Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Ευχαριστώ Τάκη!



Μια γέφυρα SWR έψαχνα, ένα βαττόμετρο υψηλής ισχύος. Καλή η Bird αλλά πανάκριβη. Τα βαττόμετρα που έχω καλύπτουν όλες τις μπάντες, υπάρχει και ο αναλυτής της ΗΡ, αλλά αυτά είναι για χαμηλές ισχείς! Τώρα που ψήνεται ο «αυξητής διάδοσης» χρειάζεται και κάποιο βαττόμετρο μεγάλης ισχύος…
Μια πρόχειρη έρευνα που έκανα, έδειχνε ότι οι γέφυρες που μετράνε στους 144MHz, έχουν έναν περιορισμό στα 200W. Μεγαλύτερης ισχύος όργανα δεν ήταν ετοιμοπαράδοτα ή ήταν πανάκριβα. Την λύση μου έδωσε ο Τάκης SV3AUW. «Γιατί δεν παίρνεις αυτό εδώ να την φτιάξεις;» Και μου δίνει ένα directional coupler !! Ούτε χρήματα δέχτηκε! Νάναι καλά ο άνθρωπος, νοιώθω ήδη υποχρεωμένος.
Θα επανέλθω με την ανάλογη κατασκευή, τις επόμενες μέρες. Ήδη το μέτρησα, και δίνει τις απαραίτητες τάσεις για έξοδο και επιστρεφόμενα σε μια γραμμή 50Ω. Του έδωσα σήμα από δύο πηγές που είχα πρόχειρες, μια χαμηλή στους 144MHz και μια υψηλή στους 934MHz και δούλεψε ικανοποιητικότατα! Θα επανέλθω επ’ αυτού!

2 σχόλια:

takis perreas είπε...

Δεν παίζομαι ο ΑΠΑΙΧΤΟΣ!!!
Είμαι και μετριόφρων!
Μέχρι και η μπλούζα μου κοκκίνησε!
73

Ανώνυμος είπε...

Ευχάριστη έκπληξη η γνωριμία με τον Τάκη, ένας πραγματικός ραδιοερασιτέχνης. Δύο πράγματα μου άρεσαν περισσότερο σ'αυτόν:
1. Ο qrp Π/Δ MKARS80 για τα 80 αξίζει να επισκεφθείτε τη σελίδα του έστω μόνο για αυτό. Αυτά από τον πάγκο του.
2. Η σωστή και νόμιμη προτροπή του να εγκαταλείψουν όσοι βγαίνουν με ισχύ qro στους 14285. Δεν τιμούν ούτε την άδεια τους, ούτε την πατρίδα τους. Αυτά από τη σελίδα του.
6146