Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Κάτι παίζεται...

























34 σχόλια:

SV1NJX είπε...

OAA χαμηλωσε τη φωτιά σου είπα! Τόκαψες το φαί...

Ανώνυμος είπε...

Ωχ, τι βλέπω; Καινούργιο πιάτο;;;
Θα φάμε καλάάάά...!

Καλά, πως το ανεβάσατε πάνω στην Πάρνηθα;

SV1OBY

2Μδης είπε...

Όποιος θέλει να δει τις φωτογραφίες σε υψηλή ανάλυση:
ανοίγει την φωτογραφία
δεξί κλικ
ανοιγμα φωτογραφίας σε νέα καρτέλα
...

takis perreas είπε...

Μιχάλη, βλέπεις "αυτί" που έστησαν τα παιδιά;!
Μπράβο τους και χαρά στην υπομονή των, την επιμονή των και την... τσέπη των!!!
Εγώ για να τους βοηθήσω στις δοκιμές τους, έφτιαξα έναν πομπό με ένα BC108 τρανζίστορ μούρλια!
80mW στον κονέκτορα!!!
9plus θα με ακούνε!!!
(όχι σαν κάτι άλλους...)

SV8GKE είπε...

Τάκη είσαι Θεός, έτσι απλά!!

Το δικό μου το "αυτί" παραμένει στην κούτα του, γιατί ως γνωστόν αν δεν σιτέψει μια 5ετία δεν γίνεται σωστή δουλειά!

Δυστυχώς δεν τα κατάφερα να είμαι στην Τζιά και εγώ και φρόντισε ο μήδης να μου το θυμίσει με τις φωτό.....παλιοχαρακτήρας σκέτος λέμεεεε!!

takis perreas είπε...

Χα! Χα!
Όχι απλά "παλιο-χαρακτήρας" αλλά αρχαίο-χαρακτήρας!
(εκ του Διομήδης, ξέρεις).

5 χρόνια δεν είναι τίποτα.
Ούτε καν η πρώτη ωρίμανση!

Την 5/8 για τα 2m, την έχω να λιάζεται από το '90!!!

Μιχάλη μου σαν παλαιότερος επίτρεψέ μου να σου πώ ό,τι: τα νέα, το κρασί και οι κεραίες, όσο πιό πολύ παλαιώνουν, τόσο καλύτερα γίνονται!!!

Επί του προκειμένου τώρα, εγώ έχω 2 τριάρες YAGI από το '90 κι αυτές λιασμένες καλά!
Κατασκευασμένες με συνταγή 1BJY (προτού παλαιώσει για γίνει 2Μδης)με Ωμέγα match.
Θα τις γυρίσω προς το φεγγάρι και θα χειρίσω.
Αν δεν με ακούσουν, κακό του κεφαλιού των! (το οποίο ειρήσθω εν παρόδω θα πρέπει να είναι πολύ μεγάλο για να έχει τόσο μεγάλο "αυτί"!)

Αν πάλι χρειάζεται να παλαιώσει το κάτοπτρο, δεν υπάρχει πρόβλημα.
Υπομονή διαθέτω!!!

Ανώνυμος είπε...

Ζητείτε δανεική γέφυρα SX1000 ή οποιαδήποτε άλλη μετράει στάσιμα και ισχύ στα 23 εκ. για ένα ΣΚ και θα επιστραφεί άθικτη. Αν έχει κάποιος να μας εξυπηρετήσει, θα το εκτιμούσαμε ιδιαίτερα.

ΟΑΑ

The road less pedaled είπε...

Oi araxnes einai foto sta plaisia modern art diathesis tou fotografou ?

2Μδης είπε...

Εγώ δεν ήθελα να το πω αλλά...

Οι αράχνες ήταν γύρω γύρω και μας παρατηρούσαν. Και έχουν συμβολικό χαρακτήρα γιατί υπάρχουν και άλλου είδους αράχνες κι αραχνιασμένα μυαλά που πιστεύουν ότι ζούμε σε σοβιέτ.

Εδώ ακόμα και το ΚΚΕ άλλαξε γραμματέα και εμείς δεχόμαστε σταλινικές υποδείξεις το τι θα πούμε και το τι θα διαβάσουμε...

(Εννοείται τα παραπάνω αφορούν την Ένωση Μπανανοκαλλιεργητών Πίνδου. Μην παρεξηγηθώ...)

Γκιώνης είπε...

Κατι βλεπω γραμμενο με μαρκαδόρο αλλα διακριτικό δε βλέπω.
Εγω ειδα τις φωτο με τις αράχνες και νομιζα οτι φτιάχναν καμια παγίδα-φωλιά για αράχνες. Μαλλον λάθος κάνω.
Τι ειναι αυτό το διχτυοτο και μαύρο?
Αντε καλό ψάρεμα........

Καλή εβδομάδα.

Ρε μη σας ξεφυγει καμια κουβέντα και σας ματιάσουμε.

Μπράβο ΟΑΑ. Καλορίζικο το σύστημα.

Γεννέθλια έχω σε λίγους μήνες για όποιον θελει να με τιμήσει με ενα όμορφο δώρο.


Γκιώνης

Γκιώνης είπε...

Οι φωτογραφίες περιγράφουν μια κατασκευή που δεν εχει σχέση με το Πασχα, ψησταριές, μπαρμπεκιου και κάρβουνα.

Ρε Γιαννη πες κάτι γιατι αρχισαν να με ρωτάνε τι θα ψησει ο Κωστας το Πασχα.

Γκιώνης

SV4PBH Manos είπε...

Πότε έβγαλε το ΙΚΕΑ τέτοια πιάτα και δεν το μάθαμε; Εκεί στην 3η-4η φωτό με τα σχέδια στο χέρι, φαίνεται ότι χρειάζεστε απεγνωσμένα ένα συνεργείο συναρμολόγησης... (hihi)

Σοβαρά τώρα... Συγχαρητήρια και καλορίζικο! Σοβαρή επένδυση που σίγουρα θα φέρει σοβαρά αποτελέσματα! Είμαι σίγουρος ότι κάποια πρωτιά έρχεται!

Περιμένουμε τη συνέχεια!

73 de SV8/SV1PBH Μάνος

The road less pedaled είπε...

Den ta les kala, oxi "συνεργείο συναρμολόγησης" alla enan kalo "arximonter".

Γκιώνης είπε...

ΕΚΤΑΚΤΟ.

συγνώμη για την παρέμβαση.

http://www.zougla.gr/kosmos/article/ekriksis-sto-mara8onio-tis-vistonis

Κριμα. Μια μεγάλη αθλητική γιορτή εξελίχθηκε σε δράμα.

Αυτη ειναι κατάσταση εκτακτης ανάγκης.

Εκει σίγουρα οι εθελοντές δε κάνουν ομ ομ ομ.


Γκιώνης.

sv1gap είπε...

sv3auv, μη κοροϊδεύεις τα 80mW !!!
Μακάρι περισσότεροι να προσπαθούσαν με 80mW παρά με 800W.

Ανώνυμος είπε...

Τα 800W μετα βιας φτανουν για qso σε cw. Για phone το ελάχιστο αναγκαιο ειναι σημερα καπου 2,5KW και αυτα με μπημ κεραια. Διαφορετικα ψαχτε καποιον αλλον να σας "διορίσει" οπως λεει στα κρυπτογραφικα η γνωστη παλιοπαρεα.

sv1gap είπε...

Λόγω κακής και βιαστικής διατύπωσης του σχολίου μου, μάλλον πρόσβαλα ορισμένους και παρεξηγήθηκα. Αναφερόμουν στην υπερβολική χρήση ισχύος για αποστάσεις λίγων km στα V/U ή για εντός Ελλάδος στα βραχέα.

sv1gap@yahoo.com

takis perreas είπε...

@ sv1gap

Είμαι ο τελευταίος ο οποίος θα κοροϊδέψει τα 80mW ή την χρήση χαμηλής ισχύος γενικότερα.
Μάλλον δεν με παρακολουθείς.

2Μδης είπε...

Aαααααχχ...! Ας είχα 80mW στους 10 GHz εγώ και δεν ήθελα τίποτα άλλο...

takis perreas είπε...

@ 2Mδης

Και ο... Μιχάλης, κύριε;!

SV8GKE είπε...

Τα βλέπεις ΟΑΑ που μου λες είναι καλό παιδί ο Γιάννης???
και να του δωσουμε μια δευτερη ευκαιρια???

Πούλησε την ψυχη του στα κιουαρπι.....

SV8GKE είπε...

Ελα ρε Τάκη, εσενα ειδικα και με 8mw να βγεις θα προσπαθήσω να σε ακούσω.

Τους άλλους με τίποτα, αφου δεν καταφέρνουν να σπάσουν το σκουέλτσ....

Ανώνυμος είπε...

Καλούνται όλα τα μέλη του QRO Club σε έκτακτη συνεδρίαση γιατί μας ζώσαν τα φίδια.

SV8GKE είπε...

ΣΟΚ!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!! ΔΙΑΔΩΣΤΕ!!

ΚΥΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ μέλους γνωστού qrp club από την προχθεσινή του εξόρμηση στο βουνό.....

"όσο έπαιζα με 5 watt δεν μου απαντούσε κανείς, μόλις έβαλα 50-60 βατάκια με είδε ο Θεός"

Εκ της γραμματείας QRO Club

takis perreas είπε...

Μιχάλη σαν καλός αγιογράφος ξέρεις από... καλές καμπάνες!

Την ακούς την καμπάνα που χτυπάει, Μάνο μου;;;!!!
Άκου την, Μάνο μου!!!!!!!!!

SV4PBH Manos είπε...

Αυτό δεν ήταν καμπάνα, αυτό ήταν ανακοίνωση ντελάλη!!!

1ον: ΔΕΝ είμαι μέλος του QRP club, απλά προτιμώ να δουλεύω με τη χαμηλότερη δυνατή ισχύ για μία επιτυχημένη επαφή.

2ον: Συνήθως οι πηγές ενέργειας που χρησιμοποιώ σε portable μου δίνουν περιορισμένη αυτονομία σε προς QRO χρήση.

3ον: Ναι την Κυριακή που βγήκα στον αέρα, το 817 ούτε καν γαργαλούσε τον αέρα στα HF. Οπότε αλλαγή σε 857 με τροφοδοτικό περιορισμένης αντοχής και 40-60 W max για να περάσω ένα δημιουργικό πρωινό Κυριακής και να μου φύγει το στερητικό σύνδρομο του μικροφώνου.

4ον: Αποδοτικό QRP μόνο με ΣΩΣΤΕΣ κεραίες και ελάχιστες απώλειες. (έχω πολύ δρόμο μπροστά μου ακόμα)

Costas SV1XV είπε...

Manos, το βασικό πρόβλημα με το FT-817 στο SSB είναι η έλλειψη voice compressor. Νομίζεις ότι βγάζει 5 W αλλά ο μέσος όρος της εκπομπής είναι γύρω στο 1.5 W.

SV8GKE είπε...

1ον: ΔΕΝ είμαι μέλος του QRP club, απλά προτιμώ να δουλεύω με τη χαμηλότερη δυνατή ισχύ για μία επιτυχημένη επαφή.

Μάνο εκ παραδρομής έβαλες μια λέξη παραπάνω, το "χαμηλότερη", αν την αφαιρούσες θα ήταν όλα τέλεια!!

takis perreas είπε...

Μάνε και λοιποί χρήστες του FT-817, επισκεφθείτε τον Joachim στην σελίδα του http://jwm.de/afu/index0.htm κι 67.17Ευρώ αργότερα, θα φύγετε με έναν καταπληκτικό speech proseccor/cliper για το μικράκι!

SV8GKE είπε...

Ναι Τάκη, βάζε τους ιδέες.....

SV4PBH Manos είπε...

Ο Τάκης τουλάχιστον βάζει ιδέες.... Εσείς εκ του QRO club τι κάνετε;

Ανώνυμος είπε...

Τάκη συνιστάται και για τα 857/897;
Ευχαριστώ.
73

Ανώνυμος είπε...

αυτά 857/897 έχουν από μόνα τους.

SV8GKE είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=PPbenkHfkb0

Αντε ρε Μάνο να ρίξουμε και εμείς καμιά ιδέα, αυτό είναι μόνο για αρχή..