Όσοι νομίζατε ότι είδατε τον τρίτο και μακρύτερο ραδιοερασιτεχνικό σύλλογο στην Αθήνα, και αυτό ήταν… κάνατε λάθος!
Τέταρτος σύλλογος στην Αθήνα, σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες. Πλήρη στοιχεία σε λίγες ώρες!.....
Τρίτη 25 Μαΐου
Το… λοιπόν:
Ως γνωστόν η δημιουργία ενός καινούριου φορέα προκύπτει με απόσχιση από τον αμέσως προηγούμενο, κάποιας πεφωτισμένης ομάδας με χι σκοπούς… Από τον φορέα Α επομένως φεύγουν κάποιοι και δημιουργούν τον φορέα Β. Μετά από λίγο αρχίζει η ψιλοφαγωμάρα στο φορέα Β και κάποιοι επιστρέφουν στον Α ενώ κάποιοι άλλοι δημιουργούν έναν καινούριο φορέα, τον Γ! Στον καινούριο φορέα Γ η ιστορία επαναλαμβάνεται και κάποιοι ετοιμάζουν έναν καινούριο ανεπανάληπτο φορέα…..
Ωστόσο ο νέος φορέας για να τραβήξει μέλη θα πρέπει να είναι ριζοσπαστικός και με διαφορά τουλάχιστον από τον προηγούμενο. Και εδώ είναι οι καραμπινάτες διαφορές: Εκεί που σε κάποιο σύλλογο κυκλοφορούν «εν κρυπτώ» οι λίστες με τις συχνότητες για το συστηματάκι στους 146ΜΗΖ ( για να μιλάνε οι δόκιμοι), ο νέος σύλλογος έχει απευθείας λινκ από την κεντρική του σελίδα!!
Εκεί που ο Γ σύλλογος δηλώνει μεν Αθηναϊκός αλλά έχει έδρα το φαράγγι της Σαμαριάς, ο νέος σύλλογος δηλώνει έδρα στο… Τέξας!
Λαχταρήσανε λοιπόν πολλοί με το δημοσίευμα, όντως πολλά ακούγονται, αλλά θες ότι υπάρχει ακόμα σωφροσύνη, θες η κρίση που δεν αφήνει ελπίδες σε ανοίγματα… ο επερχόμενος σύλλογος δεν έχει σχέση με τους προϋπάρχοντες. Κάπου στο Αμέρικα βρίσκεται, καμία σχέση με εμάς πλην της ονομασίας και η μόνη του χρησιμότητα: Να ξυπνήσει όσους έχουν βολευτεί στην ιδέα ότι ραδιοερασιτεχνισμός είναι το προϊόν που σερβίρουν…
Δεν έχουμε ανάγκη νέων συλλόγων, έχουμε ανάγκη ενημερωμένων και δραστήριων ραδιοερασιτεχνών. Την αφορμή για το δημοσίευμα θα την δείτε εδώ
Δευτέρα 24 Μαΐου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
102 σχόλια:
Μονο??? εμεις εδω Θεσσαλονικη εχουμε πεντε (5)
Ποιοι 3 σύλλογοι υπάρχουν ήδη στην Αθήνα;
Μήπως μπερδεύτηκες και μέτρησες και αυτόν της Αργολίδος; ;)
Ναι κι αυτόν! Αυτό θα πει αποκέντρωση, αθηναϊκός σύλλογος με έδρα την Αργολίδα!
Η Ένωση συζητάει να μεταφέρει την έδρα της στο Πυθαγόρειο (ναι! εκεί!) και ο σρε στη Βόνιτσα!
Καλησπέρα και από εδώ!!
Αυτή η ιστορία με τον καινούργιο σύλλογο στήν Αθήνα "άγεται και φέρεται" εδώ και ενάμιση χρόνο (και ίσως παραπάνω!!)στήν "πιάτσα"!!
Αντε να δούμε!!!
73 από Νάουσα!!
SV2LLJ
Γιάννης
http://sv2llj.blogspot.com/
Αιτήσεις για επαναλήπτες πότε θα καταθέσει;
6146
ΠΟΤΕ!
με εδρα τη ναυπακτο?
θα τους λειτουργεί χωρίς άδεια...όπως κάνουν και άλλοι.
γνωστή επιτυχημένη συνταγή, "κάνω ότι γουστάρω και να πάνε να πνιγουνε ολοι""είμαι μάγκας και σας γ@@@@ω όλους".
Τελικά θα έρθει ο σρε στην Βόνιτσα;;;;Να έχουμε κάτι δίπλα μας.
Όχι στο Λουτράκι θα πάει! Έχει υψηλά κόμιστρα η γέφυρα στο Ρίο και δεν βγαίνουμε για Βόνιτσα!
"...αθηναϊκός σύλλογος με έδρα την Αργολίδα..."
Φιλε 2μδη, εξηγησε μου κατι σε παρακαλω...
Το συμπερασμα οτι ο ΣΕΡ ειναι αθηναικος συλλογος, απο που προκυπτει...?
Το γραφει στην ουγια μηπως, ή μηπως ειναι αλλο ενα δικο σου αυθαιρετο συμπερασμα...?
Η ενωση δηλαδη ή ο ΣΡΕ ειναι αθηναικοι συλλογοι επειδη εχουν εδρα την Αθηνα...?
Και ειδικα η ενωση, δεν διατεινεται οτι αντιπροσωπευει ολους τους Ελληνες ραδιοερασιτεχνες, εχοντας εγγεγραμμενα μελη απο ολη την Ελλαδα...?
Καλη λοιπον η δημιουργια εντυπωσεων, αλλα με μετρο...
Είναι δικό μου συμπέρασμα! Όλος ο άλλος κόσμος θεωρεί εντελώς φυσιολογικό να έχει έδρα την Αργολίδα...
Άντε περιμένω τα νέα ..γρήγορα γιατί θέλω να βγω έξω
μακρια απο βονιτσα και ναυπακτο εκπροσωπουνται απο την ΕΡΔΕ!! το καρπενησι ομωςςςςςςςςςςς!! ορματεεε
Και γιατι φιλε 2μδη δεν ειναι φυσιολογικο να εχει εδρα την Αργολιδα...?
Μηπως η Αργολιδα δεν ειναι Ελλαδα...?
Που ειναι το παραξενο δηλαδη...?
Συλλογος Ελληνων Ραδιοερασιτεχνων λεγεται κι οχι Συλλογος Αθηναιων ή Αργειων Ραδιοερασιτεχνων...
Εσυ τι ζορι τραβας πες μας...
Και το Καστελόριζο Ελλάδα είναι. Γιατί δεν βάζατε για έδρα το Καστελόριζο;
Και πέρα από ζόρια που τραβάτε ή σπρώχνετε, υπάρχει λογική εξήγηση που η έδρα είναι σε ένα άγνωστο χωριό της Αργολίδας χωρίς ραδιοερασιτεχνική δραστηριότητα και όχι εκεί που είναι τα περισσότερα μέλη του συλλόγου και τα γραφεία του;
Κάθε ραδιοερασιτεχνικό σωματείο μπορεί να έχει έδρα όπου θέλει, με την υποχρέωση να το δηλώνει ευκρινώς και να παρουσιάζεται ως σωματείο της πόλης στην οποία έχει έδρα.
Πχ και εγώ είχα καταλήξει στο αυθαίρετο συμπέρασμα πως είναι Αθηναικό σωματείο, μέχρι να διαβάσω σχετικά.
6146
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟΝ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟ !!!!!!!!73,SW1MQJ,WWW.1MQJ.BLOGSPOT.COM
Για τον φιλο που ρωτησε γιατι δεν εχει ο συλλογος εδρα το Καστελοριζο, εχω να του πω οτι η εδρα του συλλογου, θα μπορουσε καλλιστα να ειναι και εκει ή στις Οινουσες, ή στην Ερικουσα, ή στη Γαυδο ή οπου τελος παντων το επιθυμουσαν τα ιδρυτικα του μελη...
Και γραφεια θα μπορουσε να διατηρει, οχι μονο στην Αθηνα, αλλα και στο Αγρινιο, στην Αλεξανδρουπολη, στο Ηρακλειο Κρητης και οπου αλλου ηθελε, ακομα και στο Τεξας...
Υπαρχει τιποτα μεμπτο σε αυτο...?
Και θα σταθω στα ζορια που τραβατε ή σπρωχνετε γιατι για να τα τραβατε ή να τα σπρωχνετε αυτο δειχνει οτι κατι σας ενοχλει, αλλα δεν ξεκαθαριζετε τι ειναι αυτο...
Για τον 6146 εχω να πω, οτι το καταστατικο του συλλογου που ειναι αναρτημενο στην ιστοσελιδα του και μπορει ο καθενας να το δει, αναφερει καθαροτατα οτι η εδρα του συλλογου ειναι η Αργολιδα...
Και ποιος σου ειπε φιλε 6146 οτι ενα σωματειο υποχρεουται απο τον νομο να παρουσιαζεται ως σωματειο της πολης που εχει εδρα...?
Αν ηταν ετσι και η ενωση θα υποχρεουτω να δηλωνει αθηναικο σωματειο πραγμα του δεν συμβαινει...
Αλλωστε υπαρχουν ενα σωρο Πανελληνιοι συλλογοι καθε ειδους, με εγγεγραμμενα μελη απο ολη την Ελλαδα και εδρα την Αθηνα...
Οποτε πριν κρινεις κατι - και κυριως πριν το κρινεις αρνητικα - ψαξτο λιγο και μετα βγαζεις συμπερασμα...
Εκτος αν πισω απο ολα αυτα δεν κρυβεται καλοβουλη κριτικη, αλλα κατι αλλο...
να απαντησω στους 2 προηγουμενους συναδελφους τα εξης
1) η ενωση μας εκπροσωπει τοσο στην IARU οσο και σε συνεδρια στο εξωτερικο πασης φυσεως (πχ ΟΕΑ)
2) η ενωση μας εξυπηρετει με πολυ μεγαλη σοβαροτητα απεναντι στις ελληνικες αρχες (πχ υποθεση παρεμβολων απο τρολευ κτλ, Νομος ραδιοερασιτεχνων κτλ) θεματα που νομιζω οταν τεθηκαν οι αλλοι ηταν απωντες. Το κανει με σοβαροτητα και οχι με επιστολες.... που αν μη τη αλλω προκαλουν ευχαριστο κλιμα...
3) με εξαιρεση τη τελευταια εξεταστικη οπου ακουσα ΝΕΟ συναδελφο ΜΗ ΜΕΛΟΣ της ΕΕΡ να ειναι εξαιρετικα σωστος και ενημερωμενος και τυπικος ... ολες τις προηγουμενες εξεταστικες το πρωτο διιμηνο μετα τις εξετασεις ειδικα στα 2μ ηταν εφιαλτικο (βλ πηγαδακια simplex εκει που δε πρεπει, echolink εκει που δε πρεπει κτλ κτλ κτλ
Ελπιζω πως ο νεος συναδελφος να μην ειναι εξαιρεση και να δοθηκε σημασια στη σωστη εκπαιδευση και καλη παρουσια στις συχνοτητες.
73 sw1jgw
Και όμως υπάρχει και άλλος σύλλογος στην Αθήνα ... με κυρίως δράση ΟΕΑ από το 2007 ....
το χρήμα πολλοί εμίσησαν, το προεδριλίκι ουδείς.
Φιλε jgw αν νομιζεις οτι η ενωση σε εκπροσωπει σαν ραδιοερασιτεχνη, κανεις πολυ καλα που εγγραφηκες και παραμενεις εκει..
Υπαρχει ομως και μια μεριδα ραδιοερασιτεχνων που εχουν επιλεξει για συλλογο τους τον ΣΕΡ (και μια αλλη τον ΣΡΕ επισης) και νομιζω οτι αναφαιρετο δικαιωμα του καθενος να επιλεξει να εγγραφει εκει που νομιζει οτι τον εκπροσωπουν καλυτερα...
Τωρα, το τι εχει κανει ή δεν εχει κανει ο καθε συλλογος ή ενωση για τα μελη του, αυτο ασε να το κρινουν τα ιδια τα μελη του...
Οποτε, κρινε τα του οικου σου και ασε τους αλλους να στελνουν επιστολες και να το ευχαριστιουνται μονοι τους...
Το ξαναρωταω εσεις τι ζορι τραβατε με τις ενεργειες του ΣΕΡ...?
Βγαζει ραδιοερασιτεχνες του "σωρου"...?
Τα πτυχια δεν τα δινει ο ΣΕΡ, αλλα το ΥΜΕ κατοπιν εξετασεων...
Οι ραδιοερασιτεχνες που ειναι μελη του, παρανομουν μην τηρωντας το μπαντ πλαν...?
Υπαρχει η ΕΕΤΤ να επιληφθει...
Εχει στησει παρανομο δικτυο επαναληπτων...?
Εχει παρανομο χαρακτηριστικο...?
Μια καταγγελια στην ΕΕΤΤ, απο μερους καθε ενδιαφερομενου, θα ελυνε νομιζω το προβλημα...
Εχει εδρα στην Αργολιδα και γραφειο στην Αθηνα...?
Υπαρχουν τα δικαστηρια να αποφανθουν για την νομιμοτητα του (μετα απο εγκληση παντος ενδιαφερομενου)...
Ολα τα αλλα που λεγονται και γραφονται στην "πιατσα" (οπως ειπε κι ενας φιλος περαπανω), εξυπηρετουν μονο στην δημιουργια εντυπωσεων και τιποτα παραπανω...
Αλλα νομιζω οτι αυτο που κυριως ενοχλει, ειναι οτι αυτος ο συλλογος ΥΠΑΡΧΕΙ και λειτουργει σχεδον δυο χρονια τωρα αυξανοντας συνεχεια τα μελη του, βαζοντας σε δευτερη μοιρα την ενωση και αυτο καποιοι, απλα ΔΕΝ τον αντεχουν...
Δεν πειραζει παιδια υπομονη...
Αλλαξαν οι εποχες, τωρα "οι πρωτοι εσσονται εσχατοι" και τουμπαλιν...
Βρε το Χούλιο πως τα λέει!
Το ξερω οτι τσουζει φιλε μου...
Υπομονη, θα περασει...
Κανένα σωματείο δεν υποχρεούται να παρουσιάζεται ως σωματείο πόλης της έδρας του. Δεν είπα το αντίθετο, έγραψα «να το δηλώνει ευκρινώς και να παρουσιάζεται ως σωματείο της πόλης στην οποία έχει έδρα.». Αυτό δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά στην ιστοσελίδα.
Επίσης υπάρχει κάποιο λινκ με το καταστατικό για να το διαβάσω;
Μάλλον φαίνεται να γνωρίζεις περισσότερα από εμένα για το σωματείο που αναφέρθηκε ή και για άλλα. Οπότε είσαι σε θέση να γράφεις για δίχρονη λειτουργία, μέλη που αυξάνονται, εποχές που αλλάζουν κοκ.
Οπότε θα θέσω ένα πάντα επίκαιρο ερώτημα που βεβαίως απευθύνεται σε κάθε σωματείο. Είστε βέβαιοι ότι οι επαναλήπτες σας είναι εναρμονισμένοι; Παραθέτω σχετικό λινκ:
http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=269&id=&tid=269
Τα γραπτά μου δεν αποτελούσαν κριτική (καλόβουλη / κακόβουλη / αρνητική κλπ.). Οι κακόβουλες κριτικές βρίσκονται μακράν εμού. Καταρρέουν άμεσα άλλωστε, διότι δεν βασίζονται σε πραγματικά στοιχεία.
6146
Φιλε 6146 αν οι επαναληπτες του ΣΕΡ δεν ειναι εναρμονισμενοι, μπορει ο οποιοσδηποτε ενδιαφερομενος να κανει έγγραφη καταγγελια στο ΥΜΕ ή στην ΕΕΤΤ και να επιληφθουν αυτοι σχετικα...
Το να λεμε απο εδω οτι ειναι παρανομοι δεν ωφελει σε τιποτα περα απο την δημιουργια εντυπωσεων...
Εγω λοιπον λεω το εξης: Το Πανελλαδικο λειτουργει εδω και δυο χρονια περιπου και καθε λιγο μπαινει και μια καινουργια ζευξη...
Γιατι οι αρμοδιες υπηρεσιες δεν διακοπτουν την λειτουργια του εφοσον ειναι παρανομο...?
Καταγγελιες δεν εγιναν...?
Κι αν δεν εγιναν, δεν εφτασε τιποτα στα αυτια των αρμοδιων...?
Αρα, για να μην το "ξηλωνουν" σημαινει οτι τα μηχανηματα που μπαινουν, μπαινουν με νομιμο τροπο...
Ας αφησουμε λοιπον την καραμελα περι παρανομιας και περι εναρμονισης και να παμε στο "ζουμι" της υποθεσης...
ΕΝΟΧΛΕΙ το πανελλαδικο, ενοχλει αυτη η τεραστια προσπαθεια που γινεται να ενωθει η Ελλαδα απο ακρη σε ακρη...
Ενοχλει η εισροη νεων μελων στον ΣΕΡ, ενοχλει που ολοι αυτοι παιρνουν πτυχια, ενοχλουν οι δυο κατηγοριες αδειων...
ΕΝΟΧΛΕΙ ολους αυτους που υποστηριζαν τοσα χρονια, οτι στο χομπι πρεπει να ειναι "λιγοι και καλοι", που τοσα χρονια εκαναν κουμαντο στον χωρο του ραδιοερασιτεχνισμου και τωρα χανουν την πρωτοκαθεδρια, που ειχαν συνηθησει ο λογος τους να ειναι νομος αναμεσα στους ραδιοερασιτεχνες και που μονο εκεινοι μπορουσαν να ερχονται σε επαφη και να συνδιαλεγονται με τους κρατικους φορεις και τωρα βλεπουν την εξουσια να φευγει απο τα χερια τους και η πιτα να μοιραζετε σε περισσοτερα απο ενα κομματια...
Γιατι τι απεμεινε, ενα ερμο - bureau κι αυτο τωρα με τα e-qsl αρχιζει και κανει φτερα...
Αυτο λοιπον ειναι το "ζουμι" της υποθεσης και για αυτο εχουν "λυσσαξει" καποιοι με τον ΣΕΡ...
Οσο για το καταστατικο, που ζητησες λινκ με ενημερωσαν οτι το εχουν κατεβασει ως αναρτηση απο το σαιτ του συλλογου (παλαιοτερα υπηρχε), ομως για οποιον ενδιαφερεται να το διαβασει μπορει να περασει καθε Τεταρτη απογευμα και Κυριακη πρωι απο τα γραφεια του συλλογου ή να απευθυνθει στο πρωτοδικειο της Αργολιδας οπου υπαρχει το πρωτοτυπο και να προμηθευτει αν επιθυμει αντιγραφο του...
Για να μη μας κόβεις για κουζουλούς...
Τη σφαιρικότητα των απόψεων σου περί πανελλαδικότητας ή μη των συλλόγων, την διαιαμόρφωσες εκεί; Στην Κρήτη; Στις συχνότητες που βγαίνεις;
Για γράψε επώνυμα για να καταλάβουν και οι υπόλοιποι ποιος είσαι.
Τα άλλα είναι εκ του κουτοπόνηρου!!!
ΥΓ Το "Χούλιο" πότε γιορτάζει, τον παραπάνω μήνα;
Φιλε 2μδη παλι δεν απαντας σε οσα σε ρωτησα...
Εγω τις αποψεις μου τις ειπα ανοικτα και ξεκαθαρα με επιχειρηματα...
Ειμαι υποχρεωμενος να γραψω επωνυμα...?
Δεν ειδα αυτην την απαιτηση αναρτημενη πουθενα στο μπλογκ σου...
Και το υφος μου κοσμιο νομιζω ειναι και δεν προσεβαλα καποιον συνομιλητη μου...
Την αποψη μου την εχω διαμορφωσει πανελλαδικα, εδω και 25 χρονια που ασχολουμε με το αθλημα...
Για πες μας λοιπον, γιατι τον ΣΕΡ με τις τοσες "παρανομιες" δεν τον κλεινουν οι αρμοδιες αρχες...?
Απάντηση όχι από τον 2μδη, από το ΥΥΜΔ που έχει στείλει ήδη επιστολή στις 6/4/2010 και στο σύλλογο σου!
Ζήτα τη λοιπόν κάθε Τετάρτη και Κυριακή όπως συμβούλευες πιο πάνω να κάνουν για το καταστατικό. Το οποίο στα πλαίσια της διαφάνιας εξαφανίστικε από την σελίδα!!!!!!!!
ΧΑ!
“Φιλε 2μδη παλι δεν απαντας σε οσα σε ρωτησα...”
Είχε διάδοση αυτές τις μέρες και έκρινα σκόπιμο να ασχοληθώ με αυτή. Αν άρχιζα να απαντάω στις εμμονές σου με την ένωση θα φτάναμε 80 σχόλια…
»Εγω τις αποψεις μου τις ειπα ανοικτα και ξεκαθαρα με επιχειρηματα...»
Είπες την άποψη σου και καλά έκανες! Το ανοικτά και ξεκάθαρα, άστο! Ανοικτά και ξεκάθαρα θα έγραφες με το διακριτικό σου, χωρίς χούλιους και χουλιάκους και άλλα παραπλανητικά…
»Ειμαι υποχρεωμενος να γραψω επωνυμα...?
Δεν ειδα αυτην την απαιτηση αναρτημενη πουθενα στο μπλογκ σου...»
Υποχρεωμένος δεν είσαι αλλά θα άξιζε να δούμε αν έχεις ραδιοερασιτεχνική δραστηριότητα ή απλά αναλώνεσαι στο διαδίκτυο.
»Και το υφος μου κοσμιο νομιζω ειναι και δεν προσεβαλα καποιον συνομιλητη μου...»
Βεβαίως και δεν προσέβαλες και πολύ καλά έκανες και κανείς δεν σε κατηγόρησε για αυτό!
»Την αποψη μου την εχω διαμορφωσει πανελλαδικα, εδω και 25 χρονια που ασχολουμε με το αθλημα...»
Πανελλαδικά; Που; Στα μπλογκς; 25 χρόνια;;; στο άθλημα; Σε ποιο άθλημα; Στο κλάστερ για παράδειγμα δεν υπάρχεις! Επαφές δεν κάνεις; Πως ασχολείσαι; γράφοντας μέρα νύχτα τις εμμονές σου δεξιά και αριστερά;
»Για πες μας λοιπον, γιατι τον ΣΕΡ με τις τοσες "παρανομιες" δεν τον κλεινουν οι αρμοδιες αρχες...?»
Που ακριβώς είδες να γράφω ότι πρέπει να κλείσει ο ΣΕΡ μόνος του ή από τις αρμόδιες αρχές; Ίσα-ίσα που πιστεύω ότι την δεδομένη στιγμή είναι απαραίτητη τόσο η παρουσία του όσο και το δίκτυο του! Το γιατί θα στο πω από κοντά όποτε….
Άσε λοιπόν το πληκτρολόγιο και βγες κάνε καμιά επαφή τώρα που είναι ανοιχτές όλες οι μπάντες και σου εύχομαι κάποια στιγμή να καταλάβεις τη διαφορά να είσαι ανάμεσα στα μέλη του όποιου συλλόγου, με το να είσαι ανάμεσα σε ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ...
73
Δεν γνωριζω το περιεχομενο της επιστολης του ΥΜΕ και τι αφορα...
Μπορεις να με διαφωτισεις σχετικα φιλε μου...?
Νομιζω οτι στα πλαισια της διαφανειας δεν θα εχεις προβλημα να το κανεις, ωστε να το δουν (και να χαρουν) και αυτοι που δεν ειναι μελη του ΣΕΡ...
Εκτος κι αν παλι γινεται προσπαθεια δημιουργιας εντυπωσεων...
Και οσον αφορα το καταστατικο, αυτο δεν ειναι (ουτε θα μπορουσε αλλωστε να ηταν) κρυφο...
Και τι εγινε δηλαδη που δεν εναι πια αναρτημενο...
Ο καθε ενδιαφερομενος μπορει αν θελει να το αναζητησει και να το βρει...
Για να δουμε το μειδιασμα σου αυτο, θα εχει διαρκεια ή κι ολας σου εχει παγωσει στα χειλη...
Όντως κοντεύω να παγώσω, από τις κρυάδες σου.
SVNEA τεύχος 121 σελίδα 51.
Αν δεν το παίρνεις ευκαιρία να γραφτείς για να ενημερώνεσαι.
Αλλιώς να πηγαίνεις στο σύλλογο σου κάθε τόσο και να ρωτάς: Μήπως ήρθε καμιά επιστολήηη;
Το στέλνω ολόκληρο σκαναρισμένο στον 2μιδη.
Δεν προλαβα να κανω edit στο προηγουμενο μηνυμα μου και τωρα ειδα Γιαννη την απαντηση σου...
"...αν άρχιζα να απαντάω στις εμμονές σου με την ένωση..."
Εγω εμμονες με την ενωση...?
Μιλας εσυ, που σε καθε σου δημοσιευση αναφερεις τον ΣΕΡ ως " ο αθηναικος συλλογος με εδρα την Καλαμπακα , την Βεροια και το φαραγγι την Σαμαρειας"...?
"...ανοικτά και ξεκάθαρα θα έγραφες με το διακριτικό σου..."
Επειδη δεν εδωσα διακριτικο δεν ειμαι ξεκαθαρος...?
Δεν βλεπω να λες το ιδιο για τον 6146 ή για αλλους ανωνυμους που συμμεριζονται τις αποψεις σου...
"...υποχρεωμένος δεν είσαι αλλά θα άξιζε να δούμε αν έχεις ραδιοερασιτεχνική δραστηριότητα..."
Θα αξιζε για ποιον...?
Για σενα...?
Το αν εχω ραδιοερασιτεχνική δραστηριότητα, νομιζω οτι αφορα μονο εμενα καθως εχω το δικαιωμα να επιλεγω πως, που και με ποιους θα δραστηριοποιουμαι ραδιοερασιτεχνικα...
"...στο κλάστερ για παράδειγμα δεν υπάρχεις! Επαφές δεν κάνεις;..."
Αυτο ειναι εντελως ατοπο...
Πως ξερεις οτι δεν υπαρχω στο κλαστερ...?
Φυσικα και κανω επαφες...
Εσυ ομως πως να το γνωριζεις αφου δεν εχω δωσει διακριτικο...
"...που ακριβώς είδες να γράφω ότι πρέπει να κλείσει ο ΣΕΡ μόνος του ή από τις αρμόδιες αρχές;..."
Καθαρα δεν το γραφεις, αλλα οταν επικροτεις και επιδοκιμαζεις σχολια του στυλ:"Εχουν στησει παρανομα ριπιτερ, βγαζουν ραδιοερασιτεχνες του σωρου, ειναι γελοιοι με τις επιστολες που στελνουν στον πρωθυπουργο, δηλωνουν αθηναικος συλλογος και εχουν εδρα το φαραγγι την Σαμαρειας" και αλλα τετοια, ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι καπου εκει θα πρεπει κατα την γνωμη σου να παει η δουλεια "για να καθαρισουν βεβαιως τα ραδιοερασιτεχνικα πραγματα"...
"...σου εύχομαι κάποια στιγμή να καταλάβεις τη διαφορά να είσαι ανάμεσα στα μέλη του όποιου συλλόγου, με το να είσαι ανάμεσα σε ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ..."
Φιλε Γιαννη η αποψη μου ειναι οτι τους ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ δεν τους φτιαχνει κανενας συλλογος ή ενωση...
Αντιθετα οι ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ δημιουργουν τους συλλογους ή τις ενωσεις...
73
"...Το στέλνω ολόκληρο σκαναρισμένο στον 2μιδη..."
Μπααα...?
Γιατι το στελνεις εσυ...?
Δεν το παιρνει ο Γιαννης το περιοδικο...?
Τελος παντων για στειλτο, να το σηκωσει να το δουμε κι εμεις οι ανενημερωτοι...
Μου κανει εντυπωση ομως...
Στο περιοδικο της ενωσης...?
Τοση φαγουρα πια...
ΟΚ (ας πούμε ότι) ήρθε! Σκαναρισμένη επιστολή του υπουργείου με συγκεκριμένους αποδέκτες. Και τι θέλετε τώρα; να δημοσιεύσω έγγραφο που δεν μου έχει έρθει επίσημα;
"....μπλα-μπλά....σταθμοί που λειτουργούν και δεν περιλαμβάνονται, προφανώς είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ραδιοσταθμοί ...μπλα-μπλα...και οι κατοχοι τους έχουν ΠΟΙΝΙΚΕΣ και διοικητικές ευθύνες..."
Αν δημοσιευτεί στο sv-nea όταν θα μου έρθει το περιοδικό θα το δούμε και θα τα πούμε.
Βεβαίως και το παίρνω το περιοδικό. Φαίνεται όμως ότι σε κάποιους έχει πάει ήδη ενώ εδώ...
Όπου έχουν μείνει απορίες θα απαντήσω εν καιρώ (...και τις λοβοτομές από του χρόνου!!!)
"...για πες μας λοιπον, γιατι τον ΣΕΡ με τις τοσες "παρανομιες" δεν τον κλεινουν οι αρμοδιες αρχες...?..."
"...απάντηση όχι από τον 2μδη, από το ΥΥΜΔ που έχει στείλει ήδη επιστολή στις 6/4/2010 και στο σύλλογο σου!..."
Για πες μας λοιπον Γιαννη, εσυ που διαβασες την επιστολη, υπαρχει καμια σχεση με τα δυο ανωτερω ποσταρισματα, το δικο μου και του αλλου φιλου...?
Γιατι κατι μου λεει οτι βιαστηκε να μειδιασει και μαλλον το χαχανισμα του, εχει μετατραπει πλεον σε θλιβερο χαμογελο...
"Για να δουμε το μειδιασμα σου αυτο, θα εχει διαρκεια ή κι ολας σου εχει παγωσει στα χειλη.."
εγώ να ρωτήσω τι είναι το μειδίασμα ;; ή να κάνω υπομονή και να συνεχίσω την ανάγνωση ;;
Αλλαξαν οι εποχες, τωρα "οι πρωτοι εσσονται εσχατοι" και τουμπαλιν...
αν άλλαξαν λέει.. να δεις τι σου χω για μετά. "οι πρωτοι εσσονται εσχατοι".. M'αρέσει η κλασσική σου παιδεία. Αυτά τα τσιτάτα από την βίβλο είναι όλα τα λεφτά
Ο ΣΕΡ άλλωστε, πάντα πρωτοπορούσε και γενικά έδειχνε τον δρόμο για ένα νέο ξεκίνημα. Ξεχνιούνται εκείνες οι σημαίες της Νέας Δημοκρατίας ;
http://2mdes.blogspot.com/2009/07/blog-post_4806.html
Όσο για το καταπληκτικό αυτό πανελλαδικό δίκτυο, θα ζητούσα ευγενικά από τον ευγενέστατο φίλο μας που επικαλείται ανερυθρίαστα μέχρι και το bandplan τις IARU, να ρίξει μια ματια στο VHF Manager's Handbook, της IARU στο κεφαλαιο για τα repeaters και και να μας πει αν το πανελλαδικό δίκτυο συνάδει με τις συστάσεις τις IARU. ΘΑ ΠΕΡΙΜΈΝΩ ΌΣΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΊ
Μέχρι τότε, να μην ξανακούσω κηρύγματα από πανελλαδικούς που επικαλούνται την IARU και το bandplan γιατί θα αρχίσουν να πέφτουν γιαούρτια. Πεντόκιλα.
ade kane kanena dx na kriosi to pliktrologio mas eprixes deeeeee adienositi
Μειδιαμα ειναι το σωστο και ας με συγχωρησει ο φιλος για το εκ παραδρομης λαθος...
"...να ρίξει μια ματια στο VHF Manager's Handbook, της IARU στο κεφαλαιο για τα repeaters και και να μας πει αν το πανελλαδικό δίκτυο συνάδει με τις συστάσεις τις IARU. ΘΑ ΠΕΡΙΜΈΝΩ ΌΣΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΊ..."
Με την σειρα μου κι εγω ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ να μου πει αφου το πανελλαδικο ειναι παρανομο (και δεν συναδει κλπ, κλπ) γιατι οι αρμοδιες υπηρεσιες, εδω και δυο σχεδον χρονια που λειτουργει, δεν το ξηλωνουν...
Προσωπικά δεν είμαι της γνώμης να γίνουν καταγγελίες. Η ανυπαρξία καταγγελιών όμως ή η διατήρηση ραδιοδικτύων χωρίς άδεια, δεν νομιμοποιεί κανένα.
Η μόνη νομιμοποίηση είναι η λίστα του υπουργείου. Τελεία και παύλα και... κανένας σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.
Ο ραδιοερασιτεχνισμός είναι χόμπι που διέπεται από αυστηρή νομοθεσία σε όλες τις χώρες και οι άδειες χορηγούνται με προυποθέσεις. Αν κατεβάσετε τη νέα λίστα επαναληπτών, θα δείτε και τις σχετικές σημειώσεις/παραινέσεις του υπουργείου στο τέλος.
Επίσης δεν γνωρίζω για την αναφερθείσα επιστολή παραπάνω, θα περιμένω το περιοδικό.
Τα περί ενοχλήσεων, εξουσιών, bureau κλπ. που αναφέρθηκαν δεν τα σχολιάζω, δεν είναι δικές μου απόψεις ούτε γνωρίζω κάποιους που να τις ενστερνίζονται.
Για το καταστατικό αναφέρθηκα επειδή μου έγραψες να το δω και το έψαξα για να μάθω την έδρα, φαίνεται όμως ότι το κατέβασαν. Δεν γνωρίζω τους λόγους αλλά και δεν ενδιαφέρομαι να μάθω. Αν κάποτε αποφασίσω να εγγραφώ θα το διαβάσω τότε.
Θα έλεγα και εγώ να μην συγκρίνουμε σωματεία, λέγοντας ποιο είναι καλύτερο, ποιο έχει περισσότερα μέλη κλπ. Όλα τα σωματεία πιστεύω προσφέρουν και μπορούν να προσφέρουν περισσότερα στο χόμπι.
Νομίζω, ότι το θέμα εξαντλήθηκε εδώ, τουλάχιστον για μένα.
6146
"Με την σειρα μου κι εγω ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ να μου πει αφου το πανελλαδικο ειναι παρανομο (και δεν συναδει κλπ, κλπ) γιατι οι αρμοδιες υπηρεσιες, εδω και δυο σχεδον χρονια που λειτουργει, δεν το ξηλωνουν..."
Στο Σουλτανάτο του Αυνανιστάν, γνωστό ανά τον κόσμο για το ποσο άρτια δουλεύει η δικαιοσύνη, εδώ που ο Εφραίμ είναι ο αθώος, ο Τσουκάτος κι ο Μαντέλης ελεύθεροι, ο Χριστοφοράκος, Κεδίκογλου, κουμπάροι κλπ επίσης ελεύθεροι κι ατιμώρητοι, ο Σαμαράς (με τα μυστικά κονδύλια) αρχηγός κόμματος, η εκκλησια πάμπτωχη και αφορολόγητη (μάλλον ο θεός αποταμιεύει για τα γηρατειά του), η εφορία μέχρι τώρα παντελώς ανίδεη για τα υπερτιμημένα τιμολόγια και τα φακελάκια των γιατρών..
Να μην ξεχνάμε πως είναι σοβαρό το ενδεχόμενο να αποφυλακιστεί και ο Κορκονεας μιας και η δικη του Αλεξανδρου Γρηγοροπουλου αγγίζει τον 1.5 χρόνο.
Για περισσότερα σκάνδαλα σε συμπεπυκνωμένο χρόνο, μπορείς να ανατρέξεις στα χρονια που κυβερνούσε το κόμμα εκείνο, του οποιου σημαίες χρησιμοποίησε ο σύλλογος σου για διακοσμητικούς/αισθητικούς λόγους.
Όταν θα αρθεί η βουλευτική ασυλία, ο νομος περί ευθύνης υπουργών, όταν θα βγάλει ο ήλιος κερατα και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί, η δικαιοσύνη και ο τύπος (βλέπε πχ κο Μπόμπολα) θα λειτουργήσουν φυσιολογικά, τότε θα ξηλωθεί και το πανελλαδικό.
Μέχρι τότε θα περιμένουμε όλοι.
Αλλα όχι άλλο κάρβουνο. Να έχετε το θράσος να επικαλείστε το bandplan και την IARU. Είπαμε. Κεσέδες γιουρτι. Πεντοκιλοι.
ΕΓΏ ΘΑ ΠΕΡΙΜΈΝΩ να μας πεις τι αποκόμισες από την ανάγνωση του σχετικού κεφαλαίου στο VHF Manager's Handbook.
Γιατί όσο δεν υπάρχει αντίλογος καθώς σε συνδυασμό με την γνωστη αδράνεια τις πολιτείας, νομίζετε πως έχετε δίκιο κιόλας ! Για φαντάσου !
Εφοσον θα περιμενεις οσο χρειαστει, μολις θα γινουν ολα αυτα που τοσο γλαφυρα περιεγραψες, τοτε θα παρεις και την απαντηση απο μερους μου...
Μεχρι τοτε...θα τα λεμε στο πανελλαδικο...
Υπομονη...
ga...o to pasok sas ta 20 hronia ta xehasate kiolas sosialistes me dexia tsepi pou otan ihate protovgi stis dexiosis den xerate ti ine to haviari ke o fasianos
Φασιανός;;;
Ο ζωγράφος;;;
Κάτι τέτοια γράφετε και μετά με λέει ο φίλος μου ο θεσσαλονικιός , μπολσεβίκο!
Έτσι μπράβο. Να καθίσεις φρόνημα, κομμένες οι στραβές και οι μαγκιές και να συνεχίσετε να τα λέτε πανελλαδικό (με ελληνικά επιπεδου "μειδιασματος" και θεματολογία αντιστοιχου επιπεδου επίσης), το οποιο ο μονος λόγος που ακόμα υπάρχει και δεν το ξηλώνουν, είναι ακριβώς επειδή είσαι στο Σουλτανάτο του Αυνανιστάν.
Για οποιαδήποτε απορία μπορείς να συμβουλευτείς το VHF Manager's Handbook της IARU και να δεις τι γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο, έξω από το Σουλτανάτο.
Μέχρι τότε, καθίστε φρόνημα και μην πιάνετε στο στόμα σας bandplan και IARU, μηχανισμούς με τους οποιους όχι μονο δεν έχετε καμια σχέση, όχι μονο δεν ξέρετε τι σας γίνεται, αλλα τους ξεσκίζετε κιόλας.
Για τον πανηλίθιο με τους φασιανούς, να τον ενημερώσω πως τα μισά από τα σκάνδαλα που "γλαφυρά" περιέγραψα, έγιναν η ψηφίστηκαν επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ.
Για κατσε ρε φιλε γιατι πολλα μας τα πες...
Εσυ δηλαδη ζεις σε αλλη χωρα...?
Εσυ δεν εχεις ευθυνη που ψηφιζες τοσα χρονια, ειτε το ενα, ειτε το αλλο κομμα...?
Και στην τελικη, αμα δεν σου αρεσει το σουλτανατο (οπως το λες) παρε τα μπογαλακια σου και πηγαινε να νοικιασεις διαμερισμα στις οχθες του Σηκουανα ή του Ρηνου...
Κανετε τους προφεσορους, επικαλειστε νομους και διαταξεις...
Να σου θυμησω οτι, οσα κλαπηκαν, κλαπηκαν συμφωνα με τους νομους και τους κανονισμους, γι αυτο και δεν προκειται να παει κανεις απο τους κλεφτες φυλακη...
Και μετα σε πειραξε το πανελλαδικο...
Ευρωπαιε, ε Ευρωπαιε...
''Κάτι τέτοια γράφετε και μετά με λέει ο φίλος μου ο θεσσαλονικιός , μπολσεβίκο!''
xaxaxa ego eimai aftos!!! :)
Για κατσε ρε φιλε γιατι πολλα μας τα πες...
Εσυ δηλαδη ζεις σε αλλη χωρα...?
Καταρχάς δεν είμαι φίλος σου. Εν συνεχεια, ναι μεν ζούμε δυστυχώς στην ίδια χωρα, από την άλλη, εσείς ζείτε σε άλλο, παράλληλο σύμπαν και διακτινιζεστε στο δικό μας για να κάνετε επίδειξη αφοπλιστικής βλακείας. Αυτής της βλακείας που μας χρεοκόπησε, αυτής της βλακείας που επιτρέπει να υπάρχουν πανελλαδικά, παν-μπανανικα κλπ δίκτυα και ζητάτε και τα ρέστα από πάνω!!
Εσυ δεν εχεις ευθυνη που ψηφιζες τοσα χρονια, ειτε το ενα, ειτε το αλλο κομμα...?
ναι..παρηγορήσου στο να ψάχνεις ευθύνες εκεί που δεν υπάρχουν. Μαζί με σένα εξαφανίζεται αργά και γλυκα αυτό το σύστημα που ταΐζατε όλα αυτά τα χρονια και σας εξυπηρετούσε. Να ρωτήσω από που προέκυψαν άραγε οι κομματοσκυλιστικες σημαίες της ΝΔ να διακοσμούν στα stand του ΣΕΡ η μάταια θα περιμένω απάντηση ? ??
"Να σου θυμησω οτι, οσα κλαπηκαν, κλαπηκαν συμφωνα με τους νομους και τους κανονισμους, γι αυτο και δεν προκειται να παει κανεις απο τους κλεφτες φυλακη..."
Εγώ να σου θυμίσω πως το διεφθαρμένο Σουλτανάτο του Aυνανισταν χρεοκόπησε διότι οι υπήκοοι του θεωρούσαν ότι οι κλεψιές γινόταν νομότυπα ?? Οι μίζες και η ατιμωρησία δεν προβλέπονται από το Σύνταγμα αγαπητέ μου βλαχοελληναρα, ισα-ισα καταπατήθηκε από αυτούς που ορκίστηκαν να το υπηρετούν.
"Ευρωπαιε, ε Ευρωπαιε..."
Ελληνάρα, όσο θα υπάρχει αυτή η Μπανανία, θα υπάρχει και το παν-μπανανικο να κανεις τον ραδιοερασιτέχνη στο καναλάκι. Αλλα να μην ξανακούσω για bandplan και IARU γιατί τα πεντοκιλα τα καλαθάκια με το γιαούρτι περιμένουν. Για τελευταία φορα για όσους η Ελληνική δεν είναι η μητρική τους και δεν καταλαβαίνουν: Στο VHF Manager's Handbook οι συστάσεις της IARU για την λειτουργία των repeater είναι ΞΕΚΑ’ΘΑΡΕΣ.
Κυριε καθηγητα να σου υπενθυμισω για ακομα μια φορα οτι για την χρεωκοπια της χωρας ευθυνονται οι καθηγητες πανεπιστημιου και οι μορφωμενοι οικονομολογοι που διετελεσαν κατα καιρους υπουργοι και πρωθυπουργοι...
Επισης οι φιλοι σου οι Ευρωπαιοι εδιναν τις μιζες για να "μοσχοπουλησουν" τα προιοντα τους σε αυτο που εσυ λες μπανανια, αλλα εγω αποκαλω πατριδα μου...
Παρε λοιπον την IARU και το bandplan και πηγαινε στην Ευρωπη που το εφαρμοζουν...
Ετσι θα μπορεις καθε πρωι να πινεις το εσπρεσσακι σου παρεα με τον Σαρκοζι και την Μερκελ και να κατηγορεις εκ του ασφαλους το σουλτανατο...
Και στο λεω για τελευταια φορα, αν νομιζεις οτι καπου υπαρχει παρανομια στο πανελλαδικο, υπαρχει και ο εισαγγελεας υπηρεσιας να απευθυνθεις...
Κι αν δεν εχεις εμπιστοσυνη στην Ελληνικη δικαιοσυνη, οταν θα μετοικησεις στην αλλοδαπη, πεταξου μεχρι την Χαγη να κανεις την καταγγελια σου...
Α, επειδη το ξεχασα και επειδη το μελετας συνεχεια, τους κεσεδες το γιαουρτι κρατα τους για παρτη σου...
Καλοκαιρι ερχεται, μπορεις να τρως απο λιγο και να δροσιζεσαι...
Ειδαλλως μπορεις να τους χρησιμοποιησεις και ως καταπλασμα...
Κύριε Ελληνάρα-Πατριωταρα,
στο δροσιστικό giaourtenio κατάπλασμα που ετοιμάζεις για το καλοκαίρι βάλε και μπανανοσπορο στο μείγμα για να δέσει καλύτερα.
Η χρεωκοπία της Μπανανίας οφείλεται σε ένα μεγάλο βαθμό στα πρόβατα-κομματόσκυλα που ρίχνατε νερό στον μύλο σε αυτής τις κατάστασης με το αζημίωτο φυσικά.
Εκεί που σταματα η λογική αρχίζει η Δημοκρατία τις Μπανανιάς. Μια έκφανση αυτού του χάους, είναι και το παν-μπανανικο δίκτυο.
Επίσης, οι επιταγές τις IARU όπως και το bandplan εφαρμόζονται σε ΌΛΟ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ ΚΎΡΙΕ ΕΛΛΗΝA’ΡΑ, όχι μονο στις χώρες των Σαρκοζύ-Merkel. Στο Σουλτανάτο βεβαια, ο καθένας ΚA’ΝΕΙ ΌΤΙ ΘΈΛΕΙ. Τι έγινε τώρα ξαφνικά και σου ξίνισε η Ευρώπη και η IARU ? Πριν από λίγο το bandplan και την IARU τα είχατε σημείο αναφοράς.. τώρα τι έγινε, δεν σας βολεύουν ?
Και πριν μου αραδιάσεις πάλι ηλιθιότητες για "εσπρεσσακια" κλπ (εσύ πιάσε ένα φραπόγαλο όσο μιλάς στο καναλάκι από το μόμπιλο και παριστάνεις τον ραδιοερασιτέχνη) ΕΓΏ ΠΕΡΙΜΈΝΩ ΝΑ ΜA’ΘΩ ΑΠΌ ΠΟΥ ΒΡΈΘΗΚΑΝ "ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΙΚΕΣ" ΣΗΜΑΊΕΣ ΤΗΣ ΝΔ ΝΑ ΣΤΟΛΊΖΟΥΝ STAND ΤΟΥ
ΣΕΡ.
Εγώ ο ευρωπαίος, ο μη-πατριώτης. Εσείς που είστε αγκαλιά με τα κόμματα και τυλίγετε τους "ραδιοερασιτεχνικούς" συλλόγους σας με σημαίες τους, προφανώς αγαπάτε την πατρίδα και τον ραδιοερασιτεχνισμό!!!
(Εκτος από γιαούρτια θα πέφτουν πλέον ΚΑΙ ΝΤΟΜA’ΤΕΣ.)
Στη Χαγη κυριε καθηγητα...
Στη Χαγη...
Στην Χάγη βρήκατε το υλικό για τον σημαιοστολισμό του ΣΕΡ ??
OK.
Σε περίπτωση που έχει χάσει κάποιος το θέαμα, κλικ εδώ
http://2mdes.blogspot.com/2009/07/blog-post_4806.html
Αξέχαστες, κορυφαίες στιγμές πατριωτών που αγαπούν τον ραδιοερασιτεχνισμό.
Mήπως το έχετε εξαντλήσει το θέμα;
(Λέω εγώ τώρα...)
Οχι στη Χαγη να πας να κανεις τα παραπονα σου για το πανελλαδικο, μιας και δεν εχεις εμπιστοσυνη στην Ελληνικη δικαιοσυνη...
Και επιτελους σταματα να γινεσαι γελοιος, χρησιμοποιωντας μια παλαιοτερη αναρτηση του μπλογκ, που (κατα τη γνωμη μου) κανει ατυχη συγκριση μεταξυ ενος συνθηματος του ΣΕΡ και ενος πολιτικου κομματος που δεν εχει καμια σχεση με τον ΣΕΡ...
Αντε γιατι το πολυ το κυριε ελεησον, το βαριεται κι ο θεος....
Αχ αυτές οι διαβολικές συμπτώσεις!!
Τώρα ποιος είναι γελοίος, ποιοι έχουν γελοία επιχειρήματα (πρώτα η IARU και το bandplan και μετά τα εσπρεσσακια) και γελοίες εμφανίσεις "κομματοσκυλισιας" αισθητικής, είναι προφανές.
Όντως καμια σχέση. Είναι επίσης προφανές πως έχεις δίκιο.
Aλλωστε όλοι έχουμε σημαίες κλπ από κόμματα σπίτια μας.
Βάλτε ένα linkaki στην Χάγη να τα λέμε απευθείας με τους προφεσόρους εκεί. Θα εντυπωσιαστούν.
Πες μου συχνοτητα και το εστησα..
Μονο ξεκαθαρησε μου αν θες να ειναι εντος μπαντ πλαν ή εκτος...
Ετσι για να "συναδει" με τις επιταγες του ΔΝΤ...συγνωμη της IARU ηθελα να πω...
Μην ξεχάσεις να βγείς και μια φωτογραφία καμαρωτός με φόντο σημαίες προεκλογικές τις Νέας Δημοκρατίας για να είσαι κομπλέ κομματόσκυλο-πατριώτης-ραδιοερασιτέχνης.
Έλα πάμε όλοι μαζί δυνατά !
ΝΈΟ ΞΕΚΊΝΗΜΑ !
Ωωωχουυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!
Τί να πει κανείς για όσους από άγνοια ή επίτηδες, διαδίδουν ότι δήθεν υπάρχει εισιτήριο στο hamfest.
Για όλους αυτούς τους... παραπλανημένους μία επίσκεψη στην ιστοσελίδα της ΕΕΡ είναι απαραίτητη, για να διαβάσουν ότι η είσοδος είναι ελεύθερη και υπάρχει άνετο παρκιγκ.
73
ok
Έφθασαν και σε μένα οι πληροφορίες.
Έκανα ανάρτηση για το θέμα...
TNX
"Έλα πάμε όλοι μαζί δυνατά !
ΝΈΟ ΞΕΚΊΝΗΜΑ !"
Δεν εισαι καλος παπαγαλος...
Το μοτο ηταν:
ΝΕΟ ΞΑΝΑ - ΞΕΚΙΝΗΜΑ
Προς τον "Χούλιο" και τον "Αντι-Χούλιο":
Επειδή μιλάω με αρκετό κόσμο και ο καθένας βλέπει τα πράγματα από την μεριά του. Λέω μήπως μετριάζατε την αντιπαράθεση γιατί και από τις δύο πλευρές έχουν δοθεί οι θέσεις και έχουν γίνει αντιληπτές;;
Το γράφω σαν υπόμνηση μόνο. Ο χώρος για σχόλια είναι και εφόσον δεν ξεπεραστούν κάποια όρια γράφτε και ξαναγράφτε... Αλλά λέω, μήπως εξαντλήθηκε το θέμα;;;
"Νέο ξεκίνημα !" έγραφαν τα δανεικά κοματοσκυλισια πανω.
Και για όσους έχασαν το θέαμα, εδώ http://2mdes.blogspot.com/2009/07/blog-post_4806.html
Εκει εσυ το χαβα σου...
Συνεχιζεις να μπέκεις την βουρτσα με την ...μπατανοβουρτσα...
Μπορεις να μας εξηγησεις απο που συμπεραινεις οτι ο ΣΕΡ εχει σχεση με την ΝΔ (εκτος απο την αναρτηση του 2μδη φυσικα)...?
Ρε μηπως εισαι κρυφοπασοκος και ντρεπεσαι να μας το πεις...?
Ελα, βγαλτο απο μεσα σου, εμεις δεν παρεξηγουμε...
Συντροφε...
"Σύντροφε", "συνάδελφε ραδιοερασιτέχνη".. διάλεξε και πάρε.
Το παν-μπαμπανικο δίκτυο είναι νομιμότατο, λειτουργεί σύμφωνα με τις συστάσεις της IARU και οι σημαίες της ΝΔ που χρησιμοποίησε ο ΣΕΡ είναι προϊόν της φαντασίας μας, η ακόμα κι αν όντως κάποιο κομματόσκυλο τις χρησιμοποίησε, για να διακοσμήσει ραδιοερασιτεχνικό σύλλογο, αυτές μοιάζουν παρα παρα πολύ με αυτές της ΝΔ, αλλα δεν είναι οι ίδιες.
Τελικά, για ακόμη μια φορα, επιβεβαιώνεται πως η βλακεία είναι ανίκητη. Έτσι όπως τα λες είναι. Ευτυχώς που μας άνοιξες τα ματια.
"...Έτσι μπράβο. Να καθίσεις φρόνημα, κομμένες οι στραβές και οι μαγκιές..."...με τον ΣΕΡ και της σημαιες του και να μην μπλεκεις τα πολιτικα κομματα με τους ραδιοερασιτεχνικους συλλογους...
Οταν καταλαβεις τι εργο κανει ο καθε συλλογος και τι πρεσβευει τοτε ξαναγραψε...
"...Μέχρι τότε, καθίσε φρόνημα και μην πιάνεις στο στόμα σου συλλογο με τον οποιο όχι μονο δεν έχεις καμια σχέση, όχι μονο δεν ξέρεις τι σου γίνεται, αλλα τον ξεσκίζεις κιόλας..."
Ενταξει "συντροφε ραδιοερασιτεχνη"...?
Υ.Γ. Τους κεσεδες με το γιαουρτι και τους μπανανοσπορους, μην τα πεταξεις, κρατα τα...
Ειδες μολις τα χρησιμοποιησες πως ανοιξαν κατευθειαν τα ματια σου...?
Hahahahaha!!
Τελικά η βλακεία είναι όντως ανίκητη!!
1. Στις φωτογραφίες αυτού του link http://2mdes.blogspot.com/2009/07/blog-post_4806.html είναι ξεκάθαρο ποιοι είναι αγκαλιά με κόμματα και χρησιμοποιούν υλικό τους για την διακόσμηση των "ραδιοερασιτεχνικών" τους συλλόγων.
2. Επίσης, βλέποντας κανεις τους πίνακες του YME καθώς και τις οδηγίες της IARU βγάζει άμεσα συμπέρασμα για την "νομιμότητα" του παν-μπανανικου.
3. Να σου θυμίσω ενδεικτικά πως γιαούρτια και ντομάτες έπεσαν ήδη με την επιστολή-μνημείο στον πρωθυπουργό και με εκείνο το καταπληκτικό άρθρο στον "Ταχυδρόμο".
Κι έρχονται κι αλλα !! Θα περάσουμε ωραία !
"...Hahahahaha!!..."
Το λεγα εγω οτι εισαι Ευρωπαιος και μαλιστα κρυφοπασοκος...
Αποδειξη ο γελωτας εις την λατινικην...
Ενταξει συντροφε, μην τρελλαινεσαι εφυγε η επαρατος δεξια και τωρα που ηλθατε εσεις στα πραγματα θα ξηλωθει το "νεοδημοκρατικο" πανελλαδικο και θα διαλυθει ο "κομματοσκυλικος" "δεξιος" ΣΕΡ στα πλαισια της "εξυγιανσης" της χωρας που εχει ξεκινησει το κομμα σου...
Μονο που σαν "βλακας" (και μαλιστα ανικητος), εγω θα επιμεινω...
Εκτος απο τη αναρτηση του 2μδη σε αυτο το μπλογκ, εχεις καμια αλλη αποδειξη περι συνδεσεως του ΣΕΡ με την ΝΔ...?
Και μην μου βαλεις παλι το λινκ της δημοσιευσης του 2μδη γιατι το βαρεθηκαμε...
Αλλο συντροφε, αλλο εχεις...?
"Το παν-μπαμπανικο δίκτυο είναι νομιμότατο, λειτουργεί σύμφωνα με τις συστάσεις της IARU"
Αν τα παραπάνω γράφτηκαν από αδειούχο καλύτερα να καταθέσει την άδεια του. Κρίμα ο κόπος όσων τον δίδαξαν.
Μιά ματιά στον τελευταίο ΕΚΚΖΣ θα σας πείσει. Εκεί θα δείτε βέβαια ότι κάποιοι επαναλήπτες έχουν άδεια. Αλλά θα σας παρακαλούσα να ρίξετε και μία ματιά στις ημερομηνίες έκδοσης των αδειών. Τότε θα καταλάβετε από πότε ο κάθε επαναλήπτης έχει άδεια λειτουργίας και για ποιό διάστημα ήταν παράνομος.
υπάρχουν όμως και κάποιοι επαναλήπτες, που συνεχίζουν να είναι παράνομοι και δεν είναι μόνο του περί ού ο λόγος συλλόγου.
Συστήνω ανεπιφύλακτα να μην βγαίνεται σε επαναλήπτες που λειτουργούν εντός ραδιοερασιτεχνικών συχνοτήτων και παράλληλα στερούνται αδείας.
Κατεβάστε τον νέο ΕΚΚΖΣ και διαβάστε προσεκτικά όλες τις σημειώσεις. Κάποιες από αυτές μπορεί και να καταλάβετε αμέσως ποιούς φωτογραφίζουν...
6146
Κι αν βγαινεις σε επαναληπτη που ειναι μεν νομιμος, αλλα αυτος συνδεεται με παρανομο ή με παρανομα λινκ, εισαι νομιμος ή παρανομος;
Το θέμα είναι να βγαίνεις μόνο σε νόμιμους επαναλήπτες. Τώρα, εάν κάποιος, λέμε εάν κάποιος έχει το βίτσιο να συνδέει ένα νόμιμο επαναλήπτη και να τον βγάζει στους 146,200 αυτό δεν κάνει παράνομους τους χρήστες του επαναλήπτη. Για αυτό κάθε φορά που αναφέρετε το διακριτικό σας να αναφέρετε και το επαναλήπτη που μιλάτε. Δεν είναι κακό, μάλιστα στους πονηρούς καιρούς που ζούμε θα έλεγα επιβάλλεται.
6146
Εσυ ως ον υψηλής νοημοσύνης, μας τα έλεγες αλλα δεν σε άκουγε κανείς.....
Εμένα πάλι μου έλεγαν πως οι βλάκες είναι ανίκητοι και οποιαδήποτε ενασχόληση μαζί τους, είναι χάσιμο χρόνου και ενέργειας. Βεβαια πολλες φορες ειναι και διασκεδαστικο η ακομα κι ενδιαφερον να τους βλεπεις να εκτιθενται !
Μπορείς να συνεχισεις να επιμενεις πως ειμαι κρυφοπασοκος, εξωγηινος, συντροφος, κουρεας κλπ αλλά εγώ τον ραδιοερασιτεχνικό σύλλογό μου δεν τον στόλισα με κομματοσκυλίσιες σημαίες, εσύ για να επιμένεις και να ξεφωνίζεις, μαλλον κατι δεν θα σου καθεται καλα (σκυλι που γαβγιζει, ξερεις....)
Όσο για την ανάρτηση, απο τις φωτο που δημοσιοποιησε ο 2μδης η επιμαχη είναι τραβηγμενη και δημοσιευμενη απο τον ΣΕΡ !!!!!!!
Θέλεις κι άλλα είπες ?? Παρε ακομα ενα φασκελο για να συνεχισεις τον "γέλωτα", τα "μειδιάσματα" και τα "θλιβερα χαμογελα".
http://sv3auw.blogspot.com/2010/04/ser.html
Και τωρα προσπαθεις να μας πεισεις οτι αυτη "http://sv3auw.blogspot.com/2010/04/ser.html" η αναρτηση, αποδυκνειει την συνδεση του ΣΕΡ με την ΝΔ...?
Συγνωμη συντροφε, αλλα ειχες δικιο, ο βλακας (και ο πασοκος) ειναι οντως ανικητος...
Αν και για τον βλακα δεν ειμαι σιγουρος...
Κερδισες, σταματαω...
Ο/Η 2Μδης είπε...
Αν άρχιζα να απαντάω στις εμμονές σου με την ένωση θα φτάναμε 80 σχόλια…
Τελικά σ αυτό το blog θέτουμε στόχους και τους πετυχαίνουμε!!!
Τώρα είναι 80!
Όμορφα! Στο είπα και πριν, μπορείς να επιμένεις πως είμαι πασοκος, σύντροφος, εξωγηινος, κουρεας, παγωτατζης κλπ, αλλά δεν θα πουλατε και τρέλα από πάνω επικαλούμενοι μέχρι και την IARU και το bandplan για το παν-μπανανικο.
Η αναρτηση του SV3AUW σαφώς και δεν αποδεικνύει σχέση του ΣΕΡ με την Νεα Δημοκρατια. Σου είπα πάρε ακόμα ένα φασκελο. Προφανώς έχεις πρόβλημα κατανόησης της ελληνικής κι επίσης φαινεσαι εκνευρισμένος.
Συγνωμη συντροφε, αλλα ειχες δικιο, ο βλακας (και ο πασοκος) ειναι οντως ανικητος...
Αν και για τον βλακα δεν ειμαι σιγουρος..
Σε ευχαριστώ για τα μαργαριτάρια που πετάς και στην ξεφτυλα τα καταφέρνεις μια χαρά και μόνος σου! Όταν ένας αφοπλιστικα και απυθμενα βλάκας προσπαθεί να (κακό)αντιγράψει ευφυολογηματα προκύπτουν τσιμεντογωνιες σαν την παραπάνω !! (ο Αινσταιν σε μαρανε!! Μπρρρρρρρ!!!!)
Εγω συντροφε ρωτησα αυτο:
"...Εκτος απο τη αναρτηση του 2μδη σε αυτο το μπλογκ, εχεις καμια αλλη αποδειξη περι συνδεσεως του ΣΕΡ με την ΝΔ...?
Και μην μου βαλεις παλι το λινκ της δημοσιευσης του 2μδη γιατι το βαρεθηκαμε...
Αλλο συντροφε, αλλο εχεις...?..."
Κι εσυ απαντησες με αυτο:
"...Θέλεις κι άλλα είπες ?? Παρε ακομα ενα φασκελο για να συνεχισεις τον "γέλωτα", τα "μειδιάσματα" και τα "θλιβερα χαμογελα".
http://sv3auw.blogspot.com/2010/04/ser.html..."
Και μετα η κωλοτουμπα:
"...Η αναρτηση του SV3AUW σαφώς και δεν αποδεικνύει σχέση του ΣΕΡ με την Νεα Δημοκρατια..."
Με συγχωρεις αλλα απο φασκελα οντως δεν ξερω...
Για πες εσυ που τρως καθημερινα...
Πωπω.. με αποστόμωσες !!!!
Με τα επιχειρηματα, την ευφραδεια του λόγου σου και με την τεχνική "στα μούτρα σου" (μου θυμίζεις τον 7χρονο ανηψιό μου σε αυτό, αλλά εκείνος είναι 7 ετών, ενώ εσύ..)
Καταλαβαίνω πως δεν σου αρέσει να τρωτε δεκάρικα και φάσκελα αλλά είστε σκέτη πρόκληση.
Θέλεις το παν-μπανανικό που είναι παγκόσμια πρωτοτυπία και πέρα για πέρα παράνομο και υπάρχει μόνο και μόνο γιατί εδώ είναι Μπανανία (και επικαλείστε μέχρι και την.. IARU!! ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!), θέλεις οι προκλητικές επιστολές στον πρωθυπουργό, θέλεις τα πανυγηρτζίδικα άρθρα, θέλεις τα κομματόσκυλα σας που παιρνουν προεκλογικό υλικό της ΝΔ για να στολίσουν τον ΣΕΡ.. (και καμαρώνετε κιόλας!)
Αλλά πρεπει κι εσύ κάπου να τα κάνεις. Και να παριστάνεις την μια τον ραδιοερασιτέχνη, την άλλη τον Αινστάιν με τα ευφυολογηματα, την άλλη τον μάγκα. Keep trying. Για ακόμα περισσότερα φασκελα και διασκεδαση !
Εχεις απολυτο δικιο συντροφε κωλοτουμπα...
Ακριβως ετσι οπως τα λες ειναι...
Αφου σκεπτονται τωρα στον ΣΕΡ (μιας και τους ξεσκεπασες με τις ατρανταχτες αποδειξεις σου) να κατεβει ο προεδρος και το διοικητικο συμβουλιο ως υποψηφιοι βουλευτες της ΝΔ στις επομενες εκλογες...
Ειδες με την εξυπναδα σου πως μας ξεσκεπασες...?
Μα ποιος εισαι τελος παντων...?
Ο Λοβερδος...???
Γιατί δεν ανταλλάσετε mail να τα λέτε;
http://sv3auw.blogspot.com/2010/04/ser.html
http://2mdes.blogspot.com/2009/07/blog-post_4806.html
http://sv3auw.blogspot.com/2009/07/blog-post_26.html
http://sv3auw.blogspot.com/2009/08/2.html
http://sv3auw.blogspot.com/2010/04/radiouser-at-66mhz.html
http://2mdes.blogspot.com/2009/07/blog-post_9061.html
Επίσης
1. ρίξε και μια ματιά στους πίνακες του ΥΜΕ μήπως και βρεις το παν-μπανανικό,
2. ρίξε και ματιά στις συστασεις της IARU, και αναρωτησου "στραβος ειναι η γυαλος η στραβα αρμενιζουμε";;
Συντροφε κωλοτουμπα, ολα αυτα τα ποστ τα εχουμε διαβασει χιλιες φορες, αλλα ειναι ποστ που απηχουν προσωπικες αποψεις αυτων που τα εγραψαν...
Τιποτα αλλο πιο απτο εχεις να μας δειξεις...?
Μαλλον οχι...
Για τα υπολοιπα, απευθυνσου στις αρμοδιες υπηρεσιες και στην IARU...
Αν σε παρουν στα σοβαρα, βεβαια...
Γιαννη, συγγνωμη για την καταχρηση της φιλοξενιας και τουλαχιστον απο μενα δεν θα υπαρξει συνεχεια...
Ουτως ή αλλως ο συντροφος Λοβερδος δεν παιρνει χαμπαρι...
Το 'χει η κουτρα τους μαλλον...
Καλα σαραντα συντροφε...
Συντροφε, Λοβερδε, κωλοτουμπα κλπ τα κουβαδακια σου και στο παν-μπανανικο. Εκει θα βρεις "ραδιοερασιτεχνες" με τους οποιους εχετε κοινο λεξιλογιο και κοινα ενδιαφεροντα για να τους απευθυνεις τον λογο με τα ανωτερω προσωνυμια.
Ισως εκει να τους πεισεις για την "νομιμοτητα" του παν-μπανανικου και το κατα ποσο ειναι συμφωνο με τις συστασεις της.... IARU!!!
"Για τα υπολοιπα, απευθυνσου στις αρμοδιες υπηρεσιες και στην IARU...
Αν σε παρουν στα σοβαρα, βεβαια..."
Ετσι οπως τα ειπες. Αν ζουσαμε σε μια πολιτισμενη χωρα και οχι στην Μπανανια, το παν-μπανανικό θα ειχε ΞΗΛΩΘΕΙ κι εσυ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΚΑN ΑΔΕΙΑ.
Ουτως ή αλλως ο συντροφος Λοβερδος δεν παιρνει χαμπαρι...
Το 'χει η κουτρα τους μαλλον...
Καλα σαραντα συντροφε...
Ε ναι.. κατι οντα υψηλης νοημοσυνης σαν εσενα ειναι παρεξηγημενα ατομα.
Ελπιζουμε ολοι εδω να τηρησεις τον λογο που εδωσες για 2η φορα και να μην μας κανεις σοου τρελιτσας, με υπεκφυγες για ολα αυτα που βγαζουν ΜΑΤΙ:
1. Το οτι το παν-μπανανικο ειναι περα για περα παρανομο
2. Αντιθετο με τις συστασεις της IARU
3. Τα φασκελα που εχετε φαει απο την πλειονοτητα των ελληνων ραδιοερασιτεχνων για τα ρεζιλικια που καμαρωνετε (επιστολες, αρθρα, δανεικες σημαιες της ΝΔ κλπ)
αλλα ειναι ποστ που απηχουν προσωπικες αποψεις αυτων που τα εγραψαν...
Τιποτα αλλο πιο απτο εχεις να μας δειξεις...?
Ποιο απτο απο τα φασκελα που εχετε φαει πανελληνιως συν το οτι το παν-μπανανικο ειναι παρανομο και δεν ξηλωνεται για τον ιδιο λογο που δεν γκρεμιζονται τα αυθαιρετα ?
Στην περιπτωση σου ταιριαζει τελεια εκεινη η παροιμια για τον τυπο που τον εφτυναν αλλα εκείνος νόμιζε πως βρέχει..
Εσυ συνεχισε την τρελιτσα με Λοβερδους, κωλοτουμπες, φραπογαλα και πατριδες. Ολοι καταλαβαινουν και γνωριζουν τι γινεται (και γι'αυτο σας φασκελωνουν)
Καλο κουραγιο..
Κερδισες, κερδισες...
Ζητω το πασοκ...
http://www.youtube.com/watch?v=UaybRiESsJs&feature=related
ακόμα να πάρεις δρόμο ;;;;
Ναι, ναι, ναι, ναι... Νομίζεις όλοι είναι κομματοσκυλα είναι σαν εσάς (και μετά ξυπνησες) αλλά πρέπει να πεις κι εσυ μια παπαρια.
Όσο αθλιος είσαι στο να κακοαντιγραφεις ευφυολογηματα του Αινσταιν, άλλο τόσο τρισαθλιος είσαι στο να πουλάς τρελιτσα όταν σε φασκελωνει όλο το σύμπαν. Και που είσαι, έρχονται κι αλλά, θα περάσουμε ωραία!!
Κερδισες ειπαμε συντροφε, κερδισες...
Ζητω ο Γιωργακης...
http://www.youtube.com/watch?v=qPEUqLJPqZI&feature=related
Ακόμα να πάρεις δρόμο ;;;;
Έλεος με τον ύμνο του πασοκ. Πρώτα ο Αινσταιν, μετά η IARU, ύστερα το πασοκ....
Καταλαβαίνω πως σου ετσουξε, αλλά δεν σου φταίει τίποτα το μπλογκ για να το σκουπιδιαζεις και να το κανείς σαν τα μούτρα σου.
Για δες τι βρίσκει κανείς στο ιντερνετ! Κι άλλο φασκελο!! Και με τα δυο χέρια!!
radioufo.blogspot.com
Εσυ άκου τον ύμνο του πασοκ. Τώρα που άλλαξαν τα πράγματα, γυριστε κι εσείς εκεί που φυσάει ο άνεμος!!
Ε τα 'παμε συντροφε μην τα ξαναλεμε...
Ζητω, ζητω, ζητω...
http://www.youtube.com/watch?v=UMXEw9WVLSQ&feature=related
Αυτό είπαμε. Να μην τα ξαναλέμε.
Τα φασκελα σου και δρόμο!!
Θες φασκελα συντροφε...?
Εδω θα βρεις...
http://www.youtube.com/watch?v=XP0hYUdz9ks&feature=related
Κι εδω κατι που σου ταιριαζει...
http://www.youtube.com/watch?v=-iJ_WutfgvU&feature=related
Ε ειπαμε κερδισες, το 'χεις καταντησει αηδια πια...
Κι επειδη πεταξες πολυ λασπη με τα κιτρινα λινκς στα διαφορα μπλογκς που βγαινει ο πασα ενας και λεει την παρολα του, ΠΑΡΕ κι ενα ρεπορταζ της ψηφιακης ΚΡΑΤΙΚΗΣ τηλεορασης που τιμαει τον ΣΕΡ...
http://www.youtube.com/watch?v=cFYnIDdmneo
Ειδες συντροφε οτι δεν εισαι ο μονος που ψαχνει στο ιντερνετ...?
Εχουμε κι εμεις γουγγλη...
Στην ψηφιακη τηλεόραση γνωρίζουν πως το παν-μπανανικό είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ;;
(ακόμα να πάρεις δρόμο;;)
Ξερεις συντροφε θα ειχα σταματησει να ποσταρω, αλλα δεν μπορω να αντισταθω στην τεραστια ηδονη που νιωθω καθε φορα που σου πεταω το πανελλαδικο και τον ΣΕΡ στη μαπα...
Οσο περισσοτερο ουρλιαζεις, τοσο μεγαλυτερη ικανοποιηση νοιωθω...
Οσο και να ξελαρυγγιαζεσαι για το "παρανομο" πανελλαδικο, αυτο θα βρισκεται εκει, μολις 12,5 χιλιοκυκλους διπλα απο τα "νομιμα" ριπιτερ που ακους...
Και οση χολη και να βγαλεις για τον ΣΕΡ, με ενα κλικ στην τηλεοραση σου θα τον βλεπεις φορα παρτιδα να παρουσιαζεται και να αναγνωριζεται απο το ΚΡΑΤΙΚΟ καναλι...
Και το καλυτερο μου ειναι οτι δεν μπορεις να κανεις ΤΙΠΟΤΑ για αυτο...
Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο τη βρισκω να σε εχω στην τσιτα...
Γουστααααρω...
Στα 100 σχόλια...καίγεστε!
Και οι δύο!!!
Μηπως το '100' ειναι αναρμοδιο για την περιπτωση;;;;;;;;να περιμενουμε καλυτερα το '166';;;
Γιάννη εκατό, μαζί με το δικό σου και το δικό μου, ή άνευ;
Τον στόκο ποιος θα τον μαζέψει ??
Δημοσίευση σχολίου