ρε Διομήδη, εδώ μέρα με τη μέρα βγαίνουν όλο και νέα στοιχεία στο φως !!!
1. ΑΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΤΑ και εντελώς ασαφή τα ακριβή περιουσιακά στοιχεία !!!
2. ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ και αξιοπερίεργο γάντζωμα στην "καρέκλα" !!!
3. ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ, τρικλοποδιές και διαχρονικές υπόγειες διαδρομές !!!
4. ΛΑΘΟΣ προτεραιότητες και γελοίες ενέργειες !!!
5. ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ σε τρέχοντα θέματα !!!
6. ΑΝΙΚΑΝΟΙ (εντελώς) διαπραγματευτές σε κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν το σύνολο των Ελλήνων ραδιοερασιτεχνών (οι ίδιοι αυτοαποκαλούνται "Εθνικός σύλλογος") !!! χωρίς όμως να το έχουν αποδείξει μέχρι σήμερα.
7. ΝΟΜΙΚΕΣ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ στην ερμηνεια του καταστατικού !!!
Να συνεχίσω ???
Να δείχνετε κατανόηση για την ανάρτηση των σχολίων γιατί εδώ που βρίσκομαι δεν είμαι συνεχώς online όποτε τα βλέπω τα αναρτώ...
Καλές γιορτές!
Σενάρια πραξικοπήματος, τώρα που τα εντευκτήρια είναι κλειστά:
1. Ένας από τους 4 καμπαλέρος προσχωρεί στην ομάδα του Ιερατείου
2. Ένας από τους 4 καμπαλέρος πειθαναγκάζεται σε παραίτηση και στο ΔΣ εiσέρχεται ο Ντάλιελ Φούρλας.
Άρχισαν τα όργανα.
Να δεις που στο τέλος θα διαπιστώσεις ότι τζάμπα έγιναν οι εκλογές.
Και δηλαδή αν μπει ο «νταλιελ» στο ΔΣ τι; Θα λέει ναι σε όλα και θα κάνει τη γλάστρα; Το έχει ξανακάνει;
Οχι καλέ. Οχι
Διότι Μονο αυτός ξέρει....
Υπάρχει και το σενάριο ο Σωτήριος να προσχωρήσει στους 4 καμπαλέρος, και να γίνουν 5. Μην ξεχνάτε έχουν γίνει και στο παρελθόν αυτά. Να, ας πούμε οι 3 σωματοφύλακες έγιναν 4 τελικά, αλλά όλοι τους ξέρουμε σαν 3άδα. Οπότε, μην εκπλαγείτε αν γίνει κάτι τέτοιο.
Πάντως, αυτό που θα έδινε πολλά λεφτά στο στοίχημα θα ήταν η προσχώρηση της Νατάσας στους 4 καμπαλέρος. Διομήδη, επιτρέπονται τα στοιχήματα, μέρες που είναι ?
Επιβάλλονται!
Μην τον ενοχλείτε με τα συνήθη τετριμμένα, να έχει έμπνευση για καζαμία μόνο
Αλαζονείας ούτις εκφεύγει δίκην.
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ
Ουφ!
Ηρέμησα...
ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ της ΟΕΑ
οι επικοινωνίες στον νέο νόμο (Άρθρο 57 – Δράσεις των Εθελοντικών Οργανώσεων Πολιτικής Προστασίας) γίνονται υποστηρικτικές δράσεις αφορούν σε: α. Δράσεις τηλεπικοινωνιών για την εξασφάλιση εναλλακτικών λύσεων για την αποκατάσταση των επικοινωνιών μεταξύ κρατικών Φορέων, των εθελοντικών οργανώσεων και μεταξύ τους, σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, μέσω εγκεκριμένων συχνοτήτων (ComSupportAction-CSA).
ΣΕ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΓΓΠΠ
http://www.opengov.gr/yptp/?p=2506
@ 30/12 10:39 Οι συνεργασίες είναι μονόδρομος σε όλες τις αντίστοιχες περιπτώσεις. Αν δεν συνεργαστούν εντός λογικών πλαισίων θα μπλέξει το θέμα. Σε περίπτωση ασυνεννοησίας επειδή κανένας δεν θα θέλει να έχει ευθύνη αποτυχίας βλέπω να ξανά καλούνται τα μέλη να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά με την γνωστή νόμιμη διαδικασία.
https://www.protothema.gr/greece/article/960297/vasilopita-5-tonon-kai-35000-kommation-tha-moirasei-o-dimos-peristeriou/
ΣΕ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΓΓΠΠ
Μάλλον ξαναέρχεται στην επιφάνεια εκείνη η ιστορία για ενεργοποίηση δυο καναλιών επικοινωνίας ραδιοερασιτεχνών με τις αρχές στο 146.000 - 146.050. Η περιοχή έχει ήδη δεσμευθεί για τον σκοπό αυτό στον ΕΚΚΖΣ 2019, όπως όμως συμβαίνει στην Ελλάδα τα λόγια είναι εύκολα, στην εφαρμογή κολλάμε.
Καλή Χρονιά σε όλους
73 Κώστας SV1XV
Αμ δε βάζετε μυαλό !!!
Χθες έγινε της πουτ@ν@ς στην Εθνική οδό και δεν σας πέρασε, ούτε μια στιγμή από το μυαλό σας, να καλέσετε τους "ειδικούς" να φιάξουν ωραιότατα σάντουιτς για να τα μοιράσουν στους ταλαιπωρημένους οδηγούς !!!
Τι να πω, τέτοια ανοργανωσιά ???
Όταν ανακοινωθεί η συνεισφορά των ΟΕΑ στους αποκλεισμένους στην Μαλακάσα, θα τρίβεις τα μάτια σου. Να δω πού θα τρέχετε να κρυφτείτε.
Από ντροπή θα κρυφτούμε ή από απόγνωση ???
Έχεις να προτείνεις καμιά καλή κρυψώνα ???
@SV1XV, σε ποιό σημείο του ΕΚΧΖΣ 2019 υπάρχει δέσμευση για τις συχνότητες 146000-146050 στην ΓΓΠΠ? Μήπως είναι ήδη καταχωρημένες στην συγκεκριμένη υπηρεσία ?
ή μήπως ο Κεφαλονίτης προσπαθεί να εντάξει και τα CB στην ΓΓΠΠ?
Αν θυμάμαι καλά, έκανε πρόβα τζενεράλε με τα γιλέκα στο Χάμφεστ του Μιχάλη τον Δεκέμβρη στο Περιστέρι.
Προβλέπω εμφύλιο πόλεμο μεταξύ ΟΕΑ & CBτζήδων.
[ή μήπως ο Κεφαλλονίτης προσπαθεί να εντάξει και τα CB στην ΓΓΠΠ?]
Ενδιαφέρον. Γιατί να μην είναι και αυτοί στην ΓΓΠΠ; Αν θέλουν να προσφέρουν και οι CBers γιατί να μην το κάνουν; Είναι προνόμιο κάποιων ο εθελοντισμός και η προσφορά σε έκτακτες καταστάσεις;
Ε ναι. Είναι προνόμιο λίγων οι σελφι και τα παράσημα???
ακόμα; δόντια έχει ή περιμένεις το νέο σύλλογο;
"Αποκλειστικό: Εντοπίστηκε από τους ΟΕΑ η κάτοικος της Κινάρου"
Νέος σύλλογος πραγματικά δεν υπάρχει αν γίνει θα βασίζεται σε γνωστούς τουρίστες των συλλόγων που ήδη υπάρχουν. Ίσως με τον Καζαμία να μάθουμε κατιτίς παραπάνω.
BREAKING NEWS
Το νέο Δ.Σ. της ΕΕΡ.
sv1ge Αντιπρόεδρος
sv1oca Γενικός γραμματέας
sv1bdo Ταμίας
οι sv1her, sv1kp, sv2fwv αρνήθηκαν να αναλάβουν οποιαδήποτε θέση ευθύνης.
Αντε να δούμε......
Ανώνυμος2 Ιανουαρίου 2020 - 7:40 μ.μ.
Ντετέκτιβ να γίνεις..
Όχι ένας δύο ετοιμάζονται και μάλιστα ο ένας με παραλιακή έδρα.
Ωραία. Να βρούν νεα έδρα οι ΟΕΑ.
Ο ΒΑΝΙΚΙΟΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΕ ΟΕΑ ΣΤΟΝ ΗΦΑΙΣΤΙΩΝΑ
Εσύ ντετέκτιβ δεν είπες όμως αν ετοιμάζονται από συναδέλφους που τυχόν έχουν γυρίσει όλα τα σωματεία της Αθήνας ή όχι. Για να καταλάβω πόση σημασία πρέπει να δώσω.
Άσε ρε Γιώργο δεν λέμε για τον δικό σας DX σύλλογο.
(δεν με λένε Γιώργο) αλλά dx ξε-dx αυτοί οι γυρολόγοι που ξέρω από όπου έκαναν περαντζάδα (τα αθηναικά σωματεία + εκείνο που άλλαξε καταστατικό) έφυγαν σε μικρά χρονικά διαστήματα και αυτό δεν δίνει καλές πιθανότητες επιτυχίας σε ότι νέο κοινό τολμήσουν (ίσως ακόμη και εκτός χόμπι). Σημειώστε το. Για παραλία μεριά δεν ξέρω δεν πάει ο νους μου κάπου αν γίνει κάτι θα το μάθουμε, το ότι μέχρι τώρα δεν καρποφόρησε κάτι είναι και αυτό μέσα στα γενικά πλαίσια των ικανοτήτων τους με απαραίτητη προυπόθεση να είναι τα άτομα που νομίζω. Αν δεν είναι, γράψτε λάθος.
Σύμφωνα με απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες, "τακτοποιήθηκαν", από μέλος του παρόντος Δ.Σ. και χωρίς μάλιστα να ενημερώσει τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο !!! οι καθυστερούμενες οφειλές 2018 - 2019 προς τον "Εθνικό" σύλλογο, του Μοναχού Ιάκωβου (SV2RSG/A).
Η αυθαιρεσία αυτή, ασφαλώς και δεν έγινε δεκτή από τον Μοναχό Ιάκωβο, την στιγμή μάλιστα που ο ίδιος επιθυμεί άμεσα την διαγραφή του από τον προαναφερόμενο σύλλογο (όχι χωρίς σοβαρό λόγο).
Λάθος πρωτοβουλία σε λάθος χρονική στιγμή.
Απ όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω αλλά και απ όσο εγώ ο ίδιος αντιλαμβάνομαι, είναι προτιμότερο οι οποιεσδήποτε πρωτοβουλίες συμπαράστασης να στηρίζονται σε αληθινές, δοκιμασμένες και "δύσκολες" περιόδους και καταστάσεις και όχι όταν όλα διαδραματίζονται στον χώρο του ασφαλούς και διεθνώς αναγνωρισμένου πεδίου.
Όπερ αυτό μεθερμηνευόμενο: "Ο πραγματικός φίλος, στα δύσκολα φαίνεται".
Η επόμενη λοιπόν εκδήλωση "συμπαράστασης" προς τον προαναφερόμενο συνάδελφο, είναι προτιμότερο να την γνωρίζει εκ των προτέρων και ο ίδιος πριν την υλοποίησή της.
Αν ο Ιάκωβος επιθυμεί άμεσα την διαγραφή του, ας στείλει μια επιστολή με παραίτηση, σύμφωνα με το καταστατικό. Διαφορετικά να ευχαριστήσει τον ευγενή ιστιοπλόο χορηγό του.
Ιστιοπλόος είναι ο χορηγός ? Δεν το ήξερα !!!
Από την σελίδα του π. Ιακώβου SV2SRG στο QRZ.COM
QSL: Direct SV2RSG/A
LoTW: No
Ερωτήματα:
1. Η απληστία είναι ενδημική στο "Περιβόλι" ?
2. Ποιός διψήφιος τον δασκάλεψε έτσι ?
Γενικά σήμερα όποιος ραδιοερασιτέχνης σέβεται τον εαυτό του και τους συναδέλφους έχει LOTW. Σε ακραίες περιπτώσεις που δεν έχει ηλεκτρονικό ημερολόγιο χρησιμοποιεί bureau. Υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις χωρών χωρίς internet και bureau που κατανοώ τις δυσκολίες τους. Ακόμη και αυτοί όμως μπορούν να ζητήσουν εξυπηρέτηση από άλλες χώρες.
Όσο για το ποιος / ποιοι τον δασκάλεψαν μάλλον δεν ισχύει γιατί θα πρέπει να αποφασίζει μόνος του, ότι και να του είπαν οι αποφάσεις του είναι προσωπικές και αν θέλει να μας τιμήσει με qso ας ακολουθήσει την μία από τις δύο λύσεις που προανέφερα.
Επίσης θα σημείωνα ότι όποιος ραδιοερασιτέχνης σέβεται τον εαυτό του και την χώρα την οποιαν εκπροσωπεί, δεν προσφέρει εικόνα διάσπασης και εμπάθειας προς οποιονδήποτε συνάδελφο, πολλώ δε μάλλον για κάποιον ο οποίος αγωνίζεται μόνος, να διατηρηθεί μία σημαντική ραδιοχώρα σε ισχύ.
Απ ότι έχω διαβάσει στο internet (έκπληκτος)!!! οι μόνες επιθέσεις προς τον μοναχό Ιάκωβο, προέρχονται αποκλειστικά από Έλληνες συναδέλφους !!! σε αντίθεση με οργανισμούς, ραδιοερασιτεχνικές ενώσεις, blogs και συναδέλφους του εξωτερικού οι οποίοι μόνο καλά λόγια έχουν να πουν και παράλληλα είναι έτοιμοι να βοηθήσουν στην ενδυνάμωση της ραδιοχώρας αλλά και να προσφέρουν ουσιαστική στήριξη στον αγώνα του και όχι για το θεαθήναι !!!
Για μία ακόμα φορά, αναδεικνύεται στο μέγιστο η χαρακτηριστική Ελληνική ζηλοφθονία, κακεντρέχια και ανεύθυνη κριτική προς κάθε μπροστάρη. Έχει γίνει αυτό πολλές φορές στο παρελθόν στην Ελληνική ιστορία, με καταστροφικά αποτελέσματα.
Από αυτή την μιζέρια δεν πρόκειται να απαγγιστρωθούμε εύκολα, καθώς έχει γίνει πια σε ορισμένους τρόπος ζωής.
Είναι άξιο σχολιασμού το γεγονός ότι, σε όλον τον πλανήτη αναφέρουν με πολύ χαρά το γεγονός ότι, το Άγιον Όρος είναι πάλι ενεργό στον αέρα και η μόνη χώρα η οποία δεν έγραψε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ για το θέμα, ήταν η Ελλάδα !!!
Συνεχίστε έτσι. Ίσως να νοιώθετε όμορφα με αυτήν την συμπεριφορά.
Καλή Χρονιά.
Στον παρόντα χώρο και γράφτηκε και δόθηκε χώρος για σχετικές ανακοινώσεις.
Καλή χρόνια!
Ισως αυτός ο χώρος αποτελεί φωτεινή εξαίρεση !!!
Από τον προηγούμενο παπά πάμε στον επόμενο. Τι αλλάζει? Τίποτα. Το δολλάριο να κινείται. Σιγά μην βάλει lotw ο καινούριος. Αυτά συμβαίνουν όταν μία ραδιοχώρα αντιπροσωπεύεται από παπάδες ή γύφτους!!! Παραδείγματα υπάρχουν αρκετά, τα γνωρίζουμε όλοι.
Ο θεός (σε όποιον πιστεύει ο καθένας) να μας δίνει φώτιση.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΚΑΘΗΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ
73 HNY
Γενικά σήμερα όποιος ραδιοερασιτέχνης σέβεται τον εαυτό του και τους συναδέλφους έχει LOTW.
Σωστός. #LifeShortUseLoTW
Η ομάδα του ZC4UW ήδη ανέβασε επαφές στο LoTW.
73
Κώστας SV1XV
μπράβο πολύ κάλο άρθρο
ΑΝΩΝΥΜΕ 3:35 Μ.Μ.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ
ΣΚΕΤΟΙ ΚΑΛΟΓΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ
6/1/20 1:51 Όταν απαντάς σημειώνοντας όπως λες (γράφοντας «επίσης»), καλό θα είναι πέρα από τις όποιες σκέψεις σου, να μην παραλείπεις να απαντάς και για την ταμπακέρα: Είναι ή όχι γενικά ασέβεια προς τους άλλους η μη παροχή bureau ή lotw από ανθρώπους που έχουν αυτή τη δυνατότητα;
Διευκρινίζω: η τοποθέτηση μου ήταν γενική και δεν αφορούσε συγκεκριμένο άτομο το οποίο (αφού εσύ το ανέφερες! ) όπως διαπιστώσαμε εδώ στο παρελθόν έχει πρόσβαση σε internet και το χειρίζεται.
Εκτός εσύ αν δεν διακινείς κάρτες οπότε δεν σε ενδιαφέρει και τόσο το θέμα και για αυτό το απέφυγες. Δεν απέφυγες όμως μια μακροσκελή αναφορά (υπερασπιστική;) ενημερώνοντας μας παράλληλα για πράγματα που διαβάζεις (από όλο τον κόσμο! ) και εκπλήσσεσαι, γεγονός (η έκπληξη σου) που δεν μας αφορά ως προσωπικό συναίσθημα σου. Ούτε μας αφορούν οι γενικεύσεις σου περί μιζέριας (άκου μιζέρια οι απόψεις των άλλων… ) και οι προτροπές σου περί απαγκιστρώσεων, προκειμένου να γίνει αυτό που νομίζεις εσύ σωστό ή να μην θιγεί όποιος υπερασπίζεσαι, που ως ραδιοερασιτέχνης κρίνεται και αυτός από τους άλλους βάση των ενεργειών και της στάσης του, όπως συμβαίνει με όλους μας.
Αφού λοιπόν απαντήσεις στο ερώτημα που τέθηκε (εκτός αν θες να κάνεις δηλώσεις μόνο) και στην περίπτωση που συμφωνήσεις τότε καλό θα είναι να προτείνεις σε όσους υπερασπίζεσαι να έχουν έναν από τους 2 απλούς και ανέξοδους τρόπους επιβεβαίωσης qsl. Ακόμη καλύτερο θα είναι αν τους βοηθήσεις προς αυτή την κατεύθυνση υποστηρικτικά. Δείχνοντας πραγματικό ενδιαφέρον για το χόμπι και όχι μόνο φληναφήματα.
Αλλιώς μείνε με τη αίσθηση ότι «τους τα είπα και ξαλάφρωσα» όπως κάνουν πολλοί άνθρωποι και εκτός χόμπι και παρέμεινε στην ευχαρίστηση που σου έδωσε το κείμενο σου. Χρόνια πολλά.
Ο Κλήρος αποτελείται από κληρικούς και μοναχούς. Παπάδες είναι. Αν δεν γνωρίζεις να μην μιλάς. Σπεύσε να εξομολογηθείς για το αμάρτημα της ασέβειας πριν είναι αργά.
+ευλόγησον+
Γιάννη,
Αυτόν τον εμπαθή ξερόλα με τα συνήθως μακροσκελή "άρθρα" του καλό θα ήταν για το μπλοκ σου να μη τον διαβάζαμε. Φληναφήματα = ανοησίες, μπορεί να γράφει και ο ίδιος.
+κύριε ελέησον+
@ Ιερομόναχος Μαλαχίας
Παπάς = Ιερέας, είναι αυτός που λειτουργεί.
Ιερομόναχος = Μοναχός και Ιερέας (καλογερόπαπας)
Οι δύο παραπάνω είναι παπάδες.
Ο Μοναχός δεν λειτουργεί άρα δεν ειναι παπάς. Γι αυτό και η προσφώνησή του δεν είναι πατερ αλλά γέρων.
Χρόνια πολλά με υγεία.
Τώρα γιατί τα συζητάμε αυτά σε ένα ραδιοερασιτεχνικό μπλόγκ δεν μπορώ να καταλάβω. 2μήδη ρίξε μας έναν καζαμία μπας και ξεκολλήσει το μυαλό μας!
Μάλλον χάνουμε την ουσία. Πάμε πάλι. Δεν ενδιαφέρει τι είναι παπάς, τι μοναχός; τι καλόγερος. Η ουσία είναι ότι μία σπάνια ραδιοχώρα ελεγχόταν και συνεχίζει να ελέγχεται από κάποιους, υποτίθεται ανθρώπους του θεού, που απαιτούν τα δολλάρια για την περιβόητη κάρτα. Γιατί δεν έχουν lotw οι συγκεκριμένοι? Να δώσοουν την ραδιοχώρα σε όλους, όπως δίδαξε για άλλα πράγματα ο Μεγάλος Δεσπότης. Η απάντηση είναι απλή:
We love dollars. Ας συνεχίσουν κάποιοι να τους χαρίζουν κεραίες και μηχανήματα.
Υ.Γ. Τα παραπάνω υπογράφει ένας βαθιά θρησκευόμενος.
Καλό απόγευμα.
Το lotw δεν είναι υποχρέωση. Είναι ένας τρόπος για να επιβεβαιωθεί η επαφή. Είναι ο εναλλακτικός τρόπος της Εθνικής Ένωσης των ΗΠΑ προκειμένου να επιβεβαιώνεται το QSO και μάλλον της αποφέρει έσοδα.
Επίσης κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να στείλει $ ή IRC σε κανέναν. Είτε είναι παπάς, είτε μουλάς, είτε τρώει μπριζόλες κάθε Μεγάλη Παρασκευή.
Λέω να γίνω και εγώ μοναχός στο Α.Ο. Αν το κάνω υπόσχομαι επιβεβαίωση με eqsl. Και bureau.
Το LOTW είναι μια Αμερικάνικη μπίζνα (παγκόσμιο μονοπώλιο προς το παρών) που σκοπό έχει να εξυπηρετεί τα δικά της διπλώματα (που δεν είναι και φτηνά) και να σπεύδουμε όλοι μας να τα κρεμάσουμε στον τοίχο του σακ.
Το ορθό είναι η γραπτή αναφορά το "ραπόρτο". Αλλά ποιο ραπόρτο θα μου πεις όταν όλα είναι 59-599-5ΝΝ. Εδώ η QSL κάρτα έγινε και αυτή μπίζνα. Γνωστός ραδιοεπαγγελματίας που γυρίζει σε χώρες της Αφρικής, χρησιμοποιεί διαφορετικό callsign για κάθε mode. Έτσι πρέπει να πληρώσεις τα διπλά. Πιστεύω σύντομα να καταλάβει το λάθος του και να βγάζει ξεχωριστό διακριτικό και ανά μπάντα.
Άλλος πάλι έχει άλλο τιμοκατάλογο για επιβεβαίωση σε σκέτο LOTW (σκέτο από γιουβέτσι) και άλλο για LOTW και κάρτα. Άλλος ζητά όσα δολάρια θέλει,(ανάλογα με το πλήθος των QSO) άλλος μόνο IRC και όσα θέλει, άλλος δολάρια και IRC και πάει λέγοντας. Οι προϊστάμενες υπηρεσίες εκεί "στας Ευρώπας" ή δεν τα ξέρουν ή δεν ασχολούνται με αυτά τα θέματα.
Ας μη παραλείψω και τους «μανατζαρέους» που κάποιοι μεγαλοσυνάδελφοι έχουν για να κάνουν την λάντζα.
Τώρα περιμένω πότε θα έρθει η στιγμή, που θα βάζουμε το FT8 στον αυτόματο, μετά κάθε QSO να το στέλνει στο LOTW και μόλις συμπληρωθούν τα κριτήρια, να σου στέλνει μήνυμα η διαχειρίστρια που να λέει: "Συγχαρητήρια. Μόλις κερδίσατε το DXCC. Αν το θέλετε σε χαρτί στείλτε μας 50 $. Αν το θέλετε σε μειλ στείλτε μας 10 $".
Η κατάσταση έχει ξεφύγει εντελώς. Αυτό άλλοι το λένε "πρόοδο"
Καλή Χρονιά.
Πολλά 73 (2020 και βάλε)
Μιχάλης
Αγαπητέ Ανώνυμε (7 Ιανουαρίου 2020 - 3:14 μ.μ.)
Πως θα επιβεβαιώσεις την ραδιοχώρα αν δεν πάρεις την κάρτα? Ξέρεις κάποιοι ενδιαφέρονται για τα βραβεία. Συνεπώς πρέπει να πληρώσεις τον όποιο αντιπρόσωπο του θεού.
Αγαπητέ Μιχάλη (7 Ιανουαρίου 2020 - 4:33 μ.μ.)
Τουλάχιστον αυτοί οι ραδιοεπαγγελματίες, όπως λες, ενεργοποιούν κάποιες ραδιοχώρες, που αλλιώς δεν θα τις είχαμε στα ημερολόγια μας, πολλές φορές με μεγάλους κινδύνους.
Καλό απόγευμα
Προς τον Ανώνυμο 11.07
Επειδή μιλάς σαν να γνωρίζεις !!! σε ρωτάω τα εξής: Έχεις στείλει κάρτα στο SV2RSG/A για επαφή την οποίαν έχετε κάνει και δεν σου απάντησε ??? Ποιός ανέφερε και πότε ότι, για να απαντηθεί μία χάρτινη QSL καρτα του μοναχού, χρειάζονται Δολλάρια ??? (απαντητικός φάκελος με γραμματόσημο χρειάζεται). Πως εκτοξεύεις τέτοια κατηγορία όταν δεν την έχεις διερευνήσει πρώτα ??? Προς τι όλη αυτή η παραπληροφόρηση για άτομο που ούτε καν γνωρίζεις πως ενεργεί και ποιό είναι το όραμά του ???
Εγώ γράφω για να εντυπωσιάσω ? η εσύ έχεις τρικυμία στο κρανίο σου και γράφεις ότι σου λένε οι υποβολείς σου.
Τώρα όσον αφορά για δραστηριότητες, είναι καλύτερα (για σένα) να μην συγκριθούμε, Θα στενοχωρηθείς και δεν το θέλω.
Πριν την αναγνώριση από την ARRL, η βρώμικη "λάσπη" η οποία προήρχετο από γνωστά κέντρα (δυστυχώς από την Ελλάδα), περιείχε την κατηγορία ότι, ο Μοναχός είναι "πειρατής", "απατεώνας", "άσχετος", "δεν ξέρει CW".
Μετά την αναγνώριση (και μετά το σοκ), οι συνεχιστές της βρώμικης "λάσπης" συνέχισαν με άλλες κατηγορίες όπως, "παίρνει δολλάρια", "συνεχιστής του Απολλώ", "δεν είναι παπάς", "δεν βγαίνει από μέσα" και πολλά άλλα χαριτωμένα !!!
Στο μεταξύ και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά τα δυσάρεστα με τους Έλληνες ορκισμένους εχθρούς (αλήθεια για ποιό λόγο ?) του μοναχού, την ίδια στιγμή έρχεται η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ βοήθεια από μακρυά, πολύ μακρυά και από ανθρώπους οι οποίοι δεν διακατέχονται από κατώτερα συμπλέγματα και το κυριότερο, είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ενεργοί ραδιοερασιτέχνες και όχι "συγγραφείς" κακόβουλων σχολίων !!!
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Γράφετε τόσο "σοβαρές" καταγγελίες και απαιτείτε λύσεις, δεν είναι λίγο οξύμορο να τα γράφετε ανώνυμα, τόσο θάρρος πια !!!
Δηλαδή και ανώνυμος και ραδιοερασιτεχνικά άπραγος και προτείνεις λύσεις, πως γίνεται αυτό ???
Ερωτηση εργασιας:
Ας υποθεσουμε οτι εχουμε κανει μια επαφη με ραδιοχωρα.Ας ειναι και η πιο ευκολη ας ειναι και η πιο σπανια.Την εχουμε καταχωρισει στο logbook και ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ επαφη.Εαν δεν επιβεβαιωθη με οποιονδηποτε τροπο η ικανοποιηση θα ειναι μικροτερη; Θεωρω ΟΧΙ εκτος και εαν κανω επαφες μονο για τα καδρα και οχι για την προσωπικη μου ευχαριστηση.Οποιος θελει ας στειλει επιβεβαιωση με οποιον τροπο θελει απο μονος του.Προσωπικα δεν εχω πληρωσει καμια QSL καρτα.Δεν κοροιδευω τον εαυτο μου με πλασματικες εγραφες στο logbook και ειμαι απολυτα ικανοποημενος.Εκτος απο αυτο δεν εχω καμια αναγκη καδρου με πληρωμη απο ιδιωτικη εταιρια (ARRL) Αυτα τα ολιγα για σκεψη 73 Δημητρης
Αγαπητέ Άγνωστε 7/1/20, 5,09
Και εγώ ενδιαφέρομαι για τα βραβεία και εγώ έχω πληρώσει για κάρτες (γι αυτό τα ξέρω από πρώτο χέρι) αλλά θεωρώ ότι άλλη αξία έχει να προσπαθήσω να επικοινωνήσω, με πολίτη του Lesotho του Malawi του Bhutan του Vanuatu και να πούμε δυο λόγια παρά με τον ράδιο-επαγγελματία που πάει για μια βδομάδα σε entities με, ή χωρίς ραδιοερασιτέχνες λέγοντας του 59 qsl? Θα μου πεις τι θα γίνει με τα ακατοίκητα νησιά ή τις βραχονησίδες. Αυτά ας τα παραχωρήσουμε στα πετεινά του ουρανού στην χλωρίδα και την πανίδα τους. Αλλά είπαμε πάνω από όλα η "μπίζνα" κάποιων μεγάλων και γύρο από τους μεγάλους και κάποιοι μικρότεροι. Και μετά όλοι εμείς (σχεδόν). Με αυτό το σκεπτικό καλά κάνει η διοίκηση του Α.Ο. που δεν επιτρέπει να "νοικιάσεις" για μια βδομάδα την ραδιο-χώρα και να πας στην πατρίδα σου για τα υπόλοιπα.
Φτάσαμε (κάποιοι από εμάς) από το χόμπι σε ένα παγκόσμιο ανταγωνισμό. (Και εγώ που τα γράφω όλα αυτά είμαι μέσα στο σύστημα όσο μπορώ!!!)
SV1MO
Εγώ έχω σπρώξει άπειρα λεφτά σε ράδια, κεραίες, πύργους, ρότορες, ενισχυτές κλπ αλλά το Green Stamp το βλέπω ως σπατάλη.
Αφού ο άλλος έχει λεφτά να πάει στο Tokelau, να στείλει τζάμπα και τις κάρτες.
Τί όχι;
Γιάννη αυτόν τον εμπαθή ξερόλα 7/1/20 1:29 που αδυνατεί να διαβάζει άρθρα με πολλές γραμμές μπορείς να του τα στέλνεις σπαστά;
QSL card hoarding.
Ham gear hoarding.
ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Η Διαταραχή Παρασυσσώρευσης
Δεν με στεναχωρεί που κάποιοι συνάδελφοι(8 Ιανουαρίου 2020 - 1:35 μ.μ.)βγάζουν χολή και διαγγέλματα στο μπλοκ. Στο κάτω κάτω μπορώ να μη τα διαβάσω ξανά. Με στεναχωρεί όμως το ότι έχουμε και οι δύο από μία ψήφο ίσης αξίας.
Καλή Χρονιά
Ο πιό εμπαθής απο τους συμμετέχοντες στην συζήτηση περί μοναχών κλπ δεν είναι μέλος της Ένωσης άρα δεν έχει ψήφο, οπότε μην ασχολείσαι.
Εντόπισα 2-3 ραδιοερασιτεχνικά άρθρα στο περιοδικό των ΟΕΑ.
2μήδη δώσε ένα καζαμία στο λαό... Φαγωθήκαμε, 133 σχόλια πήγε το νήμα!
Αύριο δεν είναι Πρωτοχρονιά??? Περιμένετε λίγες ώρες...
(Ασπάστηκα το παλαιό ημερολόγιο!!)
Ο φετινός Καζαμίας είναι αφιερωμένος σε αυτά τα δύστυχα πλάσματα που στον 21ο αιώνα πιστεύουν στο ημερολόγιο του Ιούλιου Καίσαρα. Και ζουν ανάμεσα μας...
Με 14 μέρες διαφορά λοιπόν θα αλλάξουμε χρονιά σήμερα τα μεσάνυχτα έχοντας ως εφόδιο έναν Καθυστερημένο Καζαμία!!!
Δημοσίευση σχολίου