Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021

Παράδοξα νάμπερ ουάν...

 


Παρατηρώ με ενδιαφέρον τις αγγελίες ραδιοερασιτεχνικών μηχανημάτων στο διαδίκτυο και, διαπιστώνω πως η συντριπτική πλειοψηφία είναι σε άριστη κατάσταση σύμφωνα με τις περιγραφές που τα συνοδεύουν.

Τα περισσότερα βγήκαν μόνο για ελάχιστες ώρες από την συσκευασία τους (αναφέρονται και αριθμητικώς πχ 2 ώρες)και τροφοδοτήθηκαν από ρεύμα για ελάχιστα λεπτά! Διευκρινίζεται δε, ότι ακόμα και αυτά τα λίγα λεπτά ήταν αυστηρά και μόνο σε ακρόαση! ΡΤΤ δεν πατήθηκε...

Ενισχυτικός παράγοντας αληθοφάνειας είναι και φωτογραφίες του προϊόντος με τις ζελατίνες στο όργανο, η κούτα της συσκευασίας κλπ

Εγώ σε καμία περίπτωση δεν υπονοώ ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν και πως οι συνάδελφοι έχουν αναγάγει σε επιστήμη την μεταπώληση μεταχειρισμένων μηχανημάτων σε τιμή καινούριου. Αυτό που με προβληματίζει είναι αυτή καθαυτή η αγορά ενός ασυρμάτου από το κατάστημα, η μεταφορά του στο σπίτι όπου μένει στην άκρη μέσα στην κούτα του, η νωχελική δοκιμή του μόνο σε λήψη για λίγα λεπτά(ή δευτερόλεπτα) και η φωτογράφιση του για να πάρει τον δρόμο της μεταπώλησης στον επόμενο...

Υποβόσκουσα ψυχασθένεια μου κάνει. Υπάρχει άλλη εξήγηση?

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μια εξήγηση για ελάχιστες περιπτώσεις μπορεί να είναι πως ο αγοραστής μόλις ανοίξει το εγχειρίδιο τα βρίσκει... μπαστούνια. Εύκολα ακούγονταν στα μαθήματα αλλά αυτός ανακάτευε το φραπέ του, τώρα θα πάρει ένα ψηφιακό v/u εφόσον του το σετάρει κάποιος άλλος (για αυτό βλέπετε και από αυτά να πωλούνται πάλι χωρίς να έχουν κάνει ptt). Βέβαια υπάρχουν και κάποιοι που συχνά πωλούν κάποιο διαφορετικό μηχάνημα λες και είναι επαγγελματίες, για αυτή την περίπτωση προς το παρόν δεν έχω άποψη.

Ανώνυμος είπε...

Τι εύκολα να είναι που μου ζήτησε ο γείτονας μου να του αγοράσω ένα κινέζικο φορητό απ' αυτά με το ραδιόφωνο, να το παίρνει στο ψάρεμα και παρ' όλο που του τύπωσα το Ελληνικό εγχειρίδιο, μου έχει ζαλίσει τ' αφτιά και πρήξει τα συκώτια, να με ρωτάει τι κάνει το κάθε κουμπί. Και του τα λέω και τα ξεχνάει και άντε πάλι από την αρχή. Είναι βέβαια κοντά στα 75, αλλά κι εγώ που είμαι 50, δεν θυμάμαι όλα τα μενού, απ' όλα μου τα μηχανήματα. Πόσο μάλλον που τα σημερινά, πρέπει να ξέρεις άπταιστα Αγγλικά και να έχεις και κάνα ψιλό πτυχίο ηλεκτρονικού, για να τα κουλαντρίσεις.
Δράμα σας λέω, δράμα...

Ανώνυμος είπε...

Για τα παράδοξα που πωλούνται μηχανήματα 20ετίας, χάρβαλα, σε τιμή 3/4 της τιμής ενός καινούριου μηχανήματος θα πουμε κάτι;

2Mδης είπε...

Μόνο 20ετίας?

Ανώνυμος είπε...

Δεν τα φτιάχνουν σήμερα όπως τότε!

Ανώνυμος είπε...

@ 6/3/21 10:05 πολύ σωστή παρατήρηση. Βλέπω και εγώ μηχανήματα ακριβά στο παρελθόν αλλά και περασμένης τεχνολογίας εδώ και χρόνια. Τα ζητούν γύρω από την τιμή που είπες μπας και κάποιος νέος ή αδαής την πατήσει. Αν κάποιος τα αγοράζει για vintage πάω πάσο hi

Ανώνυμος είπε...

v/u γνωστης εταιριας Εντελως αθικτο εμφανισιακα σχεδον αδουλευτο με την αρχικη του συσκευασια Ειναι αχρηστο λειτουργικα Πωλειται η συσκευασια του (το κουτι του) 500 e Μονο για μερακληδες το μηχανημα δωρο!!!

Ανώνυμος είπε...

Θέλω να κάνω μία παρατήρηση προς όλους, όταν βγάζετε αγγελίες σε ραδιοερασιτεχνικές ομάδες μπορείτε τουλάχιστον να γυρνάτε τις συχνότητες εντός μπάντας, μόνο για τη φωτογραφία, μετά τις ξαναβάζετε στα θολά.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως τόσο καιρό που ψάχνω Pll AM δεν έχω δει ούτε μία αγγελία στα ραδιοερασιτεχνικά...

Ανώνυμος είπε...

Καλά κάνουν, αυτά τα καινούρια είναι μούφες.
Πωλείται τώρα ένα εξαιρετικό icom των 80s στα 350€.
Εχει και τις WARC.

Ανώνυμος είπε...

πωλείται τώρα μέσω φ.μπουκ Yaesu rotoras G450XL ακριβότερα του νέου μοντέλου που κυκλοφορεί χαχαχα