Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Ενός editorial μύρια έπονται...

Το περιοδικό δεν μου έχει έρθει ακόμα, ωστόσο ανεπίσημα έχω στα χέρια μου την ύλη του και το περίφημο editorial.

 Θεωρώ ότι στη συγκεκριμένη παράγραφο στοχοποιήθηκα εγώ ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που είχα στοχοποιηθεί και από τον επίσημο ιστοχώρο της ΕΕΡ μετά την παταγώδη αποτυχία του ISS και την εύλογη κριτική που ακολούθησε...
Ως εκ τούτου οφείλω να απαντήσω.
 Έχω αφήσει αρκετές μέρες χρονικό περιθώριο, μέσα στο οποίο θα έπρεπε οι εμπνευστές των παραπάνω ενεργειών να είχαν ανασκευάσει. Από δω και πέρα αναλαμβάνουν την ευθύνη...

QRX

5 σχόλια:

takis perreas είπε...

Δεν είσαι ο μόνος.
Στον πληθυντικό γράφει ο Πρόεδρος της Ε.Ε.Ρ.
Στον πληθυντικό, σε 2ο πρόσωπο, θα τους απαντήσω κι εγώ.

2Μδης είπε...

Κάτσε μόνο να τα βγάλω απ τη μαρινάδα...

2Μδης είπε...

ΟΚ, κάτσε λίγο να κρυώσουν...

takis perreas είπε...

Με μπέρδεψες.
Τα μαρινάριζες ή τα τηγάνιζες;!

Ανώνυμος είπε...

Τα φίδια πριν τα τηγανίσεις τα μαρινάρεις. Άσχετε!