Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Ενώ στη Βιλαρίμπα διασκεδάζουν...

Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν!
Πάμε για μέσα Μάη και η διάδοση δεν έχει ανοίξει ακόμα στα 2Μ. Τα 6Μέτρα ανοίγουν κάθε μέρα, τουλάχιστον προς τα δυτικά. Από ότι φαίνεται το MUF ανεβαίνει σε σημεία που ευνοεί κυρίως την Ιβηρική, άλλοτε προς Ατλαντικό και άλλοτε προς Μεσόγειο. Αν συνεχίσει έτσι, τότε ίσως επαναληφθεί η περσινή σαιζόν στα 2Μέτρα, που καθημερινά ευνοούσε τις επαφές από Ιβηρική προς Ελλάδα και κεντρική Ευρώπη. Ειδικά όταν το MUF ανέβαινε στην περιοχή της δυτικής Μεσογείου. Η περίπτωση να έχουμε υψηλό MUF στην Βόρεια Αδριατική βέβαια θα είναι ότι καλύτερο, δίνοντας την ευκαιρία και σε «χαμηλούς» σταθμούς να κάνουν επαφές με κεντρική Ευρώπη, αν και αυτό θα είναι βαρετό για όσους έχουν δουλέψει σε προηγούμενα ανοίγματα…

Πάντως, αν και κάθε χρόνο οι περισσότερες επαφές με Es γίνονται με κεντρική Ευρώπη, οι πρώτες τα τελευταία χρόνια γίνονται κατά κανόνα με ανατολική Ευρώπη, Ουκρανία κλπ. Λέτε φέτος να αλλάξουν τα πράγματα;;

16 σχόλια:

2Μδης είπε...

Βεβαίως και δεν άλλαξαν τα πράγματα! Για άλλη μια χρονιά άνοιξε -πριν λίγα λεπτά- με ανατολική Ευρώπη...

Νωρίς είναι ακόμα....

sv8gke είπε...

Καλή αρχή!!!

2Μδης είπε...

... και συγχαρητήρια στους δυο συναδέλφους που έγιναν πλέον SV...

Στον Κώστα τον SV1OAA και τον Άλεξ τον SV1NZX!

Συγχαρητήρια και σε όλους τους καινούριους συναδέλφους!!

sv8gke είπε...

Δηλαδή ο Άλεξ τώρα θα παρατήσει τα ψηφιακά και θα βγαίνει μόνο cw στα 2 μέτρα;;;

2Μδης είπε...

Τώρα έγινε του εξωτερικού! Σύμφωνα με τον "Ταχυδρόμο" οι SW μιλάνε μόνο εντός Ελλάδας και οι SV παγκόσμια!

Τυχερέ Άλεξ! Τώρα θα μιλήσεις τα χριστούγεννα με τους αστροναύτες και με τον Χουσεΐν!

Πάντως έχω ακόμα την απορία: Αφού τα CW τα ανακάλυψαν οι αμερικάνοι στον πόλεμο του κόλπου, εμείς το 90 τι στο καλό ήταν αυτά τα μπιριρί μπιριρά που δώσαμε εξετάσεις;;

Ανώνυμος είπε...

oooeeeeoooooooooo !!!!!!

Costas
OAA

SW1NZX Alex είπε...

Να ανακοινώσω και μια άλλη είδηση - Σε λιγότερο από ένα μήνα θα είμαι μόνιμα και F/SV1NZX και, ίσως, αν όλα πάνε κατ'ευχήν (γιατί θα μένω και πολύ κοντά..) 3A/SV1NZX :)

Το δίπολο έχει στηθεί και αναμένουμε τις πρώτες επαφές.. 6m :)

SV1OAA είπε...

εε, αφού δεν άλλαζε μυαλά, τουλάχιστον τον ξεφορτωθήκαμε......

SV1EML είπε...

Nαι 3Α χρειαζομαστε απλα γιατι δεν στελνουν και πολυ συχνα bureau ΚΑΘΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ!!! ενα φακελακιΜεχρι και DIRECT εχω στειλει αλλα τιποτα!Καλη Τυχη Αλεξη.Δεν εισαι ο ΜΟΝΟΣ που Θελει να φυγει απο αυτη την Χωρα μετα απο τα τελευταια μετρα!
Οσο για τα 6Μ προχτες εκανα ISOR SSB με ενα Διπολo BAZOOKA ιδιοκατασκευη και ειμαι πολυ χαρουμενος διοτι ειναι ΝΕW.Δεν εχουν ανοιξει ακομα για τα καλα αλλα αρχισε...

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια στον SV1OAA & SV1NZX για το σημαντικό ''All Bands'' πρόθεμα! Είδατε τι κάνει το cw στο οποίο το SV είναι και πολύ πιό εύηχο? Εύχομαι τα καλύτερα!

73
Δημήτρης SV1BTR

SW1NQX είπε...

Τα θερμά μου συγχαρητήρια Κώστα και Άλεξ!!!!!! Σας είπα ότι η διαίσθησή μου έλεγε ότι θα πετύχετε στις εξετάσεις!

73 SV1OAA SV1NZX DE SW1NQX

sv8gke είπε...

Αντε και σιδηροκέφαλοι!!! τώρα βέβαια δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό αλλά και εμένα έτσι μου είπαν όταν πήρα την άδεια.
Στάματη λες να εννοούσαν χοντροκέφαλος;

2Μδης είπε...

"....Όταν βγήκα για πρώτη φορά στον αέρα, μου έλεγαν οι συνάδελφοι «σιδεροκέφαλος». Γιατί?

Οι συνάδελφοι χωρίζονται σε δυο συνομοταξίες. Στην πρώτη ανήκουν όλοι αυτοί που κάνουν CQ στο R1, που δεν μπορούν να πουν το διακριτικό τους, που βγαίνουν σε κενή συχνότητα και φωνάζουν «διακοπή». Στην δεύτερη ανήκουν αυτοί που ακούνε τα παραπάνω και βαράνε το κεφάλι τους στον τοίχο. Η ευχή έχει το νόημα, να περάσεις αμέσως στην δεύτερη συνομοταξία, αλλά, και να έχεις την κρανιακή αντοχή να βαράς το κεφάλι σου…...."

Από δημοσιευμένο κείμενο μου στο SV-NEA το 2004...

sv8gke είπε...

.......ναι αλλά τώρα δεν ΓΡΑΦΕΙΣ στο sv-νεα!!!

2Μδης είπε...

Ασχετο αλλά πετυχημένο. Από το ίδιο τεύχος:
"....«Θα πάρω μια δεκαεννιάρα», έλεγα στον συνάδελφο. Το άκουσε η γυναίκα μου κι έγινε η μάχη του Δράμαλη. Νόμισε ότι μίλαγα για την νεαρή φοιτήτρια που νοικιάζει δίπλα μας. «Μα καλή μου για κεραία μίλαγα…», δεν με πιστεύει. Της έδειξα το ANTENNA BOOK, το ARRL HANDBOOK, ορκίστηκα στη ζωή της μάνας της, τίποτα… Όλο κάτι μουρμουρίζει για την καρωτίδα μου και μου απαγόρευσε να ξαναπάω στο διαμέρισμα της φοιτήτριας να της συντονίσω την τηλεόραση. Έχεις καμιά ιδέα να ηρεμήσω την Κλυταιμνήστρα (την γυναίκα μου) για να ξαναπάω να συντονίσω την τηλεόραση της μικρής, που έχει μαραζώσει το καημένο το κορίτσι?

Βεβαίως. Θα πάρεις μια 19άρα μπημ και θα προσπαθείς να την συντονίσεις, άλλοτε μέσα στην κουζίνα, κι άλλοτε μέσα στο σαλόνι. Έτσι δεν θα εκτελεστείς για λόγους αντιζηλίας. Όσο για την φοιτήτρια, μπορώ να πάω εγώ να της συντονίσω την τηλεόραση. Πως είπαμε την λένε?… ..."

SV1OAA είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές.

Αυτό που έχω να πω είναι ότι ενώ δεν μου ήταν εύκολο να τα μάθω και αφιέρωσα αρκετό χρόνο, οι εξετάσεις μου φάνηκαν πολύ ευκολότερες από ότι νόμιζα και το γενικό κλίμα είναι σε όφελος του εξεταζόμενου. Σχημάτισα την εντύπωση ότι θέλουν να σε βοηθήσουν όσο μπορούν να γράψεις καλά.

Αν έχει κάποιος 2-3 μήνες μπροστά του που μπορεί να ασχοληθεί περίπου 20 - 30 λεπτά την ημέρα με το CW, τότε να μην φοβηθεί να δώσει εξετάσεις.

Κώστας
OAA